Djokovic en Nadal hebben toch iets meer talent en zijn amper ouder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Norrage het volgende:
Ik ben echt een monfils fan in hart en nieren. Wat een held, wat een sportman...Die jongen die leeft voor zijn sport..Wat een overgave
Hij zal wel niet winnen van Fed, maar wat ie hier doet is geweldig. Hij was in eerste instantie de meest getalenteerde (of meest succesvolle) van al die jonkies maar staat wegens blessures te laag...hopen dat hij dit kan doortrekkn!
Nadal was hem voor, maar lang voordat Djoko aan de top stond stond Monfils al top 30 en liet hij van zich horenquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Djokovic en Nadal hebben toch iets meer talent en zijn amper ouder.
Vrijdag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:44 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wanneer is het Monfils - Federer?
Morgen ladies dayquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:08 schreef Colplay het volgende:
Morgen is een rustdag toch?
Yup, ze beginnen met Safina-Kuznetsova. En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.quote:
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
En morgen ook nog Richard Krajicek in de Legends U45 dubbel.
Dit dus.quote:
Nou als Ted het zegt dan heb ik er toch moeite mee om dat te geloven.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik hoorde Ted straks zeggen dat Krajicek net zo goed speelde als in z'n beste dagen
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:21 schreef TubewayDigital het volgende:
zet mijn geld op jelena
moet toch ergens mijn schulden mee aflossenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zeer gedurfd als je het mij vraagt.
Rafa 3-0, misschien 3-1.quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:56 schreef TubewayDigital het volgende:
wie denken jullie dat gaat winnen tussen djoko en rafa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |