En dat Twix vroeger Raider heette.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef lcicle het volgende:
Er roeleerde ooit zo'n mailtje met allemaal weetjes die je duidelijk maakten dat je jeugd echt voorbij was. Over glazen Raak flessen en het gele Deetman koffertje enzo. Heeft iemand dat nog?
Die ja!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
En dat Twix vroeger Raider heette.
Die dag overleed mijn vader, de impact van de Bijlmerramp kwam bij mij véél later pas.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef E.T. het volgende:
De bijlmerramp was trouwens ook op een zondagavond(zat ik op diezelfde bank
)
Ik liep bij een Mya-ruine in Mexico en iemand had het over een neergestort vliegtuig in Amerika.. Weer verder hoorden we over een aanslag op het Pentagon en bovenop de Piramide had iemand het over een vliegtuig in het WTC.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef easy-going het volgende:
Van 9/11 weet ik nog dat we op kantoor naar de radio zaten te luisteren en de dj een vaag bericht had over een vliegtuigje (waarschijnlijk een sportvliegtuigje zei hij erbij) dat in het WTC was gevlogen. Nou werk ik in Rotterdam, toen nog in het Centrum en wij naar buiten kijken of we iets zagen bij het WTC
Even later bleek het in NY te zijn, werden de berichten steeds heftiger en kwam er van werken niets meer.
Ik doe het ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef Spuuglokje het volgende:
TompoezenMijn schoonmoeder is er zo een. Die haalt bijvoorbeeld speciaal onranjekoek of iets dergelijks in huis bij Koninginnedag. Dat deed mijn moeder nou nooit.
ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik doe het ook, typisch zo'n jeugdding waarvan ik het leuk vindt om mijn kinderen mee te geven. Ws zetten zij als tegen reactie later de tv niet een aan op whatever we dan vieren
Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.
whaha leuk tochquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.
Volgens mij heeft Leah een andere variant van bovenstaande stelling ingevoerdquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:46 schreef sjak het volgende:
Elke reden om te snoepen is een goede. Dat heeft je moeder goed begrepen Leah!
Ik ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef E.T. het volgende:
Ik wilde altijd net zulk haar als John Taylor![]()
Dat werkt niet bij errug steil haar
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
En dat Twix vroeger Raider heette.
Mijn moeder is lichter dan goed voor d'r isquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Leah een andere variant van bovenstaande stelling ingevoerd
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef easy-going het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Leah een andere variant van bovenstaande stelling ingevoerd
wow dat is idd heel bizar zeg...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:54 schreef Suzziieee het volgende:
9/11 was ik gewoon op werk,kan me nog wel herinneren dat we telkens om en om in de kantine tv gingen zitten kijken...wat een indruk maakte dat zeg!!
Mijn broer was ten tijde van 9/11 in New York en kwam pas na een dag of 3 - 4 er doorheen om te bellen,dat ie oke was en dat ie geen idee wist wanneer die naar huis mocht.Hij heeft het vliegtuig er letterlijk in zien vliegen... heel bizar... Gelukkig hadden ze 'uitgeslapen' die morgen..want daardoor zaten ze in de metro naar het WTC ipv in het WTC zelf..het eigenlijke plan was dat ze een uurtje eerder op pad zouden gaan.Hele bizarre tijd was dat...dat weet ik nog wel!!
quote:
Hihi, daar was ik ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:55 schreef snoopy het volgende:
MIjn eerste concert was van de Simple Minds met Simply Red in het voorprogramma
jaaaaa en ik stond onder een stuk plastic te schuilenquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:32 schreef nebelung het volgende:
[..]
en het ging op een gegeven moment heel hard regenen!
Oi, Bonoquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:33 schreef Rottdog het volgende:
En wat te denken van U2, Bono die voor mijn neus het publiek in sprong en zijn kont heb betast
quote:
Hij had iig wel dezelfde zonnebril als mijn eigen vent. Mijn eigen vent is ook heel aantrekkelijkquote:
Met of zonder zonnebril?quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hij had iig wel dezelfde zonnebril als mijn eigen vent. Mijn eigen vent is ook heel aantrekkelijk![]()
dit schreeuwt om een foto natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:41 schreef snoopy het volgende:
[..]
Hij had iig wel dezelfde zonnebril als mijn eigen vent. Mijn eigen vent is ook heel aantrekkelijk![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik was in '92 weer bij Metallica
Stiekem is er gewoon hier en daar al gemeet....![]()
Aansluitquote:
Waarom wil je een foto van een zonnebrilquote:
Zo zie je maar weer ieder zijn dingquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Waarom wil je een foto van een zonnebril![]()
Mooie brilquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Mooie bril, maar ik dacht even dat jij flaporen met een wasbordje zou posten
Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Mooie bril, maar ik dacht even dat jij flaporen met een wasbordje zou posten
Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ook. Moet je niet willen bij een lang smal gezicht
. Ik heb de foto's nog
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zien
Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben nog steeds sprakeloos van die MC Hammer post van Memmel...
...
MemC Hammer. Ik vergeet het nooit weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...
Net nu ik een beetje een reputatie had opgebouwd.
Super! Ik heb hier een mierenplaag maar ik wilde niet aan de lokdoosjes wegens oppeuzelgevaar door een andere kleine tiran. Maar dit gaat dus wél werken...irritante beestenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:
of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
NatNatNatquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Mijn eerste concert was trouwens van Wet Wet Wet.
Ja, dat werd ik toen van die zangerquote:
hahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wel leuk al die verhalen van iedereen trouwens, voel me alleen wel echt jong dan haha
zelfs dat weet ik nogquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef bixister het volgende:
we 'kampeerden' toen in de tuin bij vrienden die net in hun verbouwde boerderijtje daar getrokken waren.
Veeg je r**t af met het NL elftalquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Het wordt echt steeds erger, lijkt het wel...EK-toiletpapier
Ik was zeven jaar, moppie. Mijn ouders wilden dat soort rampen niet aan mijn angsten toevoegen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:
Bijlmer in het buitenlandJIj bent echt een beetje wereldvreemd hè?
En daar erger ik me dan weer dood aan.;)quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Vivi het volgende:
Wij irriteerden ons daar uiteraard dood aan..
Ah, jij hebt dat toen ook gehoord van dat sportvliegtuigje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:
9/11 zat ik op mijn werk en waren er idd eerst berichten over een sportvliegtuigje dat tegen het WTC was gevlogen en toen het ernstiger bleek ging de tv aan op de afdeling en hebben we met z'n allen staan kijken.
Oh je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:23 schreef Sugar het volgende:
[..]
En daar erger ik me dan weer dood aan.;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |