van die vliegenstripsquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:08 schreef _Ingrid_ het volgende:
Memmel, ik ga het gewoon proberen. Wie weet helpt het wel.
quote:
Inheemse soorten mieren bestrijdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Anti-mieren? Wij hebben mieren....![]()
.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
en ik ben gewoon weggelopen om het te regelen en het alsnog vergeten he!quote:
Zover waren wij ook.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
Inheemse soorten mieren bestrijden
Aangezien inheemse soorten mieren vrijwel nooit een nest in uw woning maken, moet u eerst uitzoeken waar ze de woning binnenkomen en waar ze het nest hebben. Heeft u het nest gevonden dan kunt u dit vernietigen door er kokend water op te gooien. Lukt het niet om het nest te vinden, probeer dan zoveel mogelijk de plaatsen waar de mieren binnenkomen af te sluiten. Mocht u hierna toch nog veel overlast houden dan kunt u ervoor kiezen om een professioneel bedrijf in te schakelen.
quote:of op de plaats waar ze lopen zelfrijzendbakmeel strooien,
daar eten ze van, en dan gaan ze dood
zelfrijzend bakmeel slepen ze mee naar hun nest zet uit in hun maagjes en dan knappen de mierenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:36 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Zover waren wij ook.
[..]
Waarom gaan ze dan precies dood?
Koperdraad helpt hier heel goed! Daar gaan ze niet overheen, dus dat ligt hier nu standaard tussen de plinten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:25 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Anti-mieren? Wij hebben mieren....![]()
.. als jullie voor vliegen al tips hebben....
INXS, oef, Michael Hutchencequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:04 schreef m@x het volgende:
Mijn eerste concert was dat van de Rolling Stones in het ADO-stadion in 1976. Ik was toen 3Daarna volgden een eindeloze rits parkpoppen. Eerste echt bewuste concert waar ik helemaal zelf een kaartje had gekocht was volgens mij van INXS.
Tof! In mijn herinnering een waanzinnig concert, maar dat zal vast gekleurd zijn. Was not was in het voorprogramma toch? Was ook gelijk mijn laatste concert in de Kuipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |