Je bedoelt juichen na het geven van een foute pass door de tegenstanderquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat is totaal geen vergelijking. Dit is alsof elke voetballer gaat juichen na het geven van een goede pass.
Doet ze welquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Nu moet ze wel winnen van Safina natuurlijk..
Kloptquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:14 schreef TheGeneral het volgende:
Jammer voor Jankovic. Toffe speelster!
Als jij nu even verdekt een camera opsteltquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:15 schreef TheGeneral het volgende:
Nu gaat Ivanovic douchen![]()
Oh wacht ik dwaal een beetje af...
Als ik in die kleedkamer was met een camera zou ik niet een camera gaan opstellen hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als jij nu even verdekt een camera opstelt
Ik bedoelde natuurlijk van te vorenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:18 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Als ik in die kleedkamer was met een camera zou ik niet een camera gaan opstellen hoor![]()
Hoewel... Kan beiden natuurlijk..![]()
Ik vind het irritant dat die man van de RG-site in elke zin iets grappigs wil schrijven. Komt nogal geforceerd over.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef qonmann het volgende:
ook de nieuwe nummer 1
De RG site:
6.18 pm: Ladies and gentlemen, we have a new world No1. Miss Ana Ivanovic. LovelyAna. Magnificent. Sharapova will be No2, JJ 3, Kuzi 4, elegant Elena 5 and Davai Dinara 9th, win or lose on Saturday.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |