Van de bijlmerramp weet ik nog dat mijn vader 3 treden van de trap gleed en een fotolijstje van de muur maaide, heeft er niks mee te maken, maar op de een of andere manier is me dat bij gebleven.
Van Tsjernobyl weet ik nog precies waar we reden met de auto, we waren bij vrienden van mijn ouders geweest en ik heb zitten huilen achterin de auto, ik was zo bang.

9/11 hoorde ik hier op mijn werk, althans, ik las het op FOK!. Ik heb het mijn collega's verteld. Heel bizar, we waren net 2 weken terug uit de US na ons congres daar, na 5 jaar intensief samenwerken met de collega's daar voelde dat heel raar verbonden toen.
Ik had die ochtend hier op mijn werk een heel emotioneel mailtje van mijn (inmiddels) ex-vriendje gekregen en we zouden in Scheveningen gaan praten over onze relatie. We zagen daar beelden op de tv en zijn toen alsnog maar gewoon naar huis gegaan.
Met Pim hoorde ik het in de auto onderweg naar een vriendin van mijn zus om daar haar vrijgezellenfeest te gaan bespreken, ik 'baalde' ervan dat ik niet gewoon naar huis kon om de TV aan te gooien.
Van Enschede heb ik heel weinig meegekregen. Ik zat op dat moment voor 2 weken in London en afgezien van 1 x een paar minuten op CNN en wat stukken in de krant (hier zou dat nooooooit kunnen gebeuren

) was er niet heel veel aandacht voor daar. Ik heb nog op FOK geprobeerd bij te lezen, maar als je er niet 'middenin' zit is het heel lastig te volgen.
Dan mis je echt dat saamhorigheidsgevoel waar Sugar het over had.