quote:
Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dit schrijf he, zeker omdat ik altijd al zo'n grote fan van Ninja Gaiden ben geweest
Ik ben gegroeid als gamer, ik speel tegenwoordig ook GTAquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelen
[ afbeelding ]
NG2 speelt gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry DJ maar je Ninja Gaiden 2 valt nu toch wel door de mand
Je weet tochquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en trouwens ik wist niet dat jij zo'n grote afro had
wat een oerlelijk kut hoofd zegquote:
Bronquote:The question now is can Ubisoft Montreal create an FPS revolution with Far Cry 2 like Crytek did with the 2004 original?
The answer to this is yes, and then some. We first saw Far Cry 2 at Leipzig GC last year and have been raring to get our hands on it ever since. Now, having had some hands on with the game at Ubidays this week, we can safely say that it's everything we hoped it would be and more.
Far Cry 2 won't simply provide a sequel that will satisfy hungry fans of the first game, it will blow the lid off what FPS games are supposed to be. Put simply, when Far Cry 2 is released later this year we'll have to make a space on the FPS wall of fame somewhere in-between Doom, Marathon, Wolfenstein 3D, Goldeneye, and the original Half-Life. It's that good!
If what we've seen so far is anything to go by then Far Cry 2 will be the biggest thing to hit first person shooters since Gordon Freeman got off the tram at the Black Mesa Facility. A bold statement indeed, but if Ubisoft Montreal delivers on its promises, then Far Cry 2 will be a watershed in FPS history.
CHEATER!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sala-adin het volgende:
Heb al 104 grenade tag kills et gears of war maar nog steeds geen achievement
I know, ze zijn iets TE enthousiastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Thrilled het volgende:
@ sackboy
ik krijg er nogal een '' gevoel bij
Nou je kan eindelijk je demootje downloaden van die kutservicequote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op majornelson.com staat dat wij hem volgende week krijgen, wanneer de game dus in de winkel ligt en wss al in mijn xbox.
Wat een kutservice is dat live toch
Betaal 60 euro per jaar om alsnog mijn eigen games te hosten, waardoor ik alsnog genoeg met lag te maken krijg.
Normaal een demotje downloaden is er ook niet meer bij.. gaat nergens over.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Mars NL, welk spel fifa 08 of euro 08
en kom vanavond win toch
wij zijn jorien, wij zijn de beste![]()
Heeft hij wel dat Wifi ding gekocht a ¤ 70,- ? Niet dat hij denkt dat dat er net als bij de PS3 standaard opzit want dat is niet zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:32 schreef MisterO het volgende:
Mijn broertje vroeg me of ik hier een post wilde plaatsen. Hij heeft net een nieuwe Xbox 360 gekocht, maar het lukt hem niet om draadloos internet te krijgen. We hebben wel een router beneden staan, maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen om verbinding boven te krijgen bij de 360. Moet ik iets met getallen invoeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |