Dan ben ik een andere keer geweest, want 16 jaar geleden kende ik het vriendje wat me toen meenam nog niet.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 08:16 schreef LadyS het volgende:
Ik was 13 en ik mocht wel naar Guns N' Roses![]()
(het is trouwens precies 16 jaar geleden vandaagHoewel ik op 5 juni was, dus dat is 16 jaar en 1 dag geleden
)
16 jaar geleden, ik word dus ook oud
Sugar! een moederfiets!
Lief hier: is goed, als je de kaartjes komt brengen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kom even binnenvallen.... wij hebben kaartjes voor het concert van Guillemots voor morgenavond in Paradiso. Door omstandigheden kunnen wij er niet naar toe. Heeft evt. iemand hier interesse? Die mag mij dan wel mailen of pm-en.
Jaja, ik wil ze wel vandaag versturen... hebben jullie ze morgen evt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 09:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Lief hier: is goed, als je de kaartjes komt brengen?
Oh Mórgen! Ik las het niet goed. Hmm, ik kan het nog niet aan belsje vragen. Hij is nu niet thuis.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 10:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jaja, ik wil ze wel vandaag versturen... hebben jullie ze morgen evt.
Wat hebben jullie gezongen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:33 schreef _Bar_ het volgende:
mijn eerste concert was van Blof toen ze nog niet bekend waren, maar al snel doorbraken met het nummer Liefs uit London
Mijn 2de concert was Boudewijn de groot
Mijn 3de concert was Clouseau
mijn 4de concert was Meatloaf
mijn 5de concert was met vicky in Carré
mijn 6de concert was Meatloaf
Mijn 7de festival word Picknick in the park
mijn 8ste concert word Mika
mijn 9de concert word Meatloaf
mijn 10de concert word Celtic myst
Ik was al wat ouder, dus denk dat het daardoor komt, en blof vergeet ik zoiezo niet meer, omdat ik toen voor bij hun op het podia zatquote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:41 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Dat je dat nog zo in eerste, tweede, derde weet! Ik kan me amper mn eerste concert herinneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |