Ik vond dat ze goed speelde. Ze haalde de meest onmogelijke ballen terug en ze sloeg ook allerlei prachtige winners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:35 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij heeft ze echt geen enkele kans tegen Safina...Wat ivanovic liet zien was echt bedroevend...Het is dat Janko zo aardig was om haar te laten winnen....
Het blijft damestennis.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:11 schreef ElmarO het volgende:
Ana toch nog gewonnen.Had ik eerlijk gezegd niet meer verwacht na die break achter in de derde set.
Dat is waar.quote:
Ik begrijp daar ook niks van nee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Colplay het volgende:
Kutfransen, waarom de leukste wedstrijd nou weer als eerste, zodat weinig mensen die kunnen zien
Omdat er bij Djokovic - Nadal alleen prutsers meespelen. Bij Federer - Monfils speelt tenminste wel 1 speler uit Frankrijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:26 schreef Colplay het volgende:
Kutfransen, waarom de leukste wedstrijd nou weer als eerste, zodat weinig mensen die kunnen zien
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:22 schreef robbolo het volgende:
kan iemand mij vertellen hoe laat de partijen beginnnen? Ga graag kijken, maar weet niet of me dat uit gaat komen
Danku, heb er zin inquote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.
Kom er net achter dat ik t niet kan gaan kijken. Word het ergens nog uitgebreid samengevat, of nog beter, integraal uitgezonden? Die samenvattingen van de NOS vind ik nogal kort, en die bij Sporza eigenlijk nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
13.00 Nadal - Djokovic en aansluitend Federer - Monfils.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |