Zo zie je maar weer ieder zijn dingquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Waarom wil je een foto van een zonnebril![]()
Mooie brilquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Nou ja, vooruit dan maar
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Mooie bril, maar ik dacht even dat jij flaporen met een wasbordje zou posten
Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:54 schreef Leah het volgende:
[..]
Mooie bril, maar ik dacht even dat jij flaporen met een wasbordje zou posten
Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zienquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:50 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik ook. Moet je niet willen bij een lang smal gezicht
. Ik heb de foto's nog
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wasbordje zie ik op de bank zitten, flaporen niet
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat we deze foto's gingen zien
Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:02 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben nog steeds sprakeloos van die MC Hammer post van Memmel...
...
MemC Hammer. Ik vergeet het nooit weerquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:10 schreef Memmel het volgende:
[..]
Deze smet zal ik voor altijd bij me dragen dus...
Net nu ik een beetje een reputatie had opgebouwd.
Super! Ik heb hier een mierenplaag maar ik wilde niet aan de lokdoosjes wegens oppeuzelgevaar door een andere kleine tiran. Maar dit gaat dus wél werken...irritante beestenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:
of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
NatNatNatquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:24 schreef Vivi het volgende:
Mijn eerste concert was trouwens van Wet Wet Wet.
Ja, dat werd ik toen van die zangerquote:
hahaquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:36 schreef Sonnetje85 het volgende:
Wel leuk al die verhalen van iedereen trouwens, voel me alleen wel echt jong dan haha
zelfs dat weet ik nogquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:46 schreef bixister het volgende:
we 'kampeerden' toen in de tuin bij vrienden die net in hun verbouwde boerderijtje daar getrokken waren.
Veeg je r**t af met het NL elftalquote:Op donderdag 5 juni 2008 08:04 schreef miss_sly het volgende:
Het wordt echt steeds erger, lijkt het wel...EK-toiletpapier
Ik was zeven jaar, moppie. Mijn ouders wilden dat soort rampen niet aan mijn angsten toevoegen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:
Bijlmer in het buitenlandJIj bent echt een beetje wereldvreemd hè?
En daar erger ik me dan weer dood aan.;)quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:21 schreef Vivi het volgende:
Wij irriteerden ons daar uiteraard dood aan..
Ah, jij hebt dat toen ook gehoord van dat sportvliegtuigje.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:33 schreef snoopy het volgende:
9/11 zat ik op mijn werk en waren er idd eerst berichten over een sportvliegtuigje dat tegen het WTC was gevlogen en toen het ernstiger bleek ging de tv aan op de afdeling en hebben we met z'n allen staan kijken.
Oh je hebt gelijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:23 schreef Sugar het volgende:
[..]
En daar erger ik me dan weer dood aan.;)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |