Wat moet je nu met een ruimere uitlaat, maakt alleen maar heel veel herriequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel![]()
) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
![]()
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.
oh nee oh nee het was in april 1980.. toen was ik 2quote:
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
[..]
En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
Ik ook, vooral omdat Sven 1 maandje ouder is dan haar zoontje, dat greep me zo aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
Wel die van zijn zoon, bij dat vliegtuigongeluk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
Ik ook niet, maar mijn vader had er een boek vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
En dat Twix vroeger Raider heette.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef lcicle het volgende:
Er roeleerde ooit zo'n mailtje met allemaal weetjes die je duidelijk maakten dat je jeugd echt voorbij was. Over glazen Raak flessen en het gele Deetman koffertje enzo. Heeft iemand dat nog?
Die ja!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:35 schreef Spuuglokje het volgende:
En dat Twix vroeger Raider heette.
Die dag overleed mijn vader, de impact van de Bijlmerramp kwam bij mij véél later pas.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef E.T. het volgende:
De bijlmerramp was trouwens ook op een zondagavond(zat ik op diezelfde bank
)
Ik liep bij een Mya-ruine in Mexico en iemand had het over een neergestort vliegtuig in Amerika.. Weer verder hoorden we over een aanslag op het Pentagon en bovenop de Piramide had iemand het over een vliegtuig in het WTC.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:36 schreef easy-going het volgende:
Van 9/11 weet ik nog dat we op kantoor naar de radio zaten te luisteren en de dj een vaag bericht had over een vliegtuigje (waarschijnlijk een sportvliegtuigje zei hij erbij) dat in het WTC was gevlogen. Nou werk ik in Rotterdam, toen nog in het Centrum en wij naar buiten kijken of we iets zagen bij het WTC
Even later bleek het in NY te zijn, werden de berichten steeds heftiger en kwam er van werken niets meer.
Ik doe het ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:34 schreef Spuuglokje het volgende:
TompoezenMijn schoonmoeder is er zo een. Die haalt bijvoorbeeld speciaal onranjekoek of iets dergelijks in huis bij Koninginnedag. Dat deed mijn moeder nou nooit.
ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Ik doe het ook, typisch zo'n jeugdding waarvan ik het leuk vindt om mijn kinderen mee te geven. Ws zetten zij als tegen reactie later de tv niet een aan op whatever we dan vieren
Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:43 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik haal ze wel altijd met Koninginnedag.
whaha leuk tochquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:45 schreef Leah het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat vèr hoor, met oranje anjers op tafel enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |