Denk het niet eigenlijk...quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:41 schreef robbolo het volgende:
[..]
Kom er net achter dat ik t niet kan gaan kijken. Word het ergens nog uitgebreid samengevat, of nog beter, integraal uitgezonden? Die samenvattingen van de NOS vind ik nogal kort, en die bij Sporza eigenlijk nog nooit gezien.
Nou ja, zoals hij al zei. In Sporza op Canvas is er vandaag van 23.55 tot 00.40 een samenvatting.quote:
Die van Sporza zijn dus lekker uitgebreid? Vind trouwens het commentaar van de belgen bij de meeste sporten veel interessanter dan het Nederlandsequote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou ja, zoals hij al zei. In Sporza op Canvas is er vandaag van 23.55 tot 00.40 een samenvatting.
We zijn begonnen.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:55 schreef kleinzusje het volgende:
Zal je zien dat de NOS de halve finale van gisteren gaat herhalen om 13.00 uur
Nog 5 minuten![]()
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:00 schreef Chriz2k het volgende:
Ik ga er eens voor zitten!
Hopelijk gebeurt het onmogelijke en wint Djokovic, want dan wint Federer het toernooi.
Jammer.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:23 schreef hoM3r het volgende:
Lekker dan, zit ik hier op de universiteit, kan ik niet eens stiekem tennis kijken op de stream...
Mooie wedstrijd al!quote:
Precies. Hij speelt heel anders dan in Hamburg.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:55 schreef TheArt het volgende:
Nole kiest op dit moment echt voor de verkeerde tactiek. Hij ondergaat het spel veel en veel te veel. Gewoon aanpakken die hap en de extra fouten incalculeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |