Morgen ladies dayquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef Colplay het volgende:
Morgen is een rustdag toch?
Yup, ze beginnen met Safina-Kuznetsova. En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.
Dit dus.quote:
Nou als Ted het zegt dan heb ik er toch moeite mee om dat te geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoorde Ted straks zeggen dat Krajicek net zo goed speelde als in z'n beste dagen
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef TubewayDigital het volgende:
zet mijn geld op jelena
moet toch ergens mijn schulden mee aflossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.
Rafa 3-0, misschien 3-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:
wie denken jullie dat gaat winnen tussen djoko en rafa
Wat een gek model. Lijkt me hartstikke onpraktisch. Die racketfabrikanten bedenken ook van alles om geld te verdienen zeg.quote:
En wat verwacht je van de finale? Rafa-Federer en dat Rafa dan met 3-1 of 3-1 wint?quote:
3-1 of 3-1? Ik denk 3-1 of misschien 3-2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:05 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
En wat verwacht je van de finale? Rafa-Federer en dat Rafa dan met 3-1 of 3-1 wint?
Hup Ana en Federerquote:
Oké, ik bedoelde 3-0 of 3-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:12 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
3-1 of 3-1? Ik denk 3-1 of misschien 3-2.
Het lijkt me dat de mentale drempel voor Federer tegen Nadal erg groot is. Maar ook tegen Djokovic is de kans denk ik redelijk aanwezig dat hij verliest, want Djokovic is van achteruit volgens mij meer solide dan Federer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:42 schreef TheGeneral het volgende:
Het gaat er ook meer om hoe Djoko Rafa vermoeid kan maken / last van zijn blaren kan laten krijgen zodat Federer zijn kansen groter worden.
Anders wint Rafa gewoon met 2 lastige potjes, maar echt in gevaar zal hij dan niet komen.
Dat zou wel humor zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |