Naar kreunen moet je ook luisterenquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:53 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kon het niet zien Pukkert, had geen geluid
Volgens mij wordt de winnaar van deze partij sowieso nummer 1, zelfs al is het Ivanovic...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:56 schreef VerdwaasdeVogel het volgende:
Safina wint, uiteraard. Kon je al zien aankomen.
De Servische wedstrijd, die zou ik niet kunnen voorspellen.
Even tussendoor: er hoeft toch nog geen nieuwe nummer 1 bij de vrouwen te komen? Als Safina in de finale van Ivanovic wint, geloof ik (hoofdrekenend), dat Sharapova nummer één blijft.
Ja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:14 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt de winnaar van deze partij sowieso nummer 1, zelfs al is het Ivanovic...
Hajde Anaquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:34 schreef Ambrosius het volgende:
Hopelijk wordt het een derde set, kan ik die nog meepikken. Hajde Anaiig.
enige verschil is dat deze twee dames er ook nog enigzins leuk uit zienquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:39 schreef Heero87 het volgende:
Wel mooi voor die Serviërs, zij maken nu mee wat wij Belgen jaren hebben meegemaakt (met Djokovic er bij dan nog). Stiekem ben ik toch een beetje jaloers..
Vergis je niet hoor, er zijn al behoorlijk wat landen waar het gespeeld wordt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Nederland is ook redelijk vooruitstrevend qua faciliteiten voor rolstoeltennissers.
Dus we moeten er nog maar even van genieten voordat andere landen er ook werk van gaan maken.
Goed zo, positieve instelling!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:59 schreef Federer-fan het volgende:
Irritant zeg, die Ivanovic, met dat vuistje.Mja, Jankovic vind ik ook irritant, met dat gelach om niks.
Maar Safina vind ik nog erger.
Probeert ze dan schattig te doen ofzo?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:06 schreef -0- het volgende:
Dat vuistje is echt irritant inderdaad.
Irritant overdreven figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |