abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:54 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_59116546
Game On
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

! !

Heb/ken je die allereerste plaats van de Kecks ook? Schliessbaum (oid)?
nee maar ik ben sowieso alles kwijt geraakt door een akelige ex
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:36:08 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116581
ben nog nooit naar een optreden/festival geweest
ja 1 keer naar een tentfeest van Jansse Bagge
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:43:13 #3
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59116835
Hallo,

Ik wilde hier nog even, gedag zeggen.

Wat leuk, dat jullie zoveel festivals, bezoeken. Ik vond, de Counting Crows erg goed spelen op Pinkpop (via de tv gezien). Maar nog, een andere goede band vind ik Live.
Voor mij is zoiets eigenlijk, niet te doen maar toen ik zo'n, 6 jaar geleden eens naar een festival wilde, heb ik voor 1,5 dag Flevo Festival (christelijk festival) gekozen, ik ben toen zaterdag geweest en op zondag de velddienst meegemaakt. Hoewel, het erg druk was, vond ik het, een mooie belevenis. Moest wel dágen bijkomen, van de spanning!

Vandaag, is het, 2 weken geleden dat ik, een van mijn cavia's moest laten inslapen. Inmiddels, heb ik een nieuwe maar die blijkt vanalles te, mankeren (utigedroogd, veel afgevallen en schurft).
Dus, daar ben ik niet zo blij mee.

En nogwat: weten jullie een idee om mijn, begeleidster te verrassen? Een warme doeche van Radar wilde ik eerst doen, maar, dat is alleen voor winkels en niet voor personen alleen.
Ik zou graag iets doen om haar, te laten merken dat ik het een echt goede, begeleidster vind..
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:11 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59116936
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:39 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116951
t is een douche Oxy
misschien is een ontbijt wel leuk, je kunt bij sommige bedrijven een bon kopen die ze zelf kunnnen inwisselen en dan krijgen ze op de gekozen dag een heel uitgebreid en lekker ontbijt thuis gebracht.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:48:13 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59117002
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
qua muziek heb ik een heel brede smaak, t lijkt me ook heel tof
maar moet eerst van mijn angst afzijn om naar grote drukke plaatsen te gaan waar ik niemand ken
t stomme is dat als ik mijn camera bij heb, dat ik weer geen last van die angst heb

pinkpop kon ik vroeger van thuis uit altijd beluisteren
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:52:08 #7
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117140
Ik kan zo gauw niet iets bijzonders bedenken, oxy..

Jemig! Bij ons voor hebben ze de speeltuin opgeknapt, maar ze zijn nog niet klaar. Geeft niks, ik wacht nog wel ff. Anderen zijn minder geduldig. De kinderen en ouders lopen gewoon tussen de werkende lieden door. Achter de rijdende graafmachine langs, er onderdoor. Op het rek spelen, dat nog niet vastzit.
Onverantwoord!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:00:33 #8
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59117449
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:10:46 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117768
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Jelief het volgende:
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Ik zie nu helemaal geen begeleiding meer. Ik denk dat ik zo maar ff naar buiten loop en die werklieden waarschuw. Straks raakt er één (dodelijk) gewond en dan heb je de poppen aan het dansen!

-edit: er staan nu toch weer ouders bij. En de graafmachine is voorlopig klaar. Het was al niet mijn zaak, maar nu al helemaal niet meer. Ik moet me dan toch een beetje inhouden, vaak...
Overigens zie ik alleen nog maar zand om de speeltoestellen. Is dat weer de nieuwe ontwikkeling? Beter zand dan rubbertegels of houtsnippers? Ligt er zometeen natuurlijk weer hondenpoep in de speeltuin..

[ Bericht 19% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 04-06-2008 15:18:53 ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:20:29 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59118088
Oxy, ik denk dat je haar niet blijer kunt maken met een tekst of verhaaltje of gedichtje van jezelf waarin je schrijft dat je haar zo goed vindt. Juist omdat het voor jou zo moeilijk is. Dat kun je dan zelfs nog inlijsten.
Bij ons hingen dat soort bedankjes jarenlang op het prikbord en je moest niet proberen ze op te ruimen, die mochten echt niet weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:25:05 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_59118261
Eens met Yppy. Ik heb nog steeds de knutsels en tekeningen die de stagekinderen voor me maakten als afsluiting van de stage en ik vind het heerlijk om daar doorheen te bladeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:52:23 #12
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59119146
Yppy (& Troel): ja, daar ga ik over, nadenken.
Bedankt voor de ideeën!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:03:18 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59119470
shit ik lees kaartje...
kaartje vergeten te kopen... en ook nog geen postzegels op de post gedaan

argh...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:54 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59119676
't is nog geen 5 uur.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59119906
Net vorig bankje gelezen. Leuk al die muziek verhalen. Wat heb ik een andere smaak.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:26:41 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59120231
Biecht op Ingrid, wat vond/vind jij mooi dan?

Oxy, ik denk dat je begeleidster heel blij zal zijn met één van jouw gedichten. Wat dat betreft ben ik echt jaloers op je, dat je je gevoelens/gedachten zo mooi op papier kan zetten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:33:24 #17
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59120449
Inderdaad leuk al die muziekverhalen!! En wat leuk dat er zoveel rockers/alto's zijn hier! In het dagelijks leven maak ik dat maar weinig mee...ben ik echt een vreemde eend in de bijt

Ik ben eigenlijk altijd al wel van de rock geweest...al heb ik wel een paar zwarte periodes in mijn leven gehad.. New kids on the block en een korte periode van happy hardcore..Paul Elstak enzo What was i thinking

Oxy.. ik ben het met iedereen eens.. je maakt hele mooie gedichten,denk dat je begeleidster daar heel blij mee zal zijn
pi_59121198
Ik vind van dik hout en aerosmith mooie muziek, al jaren.
En een blauwe maandag Kane, al moet ik daar nu niks meer van hebben.
Verder vind ik Metallica, Bon Jovi, Guns n roses, Lenny Kravitz ook leuk. En voor af en toe Jan Smit en Nick & Simon, maar vooral omdat Kim dat zo leuk vind.
pi_59121490
Heeft iemand toevallig een anti vliegen tip?

We hebben ineens in de schuuren op de logeerkamer last van heel veel vliegen. Van die dikke strontvliegen. Er ligt geen kadaver ofzo. Alleen in de schuur staat de luieremmer en de prullenbak. Maar die staan er al maanden. En worden op tijd geleegd en schoongemaakt. Dus hie het ineens kan.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 17:43:11 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122158
Wat heerlijk al die festivalverhalen enzo

Ik was vroeger ook echt een enorme concertganger. Vooral veel punk en ska. En ook ik liep rond met ranzige Lowlandsbandjes

Nu nog steeds wel een enorme concertganger overigens, maar ben meer de jazz kant opgegaan, hoewel ik ska ook nog steeds erg leuk vind.

En mijn jeugdzonde: De Heideroosjes. Mega fan was ik Af en toe zie ik ze nu weer spelen en de oude nummers zing ik dan nog steeds keihard mee
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:50:28 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59122335
Ik zat in '94 in de tweede klas ofzow. Ik voel me echt jong nu
En ik heb echt een fase gemist volgens mij. Ik ben nooit echt 'los gegaan' zoals jullie als ik dat zo lees. Ik was ook nooit echt fan van een band of artiest. Mijn eerste cd's waren over het algemeen verzamel cd's van top 40 muziek. En ik vond de muziek van de jaren '90 wel leuk Neger muziek was toen ook nog gewoon leuke muziek
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:05:44 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122654
Ingrid, ik was laatst in een restaurant en daar hadden ze plastic zakken met water aan het plafond hangen met een stuk touw. Zeg maar een 40 cm van het plafond af. Tegen de vliegen zeiden ze, omdat vliegen facetogen hebben zouden ze dan niet kunnen vliegen daar. Nouja, of het waar is....ik ben geen bioloog.

Een echte muziek-jeugdzonde die ik vanmiddag nog niet durfde op te biechten, nog erger dan MC Hammer, was Gloria Estefan...ik heb zelfs ooit nog eens concertkaartjes gewonnen door een muziekbandje in te zingen met een liedje van haar. Mijn broer lag huilend van het lachen voor mijn kamerdeur. Maar dat boeide me niets. Ik ging naar Gloria .
Ik moet er echt niet meer aan denken...wat was er met me aan de hand? Ik was de weg volledig kwijt muziektechnisch gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59122702
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 18:08:36 #24
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122712
Gloria Estefan in Ahoy was mijn aller aller aller eerste echte concert ooit! En daarna de NKOTB
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:09:26 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122729
doorzichtige zakken dus, he, maar dat was wel duidelijk denk ik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 18:10:55 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59122768
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
van die vliegenstrips
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59122878
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef Yoni het volgende:
En daarna de NKOTB

Mijn eerste concert was Metallica twee zestienjarige meisje hand in hand (want je zou elkaar maar eens kwijt raken) vooraan tegen het hek tussen een massa bierdrinkende motorrijders

Ingrid, mijn oma zweert ook bij opgehangen plastic zakjes met water.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:20:13 #28
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59122986
Ik keek vroeger wel eens naar de DJ Kat show met Linda de Mol ..

Verder qua muziek doet BonJovi het hier heel goed..
Verders: Mike Oldfield, Alan Parsons Project etc..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:25:23 #29
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59123138
Anti-mieren? Wij hebben mieren....

.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 18:30:31 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59123259
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.

of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 18:44:34 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59123539
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik was toen 11! (dat compenseert wel toch? )
pi_59123672
nou vooruit
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:04:04 #33
3142 m@x
pi_59124008
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3 Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:18:42 #34
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59124407
Mijn eerste concert was van Madonna!! in '90 was dat.. Had daarvoor al kaarten voor NKOTB maar omdat mijn vriendin niet mocht... mocht ik ook opeens niet van mijn ouders! Mocht niet alleen!! Vond dat toen zooooooo belachelijk

Volgens mij was mijn volgende concert daarna van Metallica.. nog in Ahoy.in 92.. nog net voordat ze 'echt' doorbraken.Waanzinnig was dat! In die 15 jaar daarna is er wel van alles aan de orde geweest...Ben een echte concertganger!Heerlijk is dat gewoon Net weer pinkpop gehad,eind juni lekker 2 dagen naar Linkin Park,augustus naar Metallica en in september weer naar Madonna... Heb er nu al zin in
pi_59124408
Mijn eerste concert was Deep Purple in 1984 (ik was toen 13). Ik mocht eindelijk een keer mee met mijn broer. En ja, hier volgde daarna ook een talloze reeks van concerten en festivals (niet meer te tellen zoveel).
Nog steeds gaan we regelmatig.. (Bruce Springsteen wordt de volgende 18 juni as)
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:20:37 #36
190853 RockabeIIa
pi_59124457
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
't is nog geen 5 uur.....
en ik ben gewoon weggelopen om het te regelen en het alsnog vergeten he!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:36:00 #37
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59125010
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.
Zover waren wij ook.
quote:
Waarom gaan ze dan precies dood?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 19:37:44 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59125075
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zover waren wij ook.
[..]

Waarom gaan ze dan precies dood?
zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mieren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59125306
Ik ben helemaal geen festivalfan.. Ik ga daarentegen wel heel graag naar Robbie W
En ik mag naar K3
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59125352
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.
pi_59125619
MIjn eerste concert was van de Simple Minds met Simply Red in het voorprogramma

We zijn vanmiddag naar de notaris geweest en de woonboot is niet meer van ons! Wel een beetje vreemd maar ook goed zo. Op naar het nieuwe huis
* snoopy pinkt een traantje weg en neemt een slokje rosé
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 19:59:12 #42
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59125756
Lijkt me idd vreemd snoopy! Wel fijn dat het wel ook goed voelt.

Ik ben vanaf vandaag parttime gaan werken Ben zo blij. Ben van 40 uur naar 36, dus maar een heel klein verschil, maar doordat ik 4x9 ga werken, ben ik vanaf nu elke maandag vrij. Heerlijk.

En ik heb een hele toffe nieuwe werkplek op een superbijzondere plek. Eerst nog een half jaar gedetacheerd en daarna kan ik overgenomen worden en word ik ambtenaar
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:04:30 #43
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59125920
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef m@x het volgende:
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3 Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
INXS, oef, Michael Hutchence Hij heeft een keer tijdens een concert mijn hand vastgehouden terwijl hij het liedje "Beautiful girl" zong Ik krijg nog kriebels in mijn buik als ik er aan denk...
was sowieso een leuk concert, ik stond helemaal vooraan en werd enorm verwend door de hele band, kreeg corona's en druiven van de bassist en werd beschermd tegen duwers achter mij door iemand van de bewaking die toevallig naast me stond.
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:06:53 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59125987
Ohhh, snoopy wat naar is dat he. Tuurlijk, door naar een nieuwe fase is OK maar afsluiten is soms helemaal niet leuk
Oja, over concerten gesproken, ik ga binnenkort naar Zucchero. Ook al zo'n aardige zanger
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:10:25 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59126066
Mijn eerste concert was van Norah Jones een jaar of 5 geleden denk ik Verder een keertje PinkPop, Madonna 2 jaar geleden, Ilse de Lange (kaartjes gewonnen), Maroon 5, Stevie Ann (vriendin had kaartjes gewonnen) en Anouk als cadeautje voor Micha. Volgens mij waren dat alle concerten waar ik geweest ben. Owjah en paar keer de Band Krijgt Kinderen met Noah.

Ik voel me vreselijk saai vergeleken jullie
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59126239
Mijn eerste concert waren de Dire Straits in . De Kuip. . Ik was echt 14 of 15 ofzo, en de overbuurman ging mee als oppas. . Het laatste concert was Springsteen in het Gelredome.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:16:57 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126249
Troost je, mijn eerste concert was van Doe Maar, was ik ook dertien .

Proost Snoop . Kan me voorstellen dat dat even slikken is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:18:10 #48
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126280
Dire straits was ik ook, alleen was ik toen een jaar of 23.

Ouch, ik ben echt al een kadaver zeg.
pi_59126300
Mijn eerste concert zou Guns 'n Roses zijn geweest, als ik verdorie mee had gemogen van mijn moeder. Ik was al 14 potjedomme! Als troost heb ik wel een tshirtje gekregen van mijn ex
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_59126311
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:18 schreef Leah het volgende:
Dire straits was ik ook,
Tof! In mijn herinnering een waanzinnig concert, maar dat zal vast gekleurd zijn. Was not was in het voorprogramma toch? Was ook gelijk mijn laatste concert in de Kuip helaas.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:21:24 #51
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126373
Ik vond het ook waanzinnig toen hoor! Maar ik was ook niet zoveel gewend, chronisch geldgebrek op die leeftijd .
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:22:08 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59126396
Doe Maar..

Ga je dit jaar nog Leah? Hier 12 juli !
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:22:57 #53
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59126429
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mieren
Mieren hebben geen maag. Het zijn geen zoogdieren.
pi_59126446
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:41 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59126700
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

ook goed, ze gaan er iig kapot aan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:55 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_59126710
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.
pi_59126747
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
Nou idd...

vriendinnetjes van mij gaan gewoon tig keer achter elkaar naar een Robbie W. concert in Nederland en dan nog tig keer naar Engeland, Duitsland, Belgie en noem maar op...

Mijn allereerste echte concert was Take That.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59126766
Voor de oude lijken onder ons is er nu een leuk jaren 80 programma op Ned 3.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 20:32:48 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59126772
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef cattie het volgende:

[..]

Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.
je hebt gelijk
Het lichaam heeft een kop, een borststuk en een achterlijf. Aan het borststuk zitten de poten vast. De maag zit, net zoals de krop, aan het achterlijf. Een krop is een soort zakje waarin de mieren voedsel voor andere mieren meenemen. Op de kop zitten de ogen. Het zijn er vijf: drie piepkleine ogen en twee wat grotere ogen.
bron
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:42:37 #60
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127118
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:32 schreef Jarno het volgende:
Voor de oude lijken onder ons is er nu een leuk jaren 80 programma op Ned 3.
Leuk, nu over de kubus, die heb ik een keer in 34 seconde gemaakt
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:43:34 #61
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59127155
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja! Ondanks dat ik gewoon blijf gaan zijn de prijzen echt niet normaal!!

Voor Linkin Park betaalde ik nog 59 euro inclusief reserveringskosten en verzendkosten (duitsland) Voor in Engeland werd het al weer 80 euro...1 dag kaart voor Pukkelpop in Belgie voor Metallica 79 euro...en Madonna spant de kroon!! 106 euro!!!!!
pi_59127168
De kubus heb ik nooit gekund
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:51:11 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59127425
Ik peuterde de stickers altijd van mijn kubus en herschikte de vakjes zodanig dat ik 'm wel kon maken.
pi_59127450
jij bent echt een topwijf sjak *wow*
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:54:32 #65
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59127537
Ze hebben leuke pyjama'tjes bij het kruidvat. Van Poeh, twee pakjes voor 4,99. Rompers 2 voor 4,49.
Ik heb twee pyjama's maatje 98/104 meegenomen. Lekker wijd, slaapt lekker en het staat hem schattig
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:57:01 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127604
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef lcicle het volgende:
jij bent echt een topwijf sjak *wow*
Knap he
Het is 1 grote trip down memory lane dat programma.
en Schanul is weg en ik zit aan de drank dus ik moet mij ei kwijt
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:59:47 #67
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59127684
Oi we zitten massaal aan de drank volgens mij . En dat op woensdagavond
pi_59127713
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:10 schreef texelonia het volgende:

Ik voel me vreselijk saai vergeleken jullie
Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Jij wint.
Alleen naar Arrow Rock vorig jaar. Dat was wel heel gaaf. Aerosmith
pi_59127724
ik zit niet aan de drank...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Milf woensdag 4 juni 2008 @ 21:01:43 #70
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_59127730
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.
Als mensen nog 1, 2 en 5 cent muntjes hebben. Die werken ook erg goed :-)

Mijn eerste concert was Gloria Estafan en The Miami Sound Machine. Een jaar of 14 was ik.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:04:35 #71
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127813
Waar waren jullie toen de muur viel?
Tot mijn grote schaamte heb ik het helemaal niet bewust meegemaakt, ik woonde toen in Rome en was alleen maar aan het feesten. Het is totaal langs me heen gegaan (erg he).
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:07:44 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59127889
Ik weet het nog wel, dat ie viel, maar waar ik was . Thuis, denk ik, want het was 's avonds toch?

Ik weet nog wel waar ik was toen het nieuws van de dood van Freddie Mercury kwam, en Lady Di trouwens ook.
Toen heb ik echt aan de tv vastgeplakt gezeten
pi_59127914
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef sjak het volgende:
Waar waren jullie toen de muur viel?
Tot mijn grote schaamte heb ik het helemaal niet bewust meegemaakt, ik woonde toen in Rome en was alleen maar aan het feesten. Het is totaal langs me heen gegaan (erg he).
wanneer was dat eigenlijk?? Oh ik ziet het al.. 1989... Toen zat ik in groep 7
je bedoelt de berlijnse muur toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59127961
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef Leah het volgende:
Ik weet het nog wel, dat ie viel, maar waar ik was . Thuis, denk ik, want het was 's avonds toch?

Ik weet nog wel waar ik was toen het nieuws van de dood van Freddie Mercury kwam, en Lady Di trouwens ook.
Toen heb ik echt aan de tv vastgeplakt gezeten
Lady Di wel, Freddie niet.
En tijdens de Elfstedentocht heb ik de hele dag gekeken. Oh en de aanslag op de Twin Towers..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:10:41 #75
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127978
Inderdaad Vicky, de Berlijnse. (de Chinese staat nog steeds )

Lady Di weet ik ook nog wel. Ik kwam terug van een feestje en reed langs de Engelse ambassade waar ik de vlag halfstok zag hangen. Ik dacht dat de Queenmum dood was (leek me het meest logische).

Hahaha, syntheziser muziek, ik ken de liedjes ook nog. ook dat deuntje van Miami Vice was een klassieker.
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:11:37 #76
3142 m@x
pi_59128005
De muur weet ik niet meer. Ik weet wel dat ik de week erna op de middelbare school een presentatie over de val van de muur heb moeten doen.

Mijn beste vriendin was heel erg fan van Queen en die hing jankend aan de telefoon toen Freddie Mercury overleden was.

Lady Di weet ik nog heel goed. De avond ervoor was ik in een dronken bui bij mijn ex-vriendje blijven slapen en die probeerde ik 's ochtends wakker te krijgen om te vertellen dat Lady Di dood was. Maar hij dacht dat ik nog dronken was en wilde me niet geloven . 's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
pi_59128052
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:

Lady Di weet ik nog heel goed. De avond ervoor was ik in een dronken bui bij mijn ex-vriendje blijven slapen en die probeerde ik 's ochtends wakker te krijgen om te vertellen dat Lady Di dood was. Maar hij dacht dat ik nog dronken was en wilde me niet geloven . 's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
ahh dat is erg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:14:28 #78
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59128092
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:
's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken

Ik moet lachen
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:27 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128152
Bij de dood van Lady Di zat ik in de Dominicaanse Republiek. Ik was een week of 10 zwanger (dat werd Wouter) en had behoorlijke diarree en zat daarom op de hotelkamer, en m'n man (toen waren we nog niet getrouwd trouwens) was zo ongerust dat die buikkrampen misschien wel een teken waren dat er iets niet goed was met de zwangerschap. We waren toen met mijn zus en mijn ouders op vakantie, en ik weet nog heel goed dat mijn vader het nieuws van Di tot mijn grote ergernis enorm bagatelliseerde.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:50 #80
3142 m@x
pi_59128163
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

ahh dat is erg
Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REM
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:10 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128203
Ik ook .

Twin Towers/9-11 idd, ik was net zwanger van Freek, en ik kon alleen maar janken in wat voor wereld ik dit kind ging zetten.
Pim Fortuyn, Theo van Gogh, ook zwanger, weer janken
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:22 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59128209
Och jee, wat een sentiment hier!

Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel ) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.

Mijn eerste concert was Michael Jackson! Daarna nog een keer en toen nog een paar Melissa Etheridge, maar verder heb ik niet zo'n ruig verleden
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:24 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128211
Ik heb een oud-klasgenoot nog een kaart gestuurd toen Freddie dood ging, want hij was enorm fan en ik vond het zó zielig voor hem.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:19:42 #84
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128255
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REM
Ooooooh, daar had ik bij willen zijn
pi_59128299
Ik kan me zelfs herinneren dat Elvis dood ging Ik was toen 7 of 8 denk ik en mijn opa lag in een verpleeghuis en is niet veel later ook overleden.
Oh, en John Lennon weet ik ook nog! Toen zat ik op de lagere school en moesten sommige kinderen huilen toen ze het hoorden...
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:20:59 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128301
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een oud-klasgenoot nog een kaart gestuurd toen Freddie dood ging, want hij was enorm fan en ik vond het zó zielig voor hem.

En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:22:06 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128335
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Ik kan me zelfs herinneren dat Elvis dood ging Ik was toen 7 of 8 denk ik en mijn opa lag in een verpleeghuis en is niet veel later ook overleden.
Oh, en John Lennon weet ik ook nog! Toen zat ik op de lagere school en moesten sommige kinderen huilen toen ze het hoorden...
Oh ja, dat weet ik ook nog.

Sterker nog, ik weet nog dat Koningin Juliana aftrad, moest ik ook weer huilen, en ik was niet eens zwanger
pi_59128440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Leah het volgende:

[..]

Oh ja, dat weet ik ook nog.

Sterker nog, ik weet nog dat Koningin Juliana aftrad, moest ik ook weer huilen, en ik was niet eens zwanger
dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59128475
Nu gaat het me iets té ver terug hoor..
pi_59128482
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.
kssssjjjt, kindertjesbedtijd!!!
pi_59128488
Icicle ook naar bed!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:27:51 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59128502
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:

Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel ) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.

Wat moet je nu met een ruimere uitlaat, maakt alleen maar heel veel herrie

Van de dood van Elvis kan ik me alleen een huilende tante herinneren. Je krijgt haar nu nog aan het huilen als je erover begint Lennon kan ik me helemaal niet herinneren, er werd bij ons thuis geen beatles gedraaid. BZN en de Beegees wel.
Lekker douchen!
pi_59128520
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

kssssjjjt, kindertjesbedtijd!!!
oh nee oh nee het was in april 1980.. toen was ik 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:31:39 #94
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128646
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:

[..]

En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
pi_59128657
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_59128676
Ik al 2,5 jeuj
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:32:39 #97
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128684
Ik kom ook uit een erg koningsgezinde familie hoor. Zodra er maar enige aanleiding voor was plantte mijn moeder het hele gezin met tompoezen voor de tv .
pi_59128693
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
Ik ook, vooral omdat Sven 1 maandje ouder is dan haar zoontje, dat greep me zo aan.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:33:18 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128714
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Wel die van zijn zoon, bij dat vliegtuigongeluk.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:33:40 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128724
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Ik ook niet, maar mijn vader had er een boek van . Dat dan weer wèl
pi_59128765
Er roeleerde ooit zo'n mailtje met allemaal weetjes die je duidelijk maakten dat je jeugd echt voorbij was. Over glazen Raak flessen en het gele Deetman koffertje enzo. Heeft iemand dat nog?
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:34:32 #102
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128766
Tompoezen Mijn schoonmoeder is er zo een. Die haalt bijvoorbeeld speciaal onranjekoek of iets dergelijks in huis bij Koninginnedag. Dat deed mijn moeder nou nooit.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:34:55 #103
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59128780
Elvis weet ik ook niet echt meer, de rest wel
De val van de muur was trouwens op een zondagavond. Ik zat bij mijn ex z'n ouders op de bank naar de tv te kijken. De volgende dag bij duitse les vertelde de lerares (oost-duitse) dat ze zo graag daar bij had willen zijn

De bijlmerramp was trouwens ook op een zondagavond (zat ik op diezelfde bank )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:35:18 #104
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128802
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef lcicle het volgende:
Er roeleerde ooit zo'n mailtje met allemaal weetjes die je duidelijk maakten dat je jeugd echt voorbij was. Over glazen Raak flessen en het gele Deetman koffertje enzo. Heeft iemand dat nog?
En dat Twix vroeger Raider heette.
pi_59128822
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
Die ja!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:35:57 #106
3011 E.T.
pi_59128825
Glazen flessen, daar had ik het vandaag nog met iemand over (Saskia liet een fles vallen bij de automaat en iemand merkte op dat 't maar goed was dat ze niet meer van glas zijn)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59128843
Van 9/11 weet ik nog dat we op kantoor naar de radio zaten te luisteren en de dj een vaag bericht had over een vliegtuigje (waarschijnlijk een sportvliegtuigje zei hij erbij) dat in het WTC was gevlogen. Nou werk ik in Rotterdam, toen nog in het Centrum en wij naar buiten kijken of we iets zagen bij het WTC
Even later bleek het in NY te zijn, werden de berichten steeds heftiger en kwam er van werken niets meer.
pi_59128877
Elvis en Lennon weet ik ook nog wel.

Het nieuws over de dood van lady Di hoorde ik in New York dus dat is altijd makkelijk te onthouden (wist je nog waar je was..)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 21:37:28 #109
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59128879
Bijlmerramp kan ik me ook nog goed herinneren. T dochtertje van mijn meester was gestorven en omdat mijn klas niet te houden was heeft men toen een maatschappelijkwerker die tevens docent was uit de Bijlmer richting Heerlen gehaald. Hij was net een maand met zijn zoontje in Heerlen. Terwijl zijn woning in de Bijlmer precies was waar dat vliegtuig ingevlogen is.

Heel raar allemaal.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59128903
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef E.T. het volgende:
De bijlmerramp was trouwens ook op een zondagavond (zat ik op diezelfde bank )
Die dag overleed mijn vader, de impact van de Bijlmerramp kwam bij mij véél later pas.
Ik weet nog dat we die week verstrooing zochten op de TV en alle leuke programma's waren gecancelled en er alleen actualiteiten waren.
pi_59128906
De bijlmerramp ja, dat was op zondag 4 oktober en ik was bij mijn vriendje geweest (nu de vader van mijn kinderen ) en het stikte van de sirenes buiten. Ik dacht dat er misschien weer iemand was ontsnapt uit de Blijlmerbajes. Helaas, het was anders

Ik heb trouwens nog heel lang verstijfd in bed gelegen als er 's ochtends om 6 uur vliegtuigen bij ons ons overkwamen vliegen bij een bepaalde wind. Die motoren die loeiden en dan namen ze weer gas terug. Hartverzakkingen kreeg ik ervan.

En ik weet ook nog de volgende ochtend op mijn werk dat er werd gekeken of iedereen er wel was...
pi_59128963
De begrafenis van Claus hebben we op mijn werk gekeken. Mijn baas had de tv naar beneden gehaald
Bij de begrafenis van Juliana stond ik op de markt in Delft. Was wel heel indrukwekkend om te zien hoe het zich allemaal "opbouwde". stond al om 6.00 uur op de markt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:41:49 #113
3011 E.T.
pi_59129010
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef easy-going het volgende:
Van 9/11 weet ik nog dat we op kantoor naar de radio zaten te luisteren en de dj een vaag bericht had over een vliegtuigje (waarschijnlijk een sportvliegtuigje zei hij erbij) dat in het WTC was gevlogen. Nou werk ik in Rotterdam, toen nog in het Centrum en wij naar buiten kijken of we iets zagen bij het WTC
Even later bleek het in NY te zijn, werden de berichten steeds heftiger en kwam er van werken niets meer.
Ik liep bij een Mya-ruine in Mexico en iemand had het over een neergestort vliegtuig in Amerika.. Weer verder hoorden we over een aanslag op het Pentagon en bovenop de Piramide had iemand het over een vliegtuig in het WTC.
Wij dachten echt dat iedereen maar wat lulde en dat er vast wel iets ergs was, maar dat ze het allemaal over een ding hadden en niemand de feitelijke informatie had.
Tot we terugkwamen in het hotel en CNN aanzetten The world had gone mad..
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:42:31 #114
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59129033
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Tompoezen Mijn schoonmoeder is er zo een. Die haalt bijvoorbeeld speciaal onranjekoek of iets dergelijks in huis bij Koninginnedag. Dat deed mijn moeder nou nooit.
Ik doe het ook , typisch zo'n jeugdding waarvan ik het leuk vindt om mijn kinderen mee te geven. Ws zetten zij als tegen reactie later de tv niet een aan op whatever we dan vieren
pi_59129078
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik doe het ook , typisch zo'n jeugdding waarvan ik het leuk vindt om mijn kinderen mee te geven. Ws zetten zij als tegen reactie later de tv niet een aan op whatever we dan vieren
ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:45:19 #116
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59129120
Duran Duran John Taylor
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:45:30 #117
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59129126
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.
Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.
pi_59129157
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Leah het volgende:

[..]

Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.
whaha leuk toch
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:46:46 #119
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59129171
Elke reden om te snoepen is een goede. Dat heeft je moeder goed begrepen Leah!
Lekker douchen!
pi_59129176
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef sjak het volgende:
Duran Duran John Taylor
the Reflex!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:48:01 #121
3011 E.T.
pi_59129217
Ik wilde altijd net zulk haar als John Taylor

Dat werkt niet bij errug steil haar
pi_59129242
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Elke reden om te snoepen is een goede. Dat heeft je moeder goed begrepen Leah!
Volgens mij heeft Leah een andere variant van bovenstaande stelling ingevoerd
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:49:21 #123
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59129262
Sjak, die uitlaat maakte na de provisorische reparatie wel een vet cool stoer geluid

9/11, dat was zo raar! We waren aan het verhuizen, dus ik lette eigenlijk niet goed op de berichten door alle stress. Ik weet alleen nog dat ik me bij het 3e vliegtuig pas realiseerde dat het niet om ongelukken ging
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:50:05 #124
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59129289
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef E.T. het volgende:
Ik wilde altijd net zulk haar als John Taylor

Dat werkt niet bij errug steil haar
Ik ook . Moet je niet willen bij een lang smal gezicht . Ik heb de foto's nog
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:50:18 #125
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_59129297
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

"geknipt voor de trek"
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:52:21 #126
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59129374
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef easy-going het volgende:

[..]

Mijn moeder is lichter dan goed voor d'r is , eeuwig aan de lijn (ze at dan ook een kwart tompoes ).

Mijn vader was de rudolph . Dus hey, heb medelij, ik ben genetisch behept
pi_59129385
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef easy-going het volgende:

[..]

woensdag 4 juni 2008 @ 21:54:24 #128
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59129455
9/11 was ik gewoon op werk,kan me nog wel herinneren dat we telkens om en om in de kantine tv gingen zitten kijken...wat een indruk maakte dat zeg!!

Mijn broer was ten tijde van 9/11 in New York en kwam pas na een dag of 3 - 4 er doorheen om te bellen,dat ie oke was en dat ie geen idee wist wanneer die naar huis mocht.Hij heeft het vliegtuig er letterlijk in zien vliegen... heel bizar... Gelukkig hadden ze 'uitgeslapen' die morgen..want daardoor zaten ze in de metro naar het WTC ipv in het WTC zelf..het eigenlijke plan was dat ze een uurtje eerder op pad zouden gaan.Hele bizarre tijd was dat...dat weet ik nog wel!!
pi_59129591
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Suzziieee het volgende:
9/11 was ik gewoon op werk,kan me nog wel herinneren dat we telkens om en om in de kantine tv gingen zitten kijken...wat een indruk maakte dat zeg!!

Mijn broer was ten tijde van 9/11 in New York en kwam pas na een dag of 3 - 4 er doorheen om te bellen,dat ie oke was en dat ie geen idee wist wanneer die naar huis mocht.Hij heeft het vliegtuig er letterlijk in zien vliegen... heel bizar... Gelukkig hadden ze 'uitgeslapen' die morgen..want daardoor zaten ze in de metro naar het WTC ipv in het WTC zelf..het eigenlijke plan was dat ze een uurtje eerder op pad zouden gaan.Hele bizarre tijd was dat...dat weet ik nog wel!!
wow dat is idd heel bizar zeg...

Ik ga een kamertje verder.. slaap lekker allemaal

[ Bericht 7% gewijzigd door Vicky op 04-06-2008 22:03:47 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:10:40 #130
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59130008
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef sjak het volgende:
Duran Duran John Taylor
John Taylor zag laatst een filmpje van John Taylor nu mijn jeugdherinnering, wat doe je!
mijn eerste concert was dus Duran Duran. (hoe verrassend) Ik was nét 15, en mijn lieve papa heeft me vanuit Amersfoort naar Rotterdam gereden, het hele concert uitgezeten en me toen weer helemaal terug naar het noorden gebracht.
Toen vond ik dat wel een soort van normaal geloof ik Nu pas zie ik hoe ongelofelijk lief en zorgzaam het was.....
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:12:05 #131
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59130072
Ah wat lief!
pi_59130322
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:55 schreef snoopy het volgende:
MIjn eerste concert was van de Simple Minds met Simply Red in het voorprogramma
Hihi, daar was ik ook!
Variety is the spice of life
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:22:34 #133
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59130476
En ik was in '92 weer bij Metallica

Stiekem is er gewoon hier en daar al gemeet....
pi_59130713
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:18 schreef nebelung het volgende:

[..]

Hihi, daar was ik ook!
In het Amsterdamse bos!
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:31:06 #135
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59130774
Dat programma op ned 3 heb ik ook gekeken, was leuk Jeugdsentiment. Hoewel ik sommige dingen niet bewust heb meegrekegen, vooral politiek enzow, maar ook de Berlijnse Muur. Leuke titel van het programma ook, ik ben zelf ook Made in the Eighties (leek me al een leuke opdruk voor een T-shirt ofzow!)

Lady Di kan ik me nog goed herinneren, hoorde het van een vriendin op de middelbare school maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet goed wist wie Diana eigenlijk was

Twin Towers hoorde ik van m'n zus via een sms ik dacht het een rare grap was die ik snapte

JFK Jr. toen was ik in de VS op vakantie, dus dat weet ik ook nog goed, er was de hele dag zowat niks anders op tv...
©Dumbo
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:32:08 #136
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59130813
Tijdens dat Made in the Eighties kreeg ik meteen wilde ideeen om het huis opnieuw in te richten enzow
©Dumbo
pi_59130845
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:29 schreef snoopy het volgende:

In het Amsterdamse bos!
en het ging op een gegeven moment heel hard regenen!
Variety is the spice of life
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:33:28 #138
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_59130879
Metallica in de Brabanthallen mijn eerste

En wat te denken van U2, Bono die voor mijn neus het publiek in sprong en zijn kont heb betast
pi_59130895
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef nebelung het volgende:

[..]

en het ging op een gegeven moment heel hard regenen!
jaaaaa en ik stond onder een stuk plastic te schuilen
En ik vond Simply Red nog veel beter dan de Simple Minds
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:35:18 #140
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59130950
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef Rottdog het volgende:

En wat te denken van U2, Bono die voor mijn neus het publiek in sprong en zijn kont heb betast
Oi, Bono . 't Is dat Huub goedkoper is
pi_59131018
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:35 schreef Leah het volgende:

[..]

Oi, Bono . 't Is dat Huub goedkoper is

Ik stond afgelopen zondag op nog geen 3 meter van Huub
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:40:28 #142
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131137
God, wat is die man mooi hè?
pi_59131192
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:40 schreef Leah het volgende:
God, wat is die man mooi hè?
Hij had iig wel dezelfde zonnebril als mijn eigen vent. Mijn eigen vent is ook heel aantrekkelijk
pi_59131217
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

Hij had iig wel dezelfde zonnebril als mijn eigen vent. Mijn eigen vent is ook heel aantrekkelijk
Met of zonder zonnebril?
pi_59131236
allebei!
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:44:10 #146
24188 Belana
kloon van belana
pi_59131268
mijn allereerste concert was Claw Boys Claw dat was ook de eerste keer dat ik uit ging. Mijn eerste grote concert was The Cure (de kiss me kiss me kiss me tour) en daarna Prince (de Love Sexy tour)

9/11 zal ik nooit vergeten, ik was al thuis en Nick belde me dat ik de tv aan moest zetten. Ik heb zitten janken voor de tv, echt vreselijk en nog steeds krijg ik er koude rillingen van.
stormy waters...
sailin'
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:45:33 #147
3011 E.T.
pi_59131314
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

dit schreeuwt om een foto natuurlijk
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:45:57 #148
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59131328
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik was in '92 weer bij Metallica

Stiekem is er gewoon hier en daar al gemeet....

Misschien hebben we dan al wel vaker gemeet dan,als we een beetje bij dezelfde concerten komen
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:47:43 #149
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131374
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

Aansluit
pi_59131440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:45 schreef E.T. het volgende:

[..]

Waarom wil je een foto van een zonnebril

Nou ja, vooruit dan maar

woensdag 4 juni 2008 @ 22:50:52 #151
61800 Rottdog
pi_59131469
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer ieder zijn ding
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:54:32 #152
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131585
quote:

[..]

Nou ja, vooruit dan maar

[ afbeelding ]
Mooie bril , maar ik dacht even dat jij flaporen met een wasbordje zou posten
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:54:50 #153
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131599
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:54:55 #154
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59131603
quote:

[..]

Nou ja, vooruit dan maar

[ afbeelding ]
Saartje
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:57:11 #155
3011 E.T.
pi_59131674
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:

[..]

pi_59131724
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:

[..]

Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen niet
  woensdag 4 juni 2008 @ 22:59:06 #157
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59131744
Toen Twix nog Raider heette, heette de M&Ms nog Treets en had je ook nog pakjes Tjolk en Shandy en van die bekertjes milshake waarvan je vullingen uit je kiezen sprongen.

Op 9/11 zat ik op kantoor en waren mijn ouders op vakantie in Florida, die dachten dat er een film draaide ofzo en reden nietsvermoedend naar het Space Center. Dicht. En ze wisten ook gewoon niet waarom....
pi_59131773
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Leah het volgende:

[..]

Ik ook . Moet je niet willen bij een lang smal gezicht . Ik heb de foto's nog
Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zien
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:01:00 #159
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131814
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen niet
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:02:00 #160
190853 RockabeIIa
pi_59131852
Ik ben nog steeds sprakeloos van die MC Hammer post van Memmel...

9/11 was ik ook aan het werk. Ik kon het niet geloven...
De ramp van Enschede staat me trouwens beter in mijn geheugen gegrifd. Die zal over een paar jaar nog steeds aanvoelen alsof het gisteren gebeurde.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:02:51 #161
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59131868
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef easy-going het volgende:

[..]

Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zien
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:10:53 #162
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59132089
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben nog steeds sprakeloos van die MC Hammer post van Memmel...
...
Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...
Net nu ik een beetje een reputatie had opgebouwd.
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:20:13 #163
190853 RockabeIIa
pi_59132375
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef Memmel het volgende:

[..]

Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...
Net nu ik een beetje een reputatie had opgebouwd.
MemC Hammer. Ik vergeet het nooit weer
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:24:14 #164
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59132498
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:

Super! Ik heb hier een mierenplaag maar ik wilde niet aan de lokdoosjes wegens oppeuzelgevaar door een andere kleine tiran. Maar dit gaat dus wél werken...irritante beesten .

Mijn eerste concert was trouwens van Wet Wet Wet .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59132625
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef Leah het volgende:

[..]

Hé, ik kon het proberen he
  Moderator woensdag 4 juni 2008 @ 23:30:25 #166
5428 crew  miss_sly
pi_59132663
Mijn eerste concert was Doe Maar
en 10 juli ga ik weer
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_59132664
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:

Mijn eerste concert was trouwens van Wet Wet Wet .
NatNatNat
  woensdag 4 juni 2008 @ 23:32:25 #168
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59132718
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:30 schreef snoopy het volgende:

[..]

NatNatNat
Ja, dat werd ik toen van die zanger (Sorry, schot en open doel enzo, beetje grof )

9/11 was ik ook aan het werk, ik werkte toen bij het WNF en ik zat de hele dag te Fok!ken, zodat ik als eerste op de hoogte was dat er iets gaande was, maar ik durfde het niet te zeggen omdat ze dan zouden weten dat ik zat te surfen ipv een langdradig verslag te typen .
  Moderator woensdag 4 juni 2008 @ 23:34:52 #169
5428 crew  miss_sly
pi_59132780
Ik zag het ook opFok. Ik was die middag vrij en zat op de kamer van mijn ex te waachten tot hij uit college zou komen, want hij was jarig en daarom zouden we uit eten gaan. Ik las iets over een vliegtuigje dat in het WTC gevlogen was en nieuws op CNN. TV aangezet en zitten kijken en dus het tweede vliegtuig erin zien vliegen. Ik was echt in shock, kon de tv niet uitzetten.
pi_59132818
Mijn eerste concert van van de BSB. Maar t zou ook Pepsi Pop kunnen zijn offuh Boyzone

Hmzzz als die gebeurtenissen. Nou bij t 9/11 was ik aan t werk, dus hoorde t pas om 6 uur en beelden zag ik pas 's avonds.
Bij de muur, geen idee, zat nog niet eens op de basisschool geloof ik
Bij de moord op Kennedy was mijn moeder nog maar 1,5 Lady Di kan ik me wel herinneren heb ik ook zitten kijken. En weet bij een elfsteden dat mijn moeder er echt vroeg voor op ging staan. Toen zaten we in center parcs. Volgens mij was t zelfs mijn oma's verjaardag

Bij Claus heb ik in Delft gestaan haha. Was vrij van school, omdat de leraren niet/moeilijk op school konden komen en de leerlingen ook vanwege de stoet Vond dat ik toen wel even naar Delft moest gaan

Wel leuk al die verhalen van iedereen trouwens, voel me alleen wel echt jong dan haha
pi_59132861
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:

Wel leuk al die verhalen van iedereen trouwens, voel me alleen wel echt jong dan haha
haha
pi_59133033
Sorry
Heb ooit s op een stage iemand echt beledigd ermee. Die vertelde dat ze in 98 was afgestudeerd, waarop ik even uitrekende dat ik toen nog in groep 8 zat...
pi_59133095
wij waren op 9/11 op vakantie in Frankrijk. we hadden de hele dag kerken en ruines bekeken en rommelmarktjes bezocht enzo, zaten we aan 't eind van de dag in een bistro een makkelijke hap te nuttigen, waar ook een TV hoog in de hoek hing. eerst een tijdje gedacht dat wat we daar zagen een of andere maffe film was, maar 't werd steeds duidelijker dat 't 'gewoon' echt het nieuws was... bizar! we 'kampeerden' toen in de tuin bij vrienden die net in hun verbouwde boerderijtje daar getrokken waren. gelukkig hadden ze een schotel-antenne, we hebben de rest van de avond met hen naar de nederlandse berichtgeving hierover gekeken, afgewisseld met CNN e.d.
pi_59135581
op 9/11 zat ik gewoon op kantoor.
Ik las het nieuws voor het eerst hier op Fok. Door het eerste topic in NWS; er is een vliegtuigje in het WTC gevlogen (of zoiets)
Ik zat daarna aan het internet gekluisterd en baalde dat ik nog niet naar huis kon om tv te kijken.
Ik heb ook herhaaldelijk gejankt die dagen (Damon was toen precies 6 maanden oud trouwens).
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef bixister het volgende:
we 'kampeerden' toen in de tuin bij vrienden die net in hun verbouwde boerderijtje daar getrokken waren.
zelfs dat weet ik nog
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:15:18 #175
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59135748
Met 9/11 zat ik op mijn werk bij een omroepredactie. We zetten meteen de tv aan op cnn en bleven allemaal ademloos kijken. Snel belde ik mijn vriend en toen moest ik hem vertellen dat ik er live nog 1 in zag vliegen Was een hele rare dag toen. Ook op dan te werken bij de omroep. Alles was daar een chaotisch iets.

Met Pim Fortuyn was ook vreemd trouwens. Ik werkte in Hilversum en was met de trein naar huis gekomen. Zat GTST te kijken en toen belde mijn vader of ie me van mijn werk moest komen halen omdat ik vast niet langs het mediapark kon. Ik had alleen geen idee waarom of wat er dan gebeurt was. Achteraf kwam ik precies langs het mediapark op het moment dat er geschoten was, maar echt niks van gemerkt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:25:36 #176
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59135792
Met Pim zat ik in de auto met mijn moeder, op weg naar de supermarkt, ik weet nog precies voor welk stoplicht we stonden te wachten toen de reguliere radio uitzending werd onderbroken door de eerste berichten...toen was er nog sprake van dat hij neer gestoken zou zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 07:56:53 #177
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59135971
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  donderdag 5 juni 2008 @ 08:02:46 #178
3142 m@x
pi_59136011
De bijlmerramp kan ik me echt nog heel goed herinneren. Mijn vader zat op zondagavond klaar voor studiosport en toen bleek dus dat dat vliegtuig die flat in was gevlogen. Ik had iets later met mijn beste vriendin afgesproken in mijn stamkroeg en de mensen die daar al een tijdje zaten wisten van niks. Ze dachten dat ik ze in de maling nam toen ik ze vertelde wat er was gebeurd.

Na het WTC-gebeuren heb ik geloof ik 3 dagen aan de tv geplakt gezeten. Ik was die dag vrij en zat met mijn ex aan de telefoon en heb hem toen idd ook een live-verslag gegeven van het tweede vliegtuig wat het gebouw in vloog. Heel bizar was dat.

Pim Fortuijn werd vermoord terwijl de vriendin van mijn neef lag te bevallen. Zij vertelde dat de verloskundigen meer aandacht hadden voor het nieuws dan voor haar bevalling.
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 08:04:06 #179
5428 crew  miss_sly
pi_59136019
Het wordt echt steeds erger, lijkt het wel...EK-toiletpapier

Met Pim hadden we in de auto volgens mij zitten luisteren naar het interview met Ruud de Wild. Had eigenlijk altijd Ruud de Wild opstaan in de auto rond dat tijdstip. We waren net na het nieuws bij de sportschool, stapten uit en kwamen binnen op het moment dat de tv-uitzending werd onderbroken.

Pffff, ik heb spierpijn, zo'n beetje overal Dinsdagavond gesport en buikspierkwartier meegedaan en gisteren een uur steps en daarna een uur spinning. Nu ben ik gebroken
  donderdag 5 juni 2008 @ 08:15:18 #180
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59136116
Met 9/11 waren we op vakantie in spanje. Mijn schoonmoeder belde op "Er is iets heel ergs gebeurd" Mijn gedachte was meteen: "Wie is er dood/heeft een ongeluk gehad/zijn uit elkaar/noem maar op". Ze vertelde dat er vliegtuigen het WTC ingevlogen waren. Eerst dus een grote opluchting dat het niks "persoonlijks" was, maar toen we langs een cafeetje liepen, drong het tot me door wat er nu werkelijk gebeurd was.......

Pim Fortuyn waren we gewoon thuis.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 juni 2008 @ 09:18:41 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59137049
9/11 was ik alleen thuis, zus geloof ik in amerika op vakantie en ouders in duitsland op vakantie. op school toen gehoord.
pim fortuin alleen op de camping in Zeeland. en niemand geloofde me
enschede achterin de auto te wachten tot zus en vriendje terug kwamen van asperges kopen. kwamen net terug van warnerbross movieland in duitsland
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:19:09 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59137055
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Het wordt echt steeds erger, lijkt het wel...EK-toiletpapier

Veeg je r**t af met het NL elftal

9/11: was ik alleen thuis en zag ik live het tweede vliegtuig erin vliegen.
kwartier later komt mn moeder thuis, ik vertel het. zij ongelovig, ziet het, huilen.

Pim fortuyn... ik weet niet meer waar ik was. ik denk ook thuis. mijn moeder moest weer huilen, mijn vader schudde enkel zijn hoofd.

Theo van Gogh...zelfde tafereel.

Bijlmer: ging een beetje aan me voorbij. ik dacht zelfs dat de bijlmer in het buitenland was.

-edit: Enschede was ong. 16:00 en mijn horloge stond op dat moment stil
pi_59137168
Ach ja Enschede heb je natuurlijk ook nog. Toen zat ik thuis te chatten en toen zei iemand het tegen mij. Ik dacht dat hij een grapje maakte, ging toch maar even de tv aanzetten en idd het was geen grapje.
Mijn ouders zaten toen bij vrienden, gingen geloof ik het eurovisiesongfestival kijken daar. Mijn moeder dacht toen ze de beelden zag dat het een oorlogsgebied was, tot ze de nederlandse kentekenplaten zag.
Bij Pim Fortuijn zat ik thuis en hoorde ik het vrij snel nadat het gebeurd was.
Wel apart eigenlijk dat je van dit soort dingen nog precies kan herinneren waar je was, wat je aan het doen was enzo.
pi_59137322
Bijlmer in het buitenland JIj bent echt een beetje wereldvreemd hè?

Ik heb het radioprogramma nog zitten luisteren waarin Pim geinterviewd werd en na het nieuws werd er geloof ik gemeld dat er iets gebeurd was en hoorde je alleen muziek. Heel vreemd was dat.

9/11 zat ik op mijn werk en waren er idd eerst berichten over een sportvliegtuigje dat tegen het WTC was gevlogen en toen het ernstiger bleek ging de tv aan op de afdeling en hebben we met z'n allen staan kijken.
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 09:43:17 #185
5428 crew  miss_sly
pi_59137478
Bijlmerramp is aan mij ook een beetje voorbijgegaan. Ik weet uiteraard wel dat het gebeurd is, maar wat ik toen deed...geen idee.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:45:46 #186
35189 Troel
scherp en bot
pi_59137528
Enschede weet ik nog als de dag van gisteren. Vooral mijn paniek omdat mijn ouders nog niet thuis waren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 09:53:41 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_59137691
Lady Di is op mn verjaardag overleden, ik werd 21. 'S morgens belde mn moeder, niet om te feliciteren, maar dat Lady Di overleden was. René werd 1 op de dag van de ramp van Enschede, mn broer ging bier in slaan, want er werd eerst gezegd dat alleen de grolsch fabriek in de fik stond... 9/11 was wel paniekerig, omdat de oom van Peet (woont in NY) de telefoon niet opnam. Achteraf was hij in het WTC, maar op de eerste verdieping, dus hij is er goed vanaf gekomen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 09:54:37 #188
5428 crew  miss_sly
pi_59137704
Ow ja, Enschede. Mijn ex studeerde daar en zou dat weekend naar me toe komen op zaterdag. Ik wist alleen niet dat hij eerst naar zijn ouders was, dus maakte me nogal zorgen. Gelukkig belde hij snel om te zeggen dat hij niet in Enschede was. Veel studiegenoten/vrienden die veel kwijtgeraakt zijn toen en een bestuursgenoot van de studievereniging nog lang in Groningen in het ziekenhuis gelegen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 09:55:02 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59137710
Oh ja, al die dingen staan ook mij nog goed bij. Best genant eigenlijk dat zulke zaken ook verbroederen en het samen-gevoel versterken. Of genant... Logisch ook wel, allemaal even met hetzelfde (grote) bezig natuurlijk.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Moderator donderdag 5 juni 2008 @ 09:58:21 #190
5428 crew  miss_sly
pi_59137772
Lady Di, dat vond ik heel vreemd. Ik heb echt nooit iets met beroemdheden of koninklijke huizen ofzo gehad, maar op de een of andere manier trof me haar dood best wel. Ik zag het 's ochtends op het nieuws ofzo. Ik moest werken in de CD-winkel die ik samen met mijn moeder en tante toen had. Vreemde dag. En later was het de single van Elton John die een enorme verkoopomzet genereerde in ons verder niet zo bloeiende winkeltje. En iedere keer als mensen die single kwamen halen, werd er natuurlijk weer over gesproken.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:10:29 #191
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59138020
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:
Bijlmer in het buitenland JIj bent echt een beetje wereldvreemd hè?

Ik was zeven jaar, moppie. Mijn ouders wilden dat soort rampen niet aan mijn angsten toevoegen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:18:42 #192
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59138220
moppie
Saartje
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:21:13 #193
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59138285
Ik kende vroegah een meisje dat zo'n 10 jaar jonger was als de rest van het groepje waar we inzaten zeg maar, en die noemde mij (en alle andere vrouwspersonen) altijd "vrouwtje".

Wij ergerden ons daar uiteraard dood aan. .

[ Bericht 8% gewijzigd door Vivi op 05-06-2008 10:34:01 ]
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:22:56 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59138325
Van de bijlmerramp weet ik nog dat mijn vader 3 treden van de trap gleed en een fotolijstje van de muur maaide, heeft er niks mee te maken, maar op de een of andere manier is me dat bij gebleven.

Van Tsjernobyl weet ik nog precies waar we reden met de auto, we waren bij vrienden van mijn ouders geweest en ik heb zitten huilen achterin de auto, ik was zo bang.

9/11 hoorde ik hier op mijn werk, althans, ik las het op FOK!. Ik heb het mijn collega's verteld. Heel bizar, we waren net 2 weken terug uit de US na ons congres daar, na 5 jaar intensief samenwerken met de collega's daar voelde dat heel raar verbonden toen.
Ik had die ochtend hier op mijn werk een heel emotioneel mailtje van mijn (inmiddels) ex-vriendje gekregen en we zouden in Scheveningen gaan praten over onze relatie. We zagen daar beelden op de tv en zijn toen alsnog maar gewoon naar huis gegaan.

Met Pim hoorde ik het in de auto onderweg naar een vriendin van mijn zus om daar haar vrijgezellenfeest te gaan bespreken, ik 'baalde' ervan dat ik niet gewoon naar huis kon om de TV aan te gooien.

Van Enschede heb ik heel weinig meegekregen. Ik zat op dat moment voor 2 weken in London en afgezien van 1 x een paar minuten op CNN en wat stukken in de krant (hier zou dat nooooooit kunnen gebeuren ) was er niet heel veel aandacht voor daar. Ik heb nog op FOK geprobeerd bij te lezen, maar als je er niet 'middenin' zit is het heel lastig te volgen.
Dan mis je echt dat saamhorigheidsgevoel waar Sugar het over had.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:23:00 #195
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59138330
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Vivi het volgende:
Wij irriteerden ons daar uiteraard dood aan. .
En daar erger ik me dan weer dood aan.;)
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:25:27 #196
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59138371
Ik wilde het nét zeggen
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:27:58 #197
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59138422
Tsjernobyl hoorde ik pas jaren later en toen ik daarvan de beelden zag op Discovery Channel.. moest ik echt huilen.
Net als bij Hiroshima en Nagasaki, dat vind ik echt heel erg
pi_59138477
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:

9/11 zat ik op mijn werk en waren er idd eerst berichten over een sportvliegtuigje dat tegen het WTC was gevlogen en toen het ernstiger bleek ging de tv aan op de afdeling en hebben we met z'n allen staan kijken.
Ah, jij hebt dat toen ook gehoord van dat sportvliegtuigje.

Eigenlijk blijft bij zulke gebeurtenissen steeds 1 zin hangen bij mij geloof ik.

Ik weet nog op de avond dat Pim Fortuin vermoord werd ik video zat te kijken, moest ff doorspoelen tussen 2 programma's, Ned1 stond ff op en ik hoorde "dit is een doodsteek voor de Nederlandse Democratie" op het moment dat ik weer op "play" wilde drukken realiseerde ik me meteen dat er iets heftigs moest zijn gebeurd. Teletekst aan en daar stond met grote letters dat Pim Fortuin was "neergestoken"
Ik was toen ook zwanger overigens.
Was sowieso een rare week want in het Centrum van Rotterdam was aan de ene kant voor het Stadhuis een gedenkplek voor Pim en aan de andere kant won Feyenoord die week de EuropaCup.
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:33:41 #199
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59138536
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:23 schreef Sugar het volgende:

[..]

En daar erger ik me dan weer dood aan.;)
Oh je hebt gelijk .
En weet je dat ik daar dus altijd op let, zo erger (..) ik me dus ook dood aan die nieuwe Kruidvat reclame : "Dat kost niet duur" .

Zat ff niet op te letten, en ik ben zo'n type die iets dus overneemt naarmate ik het vaker hoor. Shame on me .
pi_59138555
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:18 schreef Maneki.Neko het volgende:
moppie
  donderdag 5 juni 2008 @ 10:35:47 #201
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59138581
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk .
En weet je dat ik daar dus altijd op let, zo erger (..) ik me dus ook dood aan die nieuwe Kruidvat reclame : "Dat kost niet duur" .

Zat ff niet op te letten, en ik ben zo'n type die iets dus overneemt naarmate ik het vaker hoor. Shame on me .
dat
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:05:07 #202
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59139130
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 10:33 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh je hebt gelijk .
...
Nou inderdaad! Ik dacht dat dat een grapje was. Maar de Kruidvat-mensen menen dat dus serieus?
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:14:10 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59139338
Als we dan toch aan het corrigeren slaan: het is jonger dan......

De vuurwerkramp was op moederdag. Mijn eerste. We zaten in de tuin te BBQ-en en tegelijkertijd was er ook een brand in de vuilverwerker in Drachten.
Tijdens de WTC ramp zou een vriendin van mij in NY zijn. "Gelukkig" was er iets (ik meen een sterfgeval) in Nederland waardoor ze niet gegaan is. Die had ik aan de telefoon en samen zagen we het tweede vliegtuig dat gebuow ingaan. Mijn middelste mannetje was bijna 2 maanden en zat me vanuit zijn wippertje aan te kijken. Die blik samen met het gevoel dat de wereld waarin hij zou opgroeien nooit meer hetzelfde zou zijn vergeet ik niet licht.
Het interview met Pim Fortuin hoorde ik in de auto, ik kwam van mijn schoonzus die in het ziekenhuis lag. tijdens het journaal was ik thuis en ik merkte pas later wat er gebeurd was. Daardoor raakte het me enorm gek genoeg.
De val van de muur was rond mijn 16e verjaardag. Vond het wel indrukwekkend. En tijdens de Bijlmerramp had ik mijn eerste migraineaanval. Dat ik de tv als afleiding aan had staan. Toch niet veel van mee gekregen, ik was te ziek. Dat drong later pas tot me door.

Gut wat een herinneringen toch.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:27:20 #204
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59139631
Toch vreemd eigenlijk dat zulke gebeurtenissen (ook op mij) zo'n enorme indruk maken, terwijl er vaak nog vele ergere dingen in de wereld gebeuren waar je niet eens weet van hebt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:30:48 #205
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59139720
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:27 schreef Koosje het volgende:
Toch vreemd eigenlijk dat zulke gebeurtenissen (ook op mij) zo'n enorme indruk maken, terwijl er vaak nog vele ergere dingen in de wereld gebeuren waar je niet eens weet van hebt.
Veel ergere dingen dan 9/11 ? En moorden op politici vanwege hun standpunten?

Oke..
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:31:27 #206
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59139740
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:05 schreef Memmel het volgende:

[..]

Nou inderdaad! Ik dacht dat dat een grapje was. Maar de Kruidvat-mensen menen dat dus serieus?
Geen idee, maar zelfs als het een grapje is vind ik het een behoorlijk stupide slagzin..
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:33:34 #207
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59139802
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:30 schreef Vivi het volgende:
Oke..
Moet ik het voor jou anders formuleren, of begrijp je me zo ook wel?
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:35:57 #208
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_59139874
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Als we dan toch aan het corrigeren slaan: het is jonger dan......

De vuurwerkramp was op moederdag.
De vuurwerkramp was op zaterdag dan denk ik dus de dag voor moederdag.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:37:03 #209
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59139907
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

De vuurwerkramp was op zaterdag dan denk ik dus de dag voor moederdag.
ah! kijk... ik heb m geassocieerd met moederdag. Zo zie je maar dat je geheugen gewoon ook met je aan de haal gaat.
pi_59139939
Ik dacht ook dat het op een zondag was, dus moederdag?

idd zaterdag 13 mei zie ik op wiki....
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:39:53 #211
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59140007
het was op 13 mei 2000, dat was een zaterdag
Saartje
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:40:55 #212
35189 Troel
scherp en bot
pi_59140046
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
het was op 13 mei 2000, dat was een zaterdag
Dit dus

Ik vond het pas trouwens wel heel indrukwekkend om het verhaal van een van de brandweervrouwen te lezen (in volgens mij de Telegraaf). Het was uitgerekend de moeder van de jongens die bij ons op school zaten en die ik dus kende.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_59140099
Het was op een zaterdag, 's avonds was het Songfestival (Nederland mocht toen nog meedoen ) en dat werd toen niet uitgezonden (of halverwege onderbroken). Het duurde wel een paar uur voor de omvang van die ramp doordrong tot het hele land.
  donderdag 5 juni 2008 @ 11:44:11 #214
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59140144
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef lcicle het volgende:
Misschien niet de goede, maar wel van die strekking...

Geboren voor 1978??

Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat wij als geborenen in de
50-er/60-er/70-er jaren, nog leven..!?

Volgens de theorieën
anno 2008
zouden we toch al lang dood moeten zijn?

Waarom?

Lezen Maar!!

Wij zaten in auto's zonder veiligheidsstoeltjes, gordel of airbag.

Onze bedden en speelgoed waren geschilderd met verf vol lood en cadmium.

Boven aan een trap was geen hekje;
wie te ver ging kukelde naar beneden.

Als je wakker werd in bed hoorde niemand dat, en als er echt iets was moest je hard schreeuwen voordat je ouders het merkten.

Flessen met gevaarlijke stoffen en alle apotheekflessen konden we gewoon met onze handjes en beperkte motoriek openen.

Poorten en deuren gingen gewoon dicht en als je met je vingers er tussen zat waren ze weg.

Op de fiets zat je achterop met je kont op de bagagedrager en probeerde je je vast te houden aan de schroefveren van het zadel voor je.

Een helm hadden ze nog niet eens op een bromfiets, laat staan op een fiets.

Water dronken we uit de kraan, niet uit een fles.

Kleur en smaakstoffen moeten ook toen al bestaan hebben, want zo rood, groen of geel als die limonade toen was, zie ik ze nu echt niet meer.

Een kauwgom legde je ?s avonds op het nachtkastje en stak je 's morgens weer in je mond.

Op school hadden ze maar één maat bank en met zo'n heerlijk gevaarlijke klep eraan.

Schoenen waren meestal al ingedragen door broer, zus, neef of zo, en ook je fiets was of te groot of te klein.

Een fiets had geen versnellingen en als een band kapot was leerde je vader je zo snel mogelijk om hem zelf te plakken.

We gingen 's morgens weg van huis en we kwamen terug als de straatverlichting aan ging.
Niemand wist in de tussentijd waar we waren en we hadden geen GSM mee!

Het bos of een park was een plek om te spelen en geen vieze mannetjesverzamelplek.

Als we naar een vriendje gingen, liep je er gewoon naar toe, je hoefde niet aan te bellen en ook geen afspraak te maken. Er ging ook geen volwassene met je mee.

Wij aten ook al koekjes en kregen brood met veel boter en werden toch niet dik.

We dronken uit dezelfde fles als onze vrienden en niemand werd er ziek van.

Wij hadden geen playstation, nintendo, X-box, 64 televisiezenders, videofilms, dvd, surround sound, eigen televisies, computer of internet. Wij hadden vrienden!

De televisiezender begon pas om18.00 uur. Dan kwam een uurtje wat leuks voor kinderen en oh wee als je daarna durfde op te staan om op een knopje van een andere zender te duwen (die zaten aan het toestel vast).
Pa bepaalde wat en hoe lang je daarna nog keek.

We hebben ons gesneden, botten gebroken, tanden uitgevallen en hier werd niemand voor naar de rechter gesleept. Dat waren gewoon ongelukken en soms kreeg je er ook nog zelf een extra pak slaag voor.

Wij vochten en sloegen elkaar soms groen en blauw, er was geen volwassene die zich er druk over maakte, laat staan dat je een lieveheersbeestje op je jas knoopte.

Pedagogisch verantwoord speelgoed maakten we zelf; met stokken sloegen we naar ballen, we bouwden zeepkisten en merkten onder aan de berg dat we de rem vergeten waren.

We voetbalden op straat, en alleen wie goed was mocht mee doen; wie niet goed genoeg was moest maar blijven kijken en leren omgaan met teleurstellingen.

Op school zaten ook domme kinderen.
Zij gingen en kwamen op dezelfde tijd als wij en kregen de zelfde lessen.
Zij deden soms een klas nog een jaar en daarover waren ook geen discussies op ouderavonden.
De Meester had altijd gelijk.

We smeerden onze boterhammen zelf, met een grote mensen mes, en als je ze vergeten was kon je op school niets kopen! Als je de korst niet at had je een beetje meer honger de rest van de dag.

Wij gingen met de fiets naar school, helemaal zelf, ook in de winter!

Als je moeder aan de huisdeur naar je zwaaide was je een watje!

Als je problemen veroorzaakt had waren je ouders het eens met de politie.
Ze kwamen wel om je te halen, maar niet om je er uit te lullen.
Onze daden hadden consequenties.
Dat was duidelijk en je kon je niet verstoppen.

Wij hadden vrijheid, mislukkingen, succes en verantwoordelijkheid.
We hebben moeten leren er mee om te gaan.

Onze generatie heeft veel mensen voortgebracht die problemen kunnen oplossen, innovatief bezig zijn en daarbij risico durven nemen en instaan voor de gevolgen.

Hoor jij ook daar bij?

GEFELICITEERD!

WIJ WAREN HELDEN!

en wat 9/11 betreft. Dat was de laatste verjaardag van mijn moeder die we gevierd hebben.... zij lag zelf in het ziekenhuis en zag het gebeuren. Het fellicitatie-telefoontje dat volgde was alles behalve normaal....

Pim Fortuyn... zat ik in de auto met ongeloof.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:05:41 #215
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59140700
Mijn fiets is gejat.
Maar nu ga ik wel een fijne nieuwe kopen!
En het is mijn eigen schuld bijna, want ik had hem dus niet op slot gezet.
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:11:26 #216
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59140826
Heb Kruidvat effe gemaild om het te vragen
pi_59141133
Oeh balen Sjoeg. dat heb ik ook een keer gehad Helemaal aangifte gedaan op het politiebureau en toen ik thuis mijn sleuteltjes wilde pakken voor de verzekering dacht ik: oeps
Echt zo zonde.
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 12:30:59 #218
7074 moussy
kuttekop
pi_59141302
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:23 schreef snoopy het volgende:
Oeh balen Sjoeg. dat heb ik ook een keer gehad Helemaal aangifte gedaan op het politiebureau en toen ik thuis mijn sleuteltjes wilde pakken voor de verzekering dacht ik: oeps
Echt zo zonde.
voor een volgende fiets een sleuteltje bij laten maken en die gebruiken, wel de eerste weken een echte gebruiken, zodat ze kunnen zien dat ie ook echt gebruikt is....
pi_59141353
Balen Suug! De mijen is ook een keer gejat omdat ik 'm niet op slot had gezet..

Enschede, toen zat ik in de auto onderweg naar de camping. Daar aangekomen hoorde we het en volgens mij hebben we toen de rest van de dag tv gekeken.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:58:09 #220
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59142001
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Geen idee, maar zelfs als het een grapje is vind ik het een behoorlijk stupide slagzin..
Niet heel stupide. Want iedereen onthoudt het. Net als reclames op tv die niet of half kloppen. Het blijft in je hoofd zitten en dus is het toch effectief. Ik heb hem ook gezien, er zat een tegeltje omheen. Ik denk dat het dus opzettelijk fout is en dan willen ze het "goedmaken". Beetje mislukt als ik dit zo lees, hier
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:00:17 #221
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59142063
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef moussy het volgende:

[..]

voor een volgende fiets een sleuteltje bij laten maken en die gebruiken, wel de eerste weken een echte gebruiken, zodat ze kunnen zien dat ie ook echt gebruikt is....
Stond er van de week niet iets in de krant over iemand die een paar dagen later aangifte deed zodat ze eerst nog gauw even een extra sleuteltje kon laten maken ofzoiets.
Die fiets was allang gevonden bij de politie en zo liep die vrouw tegen de lamp.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:06:40 #222
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59142241
Niet dat men je naam erg snel achterhaalt, maar dit soort trucjes kun je beter niet online zetten '
Als zullen ze wel weten dat het veel gebeurt.
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:28:33 #223
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_59142825
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef Rottdog het volgende:
Metallica in de Brabanthallen mijn eerste

mag ik je aanraken

U2 was mijn eerste concert was ik net twaalf hoop dat als ze dit jaar het album op tijd releasen, volgend jaar touren ik weer kan gaan , moet toch een beetje vieren dak alweer 20 jaar fan ben
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:59:54 #224
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59143754
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Koosje het volgende:

[..]

Moet ik het voor jou anders formuleren, of begrijp je me zo ook wel?
Doe eens, misschien dat als je het zelf nog eens herhaalt het ook tot jou doordringt hoe stom het klinkt.

" "
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:03:17 #225
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59143841
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:11 schreef Memmel het volgende:
Heb Kruidvat effe gemaild om het te vragen
Oeh, spannend
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:03:55 #226
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59143858
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Niet heel stupide. Want iedereen onthoudt het. Net als reclames op tv die niet of half kloppen. Het blijft in je hoofd zitten en dus is het toch effectief. Ik heb hem ook gezien, er zat een tegeltje omheen. Ik denk dat het dus opzettelijk fout is en dan willen ze het "goedmaken". Beetje mislukt als ik dit zo lees, hier
In dit geval denk ik dat het het gros niet eens opvalt..
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:05:55 #227
35189 Troel
scherp en bot
pi_59143895
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:30 schreef moussy het volgende:

[..]

Lekker de verzekering oplichten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:09:53 #228
6473 Koosje
Deelt uit!
pi_59144017
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:59 schreef Vivi het volgende:

" "
Nog een hapje?
  † In Memoriam † donderdag 5 juni 2008 @ 14:10:38 #229
7074 moussy
kuttekop
pi_59144038
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:05 schreef Troel het volgende:

[..]

Lekker de verzekering oplichten
joh!
pi_59144492
Tijdens de val van de muur was ik 2 en bij de Bijlmerramp was ik 4 dus dat heb ik niet bewust meegemaakt.
Enschede en 9/11 kan ik me nog wel goed herinneren. Beide keren keek ik tv toen het gebeurde, en heb echt vol ongeloof zitten kijken.
En bij Pim Fortuyn had ik de radio aanstaan, toen dacht ik eerst dat het een grap was.

Ik heb voor zaterdag een afspraak bij de kapper staan.
Ik ga mijn lange haar laten afknippen. Dat wil zeggen, als ik het aandurf. Ik twijfel nog.
  Jubileum moderator donderdag 5 juni 2008 @ 14:35:37 #231
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59144952
Wat een nostalgisch bankje Ik kan me ook al die dingen nog zo voor de geest halen.
Wat me vooral bijstaat, om in Foksferen te blijven, is Enschede. Online op de Fokchat kregen we bijna live verslag van Digger, die aanwezig was vlak bij de ramp, en we zijn niet meer van de chat afgeweest tot diep in die nacht.
Heel indrukwekkend was dat.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:59:46 #232
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59145830
9/11 was ik aan het werk en ineens moesten we allemaal boven komen en naar de televisie komen kijken, ik dacht eerst dat een collega een grapje met mij uithaalde, maar bleek echt zo te zijn... hebben echt dik een uur stilzijwgend naar de beelden zitten kijken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_59146581
Met 9/11 was ik op mn werk, mijn toenmalige baas (een fotograaf voor Story... ) riep me naar beneden, hij was CNN aan het kijken op de computer. De 2e zagen we er in vliegen. Ben echt nog een paar dagen van slag geweest.
Met Pim Fortuyn was ik ook aan het werk, ik werkte in een kroeg op het Noordeinde (Den Haag), we hadden Politiek Cafe die avond, om half 8 kwamen er wat vaste gasten binnen druppelen en toen hoorden we het. Ik kan me ook nog zo goed herinneren dat er 3 Arabische jongens langs liepen, zich naar me toe draaiden (ik stond even in de deur opening), deden alsof ze naar me schoten en toen keihard lachen. Echt heel naar.
Verderop waren er brandjes in de straat, dat gedoe op het Binnenhof, auto in de brand in de garage onder het Plein, ik woonde toen in de binnenstad en voelde me echt onveilig op straat die avond.

Theo van Gogh was een vriend van mijn moeder, wij kenden hem dus, en iedereen maar op zo'n toontje van 'wat een lekker weertje vandaag he' vragen of 'ik het ook zo erg vond, schandaaaaalig'. Erg vervelend en verdrietig vond ik dat.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:49:22 #234
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59147273
weet even niet waar ik dit het beste kan plaatsen dus maar even hier.

Mijn schoonvader heeft darmkanker, nou is vandaag weer controle geweest en gesprek met de chirurg.

De kanker is voor de helft geslonken dankzei chemo en bestraling!!
Dat hadden ze niet verwacht en de blaas is gelukkig ook niet aangetast.
Ook willen ze proberen om het te verwijderen met een soort van kijkoperatie, 50/50 dat dat lukt dus kan zijn dat het alsnog op de gewone manier gaat maar met de kijk op het helingsproces zou dit erg fijn zijn.

Enige "nadeel" is dat hij de 11de al wordt geoperdeer en dan waarschijnlijk 10 dagen in het ziekenhuis moet blijven.
En aangezien ik de 17de ben uitgeteld hopen we nu helemaal dat de baby eerder komt zodat mijn schoonvader echt nog een paar daagjes van de kleine kan genieten.

Daarnaast is mijn schoonmoeder enorm bang dat de operatie misgaat en hij de kleine meid dus nooit zal zien, probeer haar al gerust te stellen dat het een redelijk "standaard" operatie is en dat ze positief moet denken maar kan haar zorgen helaas niet wegnemen.

Maar al met al dus eigenlijk heel goed nieuws voor mijn schoonvader!
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:05:29 #235
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59147727
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 11:31 schreef Vivi het volgende:

[..]

Zo was er een aantal jaar terug ook een reclame. weet niet meer precies van wat en waarover. Maar het was voor kinderen of over kinderen, ook elke letter geschreven met een ander kleurtje en zo'n lettertype dat het lijkt alsof een kind het geschreven heeft. Trekt dus best de aandacht van kinderen denk ik.
In elk geval, daar hadden ze dus alles expres verkeerd gespeld. Sgool ipv school enzow. Dat vond ik ook zo dom. Leer het de kinderen lekker even fout aan
©Dumbo
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:09:46 #236
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59147831
Pim Fortuyn was ik net klaar met werken en met paar collega's stonden we nog even buiten toen iemand dat vertelde. Het drong toen echt niet tot me door dat het zo ernstig was. Ik vond het eigenlijk wel een beetje spannend en was wel benieuwd wat voor politieke gevolgen enzow het had

Bijlmerramp weet ik nog wel een beetje. Ik was nog jong, jaar of 8 misschien, en snapte helemaal niet wat er aan de hand was. Ik weet alleen nog dat we bij mijn oma waren geweest en terugreden naar huis en de file zagen van mensen die gingen kijken daar...

Vuurwerkramp was op mijn verjaardag. En paar mensen van de visite hadden het onderweg naar ons op de radio gehoord, en toen drong ook nog totaal niet door hoe ernstig dat was. Ik schonk er dus niet veel aandacht aan en we zaten lekker buiten in de tuin. Maar een paar van de visite hadden de tv aan gezet e toen werd pas duidelijk hoe erg het allemaal was.
©Dumbo
pi_59148007
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Lois het volgende:
Wat een nostalgisch bankje Ik kan me ook al die dingen nog zo voor de geest halen.
Wat me vooral bijstaat, om in Foksferen te blijven, is Enschede. Online op de Fokchat kregen we bijna live verslag van Digger, die aanwezig was vlak bij de ramp, en we zijn niet meer van de chat afgeweest tot diep in die nacht.
Was dat ook niet met een verslag van olliebol.....nog wat toen?
  donderdag 5 juni 2008 @ 17:12:13 #238
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59149522
Wat een fantastisch nieuw KD, alles gaat vast helemaal goedkomen, wat fijn voor jullie .
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:04:49 #239
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59151883
Inderdaad heel fijn, KD. Moet een opgelucht gevoel geven, lijkt me!

En ik ben sinds een paar uur de trotse bezitter van een heuse moederfiets met alles erop en eraan.
pi_59152308
Sugar wat fijn! Foto?
  donderdag 5 juni 2008 @ 19:34:53 #241
108648 cattie
lieve moeder
pi_59152515
Tijdens de vuurwerkramp was ik bij mijn ouders. We zagen toen een gigantische zwarte wolk aan de horizon. En voordat het op het nieuws was, hoorden we het al van de buurman (de tamtam werkt goed in het oosten).

Op 11 september werd de vader van mijn vriendin begraven. Op weg naar huis, in de trein, zagen we opeens op alle stations tv's aan en reizigers die de trein in stapten vertelden het toen. Eenmaal thuis (2 uur later) heb ik uren voor de tv gezeten. Die vriendin zou trouwens dezelfde avond naar de VS vliegen.. Dat ging niet door natuurlijk.

Rottdog, ik ben jaloers, Bono! Ik ben een grote U2 fan.
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:15:45 #242
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59153458
Sugar thnx, en ik ben jaloers joh, lijkt me een geweldige fiets!
  donderdag 5 juni 2008 @ 20:15:45 #243
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59153460
Sugar thnx, en ik ben jaloers joh, lijkt me een geweldige fiets!
pi_59155464
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:35 schreef Lois het volgende:
zich helemaal aansluit, Danny woonde toen nog bij mij in op kamers, hier dus in zwolle, overal hoorden we bij ons toen ook de brandweer uitrukken dat in combi met de chat saat me nog goed bij

9/11 was de dag dat ik eindelijk na tig negatieve testen, miskramen een eerste positieve test had, heel het nieuws niet gezien of gehoord ging ik jubelend naar iedereen die het maar wilde hoorden, belde iedereen op etc etc, kreeg overal een heel mat felicitatie tot het momeny dat ik bij Danny in de winkel kwam en hij dus uitlegde waarom dat waarschijnlijk was heb ik er helemaal niets van meegekregen, beide vliegtuigen waren toen er al ingevlogen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:03:52 #245
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59156152
Mag ik even klagen? Gisteren zijn er buisjes in mijn oren gezet. Vannacht heeft mijn oor gebloed en de hele dag heb ik al een bonzend rechteroor. Ik heb er gewoon pijn aan. Ik baal als een stekker. Het doet nu echt pijn en dat is volgens mij niet de bedoeling.
  donderdag 5 juni 2008 @ 22:17:25 #246
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59156574
Au Memmel, wat zielig.

KD wat een goed nieuws!
pi_59158964
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:19 schreef lcicle het volgende:
Mijn eerste concert zou Guns 'n Roses zijn geweest, als ik verdorie mee had gemogen van mijn moeder. Ik was al 14 potjedomme! Als troost heb ik wel een tshirtje gekregen van mijn ex

Ben dus niet de enige met een GNR "trauma"
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  donderdag 5 juni 2008 @ 23:41:28 #248
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59159041
beterschap memmel!!

Dank je spuuglokje!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:33:54 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59163073
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 23:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ben dus niet de enige met een GNR "trauma"
Ik was er wel, in Nijmegen.
Mijn eerste en enige echt grote concert.
Of nee... ik ben een paar jaar terug met een stel FOK!kers nog eens naar (Di)do (?) geweest.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 07:41:27 #250
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59163102
Ik had een Bros ( ! ) trauma, ik mocht toen ook niet naar het concert van moeders, en de bitch van de klas ging natuurlijk wel, om het me later allemaal in te wrijven..Grrrr....

Btw...even gezocht uit jeugdsentiment maarreh...Matt Goss is niet echt heel erg vreselijk opgedroogd ..

vrijdag 6 juni 2008 @ 07:46:03 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59163125
Bros!

Memmel, hoe is het nu met je oor?
pi_59163183
Ik heb net mn broertje naar de tram gebracht, hij heeft een nachtje bij ons gelogeerd. Ik ben helemaal emo omdat ik bang ben dat er iets gebeurt...
Hij gaat namelijk altijd met de fiets, heel soms met de bus. Maar nooit met de tram. En nu moet 'ie met de tram naar Centraal en dan nog 10 min. lopen naar zijn school. Pfff. De jongen is 14, en niet wereldvreemd. Maar toch maak ik me zorgen. Zucht.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:16:01 #253
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59163312
Ik was 13 en ik mocht wel naar Guns N' Roses
(het is trouwens precies 16 jaar geleden vandaag Hoewel ik op 5 juni was, dus dat is 16 jaar en 1 dag geleden )
16 jaar geleden, ik word dus ook oud

Sugar! een moederfiets!
pi_59163758
Nijmegen ben ik ook een keer bijgeweest...En Rotterdam ook...
Amsterdam speelde ze toen ik een jaar of 11 was, ze waren toen nog helemaal niet zo bekend...
Maar ik mocht niet!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:58:41 #255
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59163821
Dat komt wel goed joh, Reinhilde. Ik weet nog dat ik 15 was en door heel Nederland tienertoerde. En ik was wél wereldvreemd.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 08:58:54 #256
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59163829
Ik heb Noah net naar het kdv gebracht. Op vrijdag is zijn grote vriendin er dan, en ze was er al en zat aan tafel. Toen ze Noah zag riep ze heel blij: "Noah!!" stond op van tafel en gaf hem een knuffel Zo lief! Ik hoop dat ze later gaan trouwen
©Dumbo
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:05:40 #257
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59163929
Ze zijn nu hier de nieuwe ramen boven aan het plaatsen. Dubbelglas en geen tocht meer!
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef LadyS het volgende:
Ik was 13 en ik mocht wel naar Guns N' Roses
(het is trouwens precies 16 jaar geleden vandaag Hoewel ik op 5 juni was, dus dat is 16 jaar en 1 dag geleden )
16 jaar geleden, ik word dus ook oud

Sugar! een moederfiets!
Dan ben ik een andere keer geweest, want 16 jaar geleden kende ik het vriendje wat me toen meenam nog niet. Ik was een jaar of 18-19 volgens mij.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:42:07 #258
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59164684
Ik kom even binnenvallen.... wij hebben kaartjes voor het concert van Guillemots voor morgenavond in Paradiso. Door omstandigheden kunnen wij er niet naar toe. Heeft evt. iemand hier interesse? Die mag mij dan wel mailen of pm-en.
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 juni 2008 @ 09:53:51 #259
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59164978
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom even binnenvallen.... wij hebben kaartjes voor het concert van Guillemots voor morgenavond in Paradiso. Door omstandigheden kunnen wij er niet naar toe. Heeft evt. iemand hier interesse? Die mag mij dan wel mailen of pm-en.
Lief hier: is goed, als je de kaartjes komt brengen?
pi_59164993
Guns trauma, klinkt bekend, de enige keer dat ik mocht en kon werd het concert afgeblazen en mijn dochter heeft Metalica eerder gezien dan ikke
Gelukkig hebben we over 12 nachtjes weer Bruce
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:14:26 #261
114177 Diaan73
pi_59165393
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Lief hier: is goed, als je de kaartjes komt brengen?
Jaja, ik wil ze wel vandaag versturen... hebben jullie ze morgen evt.
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 juni 2008 @ 10:20:57 #262
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59165556
Mijn oor is nog niet ok, vannacht wéér gebloed. Ik rij zo even langs onze medische dienst hier op het terrein, daar is altijd een arts, kan hij iig even kijken of er een ontsteking zit. En dan kan ik nog terug naar het zkh.

Mijn eerste echte concert was Madonna in de Kuip, ik was denk ik 10 ofzo, ik weet het niet meer. Ik weet wel dat ik dagen niet had geslapen. We waren op vakantie toen de voorverkoop begon en toen heeft mijn moeder mijn neef gebeld of die in de rij wilde gaan liggen (bij de Haagsche Courant in de Spuistraat - voor wie die nostalgie nog iets zegt). God, wat hield ik van die neef dat het gelukt was. (en nu nog meer, want hij heeft onlangs bij mijn operatie mijn ruggeprik gezet... )
  vrijdag 6 juni 2008 @ 12:40:57 #263
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59169298
Oh, Memmel, wat vervelend. Bram had hetzelfde, en de KNO hier zei dat het erbij hoorde. Als het er maar uitkomt....
En van die pijn klopt ook, ze zeggen dat je er neits van voelt maar dat is echt niet zo. Bram heeft ook nog twee dagen paracetamol gehad. Pas na een paar dagen was het rustig. Ik hoop voor je dat het bij jou ook gauw rustig is!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:29:31 #264
61800 Rottdog
pi_59170550
Wauw waren we met zijn allen bij GNR in het Goffertpark wat een fok meet The Cult in het voorprogram en maar gillen bij GNR "lekker rode rakker"

Vivi zijweg Bros kan ik me heel goed voorstellen hoor heb zelf ook gebruik gemaakt van die afslag

Mijn was er ook maar toen kenden we mekaar nog niet
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:30:35 #265
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59170580
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Jaja, ik wil ze wel vandaag versturen... hebben jullie ze morgen evt.
Oh Mórgen! Ik las het niet goed. Hmm, ik kan het nog niet aan belsje vragen. Hij is nu niet thuis.
Was het uitverkocht?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:33:45 #266
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59170673
mijn eerste concert was van Blof toen ze nog niet bekend waren, maar al snel doorbraken met het nummer Liefs uit London

Mijn 2de concert was Boudewijn de groot
Mijn 3de concert was Clouseau
mijn 4de concert was Meatloaf
mijn 5de concert was met vicky in Carré
mijn 6de concert was Meatloaf
Mijn 7de festival word Picknick in the park
mijn 8ste concert word Mika
mijn 9de concert word Meatloaf
mijn 10de concert word Celtic myst
pi_59170804
Spuuglokje, alles is (natuurlijk) goed gegaan, maar ja, hij is en blijft mijn kleine broertje
(Ik kan me nog zo goed herinneren, toen ik net op kamers woonde, als ik dan in het weekend thuis kwam, zodra hij mijn sleutel hoorde, rende hij naar de deur, sloeg zijn armen om me heen en zei: 'Ik heb je zo gemist' Hij was toen 6 )
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:41:01 #268
640 snoopy
peanuts
pi_59170864
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef _Bar_ het volgende:
mijn eerste concert was van Blof toen ze nog niet bekend waren, maar al snel doorbraken met het nummer Liefs uit London

Mijn 2de concert was Boudewijn de groot
Mijn 3de concert was Clouseau
mijn 4de concert was Meatloaf
mijn 5de concert was met vicky in Carré
mijn 6de concert was Meatloaf
Mijn 7de festival word Picknick in the park
mijn 8ste concert word Mika
mijn 9de concert word Meatloaf
mijn 10de concert word Celtic myst
Wat hebben jullie gezongen?
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:41:19 #269
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59170873
Dat je dat nog zo in eerste, tweede, derde weet! Ik kan me amper mn eerste concert herinneren...
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:42:34 #270
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59170901
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef snoopy het volgende:

[..]

Wat hebben jullie gezongen?
Op een onbewoond eiland
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:44:15 #271
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59170945
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat je dat nog zo in eerste, tweede, derde weet! Ik kan me amper mn eerste concert herinneren...
Ik was al wat ouder, dus denk dat het daardoor komt, en blof vergeet ik zoiezo niet meer, omdat ik toen voor bij hun op het podia zat
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 6 juni 2008 @ 13:44:36 #272
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59170958
* Ynske zwaait nog even snel

eerst mams ophalen op t station, dan lekker eten, en vervolgens naar de officiele opening

Today is life -

Dale Carnegie
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:45:58 #273
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59170994
Er moet trouwens nog een keertje Boudewijn de groot bij
pi_59171013
Uhm... Eerste Monsters of rock
en daarna??????
Hoop Dynamo open air ( toen het nog een paar gulden was!!)
Uhm... Het één en ander in t noorderligt (goeie ouwe tijd)
Wat graspop...
Nog t één en ander in 013 ......
Wat gnr tussendoor....
Uhm......

Nou de laatste weet ik iig wél!
Dat was Jon Oliva in 013!
pi_59171038
Memmel...Wat vervelend!!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:48:02 #276
114177 Diaan73
pi_59171057
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Oh Mórgen! Ik las het niet goed. Hmm, ik kan het nog niet aan belsje vragen. Hij is nu niet thuis.
Was het uitverkocht?
Nee was niet uitverkocht, niet dat ik weet in ieder geval. Laat het me maar even weten als Belsen thuis is.....

Mijn eerste concert was toen ik 14 was volgens mij: UB40 in Arnhem, daarna heb ik ze nog 3x (1990 , 2001 en 2005 ) gezien. En verder heel veel andere concerten van andere artiesten...
Make love, not war ☮
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:48:50 #277
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59171075
Ik vermoed dat mijn eerste concert... euh Di-rect was.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 13:55:41 #278
640 snoopy
peanuts
pi_59171293
Veel plezier Ynske

Memmel, hopelijk gaat het snel beter met je!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:10:14 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59171690
ben ik weer...was om kwart voor elf bij de medische dienst hier op het terrein, die raadden mij aan toch even naar het zkh te gaan. Ik gebeld om 11 uur, om half twaalf sloot het spreekuur, maar ze zou een arts vasthouden. Pernis-Den Haag RKZ in 35 minuten
Maar goed, ontstoken gehoorgang en een middenoorontsteking. Lekker kut dus. Maar ik ben weer op kantoor.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:16:05 #280
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59171838
Heeee, ik had bericht van het Kruidvat!

"Ik krijg iedere week de kruidvat-folder in de bus. Iedere week lees ik die ook weer met veel genoegen. Kunnen jullie mij vertellen of de kop in de folder van vorige week "dat kost niet duur" opzet was? Zo'n joekel van een taalfout vind ik namelijk echt onbegrijpelijk. Ik ben geen taalpurist, maar dat niemand dit gezien heeft, baart mij wel zorgen. Indien het opzet was, dan begrijp ik waarschijnlijk de grap niet. Met vriendelijke groeten, Memmel"

Naar aanleiding hiervan treft u onderstaand onze reactie aan.

"hartelijk dank voor uw e-mail.
het spijt ons bovenstaand te vernemen.
wij begrijpen uw standpunt en melding, maar de fouten zijn met opzet gemaakt door onze afdeling reclame i.v.m. het thema "hollands voordeel festival". in de folder staat bijvoorbeeld ook "ons voordeel heb geen nadeel" en "hollands" i.p.v. "nederlands", refererende aan johan cruijf.
onze excuses voor het ongemak."

Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet,

pi_59171839
Dat is kut zeg Memmel. En nu, heb je medicijnen gekregen?
pi_59171868
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:16 schreef Memmel het volgende:

"Ik krijg iedere week de kruidvat-folder in de bus. Iedere week lees ik die ook weer met veel genoegen. Kunnen jullie mij vertellen of de kop in de folder van vorige week "dat kost niet duur" opzet was? Zo'n joekel van een taalfout vind ik namelijk echt onbegrijpelijk. Ik ben geen taalpurist, maar dat niemand dit gezien heeft, baart mij wel zorgen. Indien het opzet was, dan begrijp ik waarschijnlijk de grap niet. Met vriendelijke groeten, Memmel"

wij begrijpen uw standpunt en melding, maar de fouten zijn met opzet gemaakt door onze afdeling reclame i.v.m. het thema "hollands voordeel festival". in de folder staat bijvoorbeeld ook "ons voordeel heb geen nadeel" en "hollands" i.p.v. "nederlands", refererende aan johan cruijf.

Met vriendelijke groet,

Hehehehe
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:24:16 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59172084
Nou, doe maar lekker rustig aan Memmel, het klinkt helemaal niet fijn zo'n oorontsteking.
Reinhilde, wat lief zo'n broertje van 6 dat je in de armen vliegt.

Ik ben 1 keer naar 013 geweest, naar een concert van Rhapsody. Het was die lange reis méér dan waard! Verder ben ik naar concerten van Megadeth, Tom Jones, The Rolling Stones, Rob de Nijs ( ), Yngwie Malmsteen, Prince, Marco Borsato, Rammstein, Mathilde Santing, De Boegies, Tröckener Kecks, Hans Dulfer en Ozzfest geweest. En nu vergeet ik ongetwijfeld nog een aantal.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:34:18 #284
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59172406
Memmel, sterkte met dat oorgedoe!

Mijn eerste concert was van Sting (ik was 14 denk ik?), mijn tweede van UB40 en daarna heb ik alleen nog maar een paar festivals gedaan.
pi_59172603
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 08:58 schreef texelonia het volgende:
Ik heb Noah net naar het kdv gebracht. Op vrijdag is zijn grote vriendin er dan, en ze was er al en zat aan tafel. Toen ze Noah zag riep ze heel blij: "Noah!!" stond op van tafel en gaf hem een knuffel Zo lief! Ik hoop dat ze later gaan trouwen
aaaah wat schattig!!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 6 juni 2008 @ 14:40:24 #286
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59172619
Ik vind het trouwens een prima campagne van Kruidvat. Ik moest een beetje lachen omdat jullie je afvroegen of het opzet was, want als je bedenkt hoeveel mensen en bureaus er bij zo'n campafgne betrokken zijn, kán zo'n pay-off nooit per ongeluk fout zijn gegaan.
Het effect dat Paradijsvogeltje beschreef, is inderdaad een strategie die vaker wordt gebruikt. Als het maar opvallend in ons geheugen geprent wordt, is het doel van sommige campagnes al bereikt.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 15:02:41 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59173323
Ach jongens/meiden toch kijk dit nou:

vrijdag 6 juni 2008 @ 15:42:32 #288
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59174366
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:16 schreef Memmel het volgende:

Met vriendelijke groet,

Precies wat ik dacht...
pi_59175798
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 07:41 schreef Vivi het volgende:
Ik had een Bros ( ! ) trauma, ik mocht toen ook niet naar het concert van moeders, en de bitch van de klas ging natuurlijk wel, om het me later allemaal in te wrijven..Grrrr....

Btw...even gezocht uit jeugdsentiment maarreh...Matt Goss is niet echt heel erg vreselijk opgedroogd ..

[ afbeelding ]
Grappig!!! Ik ben wel naar dat concert geweest in Ahoy toen. God, hoe oud was ik? 13?14? En vre-se-lijk verliefd op Matt. Overal in mijn schoolagenda stond geschreven "Bros is Boogie".
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 6 juni 2008 @ 16:38:55 #290
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59176571
Grappig dat sommige van jullie nog zo precies weten naar welke concerten ze zijn geweest. Ik weet alleen mijn Ahoy concerten (Glora Estefan - NKOTB - Smashing Pumpkins - Lenny Kravitz), maar de rest weet ik echt niet meer. Ik ben zooo vaak in 't Patronaat, de Melkweg en Paradiso geweest vroeger. En tig keer op Lowlands en Pinkpop en andere festivalletjes.

En nu ben ik ook minstens twee keer peer maand in het Paard van Troje te vinden
  vrijdag 6 juni 2008 @ 16:41:01 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_59176638
ik ben trouwens ook een keertje naar de vrienden van amstel geweest
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:37:00 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59178003
Ik weet het ook allemaal niet precies meer hoor, maar wel naar veel concerten. Madonna, Stones, Red Hot CP, U2, Sting, Gloria Estefan, Lionel Richie, Celine Dion, Beatstie Boys, Allanis Morissette, Snowpatrol, Megadeth, Metallica, Toto (omfg...), en die band met die cd, dat als je 'm opendoet je in een vuilnisbak kijkt...hoe heten ze nou (beetje grunge) en meest recentelijk naar de Toppers. Ben geen festival-persoon.
Oja, en MC Hammer natuurlijk. Hoe kon ik die vergeten.
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:37:39 #293
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59178017
Ik ben een keer naar BonJovi geweest.. dat was in 2002 of 2003 geloof ik..

Toen een keertje naar Simply Red..
En nu gaan we in Juli naar Doe Maar.. "Het in de Kuip concert"..

Bar, ben jij niet met Vicky naar Take That geweest..
Ik heb jullie toen nog gezien bij TV show via Uitzending Gemist..

Memmel, beterschap..
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:40:15 #294
102760 Igraine
Headache
pi_59178073
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 13:29 schreef Rottdog het volgende:
Wauw waren we met zijn allen bij GNR in het Goffertpark wat een fok meet The Cult in het voorprogram en maar gillen bij GNR "lekker rode rakker"

Vivi zijweg Bros kan ik me heel goed voorstellen hoor heb zelf ook gebruik gemaakt van die afslag

Mijn was er ook maar toen kenden we mekaar nog niet
Ik was er niet En dat terwijl the Cult nog wel mijn favoriete band is/was. En ook GNR, vond ik goed. Het was toen net uit met mn vriendje en ik mocht van m'n ouders niet alleen...

Ik weet echt niet meer naar hoeveel concerten ik geweest ben, erg veel in ieder geval. Mijn eerste weet ik nog wel, dat was AHA in 1986

Verder ging ik in mijn early twenties, regelmatig zo'n 2 a 3x per week naar een concert. Vanaf 1992 heb ik meerdere festivals gedaan. Ook concerten geweest waar ik eigenlijk weinig mee heb (Sting, Night of the Proms, Marco Borsato, Vrienden van Amstel Live) Maar de meeste zijn toch wel rock/metal geweest.

En bij meerdere bands backstage geweest, dat is wel erg leuk.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  † In Memoriam † vrijdag 6 juni 2008 @ 17:45:41 #295
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59178206
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 14:40 schreef Sugar het volgende:
Ik vind het trouwens een prima campagne van Kruidvat. Ik moest een beetje lachen omdat jullie je afvroegen of het opzet was, want als je bedenkt hoeveel mensen en bureaus er bij zo'n campafgne betrokken zijn, kán zo'n pay-off nooit per ongeluk fout zijn gegaan.
Het effect dat Paradijsvogeltje beschreef, is inderdaad een strategie die vaker wordt gebruikt. Als het maar opvallend in ons geheugen geprent wordt, is het doel van sommige campagnes al bereikt.
Maar toch... Een uitgeverij heeft ooit een boek uit de handel moeten halen (en een flinke oplage moeten laten vernietigen) omdat er Spritualiteit op de kaft stond waar er Spiritualiteit had moeten staan. Het schijnt zelfs al verkeerd in de blauwdruk van het ontwerp voor de kaft te hebben gestaan
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:51:55 #296
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59178351
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 16:18 schreef Stiekemurd het volgende:

[..]

Grappig!!! Ik ben wel naar dat concert geweest in Ahoy toen. God, hoe oud was ik? 13?14? En vre-se-lijk verliefd op Matt. Overal in mijn schoolagenda stond geschreven "Bros is Boogie".
Ik ook, en van die bierbeugelgevallen op mijn schoenen
Ik was zo verliefd op Matt..Luke was ook oké natuurlijk...
En Graig was natuurlijk de Andrew Ridgeley van Bros .

Die Kruidvat reactie, haha! Ik vind het persoonlijk nogal een vergezochte campagne, maar goed.

Memmel, wat rot van je oor, hopelijk gaat het snel beter.

Ynske veel plezier .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:53:08 #297
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59178378
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:40 schreef Igraine het volgende:

[..]

Ik was er niet En dat terwijl the Cult nog wel mijn favoriete band is/was. En ook GNR, vond ik goed. Het was toen net uit met mn vriendje en ik mocht van m'n ouders niet alleen...

Ik weet echt niet meer naar hoeveel concerten ik geweest ben, erg veel in ieder geval. Mijn eerste weet ik nog wel, dat was AHA in 1986

Verder ging ik in mijn early twenties, regelmatig zo'n 2 a 3x per week naar een concert. Vanaf 1992 heb ik meerdere festivals gedaan. Ook concerten geweest waar ik eigenlijk weinig mee heb (Sting, Night of the Proms, Marco Borsato, Vrienden van Amstel Live) Maar de meeste zijn toch wel rock/metal geweest.

En bij meerdere bands backstage geweest, dat is wel erg leuk.
The Cult heb ik wel gezien op Pinkpop, als uitsmijter natuurlijk "She sells sanctuary" ...die begintonen doen nog steeds iets met me .
  vrijdag 6 juni 2008 @ 17:54:58 #298
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59178415
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:45 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Maar toch... Een uitgeverij heeft ooit een boek uit de handel moeten halen (en een flinke oplage moeten laten vernietigen) omdat er Spritualiteit op de kaft stond waar er Spiritualiteit had moeten staan. Het schijnt zelfs al verkeerd in de blauwdruk van het ontwerp voor de kaft te hebben gestaan
Ik heb in boeken ook wel eens tenenkrommende taalfouten ontdekt, ik ben nu toevallig "Giph" aan het herlezen en daar staat bijvoorbeeld in "Weltrusten"
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:02:53 #299
102760 Igraine
Headache
pi_59178609
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:53 schreef Vivi het volgende:

[..]

The Cult heb ik wel gezien op Pinkpop, als uitsmijter natuurlijk "She sells sanctuary" ...die begintonen doen nog steeds iets met me .
Ja in '92 heb ik ze daar ook gezien. En pas, afgelopen maart nog in de Melkweg.
En in '94 op de after-show party uitgenodigd en daar een...ehm leuke avond gehad.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  vrijdag 6 juni 2008 @ 18:08:19 #300
640 snoopy
peanuts
pi_59178726
Zo weet ik een verhaal van iemand de overal rauwkorst in een campagne had getypt. En dat stond er tijdens de presentie aan de klant ook nog in
pi_59178866
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 17:54 schreef Vivi het volgende:
Ik heb in boeken ook wel eens tenenkrommende taalfouten ontdekt, ik ben nu toevallig "Giph" aan het herlezen en daar staat bijvoorbeeld in "Weltrusten"
Eén van de meest gemaakte taalfouten door Nederlanders is 'overnieuw' en daar erger ik me altijd geel en groen aan. Hoe moeilijk is het om te onthouden dat het 'over doen' en 'opnieuw' is?!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')