En dan? Ik kan het land niet veranderen in mijn Xbox.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens bij account management in je dashboard.
Je zult echt een nieuw email adres aan moeten makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan? Ik kan het land niet veranderen in mijn Xbox.
Jij verdient een nekschot.quote:
Had ik dat echt gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
Nintendo filter weg, Xbox filter terug gezet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Plaats ik toch maar een Sackboy, ookal is het TVP
Een sackboy plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een sackboy plaatsen![]()
Het ging een week goed ofzo maar nu is het weer 100% bagger in het centraal 360 topic
Psssst... de demo staat online hoor, op de EU MPquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 wil ik eerst de demo proberen.
Maar voor deze ben ik wel hyped.
[ afbeelding ]
lol daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef existenz het volgende:
Sinds wanneer is fok duits?
Duitse TT en duitse TS
Weet ik. Maar mijn 360 is onderweg naar Frankfurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef Gamedemon het volgende:
Psssst... de demo staat online hoor, op de EU MP
Dat is bij aquila in de buurt! om de hoek man...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar mijn 360 is onderweg naar Frankfurt.
Ik zal je ff helpen met hypenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Tjakka!!
Mit Cobra 11
Kan alleen geen screens vinden alleen de boxart![]()
[ afbeelding ]
Ok, dan laat maar. Is het erg als je onder een ander land staat geregistreerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zult echt een nieuw email adres aan moeten makenOf als je al een ander emailadres hebt een nieuwe gamertag
Hoogtepunt uit het spel:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal je ff helpen met hypen![]()
\hier staat een lovende userimpressie van de demo ()
Ja. Anders heb je binnen no-time een permanente ban aan je broek hangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan laat maar. Is het erg als je onder een ander land staat geregistreerd?
Thanx Sackboyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal je ff helpen met hypen![]()
Hier staat een gameplayvideo van de demo, hier staat een lovende userimpressie van de demo () en hier staan wat screens.
Eigenlijk had Jorien dit moeten komen meldenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3-1 verloren tegen Jorientje. Niet slecht na pas een paar wedstrijden te hebben gespeeld
idd, kan niet wachten tot ik eindelijk weer een goede survival horror kan spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
haha die kerel spaced hem ballenquote:
het zou mijn eerste worden , maar dit spel weet me toch redelijk te overtuigen dus ik ga hem gewoon kopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
idd, kan niet wachten tot ik eindelijk weer een goede survival horror kan spelen.
Wie zijn die lui man?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha die kerel spaced hem ballen
maar goed ik geef je gelijk hij is altijd stront iritant bezig
geen idee maar hij moet niet zoveel blowenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie zijn die lui man?![]()
Trouwens ik kijk echt tering veel uit naar Fall Out 3Die game kan zo vet gaan worden!
Ik ben hyped to the max
Duitsers!quote:
Volgens mij snapt niemand hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Echt schitterend dit![]()
![]()
Ik sta hier naast Geert Peters die schrijft voor de Okkie![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef DJ_ het volgende:
mijn ninja gaiden 2 order wordt op dit moment klaar gemaakt en hopelijk morgen verzonden
werd verwijderd wegens offtopicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Thanx SackboyDoordat het spel zo slecht is is het ook wel weer tof!
[..]
Eigenlijk had Jorien dit moeten komen melden
ja wist niet of die wel regio vrij was en tja dan maar het zekere voor het onzekere en de amerikaanse bestellen ( en ik wist ook niet of de gore er uitwerd gehaald in de pal versie )quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
werd verwijderd wegens offtopic
is is GODVERDOMME een XBOX spel
dan mag ik dat neerzetten
cod 4 gebagger mag hier wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als iedereen hier elke online score gaat posten, dan krijg je een nuttig topic zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij mag jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, als iedereen hier elke online score gaat posten, dan krijg je een nuttig topic zeg.
Zal ik beginnen?
Ik had gister nog 17 kills tijdens een potje warzone op fuel-depot tot 9 rondes.
En Goku had er volgens mij nog iets meer.
Maar eh. Aquila360 is een Duitsland supporter op het EK. Zullen we hem nu als gemeenschappelijk doelwit nemen? Mijn hints waren blijkbaar te moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van mij mag je
net of de bagger die er nu in staat tof is /
ik ben geen groot voetbal liefhebber , maar je eigen land verraden is niet coolquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:00 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar eh. Aquila360 is een Duitsland supporter op het EK. Zullen we hem nu als gemeenschappelijk doelwit nemen? Mijn hints waren blijkbaar te moeilijk. En dan vind ie die duitsers game nog tof ook!
Waarom Bagger je dan zelf ook keihard mee?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van mij mag je
net of de bagger die er nu in staat tof is /
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef existenz het volgende:
Jorien, Cyb. Niet van het onderwerp afwijken svp...
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef existenz het volgende:
http://gummibearheads.com/ign/retard_keyboard.gif
Aquila na het plaatsen van mijn reactie waarin ik zijn geheim verklap..
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Waarom Bagger je dan zelf ook keihard mee?
Als je het niet tof vind, geef dan het goede voorbeeld en Post nieuws of screenshots van nieuwe games.
Zorg ervoor dat er gelult gaat worden over Games.
inderdaad speel er 1 en je hebt ze allemaal gespeeld , het enige wat veranderd zijn de namenquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad speel er 1 en je hebt ze allemaal gespeeld , het enige wat veranderd zijn de namen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
is bij een cod 1/2/3/4 niet ofzo
En de opstelling!quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:57 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad speel er 1 en je hebt ze allemaal gespeeld , het enige wat veranderd zijn de namen
Ik denk dat voetbal games tof zijn, alleen ze moeten kappen met elk jaar een nieuw deel uit te brengen. Het brengt niet het spel in gevaar, want er zijn genoeg mongolen die het keer op keer elk jaar weer kopen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 06:50 schreef MMaRsu het volgende:
Edwinuss wat denk je :p
daar zit ook weinig verschil in , maar in iedergeval nog een ander verhaal en andere mapsquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb je gekeken naar de verschillen van 4 tov zijn vorige delen of gooi je het op de stapel "schietspellen" want dan ken ik er nog wel een paar.quote:Op woensdag 4 juni 2008 00:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik heb echt zin in die game =D , sinds 1080 avalance heb ik geen snowboard game meer gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:36 schreef gijsje79 het volgende:
Shaun White Snowboarding
[ afbeelding ]
Interview
quote:
Misschien wat aan de late kant, maar ik had exact hetzelfde probleem. Ik woonde ook in florida en zelfs mijn postcode was ingevuld. Ik had destijds mijn hotmail account omgezet naar USA omdat ik dan extra opslagruimte kreeg van hotmail. Was toen alleen voor USA-peoplesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?
En hoe zit dat dan met mijn live ID?
Klik op dat linkje en je kan daar je land aanpassen. Als dat op Nederland staat zit je goed.. en dan weet ik dus niet of het gelijk wordt gezien door live, maar ik had er noodgedwongen een uur tussen zitten en toen probeerde ik weer een account te maken, en pakte hij hem gewoon.quote:Geregistreerd sinds: 22 september 2003
Land/regio: Nederland
Geboortedatum: 30 februari 1888
Geregistreerde gegevens
Ik ben gisteren naar het persevent geweest van de game. Hij is echt wel heel erg gaaf inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?quote:
GTA!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?
Ja Gijs ik ook,.... chronisch zelf,.. maar die speelt hij toch op PS3?quote:
Tof Cyb even kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Analyse van de nieuwe RE 5 trailer:
http://www.gametrailers.com/player/34711.html?type=flv
Vind je dat eng?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof Cyb even kijken![]()
Wat vind jij van die monster shit dan? Die beesten die uit zo'n mond komen enz? Ik ben daar nooit blij mee eerlijk gezegd
Nee ik vind het stomquote:
Amped op de xbox was ook diep geniaal! kben idd ook erg benieuwd naar deze, als ie maar niet te over the top is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb echt zin in die game =D , sinds 1080 avalance heb ik geen snowboard game meer gehad
De setting spreekt mij wel aan moet ik zeggen. Toch wel iets wat we amper hebben gezien, zeker in het genre. Normaal gezien zijn negers vrienden van me maar dan zijn de rollen toch wel even omgedraaid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof Cyb even kijken![]()
Wat vind jij van die monster shit dan? Die beesten die uit zo'n mond komen enz? Ik ben daar nooit blij mee eerlijk gezegd
Door een lobby te joinen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Badabingea het volgende:
Hoe de fuck kun je meedoen aan een match in Halo3, snap dr geen snars van. En ja, ik heb xbox live.
Poe dat is lang geleden.... Heb 'm nog alleen maar een paar dagen na de release nog aangeraakt.quote:
NG2 demo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?
Dit is toch zelf een room maken, maar ik wil joinen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij playlist kun je de gamemode veranderen.
zou dat zo snel gaan ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef Wessiej het volgende:
Ninja gaiden gisteren verzonden van Gamehubs met UPS, morgen binnen
quote:Call of Duty 4 haalt tien miljoen
Wie begin 2007 de beste shooter van komend jaar had mogen aanwijzen was waarschijnlijk niet eens in de buurt van Call of Duty IV gekomen. De meeste mensen hadden hun geld op The Orange Box, Halo 3 en wellicht Crysis en Bioshock gezet. Kun je nagaan hoe groot de verrassing was toen eind december COD IV de best verkochte FPS bleek te zijn.
Deze week werd er een nieuwe mijlpaal bereikt. Volgens Infinity Ward zijn er inmiddels tien miljoen spellen verkocht. De studio schepte verder op dat minder dan negen games dat sinds de eeuwwisseling is gelukt. Overigens moeten we ze daar in teleurstellen: als de cijfers kloppen zijn ze nummer elf - nog een prestatie. Een andere kanttekening is dat er van Halo 3 8.1 miljoen titels over de toonbank zijn gegaan – en die is enkel op de Xbox 360 speelbaar.
Wie helpt 'm even jongens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dit is toch zelf een room maken, maar ik wil joinen.
jij ook altijd met je connectiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Heb hier Ninja Gaiden 2 in m'n knuistje, die gaat zo m'n 360 in als ik deze 2 crossaintjes op heb![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Heb hier Ninja Gaiden 2 in m'n knuistje, die gaat zo m'n 360 in als ik deze 2 crossaintjes op heb![]()
![]()
![]()
Och, ik heb ook zo m'n connecties om verse croissaintjes te regelenquote:
Ik heb ranja, maar coolbest is beter iddquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er net 2 op. Heerlijk met een glas Coolbest
Scherpquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Och, ik heb ook zo m'n connecties om verse croissaintjes te regelen
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar dan nog, iedere GTA moet je in je collectie houden. Zeker wanneer het een serieuze GOTY kandidaat isquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
GTAIV ben ik echt klaar mee hoor..2x uitgespeeld, er is dan geen zak meer te doen in die wereld, echt doodzonde. Het is een prachtige wereld namelijk, maar er is geen fuck te doen.
Ja 300 van die schijtduiven killen, waar je vervolgens dezelfde helikopter mee krijgt die je op het vliegveld kan ophalen, 1 taxiritje verderop.
Of stunt Jumps waar je ook geen zak voor krijgt.echt doodzonde
ik vraag me altijd af wat jij met al die plaatjes van rare mongolen doetquote:
Koop hem wel weer als de DLC uit is, heb niet echt veel geld om uit te geven dus ruil de game lieverquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dan nog, iedere GTA moet je in je collectie houden. Zeker wanneer het een serieuze GOTY kandidaat is![]()
Dat geeft toch wel wat een trots gevoel als het spel tot de GOTY wordt benoemd en je 'm dan in je collectie hebt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop hem wel weer als de DLC uit is, heb niet echt veel geld om uit te geven dus ruil de game liever
Ik heb GTA 4 helaas niet im mijn collectie weten te behouden!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Spaaaaaaaaaartaaaaaaaaaaaaaa versie is cooler.
[ afbeelding ]
sturen ze standaard met ups ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Ja, staat erbij, levertijd 5 juni.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook
Hij ligt bij de FRS al sinds zaterdag in de winkels trouwens
Je overschat mijn collectie Cybquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke uit 6/7 spellen bestaat was het niet?![]()
Kopen-uitspelen/kutgame-verkopen principe
Zaterdag zag ik ze zelf liggen bij de FRS in Terneuzen iig. Heb hem alleen niet meegenomen omdat ik deze week toch nog geen tijd heb. Als hij dan in de kast staat dan vreet ik me alleen maar op als ik hem niet kan spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
... watte? Hij ...ligt al in de winkels?![]()
Dan ga ik zo ff langs de FRS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ken ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik ze zelf liggen bij de FRS in Terneuzen iig. Heb hem alleen niet meegenomen omdat ik deze week toch nog geen tijd heb. Als hij dan in de kast staat dan vreet ik me alleen maar op als ik hem niet kan spelen
Je hoeft écht niet bij elke post een gifje te zetten, vooral niet als ze helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overschat mijn collectie Cyb![]()
Het zijn er maar 3!
[ afbeelding ]
ja dat moet wel want die dingen zijn vet grappig en jij bent een ouwe chagerijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft écht niet bij elke post een gifje te zetten, vooral niet als ze helemaal nergens op slaan.
Jean Claude Van Damme In : Kickboxerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overschat mijn collectie Cyb![]()
Het zijn er maar 3!
[ afbeelding ]
Trots zijn met de andere paar miljoen bezittersquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat geeft toch wel wat een trots gevoel als het spel tot de GOTY wordt benoemd en je 'm dan in je collectie hebt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Jean Claude Van Damme In : Kickboxer
gaat die mui tay leren enzo
Dat is ´m!quote:
met jouw valt er teminste te pratenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
halo
NINJA GAIDEN IS WHAT ITS ALL ABUUT BABY
volgens mij is de versie het zelfde en heeft alleen duitsland een anderequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat is ´m!
owja hebben wij nou wel of niet de gecensureerde versie van NG2?
De gaming community is one big happy family!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trots zijn met de andere paar miljoen bezitters?
Post eens wat uitgebreidere impressies, jij Ninja Dog!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
halo
NINJA GAIDEN IS WHAT ITS ALL ABUUT BABY
Vanavond download ik de demo nog een keer,.... zal de demo 'proberen' uit te spelen en zal je dan eens een post geven!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post eens wat uitgebreidere impressies, jij Ninja Dog! [ afbeelding ]
als je de demo niet uit kan spelen dan is het wel erg met je gesteld .quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:39 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vanavond download ik de demo nog een keer,.... zal de demo 'proberen' uit te spelen en zal je dan eens een post geven!
Heb nog niet echt mijn best gedaan,........! En ja,... het is vreselijk gesteld met mequote:Op woensdag 4 juni 2008 16:42 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als je de demo niet uit kan spelen dan is het wel erg met je gesteld .
je wapens zijn allemaal al op level 3 , je HP balk is insanely huge , en het is gelocked op de makkelijkste stand . niet te vergeten dat het allemaal beginner enemies zijn
Waar?? Voor 15 euro kan ik hem ook niet laten liggenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb trouwens voor 15 euro Blue Dragon op de kop getikt, alleen nog niet gespeeld. Ook nog niet echt zin in gehad, weet er weinig van behalve dat 'ie wel redelijk goed was ontvangenIemand gespeeld toevallig?
NG1 wel uitkunnen spelen ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:48 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb nog niet echt mijn best gedaan,........! En ja,... het is vreselijk gesteld met me
ehh de eerste ken ik zo nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lelijk man normaal ben ik wel gek op armor en een mooie helm maar dat is lelijk manquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 4 juni 2008 07:59 schreef MMaRsu het volgende:
Gijsje ga je NG2 halen? Denk je dat we hem vanmiddag al ergens in grunn op kunnen halen?
Heb jij Sigma gespeeld op de PS3?quote:
dan moet NG2 demo toch een eitje zijnquote:
ik ga hem nog wel een keer kopen omdat het spel het gewoon waard is in HD te spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij Sigma gespeeld op de PS3?
Aanrader???
Geweldig,............ denk persoonlijk dat ik die leuker vind of ga vinden dan NG2 Gijsquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb jij Sigma gespeeld op de PS3?
Aanrader???
Zit weinig verschil tussen NG2 of Sigma op PS3quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:30 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik ga hem nog wel een keer kopen omdat het spel het gewoon waard is in HD te spelen
Ja,... maar zoals ik al eerder zei,... heb ook niet echt mijn best gedaanquote:
ja maar ik bedoel tenopzichte van NG1 op de xboxquote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit weinig verschil tussen NG2 of Sigma op PS3
ik kan maar op 1 manier spelen , als ik speel .quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... maar zoals ik al eerder zei,... heb ook niet echt mijn best gedaan
weinig verschil tussen NG2 of Sigma?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:46 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit weinig verschil tussen NG2 of Sigma op PS3
Hebben ze er nu iets mee gedaan?quote:Status van uw pakket
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
HERNE-BOERNIG,
DE 03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / PKT AANGEB AAN IN-/UITKLARINGSINSTANTIE
03/06/2008 7:35 GEREGISTREERD BIJ IN-/UITKLARINGINST / VRIJG DR IN-/UITKL INST. NU IN-TRANSIT
FRANKFURT,
DE 02/06/2008 9:07 RETOUR NAAR ZENDER
02/06/2008 6:58 WORDT AFGELEVERD
02/06/2008 6:10 WORDT AFGELEVERD
FRANKFURT,
DE 31/05/2008 6:40 AANKOMSTSCAN
HERNE-BOERNIG,
DE 31/05/2008 3:42 VERTREKSCAN
31/05/2008 1:33 AANKOMSTSCAN
AMSTERDAM,
NL 30/05/2008 21:30 VERTREKSCAN
30/05/2008 19:50 HERKOMSTSCAN
30/05/2008 15:46 AFHAALSCAN
30/05/2008 15:45 AFHAALSCAN
De reactie snelheid is 8ms ik meen dat dat wel vrij hoog was maar ik weet niet of je er dan problemen mee krijgt!quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:22 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die me de benodigdheden van een tv kan geven om een xbox 360 pro goed te laten draaien?
Is deze tv een redelijke keuze daarvoor?
Ik quote hem op grafisch gebied,... los daarvan,... ook qua gameplay is er niet veel veranderd hoorquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
weinig verschil tussen NG2 of Sigma?
lol![]()
Verhaal is toch heel anders, Ninja Gaiden Sigma is gewoon een kloon van Ninja Gaiden Black, daar kan je hem meer mee vergelijken.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:53 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik quote hem op grafisch gebied,... los daarvan,... ook qua gameplay is er niet veel veranderd hoorZo vreemd is het niet.
Verhaalquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Verhaal is toch heel anders, Ninja Gaiden Sigma is gewoon een kloon van Ninja Gaiden Black, daar kan je hem meer mee vergelijken.
die krijg je toch bij de limited edition ofzo?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Rossdale het volgende:
Alone in the Dark figurine
[ afbeelding ]
Die helm heb je ook in halo3quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:14 schreef MMaRsu het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is dan een goede reactiesnelheid?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De reactie snelheid is 8ms ik meen dat dat wel vrij hoog was maar ik weet niet of je er dan problemen mee krijgt!
Halo heeft die van Ninja Gaiden juist overgenomen sukkelquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:15 schreef ach het volgende:
[..]
Die helm heb je ook in halo3kklame konder ze zelfs niet een helm verzinnen? roflz
dus ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben ze er nu iets mee gedaan?
Doorlooptijd van 3 uur is wel erg kort.
Geniet je vaak van mijn posts?quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:55 schreef Rossdale het volgende:
Alone in the Dark figurine
[ afbeelding ]
Geen flauw idee...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:15 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
die krijg je toch bij de limited edition ofzo?
Wat is het verschil? De bungie-servers zoeken via matchmaking naar spelers die in hetzelfde speltype een game zoeken en het dichtste bij jouw "in-game" niveau zitten. Waaom wil je zo graag iets joinen? Het resultaat is toch hetzelfde? Je kunt iig niet door rooms bladeren ofzo...quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Badabingea het volgende:
Dit is toch zelf een room maken, maar ik wil joinen.
Kan dat niet permanent aan bij aquila?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen flauw idee...
Aquila, dat zijn adminrights enzo. Ben ik je beu dan delete ik zo je posts
het enige nadeel van NG2 is dat de stages niet meer puur fantasy zijn zoals met NG1 , het zijn meer realistische levels ( new york , venetie enz ) had liever meer fantasy/med-evil like levels gezienquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:05 schreef Chocobo het volgende:
Puur omdat de 360 NG2 heeft en de PS3 NG Sigma wil nog niet zeggen dat de 360 gamers de beste game ervaring hebben,... sterker nog,.. ik denk juist dat NG2 een tegenvaller is na NG1, Black of Sigma. Ben het ook al in diverse reviews tegengekomen.
Gelukkig is het voor de die hard NG fans nog steeds een geweldig concept,... echter jammer dat er niks nieuws qua gameplay of graphics is toegevoegd aan het eindprodukt. Helemaal als je zo opschept over je game als maker zijnde zou je meer verwachten toch?
8Ms is een prima reactie tijd veel sneller zul je ze ook niet vinden op lcd tv'squote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef WjeroneW het volgende:
[..]
Wat is dan een goede reactiesnelheid?
En weet iemand of ik problemen krijg met 8ms?
Ninja Gaiden 1/Sigma is en blijft gewoon de superieure versie. Daar hoef ik Ninja Gaiden 2 niet eens voor uit te spelen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:45 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geweldig,............ denk persoonlijk dat ik die leuker vind of ga vinden dan NG2 Gijswa?
Plasma daarintegen....quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
8Ms is een prima reactie tijd veel sneller zul je ze ook niet vinden op lcd tv's
heb het toch over LCDquote:
Volgens mij hebben de beetje goede merken 4 of 6 ms toch? Beste kan die gewoon naar een samsung kijken ofzo dat is wel goed en niet te duur.quote:
zijn er vast wel , maar alles onder de 20ms is al goed voor gaming . en acht is redelijk goedkoop quaquote:Op woensdag 4 juni 2008 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de beetje goede merken 4 of 6 ms toch? Beste kan die gewoon naar een samsung kijken ofzo dat is wel goed en niet te duur.
Ok, binnenkort mijn Monster Jam en A-Train HX reviewsquote:Op woensdag 4 juni 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou het over xbox 360 kunnen gaan ?
Inplaats van over tv's ?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:40 schreef existenz het volgende:
Als je genoeg geld hebt: Samsung LE40F86 Panasonic 42PZ85. Echt een goede tv. 8 0,001 ms geloof ik, 100hz, full hd enz..
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Inplaats van over tv's ?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Inplaats van over tv's ?
even speciaal voor Jorien:quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij vreselijk naïef Jorien.
quote:na·ïef (bijvoeglijk naamwoord; naïever, naïefst; naïviteit)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
even speciaal voor Jorien:
[..]
haha , niet zulke moeilijke woorden gebruiken voor die jongenquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
even speciaal voor Jorien:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens, en ik hield van NG1quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 1/Sigma is en blijft gewoon de superieure versie. Daar hoef ik Ninja Gaiden 2 niet eens voor uit te spelen.
Hoop dat jij nominatie krijgt voor beste user!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:43 schreef Sackboy het volgende:
Top Spin 3 videopreview
Hoop dat we nog een demo krijgen van deze game. De graphics zijn in ieder geval dik in orde
Ziet er redelijk uit,.... haalt het in mijn ogen niet met GTA,... op elk gebied ben ik bang. Zal geen moeite hebben dit spel te laten liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De graphics vallen mij toch nog erg mee op deze screens
Zodra die game weer last krijgt van die framerate drops kap ik er meteen mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit,.... haalt het in mijn ogen niet met GTA,... op elk gebied ben ik bang. Zal geen moeite hebben dit spel te laten liggen.
Zelfs GTA heeft die momenten,... dat krijg je met die gigantische sandbox games. Los daarvan zou het de gameplay niet moeten beinvloeden inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zodra die game weer last krijgt van die framerate drops kap ik er meteen mee.
Bij GTA bijna niet mee gemaakt eigenlijk. En zodra het kwam was het niet echt storend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfs GTA heeft die momenten,... dat krijg je met die gigantische sandbox games. Los daarvan zou het de gameplay niet moeten beinvloeden inderdaad.
Klopt dat vond ik ook,... vreselijk knap dat die stad als een huis stond!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij GTA bijna niet mee gemaakt eigenlijk. En zodra het kwam was het niet echt storend.
Dus snap je als ik zeg dat ik geen games meer speel waar een ontzettende framerate drop inzit ? Want GTA bewijst dat het niet hoeftquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt dat vond ik ook,... vreselijk knap dat die stad als een huis stond!
Lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Dan geef ik je af en toe wel een corrigerende tik
Basejumpen had ook gewoon in GTA IV moeten zitten imho.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/882/882586/vids_1.html
Saints Row 2 vs GTA4 activities.
Geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ziet er wel tof uit eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Vertel vertel, is dat Civ wat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Sackboy het volgende:
De demo's van Battlefield: Bad Company en Civilization Revolution staan op Live
Ik zou het niet weten, ik hou zelf totaal niet van turn-based.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vertel vertel, is dat Civ wat?Weet ik of ik hem vanavond voor de PS3 moet downloaden
Je moet saints row ook niet TE serieus nemen, dan is het een vette game! GTA was juist behoorlijk serieus, maar daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
demo van battlefield is bijna binnen ben benieuwd.
en saints row 2 trailer pwnt gta
Waar heb je nou Blue Dragon voor 15 euro gevonden??quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
DBZ:BL is best gaafGisteravond de hele eerste saga gespeeld, en de eerste indruk is dat 't toch een leuk vechtspel is met voldoende controle; tegenstanders wegbeuken als je aangevallen wordt, goed dodge/kaatssysteem, mooie aanvallen zo nu en dan.. alleen ik denk dat al die dramastukjes unlocken nog lastig kan worden, maar heb nog niet zo lang gespeeld dus hoe het verhaal zich ontwikkeld merk ik nog wel
65 euro was een beetje prijzig, maar ben er wel blij mee
Oh sorry, had je dat eerder gevraagd? Gemist denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar heb je nou Blue Dragon voor 15 euro gevonden??
Ah ik dacht nieuwquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oh sorry, had je dat eerder gevraagd? Gemist denk ikTweedehands, van iemand op m'n werk die een stapel spellen wegdeed. Ik kon 't niet laten om 'm dan maar over te nemen, geen geld leek me
Zijn de Gfx bij jou ook zo korrelig? Ik heb wel de PS3 versie, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Bad Company demo bevalt mij wel! Zeeeeeer tof!
En wat Sackboy zei klopt wel, ben het voor het eerst met em eens
Dingen opblazen is altijd leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Cid het volgende:
Zal ze zo allebei eens even bekijkenIs dat dingen opblazen leuk??
moslimquote:
Las ergens laatst dat iemand hem kon halen uit de winkel voor 10,-quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit eigenlijkDeeltje 1 nooit gespeeld
Valt eigenlijk reuze mee!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zijn de Gfx bij jou ook zo korrelig? Ik heb wel de PS3 versie, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt mij?
kheb hem een hele tijd geleend van Roy, maar ben er nooit aan toe gekomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Las ergens laatst dat iemand hem kon halen uit de winkel voor 10,-
Geen geld.
Volgend jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt er dan een Formule 1 spel op de box?
Proxy gebruiken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef DJ_ het volgende:
mm ik zit nu dus met 5000 MS points op mijn account waar ik niks mee kan omdat ik een nederlands IP heb
microsoft kon het ook niet terug boeken of overzetten
is de enige oplossing ja , maar dat gaat ZOOO tergend sloomquote:
Over een half uurtje krijg je zequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees goede dingen over de Civ demo. Hier al ervaringen?
Bevalt t ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
zo eindeljk battlefield demo spellen
Heb je een gold account of een Silver?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:37 schreef Nellian het volgende:
Kan een van jullie mij helpen?
Ik kom met mijn account niet op de multiplayer van BF: Bad Company, iemand enig idee wat ik kan doen om dit wel te laten lukken?
Bij voorbaat dank
Ik heb goldquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je een gold account of een Silver?
Eens!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
Moet zeggen dat het totaal geen indruk op me heeft gemaakt. Wat is er zo speciaal aan deze game ? Waarom loopt iedereen warm voor deze game?
Grafisch gebied is het totaal niet indrukwekkend, en de gameplay lijkt me totaal niet afwisselend.
60 euro voor betalen?
Niet doen, haal gewoon Ninja Gaiden 1.
als je NG1 al hebt gespeeld dat is deel 2 meer dan welkom natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
Moet zeggen dat het totaal geen indruk op me heeft gemaakt. Wat is er zo speciaal aan deze game ? Waarom loopt iedereen warm voor deze game?
Grafisch gebied is het totaal niet indrukwekkend, en de gameplay lijkt me totaal niet afwisselend.
60 euro voor betalen?
Wheh mooiquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Wessiej het volgende:
MMaRsu basterd je hebt mij op de leaderboards met 6 seconden verslagen in chapter 1
Ja lekker man ik ga nog es NG1 uitspelen, die andere 3/4x was niet genoeg zekerquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
60 euro voor betalen?
Wat kun je met die punten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Lees net dat ik gratis 500 MS points heb gekregen bij mijn Ninja Gaiden II bestelling bij Xboxhome.
Na eerder GTA IV kan ik er nu nog 500 bijschrijven. Nice.
Die titel is al toebedeeld aan Alarm für Cobra 11: Crash Timequote:
Kerel haal Worms dan! Of doneer ze aan mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef DJ_ het volgende:
mm ik zit nu dus met 5000 MS points op mijn account waar ik niks mee kan omdat ik een nederlands IP heb
microsoft kon het ook niet terug boeken of overzetten
Fallout 3quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Fallout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom koop je zo veel spellen jong? Ik snap niet waarom je er niet 1 koopt en de rest later voor minder geldquote:Later zag ik ook nog Athene en kon ik daarmee vrienden of vijanden zijn, helaas was de demo tijd toen voorbij, erg leuk spel en zag hem staan voor 50,- bij zuiderpark-games, maar ik heb al 9 spellen deze maand, kan toch niet nog 1tje bij komen
Ik heb een apart iets in mijn hoofd volgens mij waardoor ik elk spel bij de releasedag moet halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kerel haal Worms dan! Of doneer ze aan mij
[..]
Fallout 3Tering wat wil ik deze game graag spelen misschien nog wel meer als toen Mass Effect
![]()
[..]
Waarom koop je zo veel spellen jong? Ik snap niet waarom je er niet 1 koopt en de rest later voor minder geld![]()
Laat dat ''apart iets'' er uit halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb een apart iets in mijn hoofd volgens mij waardoor ik elk spel bij de releasedag moet halen
O rly?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat dat ''apart iets'' er uit halenScheelt je veel geld!
Ooit deed ik het ook zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O rly?
Ik vind dat gewoon leuk, en als je bankrekening het toelaat, tja
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is meer zo iets als Civilizationquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:32 schreef Digixz het volgende:
Is Civ net zoiets als Settlers? Of zit ik nu heel verkeerd te denken?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?
Sorry die was flauw!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer zo iets als CivilizationMaar dan light!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer zo iets als CivilizationMaar dan light!
Het is nog niet officiëel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?
Oja die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die titel is al toebedeeld aan Alarm für Cobra 11: Crash Time
grafisch jaar 0 !quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef ach het volgende:
Bad Company is echt strontEngine uit het jaar 0 ofzo? Online kan wel leuk zijn maar de lag maakt het onspeelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |