laad em in een vliegtuig en hij gaat veel harder.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
TS begint:
Dat het aantal km/u op tellers van auto niet echt aangaven hoe hard ze werkelijk konden, 240 op de teller wil niet zeggen dat de auto ook 240 haalt
stom eigenlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:09 schreef Belsezar het volgende:
TS begint:
Dat het aantal km/u op tellers van auto niet echt aangaven hoe hard ze werkelijk konden, 240 op de teller wil niet zeggen dat de auto ook 240 haalt
niet helemaal waar hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef MarkNMGN het volgende:
Dat in the A-team nooit iemand doodgaat.
Dat kogelsschoten in de serie nooit raak zijn danquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
niet helemaal waar hoorer zijn wel degelijk slachtoffers gevallen in The A-Team
zelf getest ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:24 schreef _GdR_ het volgende:
dat als je katten vermoord ze ook pijn kunnen hebben.
nee er is 2x iemand echt overledenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:44 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat kogelsschoten in de serie nooit raak zijn dan
Huh?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:53 schreef Lyzio het volgende:
Ik wist tot voor kort niet dat Rivella eigenlijk gewoon melk is.
ff gezochtquote:
merciquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
Die van karwei uit het vorige topic was geniaal
Oh het is net zoiets als taksi!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ff gezochthet schijnt te worden gemaakt van wei, wat weer onstaat bij het maken van kaas.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:28 schreef Tegan het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rivella
Klinkt niet echt lekker!
[ afbeelding ]
quote:Wei of melkwei is de vloeistof die bij de kaasbereiding ontstaat door het stremmen van de melk na toevoeging van stremsel. De vaste bestanddelen, de wrongel, blijven over nadat de wei is afgetapt. De vloeistof heeft een geelgroene kleur en smaakt licht zuur.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:11 schreef patriek het volgende:
Dat bij halfvolle melk het pak ook helemaal vol zit.
Massaproductie misschien?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
stom eigenlijkwaarom staat het er dan op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop