Ohja.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
To the moon and back is van SG
ik zag het jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weer![]()
.
[..]
Je hebt nog geluk met de houdbaarheid van dit topic... de vorige delen waren binnen een uur vol gisteren.
Nu zit ik er ook meteen mee in m'n hoofd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef Pheno het volgende:
To the moon and back is van SG
MPG zal daar over een paar uur vast wel op reageren... als hij het tijdens het teruglezen leestquote:
Ik denk het welquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG zal daar over een paar uur vast wel op reageren... als hij het tijdens het teruglezen leest.
quote:
Mijn idee!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:00 schreef Pheno het volgende:
Zonder koffie graag
he, zij kijkt in mij posthistoryquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Muck het volgende:
is dit een CUL/KSC uitwisseling ofzo?
Hij is slecht hequote:
quote:
In een heel ver verleden zat ik ook vaak in de SC van GC...quote:
Ach, ter zielequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
In een heel ver verleden zat ik ook vaak in de SC van GC...![]()
Maar heel ver hoor...
ja, ik stalk jequote:
Vanwaar dat sippe gezichtje?quote:
Ik had het over Oblivion. Ik heb geen stalkers. Even kijken in mijn hatemailbox btwquote:
Ja, dat gezeik met die scs die steeds dicht gaan of een andere naam krijgen.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat gezeik met die scs die steeds dicht gaan of een andere naam krijgen.
Nee, maar overnames is redelijk standaard. Ik ben niets anders gewend dan dat er weer over een gezamenlijk CAO gezeurd wordt. En is die eindelijk af, dan is de volgende overname al weer een feitquote:
Nee, zo goed geregeld heb ik het nietquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef Oblivion het volgende:
Oh, ik kreeg de indruk dat het JOUW zaak was...
Wellicht komt dat nog.quote:
Maar typen magquote:
Oa.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:26 schreef Oblivion het volgende:
Trouwens ik zie net dat de SC nog wel bestaat, The Lounge!
Met bengeltje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |