abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:34:54 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_59116546
Game On
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

! !

Heb/ken je die allereerste plaats van de Kecks ook? Schliessbaum (oid)?
nee maar ik ben sowieso alles kwijt geraakt door een akelige ex
stormy waters...
sailin'
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:36:08 #2
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116581
ben nog nooit naar een optreden/festival geweest
ja 1 keer naar een tentfeest van Jansse Bagge
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:43:13 #3
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59116835
Hallo,

Ik wilde hier nog even, gedag zeggen.

Wat leuk, dat jullie zoveel festivals, bezoeken. Ik vond, de Counting Crows erg goed spelen op Pinkpop (via de tv gezien). Maar nog, een andere goede band vind ik Live.
Voor mij is zoiets eigenlijk, niet te doen maar toen ik zo'n, 6 jaar geleden eens naar een festival wilde, heb ik voor 1,5 dag Flevo Festival (christelijk festival) gekozen, ik ben toen zaterdag geweest en op zondag de velddienst meegemaakt. Hoewel, het erg druk was, vond ik het, een mooie belevenis. Moest wel dágen bijkomen, van de spanning!

Vandaag, is het, 2 weken geleden dat ik, een van mijn cavia's moest laten inslapen. Inmiddels, heb ik een nieuwe maar die blijkt vanalles te, mankeren (utigedroogd, veel afgevallen en schurft).
Dus, daar ben ik niet zo blij mee.

En nogwat: weten jullie een idee om mijn, begeleidster te verrassen? Een warme doeche van Radar wilde ik eerst doen, maar, dat is alleen voor winkels en niet voor personen alleen.
Ik zou graag iets doen om haar, te laten merken dat ik het een echt goede, begeleidster vind..
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:11 #4
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59116936
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:46:39 #5
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59116951
t is een douche Oxy
misschien is een ontbijt wel leuk, je kunt bij sommige bedrijven een bon kopen die ze zelf kunnnen inwisselen en dan krijgen ze op de gekozen dag een heel uitgebreid en lekker ontbijt thuis gebracht.
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 4 juni 2008 @ 14:48:13 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_59117002
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef debuurvrouw het volgende:
't is anders wel een aanrader. Wel afhankelijk van je muzieksmaak misschien. Als dat bands zijn die niet echt festivalgericht zijn....
Ik zie af van Wâldrock dit jaar. Husb gaat wel. Ik heb blijkbaar ergens in de jaren 90 Slayer al een keer gezien

Ik dacht het al, maar het heeft blijkbaar niet zoveel indruk gemaakt dat ik het nog weet
Was nog zwaar onder de indruk van Peter Steele denk ik nu ik de line-up er weer op nakijk.
qua muziek heb ik een heel brede smaak, t lijkt me ook heel tof
maar moet eerst van mijn angst afzijn om naar grote drukke plaatsen te gaan waar ik niemand ken
t stomme is dat als ik mijn camera bij heb, dat ik weer geen last van die angst heb

pinkpop kon ik vroeger van thuis uit altijd beluisteren
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 4 juni 2008 @ 14:52:08 #7
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117140
Ik kan zo gauw niet iets bijzonders bedenken, oxy..

Jemig! Bij ons voor hebben ze de speeltuin opgeknapt, maar ze zijn nog niet klaar. Geeft niks, ik wacht nog wel ff. Anderen zijn minder geduldig. De kinderen en ouders lopen gewoon tussen de werkende lieden door. Achter de rijdende graafmachine langs, er onderdoor. Op het rek spelen, dat nog niet vastzit.
Onverantwoord!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:00:33 #8
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59117449
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:10:46 #9
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59117768
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 15:00 schreef Jelief het volgende:
Oxy, ik weet ook zo gauw niks. Ik bedenk altijd van alles maar als puntje bij paaltje komt dan schrijf ik meestal een kaartje .

Pv ik heb ook zo'n hekel aan 'dat soort mensen' Die kunnen zich wat mij betreft scharen bij mensen die hun kinderen los op de achterbank vervoeren:N
Ik zie nu helemaal geen begeleiding meer. Ik denk dat ik zo maar ff naar buiten loop en die werklieden waarschuw. Straks raakt er één (dodelijk) gewond en dan heb je de poppen aan het dansen!

-edit: er staan nu toch weer ouders bij. En de graafmachine is voorlopig klaar. Het was al niet mijn zaak, maar nu al helemaal niet meer. Ik moet me dan toch een beetje inhouden, vaak...
Overigens zie ik alleen nog maar zand om de speeltoestellen. Is dat weer de nieuwe ontwikkeling? Beter zand dan rubbertegels of houtsnippers? Ligt er zometeen natuurlijk weer hondenpoep in de speeltuin..

[ Bericht 19% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 04-06-2008 15:18:53 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:20:29 #10
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59118088
Oxy, ik denk dat je haar niet blijer kunt maken met een tekst of verhaaltje of gedichtje van jezelf waarin je schrijft dat je haar zo goed vindt. Juist omdat het voor jou zo moeilijk is. Dat kun je dan zelfs nog inlijsten.
Bij ons hingen dat soort bedankjes jarenlang op het prikbord en je moest niet proberen ze op te ruimen, die mochten echt niet weg.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:25:05 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_59118261
Eens met Yppy. Ik heb nog steeds de knutsels en tekeningen die de stagekinderen voor me maakten als afsluiting van de stage en ik vind het heerlijk om daar doorheen te bladeren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 4 juni 2008 @ 15:52:23 #12
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_59119146
Yppy (& Troel): ja, daar ga ik over, nadenken.
Bedankt voor de ideeën!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:03:18 #13
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59119470
shit ik lees kaartje...
kaartje vergeten te kopen... en ook nog geen postzegels op de post gedaan

argh...
I'm so glamourous I piss glitter!
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:09:54 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_59119676
't is nog geen 5 uur.....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_59119906
Net vorig bankje gelezen. Leuk al die muziek verhalen. Wat heb ik een andere smaak.
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:26:41 #16
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_59120231
Biecht op Ingrid, wat vond/vind jij mooi dan?

Oxy, ik denk dat je begeleidster heel blij zal zijn met één van jouw gedichten. Wat dat betreft ben ik echt jaloers op je, dat je je gevoelens/gedachten zo mooi op papier kan zetten.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  woensdag 4 juni 2008 @ 16:33:24 #17
55928 Suzziieee
Don't fear the reaper!
pi_59120449
Inderdaad leuk al die muziekverhalen!! En wat leuk dat er zoveel rockers/alto's zijn hier! In het dagelijks leven maak ik dat maar weinig mee...ben ik echt een vreemde eend in de bijt

Ik ben eigenlijk altijd al wel van de rock geweest...al heb ik wel een paar zwarte periodes in mijn leven gehad.. New kids on the block en een korte periode van happy hardcore..Paul Elstak enzo What was i thinking

Oxy.. ik ben het met iedereen eens.. je maakt hele mooie gedichten,denk dat je begeleidster daar heel blij mee zal zijn
pi_59121198
Ik vind van dik hout en aerosmith mooie muziek, al jaren.
En een blauwe maandag Kane, al moet ik daar nu niks meer van hebben.
Verder vind ik Metallica, Bon Jovi, Guns n roses, Lenny Kravitz ook leuk. En voor af en toe Jan Smit en Nick & Simon, maar vooral omdat Kim dat zo leuk vind.
pi_59121490
Heeft iemand toevallig een anti vliegen tip?

We hebben ineens in de schuuren op de logeerkamer last van heel veel vliegen. Van die dikke strontvliegen. Er ligt geen kadaver ofzo. Alleen in de schuur staat de luieremmer en de prullenbak. Maar die staan er al maanden. En worden op tijd geleegd en schoongemaakt. Dus hie het ineens kan.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 17:43:11 #20
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122158
Wat heerlijk al die festivalverhalen enzo

Ik was vroeger ook echt een enorme concertganger. Vooral veel punk en ska. En ook ik liep rond met ranzige Lowlandsbandjes

Nu nog steeds wel een enorme concertganger overigens, maar ben meer de jazz kant opgegaan, hoewel ik ska ook nog steeds erg leuk vind.

En mijn jeugdzonde: De Heideroosjes. Mega fan was ik Af en toe zie ik ze nu weer spelen en de oude nummers zing ik dan nog steeds keihard mee
  woensdag 4 juni 2008 @ 17:50:28 #21
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59122335
Ik zat in '94 in de tweede klas ofzow. Ik voel me echt jong nu
En ik heb echt een fase gemist volgens mij. Ik ben nooit echt 'los gegaan' zoals jullie als ik dat zo lees. Ik was ook nooit echt fan van een band of artiest. Mijn eerste cd's waren over het algemeen verzamel cd's van top 40 muziek. En ik vond de muziek van de jaren '90 wel leuk Neger muziek was toen ook nog gewoon leuke muziek
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:05:44 #22
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122654
Ingrid, ik was laatst in een restaurant en daar hadden ze plastic zakken met water aan het plafond hangen met een stuk touw. Zeg maar een 40 cm van het plafond af. Tegen de vliegen zeiden ze, omdat vliegen facetogen hebben zouden ze dan niet kunnen vliegen daar. Nouja, of het waar is....ik ben geen bioloog.

Een echte muziek-jeugdzonde die ik vanmiddag nog niet durfde op te biechten, nog erger dan MC Hammer, was Gloria Estefan...ik heb zelfs ooit nog eens concertkaartjes gewonnen door een muziekbandje in te zingen met een liedje van haar. Mijn broer lag huilend van het lachen voor mijn kamerdeur. Maar dat boeide me niets. Ik ging naar Gloria .
Ik moet er echt niet meer aan denken...wat was er met me aan de hand? Ik was de weg volledig kwijt muziektechnisch gezien.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59122702
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 4 juni 2008 @ 18:08:36 #24
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59122712
Gloria Estefan in Ahoy was mijn aller aller aller eerste echte concert ooit! En daarna de NKOTB
  woensdag 4 juni 2008 @ 18:09:26 #25
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59122729
doorzichtige zakken dus, he, maar dat was wel duidelijk denk ik.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')