Dat ligt er aan wat je daar doetquote:
quote:01. 257 Pheno
03. 221 JortK
15. 135 Kuukske
16. 133 Muck
17. 132 eer-ik
21. 111 Papierversnipperaar
23. 105 OA
28. 091 DaMart
79. 050 Tha_Erik
84. 049 indahnesia.com
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Je hebt zoveel gepost als dat je normaal in een hele week tijdens werkwerkwerk had kunnen doen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:28 schreef Pheno het volgende:
Het grappige is dat ik wel voor 40 uur in een halve dag gedaan heb, werktechnisch gezien.
Keeps you busy.quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, de toegangsserver op zijn bek![]()
Gelijk stress in de tent omdat bijna alle tags het niet doen
quote:Tatum O'Neil: 'Dode hond oorzaak crackgebruik'
Actrice Tatum O'Neil wijst haar overleden hond aan als oorzaak van haar crackgebruik.
Tatum: 'Ik heb mijn Schotse terriër Lena onlangs verloren. Daarmee is het begonnen. Ze was oud en kreeg kanker. Ze hoorde bij onze familie. We moesten haar laten afmaken. Toen vond ik mij ineens in deze situatie...'
De actrice werd eerder deze week door de New Yorkse politie op heterdaad zijn betrapt toen ze een paar grammetjes probeerde te scoren. De oscarwinnares heeft eerder problemen met verslavingen gehad. Ze schreef er zelfs twee boeken over!
Tatum, die bij haar arrestatie nog beweerde onderzoek te doen voor een film, zal nu opnieuw bij een afkickkliniek inchecken, meldt The New York Post. Ze moet op 28 juli voorkomen.
En dat zo vroeg op de ochtendquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef Sjowhan het volgende:
Lekker, de toegangsserver op zijn bek![]()
Gelijk stress in de tent omdat bijna alle tags het niet doen
Ach. Goed begin van de dag zeg maar..quote:Op donderdag 5 juni 200808:36 schreef JortK het volgende:
[..]
En dat zo vroeg op de ochtend [afbeelding]
Nee, lezen is nu zeker niet je sterkste puntquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Je hebt zoveel gepost als dat je normaal in een hele week tijdens werkwerkwerk had kunnen doen?
Vast een of ander onbenullig sterretje...quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Wie is in godsnaam Tatumnogwat?
Ik ben niet verbaasd. Hoe is het met jou eiegnlijk??quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:47 schreef OA het volgende:
Vast een of ander onbenullig sterretje...
Beter een ster in je voorruit, dan....quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:47 schreef OA het volgende:
[..]
Vast een of ander onbenullig sterretje...
Klein detailquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ze zijn vergeten er USA op te drukken
Ja prima eigenlijk, persoonlijk dan!quote:Op donderdag 5 juni 2008 08:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd. Hoe is het met jou eiegnlijk??
Doe maar! Heb vandaag weinig tijd om even een belletje te plegen... 13quote:
quote:
Aha.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:13 schreef eer-ik het volgende:
OA, i kzie 'm op de interne vacaturelijst niet staan. Maar dat kan prima, omdat ze niet overal intern voor vragen.
Persoonlijk alles tofjes. Rielekst wel ook.. en zakelijk drukdrukdruk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:07 schreef OA het volgende:
Ja prima eigenlijk, persoonlijk dan!![]()
Zakelijk gaat het minder... Niet zozeer met mijn baan, maar er zijn veel problemen met leveranciers...![]()
En jij Kuuk?![]()
Dat was van Savage Garden toch?quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:31 schreef Pheno het volgende:
Fly me to the moon
Sinatraquote:
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weerquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:23 schreef OA het volgende:
DaMart, je moet nog een onderschrift verzinnen!!~!!!11!
Je hebt nog geluk met de houdbaarheid van dit topic... de vorige delen waren binnen een uur vol gisterenquote:
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja... staat niet in mijn Myat, en ik vergeet het weer![]()
.
Nou, hier, je poedelprijs.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[Voetbalfoto-onderschriftcompetitie #125]Pinkpop is voorbij!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |