abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:54 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_59116546
Game On
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

! !

Heb/ken je die allereerste plaats van de Kecks ook? Schliessbaum (oid)?
nee maar ik ben sowieso alles kwijt geraakt door een akelige ex
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:36:08 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116581
ben nog nooit naar een optreden/festival geweest
ja 1 keer naar een tentfeest van Jansse Bagge
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:43:13 #3
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59116835
Hallo,

Ik wilde hier nog even, gedag zeggen.

Wat leuk, dat jullie zoveel festivals, bezoeken. Ik vond, de Counting Crows erg goed spelen op Pinkpop (via de tv gezien). Maar nog, een andere goede band vind ik Live.
Voor mij is zoiets eigenlijk, niet te doen maar toen ik zo'n, 6 jaar geleden eens naar een festival wilde, heb ik voor 1,5 dag Flevo Festival (christelijk festival) gekozen, ik ben toen zaterdag geweest en op zondag de velddienst meegemaakt. Hoewel, het erg druk was, vond ik het, een mooie belevenis. Moest wel dágen bijkomen, van de spanning!

Vandaag, is het, 2 weken geleden dat ik, een van mijn cavia's moest laten inslapen. Inmiddels, heb ik een nieuwe maar die blijkt vanalles te, mankeren (utigedroogd, veel afgevallen en schurft).
Dus, daar ben ik niet zo blij mee.

En nogwat: weten jullie een idee om mijn, begeleidster te verrassen? Een warme doeche van Radar wilde ik eerst doen, maar, dat is alleen voor winkels en niet voor personen alleen.
Ik zou graag iets doen om haar, te laten merken dat ik het een echt goede, begeleidster vind..
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:11 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59116936
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:39 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116951
t is een douche Oxy
misschien is een ontbijt wel leuk, je kunt bij sommige bedrijven een bon kopen die ze zelf kunnnen inwisselen en dan krijgen ze op de gekozen dag een heel uitgebreid en lekker ontbijt thuis gebracht.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:48:13 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59117002
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
qua muziek heb ik een heel brede smaak, t lijkt me ook heel tof
maar moet eerst van mijn angst afzijn om naar grote drukke plaatsen te gaan waar ik niemand ken
t stomme is dat als ik mijn camera bij heb, dat ik weer geen last van die angst heb

pinkpop kon ik vroeger van thuis uit altijd beluisteren
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:52:08 #7
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117140
Ik kan zo gauw niet iets bijzonders bedenken, oxy..

Jemig! Bij ons voor hebben ze de speeltuin opgeknapt, maar ze zijn nog niet klaar. Geeft niks, ik wacht nog wel ff. Anderen zijn minder geduldig. De kinderen en ouders lopen gewoon tussen de werkende lieden door. Achter de rijdende graafmachine langs, er onderdoor. Op het rek spelen, dat nog niet vastzit.
Onverantwoord!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:00:33 #8
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59117449
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:10:46 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117768
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Jelief het volgende:
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Ik zie nu helemaal geen begeleiding meer. Ik denk dat ik zo maar ff naar buiten loop en die werklieden waarschuw. Straks raakt er één (dodelijk) gewond en dan heb je de poppen aan het dansen!

-edit: er staan nu toch weer ouders bij. En de graafmachine is voorlopig klaar. Het was al niet mijn zaak, maar nu al helemaal niet meer. Ik moet me dan toch een beetje inhouden, vaak...
Overigens zie ik alleen nog maar zand om de speeltoestellen. Is dat weer de nieuwe ontwikkeling? Beter zand dan rubbertegels of houtsnippers? Ligt er zometeen natuurlijk weer hondenpoep in de speeltuin..

[ Bericht 19% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 04-06-2008 15:18:53 ]
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:20:29 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59118088
Oxy, ik denk dat je haar niet blijer kunt maken met een tekst of verhaaltje of gedichtje van jezelf waarin je schrijft dat je haar zo goed vindt. Juist omdat het voor jou zo moeilijk is. Dat kun je dan zelfs nog inlijsten.
Bij ons hingen dat soort bedankjes jarenlang op het prikbord en je moest niet proberen ze op te ruimen, die mochten echt niet weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:25:05 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_59118261
Eens met Yppy. Ik heb nog steeds de knutsels en tekeningen die de stagekinderen voor me maakten als afsluiting van de stage en ik vind het heerlijk om daar doorheen te bladeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:52:23 #12
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59119146
Yppy (& Troel): ja, daar ga ik over, nadenken.
Bedankt voor de ideeën!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:03:18 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59119470
shit ik lees kaartje...
kaartje vergeten te kopen... en ook nog geen postzegels op de post gedaan

argh...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:54 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59119676
't is nog geen 5 uur.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59119906
Net vorig bankje gelezen. Leuk al die muziek verhalen. Wat heb ik een andere smaak.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:26:41 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59120231
Biecht op Ingrid, wat vond/vind jij mooi dan?

Oxy, ik denk dat je begeleidster heel blij zal zijn met één van jouw gedichten. Wat dat betreft ben ik echt jaloers op je, dat je je gevoelens/gedachten zo mooi op papier kan zetten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:33:24 #17
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59120449
Inderdaad leuk al die muziekverhalen!! En wat leuk dat er zoveel rockers/alto's zijn hier! In het dagelijks leven maak ik dat maar weinig mee...ben ik echt een vreemde eend in de bijt

Ik ben eigenlijk altijd al wel van de rock geweest...al heb ik wel een paar zwarte periodes in mijn leven gehad.. New kids on the block en een korte periode van happy hardcore..Paul Elstak enzo What was i thinking

Oxy.. ik ben het met iedereen eens.. je maakt hele mooie gedichten,denk dat je begeleidster daar heel blij mee zal zijn
pi_59121198
Ik vind van dik hout en aerosmith mooie muziek, al jaren.
En een blauwe maandag Kane, al moet ik daar nu niks meer van hebben.
Verder vind ik Metallica, Bon Jovi, Guns n roses, Lenny Kravitz ook leuk. En voor af en toe Jan Smit en Nick & Simon, maar vooral omdat Kim dat zo leuk vind.
pi_59121490
Heeft iemand toevallig een anti vliegen tip?

We hebben ineens in de schuuren op de logeerkamer last van heel veel vliegen. Van die dikke strontvliegen. Er ligt geen kadaver ofzo. Alleen in de schuur staat de luieremmer en de prullenbak. Maar die staan er al maanden. En worden op tijd geleegd en schoongemaakt. Dus hie het ineens kan.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 17:43:11 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122158
Wat heerlijk al die festivalverhalen enzo

Ik was vroeger ook echt een enorme concertganger. Vooral veel punk en ska. En ook ik liep rond met ranzige Lowlandsbandjes

Nu nog steeds wel een enorme concertganger overigens, maar ben meer de jazz kant opgegaan, hoewel ik ska ook nog steeds erg leuk vind.

En mijn jeugdzonde: De Heideroosjes. Mega fan was ik Af en toe zie ik ze nu weer spelen en de oude nummers zing ik dan nog steeds keihard mee
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:50:28 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59122335
Ik zat in '94 in de tweede klas ofzow. Ik voel me echt jong nu
En ik heb echt een fase gemist volgens mij. Ik ben nooit echt 'los gegaan' zoals jullie als ik dat zo lees. Ik was ook nooit echt fan van een band of artiest. Mijn eerste cd's waren over het algemeen verzamel cd's van top 40 muziek. En ik vond de muziek van de jaren '90 wel leuk Neger muziek was toen ook nog gewoon leuke muziek
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:05:44 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122654
Ingrid, ik was laatst in een restaurant en daar hadden ze plastic zakken met water aan het plafond hangen met een stuk touw. Zeg maar een 40 cm van het plafond af. Tegen de vliegen zeiden ze, omdat vliegen facetogen hebben zouden ze dan niet kunnen vliegen daar. Nouja, of het waar is....ik ben geen bioloog.

Een echte muziek-jeugdzonde die ik vanmiddag nog niet durfde op te biechten, nog erger dan MC Hammer, was Gloria Estefan...ik heb zelfs ooit nog eens concertkaartjes gewonnen door een muziekbandje in te zingen met een liedje van haar. Mijn broer lag huilend van het lachen voor mijn kamerdeur. Maar dat boeide me niets. Ik ging naar Gloria .
Ik moet er echt niet meer aan denken...wat was er met me aan de hand? Ik was de weg volledig kwijt muziektechnisch gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59122702
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 18:08:36 #24
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122712
Gloria Estefan in Ahoy was mijn aller aller aller eerste echte concert ooit! En daarna de NKOTB
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:09:26 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122729
doorzichtige zakken dus, he, maar dat was wel duidelijk denk ik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 18:10:55 #26
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59122768
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
van die vliegenstrips
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59122878
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef Yoni het volgende:
En daarna de NKOTB

Mijn eerste concert was Metallica twee zestienjarige meisje hand in hand (want je zou elkaar maar eens kwijt raken) vooraan tegen het hek tussen een massa bierdrinkende motorrijders

Ingrid, mijn oma zweert ook bij opgehangen plastic zakjes met water.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:20:13 #28
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59122986
Ik keek vroeger wel eens naar de DJ Kat show met Linda de Mol ..

Verder qua muziek doet BonJovi het hier heel goed..
Verders: Mike Oldfield, Alan Parsons Project etc..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:25:23 #29
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59123138
Anti-mieren? Wij hebben mieren....

.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 18:30:31 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59123259
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.

of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
Today is life -

Dale Carnegie
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 18:44:34 #31
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59123539
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:15 schreef owlet het volgende:

[..]

Ik was toen 11! (dat compenseert wel toch? )
pi_59123672
nou vooruit
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:04:04 #33
3142 m@x
pi_59124008
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3 Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:18:42 #34
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59124407
Mijn eerste concert was van Madonna!! in '90 was dat.. Had daarvoor al kaarten voor NKOTB maar omdat mijn vriendin niet mocht... mocht ik ook opeens niet van mijn ouders! Mocht niet alleen!! Vond dat toen zooooooo belachelijk

Volgens mij was mijn volgende concert daarna van Metallica.. nog in Ahoy.in 92.. nog net voordat ze 'echt' doorbraken.Waanzinnig was dat! In die 15 jaar daarna is er wel van alles aan de orde geweest...Ben een echte concertganger!Heerlijk is dat gewoon Net weer pinkpop gehad,eind juni lekker 2 dagen naar Linkin Park,augustus naar Metallica en in september weer naar Madonna... Heb er nu al zin in
pi_59124408
Mijn eerste concert was Deep Purple in 1984 (ik was toen 13). Ik mocht eindelijk een keer mee met mijn broer. En ja, hier volgde daarna ook een talloze reeks van concerten en festivals (niet meer te tellen zoveel).
Nog steeds gaan we regelmatig.. (Bruce Springsteen wordt de volgende 18 juni as)
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:20:37 #36
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59124457
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 16:09 schreef debuurvrouw het volgende:
't is nog geen 5 uur.....
en ik ben gewoon weggelopen om het te regelen en het alsnog vergeten he!
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 juni 2008 @ 19:36:00 #37
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59125010
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:

[..]

Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.
Zover waren wij ook.
quote:
of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
Waarom gaan ze dan precies dood?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 19:37:44 #38
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59125075
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zover waren wij ook.
[..]

Waarom gaan ze dan precies dood?
zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mieren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_59125306
Ik ben helemaal geen festivalfan.. Ik ga daarentegen wel heel graag naar Robbie W
En ik mag naar K3
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59125352
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.
pi_59125619
MIjn eerste concert was van de Simple Minds met Simply Red in het voorprogramma

We zijn vanmiddag naar de notaris geweest en de woonboot is niet meer van ons! Wel een beetje vreemd maar ook goed zo. Op naar het nieuwe huis
* snoopy pinkt een traantje weg en neemt een slokje rosé
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 19:59:12 #42
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59125756
Lijkt me idd vreemd snoopy! Wel fijn dat het wel ook goed voelt.

Ik ben vanaf vandaag parttime gaan werken Ben zo blij. Ben van 40 uur naar 36, dus maar een heel klein verschil, maar doordat ik 4x9 ga werken, ben ik vanaf nu elke maandag vrij. Heerlijk.

En ik heb een hele toffe nieuwe werkplek op een superbijzondere plek. Eerst nog een half jaar gedetacheerd en daarna kan ik overgenomen worden en word ik ambtenaar
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:04:30 #43
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59125920
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef m@x het volgende:
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3 Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
INXS, oef, Michael Hutchence Hij heeft een keer tijdens een concert mijn hand vastgehouden terwijl hij het liedje "Beautiful girl" zong Ik krijg nog kriebels in mijn buik als ik er aan denk...
was sowieso een leuk concert, ik stond helemaal vooraan en werd enorm verwend door de hele band, kreeg corona's en druiven van de bassist en werd beschermd tegen duwers achter mij door iemand van de bewaking die toevallig naast me stond.
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:06:53 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59125987
Ohhh, snoopy wat naar is dat he. Tuurlijk, door naar een nieuwe fase is OK maar afsluiten is soms helemaal niet leuk
Oja, over concerten gesproken, ik ga binnenkort naar Zucchero. Ook al zo'n aardige zanger
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:10:25 #45
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59126066
Mijn eerste concert was van Norah Jones een jaar of 5 geleden denk ik Verder een keertje PinkPop, Madonna 2 jaar geleden, Ilse de Lange (kaartjes gewonnen), Maroon 5, Stevie Ann (vriendin had kaartjes gewonnen) en Anouk als cadeautje voor Micha. Volgens mij waren dat alle concerten waar ik geweest ben. Owjah en paar keer de Band Krijgt Kinderen met Noah.

Ik voel me vreselijk saai vergeleken jullie
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_59126239
Mijn eerste concert waren de Dire Straits in . De Kuip. . Ik was echt 14 of 15 ofzo, en de overbuurman ging mee als oppas. . Het laatste concert was Springsteen in het Gelredome.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:16:57 #47
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126249
Troost je, mijn eerste concert was van Doe Maar, was ik ook dertien .

Proost Snoop . Kan me voorstellen dat dat even slikken is.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:18:10 #48
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126280
Dire straits was ik ook, alleen was ik toen een jaar of 23.

Ouch, ik ben echt al een kadaver zeg.
pi_59126300
Mijn eerste concert zou Guns 'n Roses zijn geweest, als ik verdorie mee had gemogen van mijn moeder. Ik was al 14 potjedomme! Als troost heb ik wel een tshirtje gekregen van mijn ex
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_59126311
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:18 schreef Leah het volgende:
Dire straits was ik ook,
Tof! In mijn herinnering een waanzinnig concert, maar dat zal vast gekleurd zijn. Was not was in het voorprogramma toch? Was ook gelijk mijn laatste concert in de Kuip helaas.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:21:24 #51
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59126373
Ik vond het ook waanzinnig toen hoor! Maar ik was ook niet zoveel gewend, chronisch geldgebrek op die leeftijd .
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:22:08 #52
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_59126396
Doe Maar..

Ga je dit jaar nog Leah? Hier 12 juli !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:22:57 #53
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59126429
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Ynske het volgende:

[..]

zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mieren
Mieren hebben geen maag. Het zijn geen zoogdieren.
pi_59126446
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:41 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59126700
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

ook goed, ze gaan er iig kapot aan
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:30:55 #56
108648 cattie
lieve moeder
pi_59126710
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.
pi_59126747
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
Nou idd...

vriendinnetjes van mij gaan gewoon tig keer achter elkaar naar een Robbie W. concert in Nederland en dan nog tig keer naar Engeland, Duitsland, Belgie en noem maar op...

Mijn allereerste echte concert was Take That.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_59126766
Voor de oude lijken onder ons is er nu een leuk jaren 80 programma op Ned 3.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 20:32:48 #59
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59126772
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef cattie het volgende:

[..]

Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.
je hebt gelijk
Het lichaam heeft een kop, een borststuk en een achterlijf. Aan het borststuk zitten de poten vast. De maag zit, net zoals de krop, aan het achterlijf. Een krop is een soort zakje waarin de mieren voedsel voor andere mieren meenemen. Op de kop zitten de ogen. Het zijn er vijf: drie piepkleine ogen en twee wat grotere ogen.
bron
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:42:37 #60
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127118
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:32 schreef Jarno het volgende:
Voor de oude lijken onder ons is er nu een leuk jaren 80 programma op Ned 3.
Leuk, nu over de kubus, die heb ik een keer in 34 seconde gemaakt
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:43:34 #61
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59127155
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Dat kan je wel zeggen ja! Ondanks dat ik gewoon blijf gaan zijn de prijzen echt niet normaal!!

Voor Linkin Park betaalde ik nog 59 euro inclusief reserveringskosten en verzendkosten (duitsland) Voor in Engeland werd het al weer 80 euro...1 dag kaart voor Pukkelpop in Belgie voor Metallica 79 euro...en Madonna spant de kroon!! 106 euro!!!!!
pi_59127168
De kubus heb ik nooit gekund
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:51:11 #63
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59127425
Ik peuterde de stickers altijd van mijn kubus en herschikte de vakjes zodanig dat ik 'm wel kon maken.
pi_59127450
jij bent echt een topwijf sjak *wow*
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:54:32 #65
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59127537
Ze hebben leuke pyjama'tjes bij het kruidvat. Van Poeh, twee pakjes voor 4,99. Rompers 2 voor 4,49.
Ik heb twee pyjama's maatje 98/104 meegenomen. Lekker wijd, slaapt lekker en het staat hem schattig
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:57:01 #66
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127604
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:51 schreef lcicle het volgende:
jij bent echt een topwijf sjak *wow*
Knap he
Het is 1 grote trip down memory lane dat programma.
en Schanul is weg en ik zit aan de drank dus ik moet mij ei kwijt
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 20:59:47 #67
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59127684
Oi we zitten massaal aan de drank volgens mij . En dat op woensdagavond
pi_59127713
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 20:10 schreef texelonia het volgende:

Ik voel me vreselijk saai vergeleken jullie
Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Jij wint.
Alleen naar Arrow Rock vorig jaar. Dat was wel heel gaaf. Aerosmith
pi_59127724
ik zit niet aan de drank...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Milf woensdag 4 juni 2008 @ 21:01:43 #70
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_59127730
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.
Als mensen nog 1, 2 en 5 cent muntjes hebben. Die werken ook erg goed :-)

Mijn eerste concert was Gloria Estafan en The Miami Sound Machine. Een jaar of 14 was ik.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:04:35 #71
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127813
Waar waren jullie toen de muur viel?
Tot mijn grote schaamte heb ik het helemaal niet bewust meegemaakt, ik woonde toen in Rome en was alleen maar aan het feesten. Het is totaal langs me heen gegaan (erg he).
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:07:44 #72
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59127889
Ik weet het nog wel, dat ie viel, maar waar ik was . Thuis, denk ik, want het was 's avonds toch?

Ik weet nog wel waar ik was toen het nieuws van de dood van Freddie Mercury kwam, en Lady Di trouwens ook.
Toen heb ik echt aan de tv vastgeplakt gezeten
pi_59127914
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef sjak het volgende:
Waar waren jullie toen de muur viel?
Tot mijn grote schaamte heb ik het helemaal niet bewust meegemaakt, ik woonde toen in Rome en was alleen maar aan het feesten. Het is totaal langs me heen gegaan (erg he).
wanneer was dat eigenlijk?? Oh ik ziet het al.. 1989... Toen zat ik in groep 7
je bedoelt de berlijnse muur toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59127961
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef Leah het volgende:
Ik weet het nog wel, dat ie viel, maar waar ik was . Thuis, denk ik, want het was 's avonds toch?

Ik weet nog wel waar ik was toen het nieuws van de dood van Freddie Mercury kwam, en Lady Di trouwens ook.
Toen heb ik echt aan de tv vastgeplakt gezeten
Lady Di wel, Freddie niet.
En tijdens de Elfstedentocht heb ik de hele dag gekeken. Oh en de aanslag op de Twin Towers..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:10:41 #75
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59127978
Inderdaad Vicky, de Berlijnse. (de Chinese staat nog steeds )

Lady Di weet ik ook nog wel. Ik kwam terug van een feestje en reed langs de Engelse ambassade waar ik de vlag halfstok zag hangen. Ik dacht dat de Queenmum dood was (leek me het meest logische).

Hahaha, syntheziser muziek, ik ken de liedjes ook nog. ook dat deuntje van Miami Vice was een klassieker.
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:11:37 #76
3142 m@x
pi_59128005
De muur weet ik niet meer. Ik weet wel dat ik de week erna op de middelbare school een presentatie over de val van de muur heb moeten doen.

Mijn beste vriendin was heel erg fan van Queen en die hing jankend aan de telefoon toen Freddie Mercury overleden was.

Lady Di weet ik nog heel goed. De avond ervoor was ik in een dronken bui bij mijn ex-vriendje blijven slapen en die probeerde ik 's ochtends wakker te krijgen om te vertellen dat Lady Di dood was. Maar hij dacht dat ik nog dronken was en wilde me niet geloven . 's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
pi_59128052
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:

Lady Di weet ik nog heel goed. De avond ervoor was ik in een dronken bui bij mijn ex-vriendje blijven slapen en die probeerde ik 's ochtends wakker te krijgen om te vertellen dat Lady Di dood was. Maar hij dacht dat ik nog dronken was en wilde me niet geloven . 's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
ahh dat is erg
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:14:28 #78
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59128092
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:
's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken

Ik moet lachen
Lekker douchen!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:27 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128152
Bij de dood van Lady Di zat ik in de Dominicaanse Republiek. Ik was een week of 10 zwanger (dat werd Wouter) en had behoorlijke diarree en zat daarom op de hotelkamer, en m'n man (toen waren we nog niet getrouwd trouwens) was zo ongerust dat die buikkrampen misschien wel een teken waren dat er iets niet goed was met de zwangerschap. We waren toen met mijn zus en mijn ouders op vakantie, en ik weet nog heel goed dat mijn vader het nieuws van Di tot mijn grote ergernis enorm bagatelliseerde.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:16:50 #80
3142 m@x
pi_59128163
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:13 schreef Vicky het volgende:

[..]

ahh dat is erg
Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REM
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:10 #81
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128203
Ik ook .

Twin Towers/9-11 idd, ik was net zwanger van Freek, en ik kon alleen maar janken in wat voor wereld ik dit kind ging zetten.
Pim Fortuyn, Theo van Gogh, ook zwanger, weer janken
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:22 #82
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59128209
Och jee, wat een sentiment hier!

Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel ) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.

Mijn eerste concert was Michael Jackson! Daarna nog een keer en toen nog een paar Melissa Etheridge, maar verder heb ik niet zo'n ruig verleden
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:18:24 #83
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128211
Ik heb een oud-klasgenoot nog een kaart gestuurd toen Freddie dood ging, want hij was enorm fan en ik vond het zó zielig voor hem.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:19:42 #84
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128255
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef m@x het volgende:

[..]

Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REM
Ooooooh, daar had ik bij willen zijn
pi_59128299
Ik kan me zelfs herinneren dat Elvis dood ging Ik was toen 7 of 8 denk ik en mijn opa lag in een verpleeghuis en is niet veel later ook overleden.
Oh, en John Lennon weet ik ook nog! Toen zat ik op de lagere school en moesten sommige kinderen huilen toen ze het hoorden...
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:20:59 #86
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128301
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een oud-klasgenoot nog een kaart gestuurd toen Freddie dood ging, want hij was enorm fan en ik vond het zó zielig voor hem.

En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:22:06 #87
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128335
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Ik kan me zelfs herinneren dat Elvis dood ging Ik was toen 7 of 8 denk ik en mijn opa lag in een verpleeghuis en is niet veel later ook overleden.
Oh, en John Lennon weet ik ook nog! Toen zat ik op de lagere school en moesten sommige kinderen huilen toen ze het hoorden...
Oh ja, dat weet ik ook nog.

Sterker nog, ik weet nog dat Koningin Juliana aftrad, moest ik ook weer huilen, en ik was niet eens zwanger
pi_59128440
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Leah het volgende:

[..]

Oh ja, dat weet ik ook nog.

Sterker nog, ik weet nog dat Koningin Juliana aftrad, moest ik ook weer huilen, en ik was niet eens zwanger
dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_59128475
Nu gaat het me iets té ver terug hoor..
pi_59128482
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Vicky het volgende:

[..]

dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.
kssssjjjt, kindertjesbedtijd!!!
pi_59128488
Icicle ook naar bed!
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:27:51 #92
593 sjak
Juffie Bloem
pi_59128502
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:

Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel ) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.

Wat moet je nu met een ruimere uitlaat, maakt alleen maar heel veel herrie

Van de dood van Elvis kan ik me alleen een huilende tante herinneren. Je krijgt haar nu nog aan het huilen als je erover begint Lennon kan ik me helemaal niet herinneren, er werd bij ons thuis geen beatles gedraaid. BZN en de Beegees wel.
Lekker douchen!
pi_59128520
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:27 schreef snoopy het volgende:

[..]

kssssjjjt, kindertjesbedtijd!!!
oh nee oh nee het was in april 1980.. toen was ik 2
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:31:39 #94
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128646
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:

[..]

En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
pi_59128657
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_59128676
Ik al 2,5 jeuj
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:32:39 #97
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128684
Ik kom ook uit een erg koningsgezinde familie hoor. Zodra er maar enige aanleiding voor was plantte mijn moeder het hele gezin met tompoezen voor de tv .
pi_59128693
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
Ik ook, vooral omdat Sven 1 maandje ouder is dan haar zoontje, dat greep me zo aan.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:33:18 #99
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_59128714
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Wel die van zijn zoon, bij dat vliegtuigongeluk.
  woensdag 4 juni 2008 @ 21:33:40 #100
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_59128724
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Ik ook niet, maar mijn vader had er een boek van . Dat dan weer wèl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')