laad em in een vliegtuig en hij gaat veel harder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
TS begint:
Dat het aantal km/u op tellers van auto niet echt aangaven hoe hard ze werkelijk konden, 240 op de teller wil niet zeggen dat de auto ook 240 haalt
stom eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
TS begint:
Dat het aantal km/u op tellers van auto niet echt aangaven hoe hard ze werkelijk konden, 240 op de teller wil niet zeggen dat de auto ook 240 haalt
niet helemaal waar hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat in the A-team nooit iemand doodgaat.
Dat kogelsschoten in de serie nooit raak zijn danquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet helemaal waar hoorer zijn wel degelijk slachtoffers gevallen in The A-Team
zelf getest ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef _GdR_ het volgende:
dat als je katten vermoord ze ook pijn kunnen hebben.
nee er is 2x iemand echt overledenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat kogelsschoten in de serie nooit raak zijn dan
Huh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik wist tot voor kort niet dat Rivella eigenlijk gewoon melk is.
ff gezochtquote:
merciquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
Die van karwei uit het vorige topic was geniaal
Oh het is net zoiets als taksi!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ff gezochthet schijnt te worden gemaakt van wei, wat weer onstaat bij het maken van kaas.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rivella
Klinkt niet echt lekker!
[ afbeelding ]
quote:Wei of melkwei is de vloeistof die bij de kaasbereiding ontstaat door het stremmen van de melk na toevoeging van stremsel. De vaste bestanddelen, de wrongel, blijven over nadat de wei is afgetapt. De vloeistof heeft een geelgroene kleur en smaakt licht zuur.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef patriek het volgende:
Dat bij halfvolle melk het pak ook helemaal vol zit.
Massaproductie misschien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stom eigenlijkwaarom staat het er dan op?
Boys love speedquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stom eigenlijkwaarom staat het er dan op?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:46 schreef De_Dorstige het volgende:
Dat aparte gevoel tussen m'n benen, als ik bepaalde handelingen verrichtte.
Hehe, ik had op de basisschool een vriend die altijd volle melk dronk. Ik dronk altijd halfvolle melk en hij vond het maar zonde om een pak half vol te doen en begreep niet waarom ik niet ook gewoon een vol pak dronkquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef patriek het volgende:
Dat bij halfvolle melk het pak ook helemaal vol zit.
Het is ook goedkoper als je voor een bepaald type auto maar een soort meter hoeft te maken, in plaats van een die tot 140 gaat voor de goedkoopste en een die tot 200 gaat voor een duurdere versiequote:Op donderdag 5 juni 2008 10:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Boys love speedal zal je het nooit halen in die auto het is leuk als het er staat denk ik...
daarom denk ik standaard bij mensen die het weggehaald hebben dat het een -net-niet-helemaal-binnen-mijn-budget-auto-maar-ik-wil-wel-profiteren-van-het-uiterlijk auto isquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper als je voor een bepaald type auto maar een soort meter hoeft te maken, in plaats van een die tot 140 gaat voor de goedkoopste en een die tot 200 gaat voor een duurdere versie
En dan is minder goed te zien dat je een goedkope versie aan hebt geschaft. Om die reden heeft BMW het niet monteren van het typenummer als gratis optie op de lijst staan (316i is goedkoper en trager dan een 330i)
Klopt inderdaad, deed mijn vader ook altijd toen hij BMW reed, 318 eraf laten halen bij de garage. Kreeg ik als klein jochie de cijfersquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is ook goedkoper als je voor een bepaald type auto maar een soort meter hoeft te maken, in plaats van een die tot 140 gaat voor de goedkoopste en een die tot 200 gaat voor een duurdere versie
En dan is minder goed te zien dat je een goedkope versie aan hebt geschaft. Om die reden heeft BMW het niet monteren van het typenummer als gratis optie op de lijst staan (316i is goedkoper en trager dan een 330i)
Dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een BMW met een M-badge zie rijden schrijf ik soms het kenteken op om later op de site van de RDW te kijken of het wel een echte M is. Dat is bijna nooit zo
die M staat voor het pakket wat in die auto zitquote:Op donderdag 5 juni 2008 11:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ik een BMW met een M-badge zie rijden schrijf ik soms het kenteken op om later op de site van de RDW te kijken of het wel een echte M is. Dat is bijna nooit zo
Please enlighten us then, o very wise one...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:53 schreef shmoopy het volgende:
Dat het een misverstand is dat FOK! staat voor Fokked op Kids, dat is nl helemaal niet zo.
ik quote je ffquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:37 schreef Thijz het volgende:
terugvindding welke ik later pas begrijp...
Dat was ooit zo in de publiciteit gekomen, volgens mij omdat Danny snel iets verzon tijdens een interview, maar achteraf klopte daar niets, FOK! was gewoon zo genoemd, zonder iets te betekenen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Please enlighten us then, o very wise one...
Je maakt een grapje toch??quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:48 schreef Lif het volgende:
Dat niet alleen tapijt en vloerkleden vloerbedekking heten, maar ook laminaat, parket, zeil, etc. Ik dacht altijd dat vloerbedekking alleen de naam was van zachte, wollige ondergronden.
is het toch ookquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:48 schreef Lif het volgende:
Ik dacht altijd dat vloerbedekking alleen de naam was van zachte, wollige ondergronden.
ja maar als er voor zeil, parket, etc, aparte namen zijn hoe wordt dat dan genoemd? Je gaat niet naar een winkel en zegt doe mij maar dat zacht wollig spul, er moet een naam voor zijn lijkt me...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |