neequote:Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]!
!
Heb/ken je die allereerste plaats van de Kecks ook? Schliessbaum (oid)?
qua muziek heb ik een heel brede smaak, t lijkt me ook heel tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien![]()
Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet![]()
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
Ik zie nu helemaal geen begeleiding meer. Ik denk dat ik zo maar ff naar buiten loop en die werklieden waarschuw. Straks raakt er één (dodelijk) gewond en dan heb je de poppen aan het dansen!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Jelief het volgende:
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .![]()
Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
van die vliegenstripsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
quote:
Inheemse soorten mieren bestrijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Anti-mieren? Wij hebben mieren....![]()
.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
en ik ben gewoon weggelopen om het te regelen en het alsnog vergeten he!quote:
Zover waren wij ook.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.
quote:of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mierenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zover waren wij ook.
[..]
Waarom gaan ze dan precies dood?
Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Anti-mieren? Wij hebben mieren....![]()
.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
INXS, oef, Michael Hutchencequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef m@x het volgende:
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
Tof! In mijn herinnering een waanzinnig concert, maar dat zal vast gekleurd zijn. Was not was in het voorprogramma toch? Was ook gelijk mijn laatste concert in de Kuipquote:
Mieren hebben geen maag. Het zijn geen zoogdieren.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mieren
ook goed, ze gaan er iig kapot aanquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mieren hebben geen maag. Het zijn geen zoogdieren.
Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:22 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Mieren hebben geen maag. Het zijn geen zoogdieren.
Nou idd...quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:30 schreef cattie het volgende:
[..]
Niet alleen zoogdieren hebben magen. En volgens mij hebben mieren wel een maag, of anders in ieder geval een krop, een voormaag.
Leuk, nu over de kubus, die heb ik een keer in 34 seconde gemaaktquote:Op woensdag 4 juni 2008 20:32 schreef Jarno het volgende:
Voor de oude lijken onder onsis er nu een leuk jaren 80 programma op Ned 3.
Dat kan je wel zeggen ja! Ondanks dat ik gewoon blijf gaan zijn de prijzen echt niet normaal!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:23 schreef Jarno het volgende:
Nou, je kunt tegenwoordig ook wel aardig failliet gaan aan concerten. Zou best weer naar Springsteen willen de 18e maar 85 euro is gewoon niet grappig meer voor een concert in een lekke badkuip.
Knap hequote:
Ik ben nog nooit naar een concert geweest. Jij wint.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:10 schreef texelonia het volgende:
Ik voel me vreselijk saai vergeleken jullie
Als mensen nog 1, 2 en 5 cent muntjes hebben. Die werken ook erg goed :-)quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.
wanneer was dat eigenlijk?? Oh ik ziet het al.. 1989... Toen zat ik in groep 7quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:04 schreef sjak het volgende:
Waar waren jullie toen de muur viel?
Tot mijn grote schaamte heb ik het helemaal niet bewust meegemaakt, ik woonde toen in Rome en was alleen maar aan het feesten. Het is totaal langs me heen gegaan (erg he).
Lady Di wel, Freddie niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:07 schreef Leah het volgende:
Ik weet het nog wel, dat ie viel, maar waar ik was. Thuis, denk ik, want het was 's avonds toch?
Ik weet nog wel waar ik was toen het nieuws van de dood van Freddie Mercury kwam, en Lady Di trouwens ook.
Toen heb ik echt aan de tv vastgeplakt gezeten
ahh dat is ergquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:
Lady Di weet ik nog heel goed. De avond ervoor was ik in een dronken bui bij mijn ex-vriendje blijven slapen en die probeerde ik 's ochtends wakker te krijgen om te vertellen dat Lady Di dood was. Maar hij dacht dat ik nog dronken was en wilde me niet geloven. 's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:11 schreef m@x het volgende:
's Middags zijn we met een groepje een Engelse pub ingegaan om rouwende Engelsen te kijken
Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REMquote:
Ooooooh, daar had ik bij willen zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat viel op zich wel mee. Alleen in die pub hing een juke box en we hebben de rest van de middag mooie toepasselijke nummers uitgezocht zoals " Drive" van The Cars en " It's the end of the world" van REM
quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb een oud-klasgenoot nog een kaart gestuurd toen Freddie dood ging, want hij was enorm fan en ik vond het zó zielig voor hem.
Oh ja, dat weet ik ook nog.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef snoopy het volgende:
Ik kan me zelfs herinneren dat Elvis dood gingIk was toen 7 of 8 denk ik en mijn opa lag in een verpleeghuis en is niet veel later ook overleden.
Oh, en John Lennon weet ik ook nog! Toen zat ik op de lagere school en moesten sommige kinderen huilen toen ze het hoorden...
dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh ja, dat weet ik ook nog.
Sterker nog, ik weet nog dat Koningin Juliana aftrad, moest ik ook weer huilen, en ik was niet eens zwanger
kssssjjjt, kindertjesbedtijd!!!quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat is volgens mij allemaal voor mijn tijd.
Wat moet je nu met een ruimere uitlaat, maakt alleen maar heel veel herriequote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef PM-girl het volgende:
Ik kom even tussendoor melden dat ik baal. Mijn auto (wel uit de vorige eeuw, dat wel![]()
) heeft straks onderweg besloten zijn uitlaat los te werpen
![]()
Nu meteen maar een nieuwe uitzoeken, die wat ruimer is.
oh nee oh nee het was in april 1980.. toen was ik 2quote:
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef Leah het volgende:
[..]
En Guusje Nederhorst niet te vergeten, als kersverse moeder was ik daar echt door geraakt.
Ik ook, vooral omdat Sven 1 maandje ouder is dan haar zoontje, dat greep me zo aan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook echt veel om gehuild. Ik vond dat zó verschrikkelijk.
Wel die van zijn zoon, bij dat vliegtuigongeluk.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
Ik ook niet, maar mijn vader had er een boek vanquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:31 schreef easy-going het volgende:
Allemaal herkenbare momenten, van Elvis tot van Gogh.
De dood van Kennedy, die weet ik dan weer net niet te herinneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |