Hoe oud ben je danquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Zenon het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? want volgens mij ben ik de jongste hier
Hoe hard?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Maar Japan heeft mijn hard gestolen. De dieven
Nu voel ik me tja, jongquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben gewoon twee keer zo oud als jij bent dan.
ik heb geen hartquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vidn het zo geweldig dat ze nooit zullen bot nee zeggen op welke vraag dan ook maar een altijd een beleefde afkeuring![]()
hard? hart!
fallusquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, niet tegen je papa en mama vertellen dat je hier tieten hebt gezien he!
Ik krijg opeens zo'n zin om ranzige KPDbanwaardige dingen te postenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan, niet tegen je papa en mama vertellen dat je hier tieten hebt gezien he!
das hardquote:
Zoiets. En die was al van houd.quote:
Gaan ze je dreigbrieven sturenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:09 schreef JortK het volgende:
[..]
Lullig als die gestolen is... hoeft je vrouw haar rokje ook niet uit te doen als ze thuiskomtquote:
Daar heb je wortelen voorquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lullig als die gestolen is... hoeft je vrouw haar rokje ook niet uit te doen als ze thuiskomt.
Ik ken de meeste rotzooi alquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zo'n zin om ranzige KPDbanwaardige dingen te posten
Je hebt de algemene voorwaarden van FOK! gelezen?quote:
Dus dan hadden ze je geen toestemming moeten verlenen om je te registreren, als ze niet willen dat je de inhoud van topics zietquote:Gebruiker verklaart bij het aanmaken van een profiel tenminste de leeftijd van zestien jaren te hebben bereikt, danwel toestemming te hebben van ouders of wettelijke voogd om op FOK! een profiel aan te maken.
Kan ook, maar ik houd het liever strak, mocht mijn fallus nog eens gevonden worden.quote:
ik heb "toestemming" hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt de algemene voorwaarden van FOK! gelezen?.
[..]
Dus dan hadden ze je geen toestemming moeten verlenen om je te registreren, als ze niet willen dat je de inhoud van topics ziet.
Rickrollquote:
Tenzij Cablegunmasterquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:04 schreef Zenon het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? want volgens mij ben ik de jongste hier
quote:
Ik ken jouw ouders niet hequote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef Zenon het volgende:
En je denkt ook echt dat mijn ouders dreigbrieven versturen?_!
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze dat in drievoud ondertekend aan FOK! gestuurd?
Lets dancequote:
kees en die spaanse?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:17 schreef Zenon het volgende:
[..]
Nou het zijn in ieder geval geen tokkies
HAKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Basejumpen lijkt me best tof.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:20 schreef Zenon het volgende:
Hakken gaat nog wel, jumpen is triest
quote:
soort van golden showerquote:
Bij deze heb ik minder problemen.quote:
ik heb er eerlijk gezegd helemaal geen problemen meequote:
Koffie zetten.quote:
Blame the Jquote:
alleen die slogan in het engels zuigtquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef DaMart het volgende:
Hij's fijn dat afgekeurde reclamespotje van Centraal Beheer.
Hier.quote:
pixel pronquote:
Crossposts ftlquote:
quote:
quote:
Ik vind d'r echt een lork hebben. Zelfs de P valt eigenlijk mee.quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind d'r echt een lork hebben. Zelfs de P valt eigenlijk mee.
Nog niet thuisquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:35 schreef OA het volgende:
Ik ga ook zo pitten, als de vrouw eindelijk thuis is!
Slaap lekker en succes morgenochtend!quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:37 schreef DaMart het volgende:
Ik duik ook het bed maar eens in... genoeg proza geschreven voor vandaag... 6 uur loopt die klotewekker weer af.
"Ja, ik ga echt rond 20 uur naar huis...quote:
Hehequote:Op woensdag 4 juni 2008 23:39 schreef OA het volgende:
[..]
"Ja, ik ga echt rond 20 uur naar huis..."
keiharde neuksex hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wat is ze aan het doen dan?
Uit eten met collegae, waarvan er eentje weggaat.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, wat is ze aan het doen dan?
Dank voor het invallen!!quote:
Aha, die rolt er wel om 5.30 in danquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:44 schreef OA het volgende:
[..]
Uit eten met collegae, waarvan er eentje weggaat.
hap hap en dan nog wel vd verkeerdequote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, die rolt er wel om 5.30 in uit dan
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Aha, die rolt er wel om 5.30 in dan
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |