One lucky shot, that's all!quote:
Het is dat ik ze nooit in het echt heb gezienanders ik zo van: "mijn visueel beeld, wat doe je"quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is aan het kijken hoe MPG mond-op-kieuw-beademing aan het geven is...
wtf happened danquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die is aan het kijken hoe MPG mond-op-kieuw-beademing aan het geven is...
Ik ben geen slotjespster!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Zenon het volgende:
En OA is de slotjesposter hier. probeerden we pheno zijn eeuwige roem te gunnen
Het is hier fucking benauwdquote:
Mart, pic?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is dat ik ze nooit in het echt heb gezienanders ik zo van: "mijn visueel beeld, wat doe je"
dies is zeker goed te doenquote:
HW vond me niet lief.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja je weet wel, zo'n ding waarmee een vis ademt. Of heb je dat nog niet geleerd op school?
Als het even tegenzit wel ja... ik dacht dat je teruglas?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:38 schreef Zenon het volgende:
[..]
ik bedoel, hoezo kieuwbeademing? gaat ze vissen reanimeren?
De term slotjesposter wordt hier gebruikt voor mensen, zoals Muck, die constant posten na het slotje... Vandaar dat ook wel de term "Mucken" wordt gebruikt.quote:
2 pagina'squote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als het even tegenzit wel ja... ik dacht dat je teruglas?
What else is new?quote:
Link naar het KSC woordenboek hier misschien wel op zijn plaatsquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef OA het volgende:
[..]
De term slotjesposter wordt hier gebruikt voor mensen, zoals Muck, die constant posten na het slotje... Vandaar dat ook wel de term "Mucken" wordt gebruikt.
Mijn topic werd gesloten, Eerbetoon aan Lennyquote:
of rosequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:39 schreef JortK het volgende:
Rose of ijsthee?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn topic werd gesloten, Eerbetoon aan Lenny
OH NOESSSSSSSSSSSSS!!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef Zenon het volgende:
Pheno poste tieten!
Suiker ook aangespoeld?quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef JortK het volgende:
De OP even aangepast met de volgende regel:
Underscores in posts in combinatie met smilies en een uitroepteken worden niet gewaardeerd!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:41 schreef Pheno het volgende:
NSFW!!!
quote:
Mensen uit de provincie op het strand...quote:
vanaf het begin dat ik hier kom genruik ik hem nu vallen ze er plots overquote:
Crimineel gewoonquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb maar liefst 2 x gepost in het vorige topic
Wie?quote:
Wat is hierquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
vanaf het begin dat ik hier kom genruik ik hem nu vallen ze er plots over_!
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb maar liefst 2 x gepost in het vorige topic
ik snap het gezeik rond een underscore ook niet geheelquote:
Balen omdat je topics gemist hebt 13.gifquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balen.
Ik snap het gebruik van de underscore niet geheelquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik snap het gezeik rond een underscore ook niet geheel
Maakt niet uit, hij leest toch alles terug? Toch MPG??quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Balen omdat je topics gemist hebt 13.gif
voor mij is het gewoon macht der gewoonte omdat ik er ooit mee begonnen ben, ik doe hem standaard zo en was niet van plan daar iets aan te gaan doen, tis gewoon een tikquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:49 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap het gebruik van de underscore niet geheel
En wat denk je vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef Zenon het volgende:
dit_! ziet er beter uit dan dit
! dit
_! ziet er netter uit omdat het uitroepteken en de smiley gescheiden zijn door een underscore
Ik stoor me er niet aan iig. Prima als je dat doet!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
voor mij is het gewoon macht der gewoonte omdat ik er ooit mee begonnen ben, ik doe hem standaard zo en was niet van plan daar iets aan te gaan doen, tis gewoon een tik
mja op fok doen legio mensen het na
maar goed op fok doen wel meer mensen dingen na om je daar nu telkens aan te storen_!
Ik heb het gelezen op telegraaf.nl echt triest dat die jappen niks te doen hebben. Zijn er niet genoeg world of warcraft accounts om te powerlevelen?quote:
cool ende tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stoor me er niet aan iig. Prima als je dat doet!
Volgens mij is dat meer in india en dat soort landen. Voor zover ik in japan kan zien zijn die meer van de pachinkoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Zenon het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen op telegraaf.nl echt triest dat die jappen niks te doen hebben. Zijn er niet genoeg world of warcraft accounts om te powerlevelen?
Dan heeft ie heel wat terug te lezenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, MPG heeft vandaag zo'n 5 topics gemist... die zal nog meer balen.
quote:
china en india etc die doen aan farming voor mmorpg'squote:Op woensdag 4 juni 2008 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat meer in india en dat soort landen. Voor zover ik in japan kan zien zijn die meer van de pachinko
Oe, wat?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik baal , ik kan iets niet posten met dit account, daar gaan kamervragen over komen.
lange frans?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik baal , ik kan iets niet posten met dit account, daar gaan kamervragen over komen.
Mwoa, verzin wel een kloonquote:
Dat zeg ik.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
china en india etc die doen aan farming voor mmorpg's
japan is een land apart echt
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar Japan heeft mijn hard gestolen. De dieven
Hoe oud ben je danquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Zenon het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? want volgens mij ben ik de jongste hier
Hoe hard?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar Japan heeft mijn hard gestolen. De dieven
Nu voel ik me tja, jongquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twee keer zo oud als jij bent dan.
ik heb geen hartquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn het zo geweldig dat ze nooit zullen bot nee zeggen op welke vraag dan ook maar een altijd een beleefde afkeuring![]()
hard? hart!
fallusquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, niet tegen je papa en mama vertellen dat je hier tieten hebt gezien he!
Ik krijg opeens zo'n zin om ranzige KPDbanwaardige dingen te postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, niet tegen je papa en mama vertellen dat je hier tieten hebt gezien he!
das hardquote:
Zoiets. En die was al van houd.quote:
Gaan ze je dreigbrieven sturenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Lullig als die gestolen is... hoeft je vrouw haar rokje ook niet uit te doen als ze thuiskomtquote:
Daar heb je wortelen voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lullig als die gestolen is... hoeft je vrouw haar rokje ook niet uit te doen als ze thuiskomt.
Ik ken de meeste rotzooi alquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zo'n zin om ranzige KPDbanwaardige dingen te posten
Je hebt de algemene voorwaarden van FOK! gelezen?quote:
Dus dan hadden ze je geen toestemming moeten verlenen om je te registreren, als ze niet willen dat je de inhoud van topics zietquote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Kan ook, maar ik houd het liever strak, mocht mijn fallus nog eens gevonden worden.quote:
ik heb "toestemming" hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de algemene voorwaarden van FOK! gelezen?.
[..]
Dus dan hadden ze je geen toestemming moeten verlenen om je te registreren, als ze niet willen dat je de inhoud van topics ziet.
Rickrollquote:
Tenzij Cablegunmasterquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Zenon het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? want volgens mij ben ik de jongste hier
quote:
Ik ken jouw ouders niet hequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Zenon het volgende:
En je denkt ook echt dat mijn ouders dreigbrieven versturen?_!
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze dat in drievoud ondertekend aan FOK! gestuurd?
Lets dancequote:
kees en die spaanse?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef Zenon het volgende:
[..]
Nou het zijn in ieder geval geen tokkies
HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Basejumpen lijkt me best tof.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Zenon het volgende:
Hakken gaat nog wel, jumpen is triest
quote:
soort van golden showerquote:
Bij deze heb ik minder problemen.quote:
ik heb er eerlijk gezegd helemaal geen problemen meequote:
Koffie zetten.quote:
Blame the Jquote:
alleen die slogan in het engels zuigtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
Hij's fijn dat afgekeurde reclamespotje van Centraal Beheer.
Hier.quote:
pixel pronquote:
Crossposts ftlquote:
quote:
quote:
Ik vind d'r echt een lork hebben. Zelfs de P valt eigenlijk mee.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind d'r echt een lork hebben. Zelfs de P valt eigenlijk mee.
Nog niet thuisquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef OA het volgende:
Ik ga ook zo pitten, als de vrouw eindelijk thuis is!
Slaap lekker en succes morgenochtend!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik duik ook het bed maar eens in... genoeg proza geschreven voor vandaag... 6 uur loopt die klotewekker weer af.
"Ja, ik ga echt rond 20 uur naar huis...quote:
Hehequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:39 schreef OA het volgende:
[..]
"Ja, ik ga echt rond 20 uur naar huis..."
keiharde neuksex hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wat is ze aan het doen dan?
Uit eten met collegae, waarvan er eentje weggaat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wat is ze aan het doen dan?
Dank voor het invallen!!quote:
Aha, die rolt er wel om 5.30 in danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Uit eten met collegae, waarvan er eentje weggaat.
hap hap en dan nog wel vd verkeerdequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, die rolt er wel om 5.30 in uit dan
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, die rolt er wel om 5.30 in dan
quote:
Dat ligt er aan wat je daar doetquote:
quote:01. 257 Pheno
03. 221 JortK
15. 135 Kuukske
16. 133 Muck
17. 132 eer-ik
21. 111 Papierversnipperaar
23. 105 OA
28. 091 DaMart
79. 050 Tha_Erik
84. 049 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Je hebt zoveel gepost als dat je normaal in een hele week tijdens werkwerkwerk had kunnen doen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:28 schreef Pheno het volgende:
Het grappige is dat ik wel voor 40 uur in een halve dag gedaan heb, werktechnisch gezien.
Keeps you busy.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, de toegangsserver op zijn bek![]()
Gelijk stress in de tent omdat bijna alle tags het niet doen
quote:Tatum O'Neil: 'Dode hond oorzaak crackgebruik'
Actrice Tatum O'Neil wijst haar overleden hond aan als oorzaak van haar crackgebruik.
Tatum: 'Ik heb mijn Schotse terriër Lena onlangs verloren. Daarmee is het begonnen. Ze was oud en kreeg kanker. Ze hoorde bij onze familie. We moesten haar laten afmaken. Toen vond ik mij ineens in deze situatie...'
De actrice werd eerder deze week door de New Yorkse politie op heterdaad zijn betrapt toen ze een paar grammetjes probeerde te scoren. De oscarwinnares heeft eerder problemen met verslavingen gehad. Ze schreef er zelfs twee boeken over!
Tatum, die bij haar arrestatie nog beweerde onderzoek te doen voor een film, zal nu opnieuw bij een afkickkliniek inchecken, meldt The New York Post. Ze moet op 28 juli voorkomen.
En dat zo vroeg op de ochtendquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, de toegangsserver op zijn bek![]()
Gelijk stress in de tent omdat bijna alle tags het niet doen
Ach. Goed begin van de dag zeg maar..quote:Op donderdag 5 juni 200808:36 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de ochtend [afbeelding]
Nee, lezen is nu zeker niet je sterkste puntquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt zoveel gepost als dat je normaal in een hele week tijdens werkwerkwerk had kunnen doen?
Vast een of ander onbenullig sterretje...quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Wie is in godsnaam Tatumnogwat?
Ik ben niet verbaasd. Hoe is het met jou eiegnlijk??quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Vast een of ander onbenullig sterretje...
Beter een ster in je voorruit, dan....quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:47 schreef OA het volgende:
[..]
Vast een of ander onbenullig sterretje...
Klein detailquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zijn vergeten er USA op te drukken
Ja prima eigenlijk, persoonlijk dan!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Hoe is het met jou eiegnlijk??
Doe maar! Heb vandaag weinig tijd om even een belletje te plegen... 13quote:
quote:
Aha.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef eer-ik het volgende:
OA, i kzie 'm op de interne vacaturelijst niet staan. Maar dat kan prima, omdat ze niet overal intern voor vragen.
Persoonlijk alles tofjes. Rielekst wel ook.. en zakelijk drukdrukdruk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ja prima eigenlijk, persoonlijk dan!![]()
Zakelijk gaat het minder... Niet zozeer met mijn baan, maar er zijn veel problemen met leveranciers...![]()
En jij Kuuk?![]()
Dat was van Savage Garden toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Fly me to the moon
Sinatraquote:
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:23 schreef OA het volgende:
DaMart, je moet nog een onderschrift verzinnen!!~!!!11!
Je hebt nog geluk met de houdbaarheid van dit topic... de vorige delen waren binnen een uur vol gisterenquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weer![]()
.
Nou, hier, je poedelprijs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #125]Pinkpop is voorbij!
Ohja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
To the moon and back is van SG
ik zag het jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weer![]()
.
[..]
Je hebt nog geluk met de houdbaarheid van dit topic... de vorige delen waren binnen een uur vol gisteren.
Nu zit ik er ook meteen mee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
To the moon and back is van SG
MPG zal daar over een paar uur vast wel op reageren... als hij het tijdens het teruglezen leestquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zal daar over een paar uur vast wel op reageren... als hij het tijdens het teruglezen leest.
quote:
Mijn idee!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
Zonder koffie graag
he, zij kijkt in mij posthistoryquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Muck het volgende:
is dit een CUL/KSC uitwisseling ofzo?
Hij is slecht hequote:
quote:
In een heel ver verleden zat ik ook vaak in de SC van GC...quote:
Ach, ter zielequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In een heel ver verleden zat ik ook vaak in de SC van GC...![]()
Maar heel ver hoor...
ja, ik stalk jequote:
Vanwaar dat sippe gezichtje?quote:
Ik had het over Oblivion. Ik heb geen stalkers. Even kijken in mijn hatemailbox btwquote:
Ja, dat gezeik met die scs die steeds dicht gaan of een andere naam krijgen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat gezeik met die scs die steeds dicht gaan of een andere naam krijgen.
Nee, maar overnames is redelijk standaard. Ik ben niets anders gewend dan dat er weer over een gezamenlijk CAO gezeurd wordt. En is die eindelijk af, dan is de volgende overname al weer een feitquote:
Nee, zo goed geregeld heb ik het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik kreeg de indruk dat het JOUW zaak was...
Wellicht komt dat nog.quote:
Maar typen magquote:
Oa.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens ik zie net dat de SC nog wel bestaat, The Lounge!
Met bengeltje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |