Wat een koning die Monfils, dik respectquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:32 schreef Chriz2k het volgende:
Schande dat zo'n prutser in de halve finale kan staan.
Lijkt mij ook. Zou me verbazen als Monfils weet te winnen. Al weet je nooit wat het thuisvoordeel met Monfils doet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef TheGeneral het volgende:
Monfils is helemaal kapot. Federer nog helemaal fris. Als die wedstrijd iets langer gaat duren heeft Monfils sowieso geen kans.
Federer naar zijn 3e finale op rij
Slechte grap neem ik aanquote:
Nouja, een prutser is het natuurlijk niet, ik vind het alleen jammer dat je met zijn spelletje zo ver kunt komen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Wat een koning die Monfils, dik respect
Monfils is af en toe een wat slordige speler, maar een prutser is het niet. Ik heb al eerder gezegd, win je dan maakt het niet uit of dat komt doordat jij zo goed bent of je tegenstander zo slecht
Tuurlijk speelt hij erg verdedigend, maar ja, hij heeft dan ook weinig te verliezen, 4e ronde was al dik goed na het jaar dat hij tot nu toe heeft, hij staat al lang in bonustijd te spelen. Gewoon lekker achterover hangen en maar kijken wat er gebeurt, super toch. Nadal en Murray doen het ook zo ....
Ik vind het zo jammer om Monfils nu af te kraken terwijl dat echt niet terecht is
Zoals gezegd, ik vind het nog fijner om te zein dan Murray en Nadal, die vind ik allebei nog ergerquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nouja, een prutser is het natuurlijk niet, ik vind het alleen jammer dat je met zijn spelletje zo ver kunt komen.
Djokovic en Nadal hebben toch iets meer talent en zijn amper ouder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Norrage het volgende:
Ik ben echt een monfils fan in hart en nieren. Wat een held, wat een sportman...Die jongen die leeft voor zijn sport..Wat een overgave
Hij zal wel niet winnen van Fed, maar wat ie hier doet is geweldig. Hij was in eerste instantie de meest getalenteerde (of meest succesvolle) van al die jonkies maar staat wegens blessures te laag...hopen dat hij dit kan doortrekkn!
Nadal was hem voor, maar lang voordat Djoko aan de top stond stond Monfils al top 30 en liet hij van zich horenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djokovic en Nadal hebben toch iets meer talent en zijn amper ouder.
Vrijdag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wanneer is het Monfils - Federer?
Morgen ladies dayquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef Colplay het volgende:
Morgen is een rustdag toch?
Yup, ze beginnen met Safina-Kuznetsova. En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.
Dit dus.quote:
Nou als Ted het zegt dan heb ik er toch moeite mee om dat te geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoorde Ted straks zeggen dat Krajicek net zo goed speelde als in z'n beste dagen
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef TubewayDigital het volgende:
zet mijn geld op jelena
moet toch ergens mijn schulden mee aflossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.
Rafa 3-0, misschien 3-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:
wie denken jullie dat gaat winnen tussen djoko en rafa
Wat een gek model. Lijkt me hartstikke onpraktisch. Die racketfabrikanten bedenken ook van alles om geld te verdienen zeg.quote:
En wat verwacht je van de finale? Rafa-Federer en dat Rafa dan met 3-1 of 3-1 wint?quote:
3-1 of 3-1? Ik denk 3-1 of misschien 3-2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wat verwacht je van de finale? Rafa-Federer en dat Rafa dan met 3-1 of 3-1 wint?
Hup Ana en Federerquote:
Oké, ik bedoelde 3-0 of 3-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3-1 of 3-1? Ik denk 3-1 of misschien 3-2.
Het lijkt me dat de mentale drempel voor Federer tegen Nadal erg groot is. Maar ook tegen Djokovic is de kans denk ik redelijk aanwezig dat hij verliest, want Djokovic is van achteruit volgens mij meer solide dan Federer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat er ook meer om hoe Djoko Rafa vermoeid kan maken / last van zijn blaren kan laten krijgen zodat Federer zijn kansen groter worden.
Anders wint Rafa gewoon met 2 lastige potjes, maar echt in gevaar zal hij dan niet komen.
Dat zou wel humor zijn.quote:
Over rolstoeltennis gesproken: heeft Esther Vergeer nou weleens een wedstrijd verloren? Voor zover rik weet, heeft ze al haar partijen ooit gewonnen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:20 schreef NY_Giant het volgende:
Veel Nederlanders op het programma vandaag in allerlei verschillende klasses, waaronder Richard Krajicek samen met Emilio Sanchez in het dubbel en verder twee keer Arantxa Rus en ook nog een hele lading op de rolstoel.
http://www.rolandgarros.com/en_FR/scores/schedule/index.htmlquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe laat beginnen ze weer?
In ieder geval komen er vanaf 11:00 uur een hoop Nederlanders in actie.quote:
Wat voor niveau hebben zij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op m'n 13e een keer een demonstratiepartij gespeeld tegen Ronald Vink en nog zo'n andere roller.
Leuk. Ik had geen idee dat Nederland zo goed vertegenwoordigd was in het rolstoeltennis!quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb op m'n 13e een keer een demonstratiepartij gespeeld tegen Ronald Vink en nog zo'n andere roller.
Nederland is ook redelijk vooruitstrevend qua faciliteiten voor rolstoeltennissers.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk. Ik had geen idee dat Nederland zo goed vertegenwoordigd was in het rolstoeltennis!
Zo is hetquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
Nederland is ook redelijk vooruitstrevend qua faciliteiten voor rolstoeltennissers.
Dus we moeten er nog maar even van genieten voordat andere landen er ook werk van gaan maken.
Als Esther wint krijg je het even te horen bij sport kort in het sportjournaal.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:28 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zo is het. Als het wat minder gaat, kunnen we altijd nog komen de uitvinding van een klaprolstoel.
![]()
Ik hoop dat de NOS er nog wat zendtijd aan geeft, ben best benieuwd.
Zo gaat het bij de WTA ook hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:23 schreef tipsch het volgende:
P. Hercog vs. Arantxa Rus
6-3, 1-6
Leuk altijd, het scoreverloop bij de jonkies.
3de set. Waar P. Hercog haar eerste servicegame met 40-40 moet binnenwerken, trekt Arantxa haar 1ste servicegame op 40-0 naar zich toe. Komt goed.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:33 schreef TheArt het volgende:
Kom op Aran, ook even dat laatste setje pakken graag
Precies. Daarnaast had je zo'n scoreverloop bij deze twee meisjes wel kunnen verwachten. Hercog is ook gewoon een top juniore.quote:
Boeiendquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:59 schreef MisterO het volgende:
In andere sportnieuws:![]()
Wesley Sneijder loopt blessure op
LAUSANNE - Wesley Sneijder heeft donderdag bij de besloten training van Oranje een blessure opgelopen. De middenvelder van Real Madrid verliet trekkebenend de training in Lausanne. Over de aard van de blessure is nog niets bekend.
Zo, pittige strijd aan de score te zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:01 schreef Chriz2k het volgende:
Cuevas en Horna in de finale van de dubbel, 6-4 6-7 7-6!
Dat laatste valt vooralsnog meequote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef Susi het volgende:
de openingsgame bij de dames Kutznetsova en Safina duurt al lekker lang
Ik ben benieuwd hoe Safina dat conditioneel gaat uithouden. Ze is volgens mij flink wat kracht verloren al.
Ik corrigeer mezelf even :quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef Susi het volgende:
de openingsgame bij de dames Kutznetsova en Safina duurt al lekker lang
Ik ben benieuwd hoe Safina dat conditioneel gaat uithouden. Ze is volgens mij flink wat kracht verloren al.
quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:57 schreef Norrage het volgende:
jezus die Safina is echt possessed de laatste tijd zeg
Had ik op voorhand toch niet verwacht om eerlijk te zijn.quote:
Daarom.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ach maakt niet uit. Ivanovic wint toch.
Ik kon het niet zien Pukkert, had geen geluidquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kreunt ze weer zo? Ik heb geen beelden
.
Naar kreunen moet je ook luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kon het niet zien Pukkert, had geen geluid
Volgens mij wordt de winnaar van deze partij sowieso nummer 1, zelfs al is het Ivanovic...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Safina wint, uiteraard. Kon je al zien aankomen.
De Servische wedstrijd, die zou ik niet kunnen voorspellen.
Even tussendoor: er hoeft toch nog geen nieuwe nummer 1 bij de vrouwen te komen? Als Safina in de finale van Ivanovic wint, geloof ik (hoofdrekenend), dat Sharapova nummer één blijft.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de winnaar van deze partij sowieso nummer 1, zelfs al is het Ivanovic...
Hajde Anaquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk wordt het een derde set, kan ik die nog meepikken. Hajde Anaiig.
enige verschil is dat deze twee dames er ook nog enigzins leuk uit zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Heero87 het volgende:
Wel mooi voor die Serviërs, zij maken nu mee wat wij Belgen jaren hebben meegemaakt (met Djokovic er bij dan nog). Stiekem ben ik toch een beetje jaloers..
Vergis je niet hoor, er zijn al behoorlijk wat landen waar het gespeeld wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nederland is ook redelijk vooruitstrevend qua faciliteiten voor rolstoeltennissers.
Dus we moeten er nog maar even van genieten voordat andere landen er ook werk van gaan maken.
Goed zo, positieve instelling!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg, die Ivanovic, met dat vuistje.Mja, Jankovic vind ik ook irritant, met dat gelach om niks.
Maar Safina vind ik nog erger.
Probeert ze dan schattig te doen ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:06 schreef -0- het volgende:
Dat vuistje is echt irritant inderdaad.
Irritant overdreven figuur
Schattig inderdaad als je als een dolle gaat lopen juichen na elke willekeurige unforced error van Jankovic op een totaal onbelangrijk momentquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Probeert ze dan schattig te doen ofzo?![]()
Ja, maar waarom doet ze het dan?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schattig inderdaad als je als een dolle gaat lopen juichen na elke willekeurige unforced error van Jankovic op een totaal onbelangrijk moment
Waarschijnlijk de tegenstander demoraliseren.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:15 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar waarom doet ze het dan?
Dat lukt wel denk ik. Ze demoraliseert mij er zelfs mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:17 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de tegenstander demoraliseren.
Wat een onzinquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:25 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het een teken van mentale zwakte. Als je dat soort dingen nodig hebt geef je zelf al aan dat je er geen vertrouwen in hebt om op normale wijze te winnen.
Nou vooruitquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je daar misschien ook argumenten voor
Ze is gewoon onsportief..quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schattig inderdaad als je als een dolle gaat lopen juichen na elke willekeurige unforced error van Jankovic op een totaal onbelangrijk moment
Jan heeft nog nooit een grandslamtoernooi gewonnen hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:45 schreef qonmann het volgende:
en Siemerink weet ook alles beter .
Als je zoveel grand slams gewonnen hebt als Jan dan heb je recht van spreken.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jan heeft nog nooit een grandslamtoernooi gewonnen hoor.
Hij heeft nog nooit van Federer verloren en wel van 'm gewonnen. Kunnen er weinig zeggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:45 schreef qonmann het volgende:
en Siemerink weet ook alles beter .
Als je zoveel grand slams gewonnen hebt als Jan dan heb je recht van spreken.
gelukkig zijn er meer zenders
en toch weet ie alles beter... irritant figuurquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Jan heeft nog nooit een grandslamtoernooi gewonnen hoor.
dat ik precies wat ik ook dachtquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:52 schreef Susi het volgende:
Alle vier de dames schotelen ons wel mooie partijen voor
moet een voetballer dan ook maar niet juichen na een goal ofzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:25 schreef wimderon het volgende:
Ik vind het een teken van mentale zwakte. Als je dat soort dingen nodig hebt geef je zelf al aan dat je er geen vertrouwen in hebt om op normale wijze te winnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:53 schreef qonmann het volgende:
Gelukkig is er Sporza
Gelukkig is er Eurosport
Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet een voetballer dan ook maar niet juichen na een goal ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit van Federer verloren en wel van 'm gewonnen. Kunnen er weinig zeggen.
is misschien wat krom, maar ze kan toch gewoon blij zijn met een punt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.
Met élk punt? Zelfs als Jankovic serveert, 40-0 voorstaat en dan een dubbele fout slaat. Dat is zwaar overdreven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is misschien wat krom, maar ze kan toch gewoon blij zijn met een punt?
snap niet dat jullie je er zo aan irriteren
quote:
Ik vind Jans commentaar erg goed. En dat kritisch vind ik wel leuk, al ka ik me voorstellen dat het mensen irriteert. Wat ik vooral fijn vind, is dat hij Jan Roelfs verbetert als die weer eens iets stoms zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
en toch weet ie alles beter... irritant figuur
Gelukkig is de NOS gestopt![]()
ja, ze gebaart natuurlijk naar mij dat ik zo een ruk + pijpbeurt krijgquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap dat gejuich na elk punt opzich wel.
Waarom zou dat niet kunnen? Zelfs op amateurniveau zijn er mensen die elk punt als een wedstrijd op zich zien..quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met élk punt? Zelfs als Jankovic serveert, 40-0 voorstaat en dan een dubbele fout slaat. Dat is zwaar overdreven.
Natuurlijk blijft ze enorm lief.
Vast.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ze gebaart natuurlijk naar mij dat ik zo een ruk + pijpbeurt krijg
Je bedoelt juichen na het geven van een foute pass door de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.
Doet ze welquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Nu moet ze wel winnen van Safina natuurlijk..
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer voor Jankovic. Toffe speelster!
Als jij nu even verdekt een camera opsteltquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nu gaat Ivanovic douchen![]()
Oh wacht ik dwaal een beetje af...
Als ik in die kleedkamer was met een camera zou ik niet een camera gaan opstellen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als jij nu even verdekt een camera opstelt
Ik bedoelde natuurlijk van te vorenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als ik in die kleedkamer was met een camera zou ik niet een camera gaan opstellen hoor![]()
Hoewel... Kan beiden natuurlijk..![]()
Ik vind het irritant dat die man van de RG-site in elke zin iets grappigs wil schrijven. Komt nogal geforceerd over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef qonmann het volgende:
ook de nieuwe nummer 1
De RG site:
6.18 pm: Ladies and gentlemen, we have a new world No1. Miss Ana Ivanovic. LovelyAna. Magnificent. Sharapova will be No2, JJ 3, Kuzi 4, elegant Elena 5 and Davai Dinara 9th, win or lose on Saturday.
Ik vond dat ze goed speelde. Ze haalde de meest onmogelijke ballen terug en ze sloeg ook allerlei prachtige winners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:35 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft ze echt geen enkele kans tegen Safina...Wat ivanovic liet zien was echt bedroevend...Het is dat Janko zo aardig was om haar te laten winnen....
Het blijft damestennis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef ElmarO het volgende:
Ana toch nog gewonnen.Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht na die break achter in de derde set.
Dat is waar.quote:
Ik begrijp daar ook niks van nee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Colplay het volgende:
Kutfransen, waarom de leukste wedstrijd nou weer als eerste, zodat weinig mensen die kunnen zien
Omdat er bij Djokovic - Nadal alleen prutsers meespelen. Bij Federer - Monfils speelt tenminste wel 1 speler uit Frankrijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Colplay het volgende:
Kutfransen, waarom de leukste wedstrijd nou weer als eerste, zodat weinig mensen die kunnen zien
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef robbolo het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de partijen beginnnen? Ga graag kijken, maar weet niet of me dat uit gaat komen
Danku, heb er zin inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.
Kom er net achter dat ik t niet kan gaan kijken. Word het ergens nog uitgebreid samengevat, of nog beter, integraal uitgezonden? Die samenvattingen van de NOS vind ik nogal kort, en die bij Sporza eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.
Denk het niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik t niet kan gaan kijken. Word het ergens nog uitgebreid samengevat, of nog beter, integraal uitgezonden? Die samenvattingen van de NOS vind ik nogal kort, en die bij Sporza eigenlijk nog nooit gezien.
Nou ja, zoals hij al zei. In Sporza op Canvas is er vandaag van 23.55 tot 00.40 een samenvatting.quote:
Die van Sporza zijn dus lekker uitgebreid? Vind trouwens het commentaar van de belgen bij de meeste sporten veel interessanter dan het Nederlandsequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hij al zei. In Sporza op Canvas is er vandaag van 23.55 tot 00.40 een samenvatting.
We zijn begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Zal je zien dat de NOS de halve finale van gisteren gaat herhalen om 13.00 uur
Nog 5 minuten![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga er eens voor zitten!
Hopelijk gebeurt het onmogelijke en wint Djokovic, want dan wint Federer het toernooi.
Jammer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef hoM3r het volgende:
Lekker dan, zit ik hier op de universiteit, kan ik niet eens stiekem tennis kijken op de stream...
Mooie wedstrijd al!quote:
Precies. Hij speelt heel anders dan in Hamburg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef TheArt het volgende:
Nole kiest op dit moment echt voor de verkeerde tactiek. Hij ondergaat het spel veel en veel te veel. Gewoon aanpakken die hap en de extra fouten incalculeren.
Zeker. 48% is veel te laag.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef TheArt het volgende:
Dit begint er van Noles kant eindelijk op te lijken. Alleen moet die eerste service echt nog beter gaan lopen.
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovicquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:07 schreef TheGeneral het volgende:
Gadverdamme elke keer die familie van Djoovic in beeld
Ik las het ja.. Ongelooflijk die man..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovic
Operatief verwijderd?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vader is gisteren nog uit de box verwijderd bij Jankovic
quote:
Ik vind het wel goed wat Siemerink zei, dat de scheidsrechter even tijdens de wissel had kunnen aankondigen dat hij een waarschuwing moet geven als ze zo lang over hun service doen. En het moment was ook niet echt handig, op zo'n cruciaal moment.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:15 schreef TheGeneral het volgende:
Siemerink praat niet zo dom. Nadal doet elk servicepunt zowat te lang over zijn service. Dat hij dan een waarschuwing krijgt is niet meer dan terecht.
En dat Djoko daarna er ook een krijgt is ook logisch.
Ja, geniaal.quote:
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:38 schreef Ambrosius het volgende:
Drie sets op rij win je nooit van Nadal, GSM Rafa.
Nee, niet echt. Hopelijk wordt Federer-Monfils wel een wedstrijd als dit er geen wordt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Girliegirl het volgende:
Het lijkt er helaas niet op dat Djokovic het Nadal moeilijk kan maken.... :-(
Ongeslagen status zelfs. SF of finale 2009 denk ik, maar dat is puur gokken natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?
reken er maar niet opquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Hopelijk wordt Federer-Monfils wel een wedstrijd als dit er geen wordt.
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wanneer houdt zijn winning streak op RG ergens op, in 2010 of nog later, denk jij?
Zelfs zijn aanvalsballen, als hij dus naar het net gaat, zijn 2 meter binnen de lijnen..quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:50 schreef TheArt het volgende:
Jawel Siemerink, dat kan je Djokovic wel kwalijk nemen. Als je sec naar zo'n rally kijkt, zie je dat Djokovic zowat alles met een marge van twee meter binnen de lijnen slaat. Dat kan gewoon niet tegen Nadal op gravel. Dat hou je niet vol. Neem in godsnaam dan dat risco en wissel wat meer af, want dit is één tempo en één manier van spelen.
Jep zeer jammer, want hij kan het wel. Raar dat er bij hem niet een knop omgaat van nou dan maar alles of niets.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:52 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Zelfs zijn aanvalsballen, als hij dus naar het net gaat, zijn 2 meter binnen de lijnen..
Ja, je hebt gelijk. Maar bedoel je niet 2010? 2009 is volgend jaar al en ik mag aannemen dat hij dan toch nog wel dominant is.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ongeslagen status zelfs. SF of finale 2009 denk ik, maar dat is puur gokken natuurlijk.
Genieten.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:58 schreef TheGeneral het volgende:
Djokovic zet zichzelf nu wel voor lul hoor... Met al die praatjes die hij heeft over hoe goed hij is en dat hij de nummer 1 van de wereld wordt...
Hij slaat geen bal meer in het veld nu.. Als een kind wordt hij opzij gezet.
Nou, dat lijkt me niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:41 schreef TheGeneral het volgende:
Ik zie het al. Die finale wordt een eitje voor Federer
quote:
als je ziet hoe djokovic speeltquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet.Als je ziet hoe Nadal speelt, denk ik dat Federer zelfs weinig kans maakt.
Federer natuurlijkquote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:02 schreef Federer-fan het volgende:![]()
[..]
Tegen wie dan? Federer of Monfils?
quote:
Leuk.quote:
No shit Sherlock.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me niet.Als je ziet hoe Nadal speelt, denk ik dat Federer zelfs weinig kans maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |