Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:58 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
moet een voetballer dan ook maar niet juichen na een goal ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit van Federer verloren en wel van 'm gewonnen. Kunnen er weinig zeggen.
is misschien wat krom, maar ze kan toch gewoon blij zijn met een punt?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.
Met élk punt? Zelfs als Jankovic serveert, 40-0 voorstaat en dan een dubbele fout slaat. Dat is zwaar overdreven.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:04 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
is misschien wat krom, maar ze kan toch gewoon blij zijn met een punt?
snap niet dat jullie je er zo aan irriteren
quote:
Ik vind Jans commentaar erg goed. En dat kritisch vind ik wel leuk, al ka ik me voorstellen dat het mensen irriteert. Wat ik vooral fijn vind, is dat hij Jan Roelfs verbetert als die weer eens iets stoms zeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:54 schreef qonmann het volgende:
[..]
en toch weet ie alles beter... irritant figuur
Gelukkig is de NOS gestopt![]()
ja, ze gebaart natuurlijk naar mij dat ik zo een ruk + pijpbeurt krijgquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:08 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik snap dat gejuich na elk punt opzich wel.
Waarom zou dat niet kunnen? Zelfs op amateurniveau zijn er mensen die elk punt als een wedstrijd op zich zien..quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Met élk punt? Zelfs als Jankovic serveert, 40-0 voorstaat en dan een dubbele fout slaat. Dat is zwaar overdreven.
Natuurlijk blijft ze enorm lief.
Vast.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:10 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ja, ze gebaart natuurlijk naar mij dat ik zo een ruk + pijpbeurt krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |