Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft hij wel dat Wifi ding gekocht a ¤ 70,- ? Niet dat hij denkt dat dat er net als bij de PS3 standaard opzit want dat is niet zo
hoelaat spelen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jorien wat is je Live id? zal je eens een keer uitdagen voor een wedstrijdje.
nou, dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...
Volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, dat is dus niet zoDan lukt het dus niet
neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...
Ok, dus hij moet eerst zo'n ding van 70 euro kopen, problem fixed, dank je mensen!quote:
of gewoon een netwerkkabel er in stoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, dus hij moet eerst zo'n ding van 70 euro kopen, problem fixed, dank je mensen!
je lijkt wel iemand die muziek van 1 jaar terug niet tof vind omdat het oud is.quote:
Ja, die zijn nog zo nieuw, dat zelfs microsoft ze nog niet kent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...
PM me jouwe maar ff!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirkkuyt wat isje gamerstag?
Laat wel ff de uitslag horen okequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
FF gtst kijken man
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Video inteview RE 5:
http://www.gametrailers.com/player/34715.html
Speelduur zal rond de 20 uur komen te liggen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Die ninja gaiden 2 demo is AWESOME!
Die Lunar is AWESOME
Vooral die finishing move
Fantastisch
Instant buy!quote:
Is het echt zo'n spel dat je een beetje relaxe kan spelen of moet je flink aan de bak? En hoe gaat het oorlog voeren precies?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Civilitzation Revolution preview
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
Niks mis met die Camera, 1x op RT drukken en hij staat achter je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de demo van NG II zostraks gespeeld en hij's best lekker. Verwacht in ieder geval niet veel van de graphics want dit is zoals verwacht overduidelijk Ninja Gaiden 1.5. Weet verder niet of ze framerate in de retail versie wat acceptabel hebben weten te maken maar hij kakt regelmatig in. De camera is en blijft voor mij nog steeds een groot disaster. Ik had gewoon veel liever gezien dat ze een vast punt hadden aangehouden zoals in DMC 4. Nu komt het vaak voor dat je een hoek wordt ingedrukt en je de muur je zicht dan even belemmerd. Zwaar irritant. En in de verdere chapters schijnt dit nog erger te zijn...
Waar ik wel erg over ben te spreken is het grote aanbod in wapens. Met name de Lunar Staff is gruwelijk. Ideaal om een zooi enemies in één keer de vloer aan te vegen. I'm lovin itGameplay wise staat het spel gewoon weer als een huis. Übersnelle gameplay gecombineerd met nog betere combo's die grotendeels vlekkeloos van het scherm vloeien. Voor mij de reden waarom ik DMC een paar treedjes lager heb zitten.
Pittig was het in ieder geval niet maar als ik de review van GT mag geloven zullen er veel lastige momenten gaan komen in verloop van het spel. Ben benieuwd. Overall is het meer een update van Ninja Gaiden 1 welke op basis van wat ik tot dusver heb gezien/gespeeld duidelijk de superieure versie blijft. Alleen al de leveldesign van deel 1 vind ik een stuk variërender en indrukwekkender dan de veel donkere/grauwe locaties uit dit spel.
Anyhow ik zie het spel donderdag wel op de deurmat verschijnen.
Instellingen van je hotmail account misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Volgens mijn Live ID woon ik in Florida. Als ik dat wil wijzigen dan kan dat niet, want ik kan nergens mijn land van herkomst selecteren. Waar kun je dat veranderen?
Ow pakt hij daar alles van over?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Instellingen van je hotmail account misschien?
Dat kan volgens mij niet dus dan zal je bijvoorbeeld een andere Live ID aan moeten maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Volgens mijn Live ID woon ik in Florida. Als ik dat wil wijzigen dan kan dat niet, want ik kan nergens mijn land van herkomst selecteren. Waar kun je dat veranderen?
Is goed baasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Vragen over import kunnen vanaf nu hier gesteld worden:
[Centraal] Games Import topic
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet dus dan zal je bijvoorbeeld een andere Live ID aan moeten maken!
Ik heb verdomme geen zin om de haverklap op de RT te drukken om m'n camera weer goed te positioneren. En het meest frustrerende is dat ik vanmiddag vooral tijdens de gevechten hiermee liep te worstelen. Ik wil me focussen op de vele vijanden en dat het camerawerk gewoon zijn ding doet zoals je dat mag verwachten. Bovendien zijn er verschillende rassen vijanden die van redelijk tot sterk bezet zijn met wapens. Als ik dan een groep vijanden voor me krijg die beschikken over beste klauwen dan bespaar ik me liever die 2/3 beste slagen en ze dan gewoon niet incasseer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niks mis met die Camera, 1x op RT drukken en hij staat achter je.
Ga naar je postvak.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?
En hoe zit dat dan met mijn live ID?
Kan je niet vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dirk waar ben je dan
Gedaan! Werkt nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga naar je postvak.
Ga naar instellingen.
Kijk bij ''wijzig gegevens/instellingen'' en pas je woonplaats aan.
Sla de wijzigingen op.
Sign je opnieuw in op Xbox Live en klaar is Kees.
Zucht.
Welk kanaal zit je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dirk waar ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |