is het je nu al gelukt dan ? , anders wil ik je mijn account gegevens wel gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MMaRu en die DJ pik spelen hem allebei, er moet dus een manier zijn.
Ja quake wars ligt er al en Gaiden deze vrijdagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef the_jasper het volgende:
abgx laat quake wars en ninja gaiden 2 al zien
Dus ze zullen wel binnenkort in de winkel liggen
Voor wie niet weet wat het is:quote:Demo: Crash Time
Content: Crash Time
Price: Free
Availability: Not available in Asia, Australia, India, Mexico and New Zealand
Dash Text: [ESRB: T (Teen) DRUG REFERENCE,MILD LANGUAGE,MILD VIOLENCE] Crash Time: Play the demo and experience fearless stunts, spectacular crashes, and car chases at breakneck speed!
volgens mij heb je als enige spel Gears of War 1quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
* Wouter2006 laat alle spellen voor wat het zijn en wacht alleen nog maar op GOW2
Ik vind hem ook op die manier leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Wtf, het spel is nog best verslavend![]()
Graphics zijn echt behoorlijk slecht en de gameplay ook, om over het verhaal nog maar niet te spreken.. maar ik kan gewoon niet stoppen met die demo, ik blijft gewoon spelen![]()
Komt denk ik toch door de setting. Next-gen A2-racer.
Misschien ga ik hem nog wel halen ook als ie twee tientjes kost ofzo..
edit: je kan de richtingaanwijzers van je auto bedienen(
)
Ik kijk er een heel stuk minder naar uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!!! DIE NIEUWE RE 5 TRAILER!!! BLOODY SPANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke rare monsters?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
Het leek echt heel tof te gaan worden maar die rare monsters verpesten het wel een beetje
Dit wel eens zon AQuila Approved spel wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Wtf, het spel is nog best verslavend![]()
Graphics zijn echt behoorlijk slecht en de gameplay ook, om over het verhaal nog maar niet te spreken.. maar ik kan gewoon niet stoppen met die demo, ik blijft gewoon spelen![]()
Komt denk ik toch door de setting. Next-gen A2-racer.
Misschien ga ik hem nog wel halen ook als ie twee tientjes kost ofzo..
edit: je kan de richtingaanwijzers van je auto bedienen(
)
Dat is een APC, geen tank.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
De game is al uit trouwens, alleen wat moeilijk te verkrijgen. Ff wat screens opgezocht:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zitten dus ook tanks in en een F1 wagen. En er zit splitscreen in.
Zoals ik al zei, er zitten ook tanks inquote:
Ik heb hem besteld voor ¤35 incl bij Play.comquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit wel eens zon AQuila Approved spel worden![]()
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb hem besteld voor ¤35 incl bij Play.com
Die zombies leken verdacht veel op de reapers uit Blade 2 met die opgaande bekken van ze. Ik zie wel wat Resident evil 5 wordt. Hij staat nog niet erg hoog op de musthave lijst voor mij.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik kijk er een heel stuk minder naar uit![]()
Het leek echt heel tof te gaan worden maar die rare monsters verpesten het wel een beetje
Nee nog steeds niet, blijft met die location melding komenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:00 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is het je nu al gelukt dan ? , anders wil ik je mijn account gegevens wel geven
check je pmquote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet, blijft met die location melding komen
nix......quote:
ehhh dat is gek , ik kon hem gewoon downloaden met die accountquote:
Misschien tracked hij mijn IP naar Nederland toe ofzo.. geen idee.. flauwekul iigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehhh dat is gek , ik kon hem gewoon downloaden met die account
tja ik heb ook een nederlands IP , maar het werkt gewoon bij mij .quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Misschien tracked hij mijn IP naar Nederland toe ofzo.. geen idee.. flauwekul iig
Kan jij mij niet een PM sturen met die japanse account info, kijken of het mij luktquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik heb ook een nederlands IP , maar het werkt gewoon bij mij .
voor de video market place kan ik het wel begrijpen ( dat werkt niet overigens bij mij , en ook niet met mijn normale US account )
maar voor demo's is het inderdaad gewoon onzin , hij is in het engels die demo dus hij kan gewoon wereldwijd gereleased worden
Op majornelson.com staat dat wij hem volgende week krijgen, wanneer de game dus in de winkel ligt en wss al in mijn xbox.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:49 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tja ik heb ook een nederlands IP , maar het werkt gewoon bij mij .
voor de video market place kan ik het wel begrijpen ( dat werkt niet overigens bij mij , en ook niet met mijn normale US account )
maar voor demo's is het inderdaad gewoon onzin , hij is in het engels die demo dus hij kan gewoon wereldwijd gereleased worden
Die heb ik gebruikt ,werkt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Sackboy het volgende:
Je kan ook gewoon deze guide gebruiken.
Maar niet alle demo's kan je trouwens op je PAL console afspelen. Zo probeerde ik 2 jaar geleden de demo van Love Football van de Japanse marketplace te halen met zo'n fake account, maar ik kon hem niet afspelen omdat er een regiolock op zat.
Maar als DJ hem wel kan spelen zal de demo van NGII wel niet gelocked zijn neem ik aan.
quote:That's exactly what I did and quite a few people managed to successfully use my account to download before it just stopped working.
1 woord : Kin-der-ach-tigquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
Als ik zo dit en dit topic lees ben je zeker niet de enige. Het lijkt het erop dat de demo wel te downloaden was toen ie er net op stond, maar dat iedereen die hem later probeerde te downloaden die location melding kreeg doordat hun IP werd gelocaliseerd.
[..]
Dit zei je vorig jaar ook.quote:Wat een kutservice is dat live toch
Betaal 60 euro per jaar om alsnog mijn eigen games te hosten, waardoor ik alsnog genoeg met lag te maken krijg
haha dan heb ik geluk gehad en hem optijd gedownloadquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:04 schreef Sackboy het volgende:
Als ik zo dit en dit topic lees ben je zeker niet de enige. Het lijkt het erop dat de demo wel te downloaden was toen ie er net op stond, maar dat iedereen die hem later probeerde te downloaden die location melding kreeg doordat hun IP werd gelocaliseerd.
[..]
ja, op PSN zitten nou eenmaal veel minder kut-amerikanen en schotten om belachelijk te maken tijdens GoW.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:06 schreef Scarface2004 het volgende:
Dit zei je vorig jaar ook.
M.a.w. je vindt het een kutservice, maar je verlengt wel je abbo
Nieuwe exclusives? Nog dit jaar? Kom maar opquote:Nieuwe, grote Xbox 360 titels op E3?
Microsoft organiseerde recent hun Gamer's Day waar het bedrijf enkele belangrijke titels aankondigde. De game-industrie is echter nooit tevreden, binnen anderhalve maand moet Microsoft opnieuw exclusieve toppers aankondigen om iedereen tevreden te houden.
CVG beweert nu een anonieme bron te hebben die beweert dat Microsoft twee belangrijke nieuwe titels zal voorstellen op de E3. Het zou gaan om twee zeer grote titels voor 2008. Op 14 juli organiseert Microsoft hun pre-E3 persconferentie. Dan zullen we weten of het gerucht waarheid wordt.
Weet je wat het is Sackboy ik vind tot nu toe geen enkele RTS echt fijn werken op een console. Spellen als Lord of the Rings waren wel aardig maar toch niet helemaal oke kwa besturing.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:38 schreef Sackboy het volgende:
Aardig mooie trailer van World in Conflict: Soviet Assault (nou ja, vooral door de muziek eigenlijk)![]()
Ben wel benieuwd. Maar je kan zeker geen basissen bouwen in dit spel of wel?
Meh, spraakbesturing lijkt me al helemaal niksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je wat het is Sackboy ik vind tot nu toe geen enkele RTS echt fijn werken op een console. Spellen als Lord of the Rings waren wel aardig maar toch niet helemaal oke kwa besturing.
Maar ik geloof wel dat wat Endwars gaat doen erg gaaf gaat worden en ook de besturing veel beter/handiger maakt op een console.
JJ van de PU zei ''Over 3 jaar heeft elke RTS spraakbesturing'' en ik denk dat die daar wel eens gelijk in kan hebben.
Is dat die gast met die brede armen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
JJ van de PU zei ''Over 3 jaar heeft elke RTS spraakbesturing'' en ik denk dat die daar wel eens gelijk in kan hebben.
die bestaat al, zoiets heet een muis.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak dan een speciale RTS-controller ofzo.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat die gast met die brede armen?
Ik denk dat hij over 3 jaar bij het loket van UWV staat.
Jij hebt zeker zon piepstemmetje dan klinkt dat idd niet tof neequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Meh, spraakbesturing lijkt me al helemaal niks![]()
Maak dan een speciale RTS-controller ofzo.
wtf ben je limburgsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Rainbow Six had toentertijd ook al moeite met mijn Limburgs accent.
Wat een pauper gamequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
De game is al uit trouwens, alleen wat moeilijk te verkrijgen. Ff wat screens opgezocht:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zitten dus ook tanks in en een F1 wagen. En er zit splitscreen in.
Doet het niet op de Xbox 360quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die bestaat al, zoiets heet een muis.
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Jij hebt zeker zon piepstemmetje dan klinkt dat idd niet tof nee![]()
Ik weet hetquote:
True.quote:
Nee jij bent bang dat mensen je aanwijzingen horen piepen tegen je xboxquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?
[..]
Ik weet hetIk schaam me er ook eigenlijk voor dat ik hem besteld heb
![]()
M'n rits stond openquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy playing Endwars:
[ afbeelding ]
Nog besteld ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doet het niet op de Xbox 360![]()
En dat is bovendien niet echt relaxed als je op de bank zit.
[..]
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?
[..]
Ik weet hetIk schaam me er ook eigenlijk voor dat ik hem besteld heb
![]()
quote:
Stiekum wil jij hem ook wel spelen Exiquote:
Ja, maar die leek op de screenshots nog leuk. Deze was op de screenshots al lelijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Stiekum wil jij hem ook wel spelen ExiJij liep toen ook een hele tijd met Two Worlds te dwepen!
Heb je uberhaupt de demo wel gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar die leek op de screenshots nog leuk. Deze was op de screenshots al lelijk.
hey leuk, zien we eindelijk is wie AQuila360 isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jij bent bang dat mensen je aanwijzingen horen piepen tegen je xbox![]()
Sackboy playing Endwars:
[ afbeelding ]
En ik wil dat spel van je kopen dan ooit!
Ja, kut replaysquote:Op zondag 1 juni 2008 00:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de demo wel gespeeld?
Kun je uitzetten he! Maar als je op je pookje drukt en dan gebeurt nog al eens in een bocht dan krijg je ook die replayquote:
Of die stem van die garage eigenaarquote:Op zondag 1 juni 2008 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
Of je blaast met 200 km/u naar zo'n tankstation en dan blijkt dat je dat doet zodat je nog tijd over hebt voor een bakkie koffie
geen idee , maar als ik een ban van live krijg daarvoor dan heb ik het ook gehad en bouw ik hem wel omquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef Reintji het volgende:
Is het aanmaken van een live profiel voor een andere regio geheel zonder risico? (ban technisch dan?)
Die zou ik ook wel op de 360 willen zien inderdaad. De developer heeft in ieder geval wel een licentie om voor de Xbox 360 te ontwikkelen sinds vorig jaar. Hoop dat ie nog komt, en dan inclusief die uitbreiding.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Digixz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de console versie van STALKER gaat dat nog door ofniet? Vond het best een toffe game alleen mn pc trok het niet echt dus zou em graag op de 360 doen
Hypen die shit!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:33 schreef Yankee_One het volgende:
wtf die Deutsche Autobahn game ziet er cool uit
Wat zeg je nu precies?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga na nederland-wales , nederland met echte namen europees kampioen worden in euro 2008
Je bent tof Jorienquote:Op zondag 1 juni 2008 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je start
[ afbeelding ]
je pakt
[ afbeelding ]
speelt in
[ afbeelding ]
en wint van
[ afbeelding ]
en krijgt dit
[ afbeelding ]
Gamekingsquote:Op zondag 1 juni 2008 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
Het is dus niet eens zeker of Beyond Good and Evil een game word![]()
Ja, Gamekings. Maar BOEIE!
BRON
Ik heb em toen de tijd niet gespeeldquote:Op zondag 1 juni 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gamekings![]()
Toen ik de trailer zag leek het al niet echt op iets wat een game ging worden ofzo![]()
We zien het wel ik vond de 1e tof maar niet super dus!
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallenquote:Nieuws: Gears of War II datum uitgelekt?
De 360 fans kunnen in 2008 weer fijn Locusts door midden zagen met de kettingzaag. Epic belooft ons dat Gears of War 2 dit najaar nog zal uitkomen. Vandaag kunnen we wellicht al de precieze datum vertellen.
De informatie lijkt namelijk van Lester "Mighty Rasta" Speight te komen – voor de GOW fans beter bekend als Augustus ‘Cole Train’ Cole. Speight was te gast bij een conventie in Philidelphia en kreeg daar de vraag wanneer de nieuwe Gears of War zou uitkomen. Het antwoord van de acteur? ,,Vraag me nog eens op 16 November”. Waar of niet waar? Ongetwijfeld kunnen we daar binnenkort het verlossende antwoord geven, maar neem het voorlopig maar met de gebruikelijke korrel zout.
Amerikaanse release misschien?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallen
Heb je iedereen 1 voor 1 zelf aangepast? Of heb je daar iets van een patch voor?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga na nederland-wales , nederland met echte namen europees kampioen worden in euro 2008
Zelf gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je iedereen 1 voor 1 zelf aangepast? Of heb je daar iets van een patch voor?
Die site heet eBay.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wat was die ene site waar je zo pleurisgoedkoop Live kon kopen?
13 maanden voor ¤33 is goedkoper dan 12 maanden voor ¤37quote:Op zondag 1 juni 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar jongens, ik heb het al:
[Xbox 360 #334] Castle Crashers is klaar!
Werkt dat ook voor Nederland dan? Mijn frans is niet zo goedquote:Op zondag 1 juni 2008 17:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
13 maanden voor ¤33 is goedkoper dan 12 maanden voor ¤37
Yep, werkt voor alle landen die in de beschrijving staan, dus ook Nederland.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor Nederland dan? Mijn frans is niet zo goed
Is daar geen patch voor ofzo? Heb niet echt zin om al die namen in te voeren. Heb wel wat beters te doen.quote:
Dat stukje heb ik gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wat was die ene site waar je zo pleurisgoedkoop Live kon kopen?
Stond een paar topics geleden gepost, iemand postte hem, en toen zei Aquila ''Dat is vet goedkoop'' en toen ging iedereen Aquila belachelijk maken omdat hij zo'n wigger is [ afbeelding ]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist
Trouwens die maand xbox live die je soms bij games krijgt kun je die alleen gebruiken als je nog geen live hebt? Probeerde er 1 in te voeren maar het werkt niet!
Jammer dat je die xbox live codes niet kunt downloaden en branden hequote:Op zondag 1 juni 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberen
Of zitten ze bij nieuwe Xbox'en ook, dan heb ik er namelijk al een.
Hier heb je een lolly edje ben nu maar weer stil oke?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Edwinuss het volgende:
weet je wat een vet spel is : JUMANJI !
Anders betaal je gewoon even 6 euro voor een maandje, betaal je tenminste nog ergens voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberen
Of zitten ze bij nieuwe Xbox'en ook, dan heb ik er namelijk al een.
neequote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is daar geen patch voor ofzo? Heb niet echt zin om al die namen in te voeren. Heb wel wat beters te doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallen
Van Jeux-france.com.quote:Annoncé pour novembre 2008 par Microsoft Games, nous pouvons vous confirmer aujourd'hui que Gears of War 2, certainement le jeu le plus attendu sur Xbox 360 pour cette fin d'année sortira précisément en Europe le 17 novembre.
Sorry man, just trying to help. Ik hou zelf niet eens van Gears of War.quote:
Mjah, er staat wel "we can confirm that.."quote:Maar het blijven speculaties.
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders betaal je gewoon even 6 euro voor een maandje, betaal je tenminste nog ergens voor.
ik versla je tochquote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
UEFA Euro 2008 speelt wel lekker op de Xbox. Echt een totaal ander spel als op de PC. Heb net 2 wedstrijden tegen de computer gespeeld. Daarna online een toernooi gespeeld, en meteen in de Finale
Waarom noem je mij geen moraal ridder ik had er ook een opmerking overquote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?
Ik wil heus wel betalen voor Live hoor, tering zeg, moraalridder van de bovenste plank.
Moraalridder.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij geen moraal ridder ik had er ook een opmerking over
quote:
Klote duitser.quote:
quote:Aquila360 said:
ik ben ook in de EK stemming jong
Aquila360 said:
hoop dat duitsland ver komt
Wat had je voor die spindel betaald met 50 lege dvds?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?
Ik wil heus wel betalen voor Live hoor, tering zeg, moraalridder van de bovenste plank.
10 voor ¤20 en dan hoesjes voor 5 euro.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat had je voor die spindel betaald met 50 lege dvds?
20 of 30 euro?
Hopelijk zijn alle 50 xbox games leuk, anders is het weggegooid geld natuurlijk
Alsnog word je dan genaait voor dual-layers maar goedquote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
10 voor ¤20 en dan hoesjes voor 5 euro.
Heb ik toch een betere deal gesloten, ¤2,50 per spel ipv ¤60
zozo cunt, je hebt dus je hardware én 1 heel spel wel betaald? kudo's voor jou.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsnog word je dan genaait voor dual-layers maar goed
Maar dat je er trots op bent verraad al ongeveer je leeftijd ja.
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zozo cunt, je hebt dus je hardware én 1 heel spel wel betaald? kudo's voor jou.
Je maatk de game-industrie kapot.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.
[..]
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.
En kom nou niet met die loze kutargumenten dat ik de game-industrie kapot maak.
Noem eens een voorbeeld van iets stoers dat ik gezegd hebt?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je maatk de game-industrie kapot.
Nee het is gewoon dat iedereen hier 60 euro betaalt voor een spel en jij stoer doet (want dat is het) als je weer een spel hebt gedownload en wat je er van vind ed, big giant care.
Nee, daar is dit topic speciaal voor geopend:quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van iets stoers dat ik gezegd hebt?
Ik mag toch gewoon zeggen als ik een nieuw spel heb wat ik er van vind? Daar is dit topic toch open?
Ik vroeg om een voorbeeld omdat ik niet meer weet dat ik zoiets gepost hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef Wessiej het volgende:
Kom op zeg als je alleen dat deed was er niks aan de hand, maar waarom denk je dat iedereen op jou zit te flamen, omdat je het elke keer weer moet melden ed, en zo van betalen![]()
Je maakt de games industrie kapot, cunt. En ja, daar hebben wij last van.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.
[..]
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.
En kom nou niet met die loze kutargumenten dat ik de game-industrie kapot maak.
Dit moest onder ons blijven jongquote:
Wie ?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze duitser
Oh, dit ookquote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit moest onder ons blijven jong
Oja Racer je maakt de games industrie kapot!![]()
quote:Aquila360 said:
jorien vind ik eigenlijk wel geil, alleen jammer dat ie voor feyenoord is.
quote:
Hoe doorzichtigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, daar is dit topic speciaal voor geopend:
[Xbox 360] Warez & Piracy topic #1
Ja echt he. Ongelooflijk.quote:
Of niet dan, die game wordt fucking meesterlijkquote:
wij zijn maar simpele mensen die daar nooit zin in hebben omdat het werk is en daar doen wij niet aanquote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Jammer dat jullie hier niet aan een uitgebreide op doen, ik vond het heerlijk om de eerste 50 topics van de PS3 te lezen met al die speculaties enz..En dr is vast niet iemand die me al die linkjes wil gaan geven
![]()
Is waarschijnlijk een zelfde soort achievement als die bij pgr4. Een chain achievement. Als je iemand killt die al die achievement hebt gehaald, dan krijg je hem.quote:Op maandag 2 juni 2008 18:28 schreef Edwinuss het volgende:
ik speel 1 keer GTA online, en ik kill 1 persoon. Bleek het iemand van Rockstar te zijn!
Dat wordt Xbox 360 Arcade games halen, ook leuk toch.quote:Op maandag 2 juni 2008 19:08 schreef DJ_ het volgende:
wtf...... ik kon geen 500 punten adden , en ook geen 1000 want mijn CC klopte niet zij MS .
dus ik voor de lol zo tegen een vriend van me let op als ze ik nu wel 5000 punten kan kopen zijn ze gewoon op
geld uit .
dus ik klikken voor de gein ........................ en ja hoor : the points have been added to your account .
WTF !!( zoveel wou ik er dus niet
)
nu zijn XBOX originals nog eens regio gebonden ook , dus ik heb helemaal niks aan die punten![]()
dan zit ik voor de rest van mijn leven goed met die punten want ik speel nooit arcade gamesquote:Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef Egamer het volgende:
[..]
Dat wordt Xbox 360 Arcade games halen, ook leuk toch.
Assault Heros 2quote:Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zit ik voor de rest van mijn leven goed met die punten want ik speel nooit arcade games
Je kan die punten binnenkort toch donaten aan iemand? Dan vraag je er gewoon geld voorquote:Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dan zit ik voor de rest van mijn leven goed met die punten want ik speel nooit arcade games
Nu kan je eindelijk Worms kopenquote:Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Nee, 1 gekocht... 2 opgestuurd gekregen en die wilde ze niet terugquote:Op maandag 2 juni 2008 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier heeft een nieuw dieptepunt bereikt![]()
Existenz heeft het spel A-TRAIN HX maar liefst 2 keer gekocht!!
We hebben het hier dus over een soort neppe trein shizzle:')
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
was dat niet deel van die nep spring update ? , of is dit wel echt aangekondigd ? zoja zou dat wel relaxed zijn . tenzij MS dat ook weer gaat regio binden ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 19:53 schreef Digixz het volgende:
[..]
Je kan die punten binnenkort toch donaten aan iemand? Dan vraag je er gewoon geld voor
Whaha .. stuur em dan tegen de verzendkosten naar iemand opquote:Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, 1 gekocht... 2 opgestuurd gekregen en die wilde ze niet terug
KLOTE DUITSER!
Morgen de demo van zowel de SP als MP was het niet?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company maar ff gepreorderd.
Donderdagquote:Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Morgen de demo van zowel de SP als MP was het niet?
danny is klaar met prono downloaden via de servers =Dquote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Stel stumpers.
FOK loopt trouwens weer zoals gewoon lekker...
Was het trouwens niet in eerdere topics zo dat jullie dit wel deden, dus laten we zeggen in topic 100 staan misschien wel de eerste 99 linkjes? Of waren jullie altijd al zo luiquote:Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Jammer dat jullie hier niet aan een uitgebreide op doen, ik vond het heerlijk om de eerste 50 topics van de PS3 te lezen met al die speculaties enz..En dr is vast niet iemand die me al die linkjes wil gaan geven
![]()
ach 3 euro voor een spel waar je er nooit meer een van hoeft te kopen in die serie op deze generatie consoles is toch niet veel geld ofwelquote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef Motorhoofd het volgende:
Is PES 06 een leuk spel? Ik zag hem op ebay voor 3 euro staan, dus had hem maar gekocht
Hij is verzonden door Play.comquote:
Je beseft wel dat dat een kutgame is?quote:Op maandag 2 juni 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij is verzonden door Play.com![]()
[ afbeelding ]
beter online dan zn opvolgerquote:Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef Motorhoofd het volgende:
Is PES 06 een leuk spel? Ik zag hem op ebay voor 3 euro staan, dus had hem maar gekocht
Mag ik dat nog zelf beslissen? Bedankt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je beseft wel dat dat een kutgame is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook even snel multiplayer gechecked en dat valt nog niet meeBen wel gepromote tot rank 3 ofzo.. private first class dacht ik?
zat in het begin continue op mijn linkertrigger te rammen voor de auto-aim maar die deed niet veel
Ach ja, toch wat kills kunnen krijgen..
Halo 3 heb ik er ook even ingegooid, maar ben ik minder positief over.. heb vroegâh met mijn broertje op de oude xbox Halo 1 (uit)gespeeld en toen beviel de co-op erg goed.. nu heb ik eigenlijk het 'Meer-van-hetzelfde' gevoel en denk ik dat ik mijn broertje er maar bij zet om deze game te co-oppen.. misschien dat ie multiplayer wel tof is, alhoewel ik nog maar een paar minuutjes singleplayer heb gespeeld..
En viva pinata... tsja![]()
het heeft wel wat moet ik zeggenToen de intro begon moest ik al lachen om die worm.. tis gewoon té droog om niet grappig te vinden..
Vervolgens zat ik een half uur lang met een verrotte spa mijn grond zacht te slaan (ook heel logisch) en ik was blij toen ik mijn eerste 2 wormen (Wilfred en Olga) zag intrekken in hun pasgebouwde huisje, waar ze vervolgens hun eerste kindje (Harreld) op de wereld zette.. :-p
Nu heb ik inmiddels 2 vogeltjes, een slang en een konijn erbij.. leuke afwisseling maar CoD 4 staat tot nu toe toch echt op nr 1![]()
Pffffff doe toch niet zo gepikeerd man!! (ja je post komt zo overquote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mag ik dat nog zelf beslissen? Bedankt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:04 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Pffffff doe toch niet zo gepikeerd man!! (ja je post komt zo over)
Mwah was meer een reactie op RacerDKB, ik hoef niet van iemand die z'n spellen downloadt te horen welke spellen ik wel of niet moet kopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Mwah was meer een reactie op RacerDKB, ik hoef niet van iemand die z'n spellen downloadt te horen welke spellen ik wel of niet moet kopen
Ik weet ook wel dat je op RacerDKB reageerde, aangezien je hem quotte (like duhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) maar je kan zo'n reactie toch gewoon links laten liggen?
En we weten allemaal dat ie download, so be it! Ook dát feitje kan je links laten liggen? Of denk je dat ie nu ineens denkt van: "oh op fok vinden ze het niks, laat ik maar braaf spelletjes gaan kopen voortaan"..
veeeels te veel moeite voor iets wat toch geen zin heeft..en dan heb ik het niet alleen over het downloaden-issue
quote:Geen Dead or Alive 5 en Ninja Gaiden 3 meer
Gamesontwikkelaar Tecmo is vooral bekend voor de Dead or Alive serie en Ninja Gaiden, waar overigens binnenkort het tweede deel van uitkomt. De man die achter beide series zit is Tomonobu Itagaki, vooral bekend om zijn rockster-achtige uiterlijk. Vandaag kondigt de beste man zijn vertrek aan bij Tecmo.
Reden voor zijn vertrek zijn een aantal onbetaalde bonussen die een totaal van 900.000 euro's vormen. Om alsnog aanspraak te maken op dit geld is Itagaki een rechtzaak gestart tegen Tecmo. Hij laat weten dat hij het betreurt dat Ninja Gaiden II zijn laatste game uit die serie zal zijn. Hetzelfde geldt voor de ontwikkeling van Dead or Alive 5.
Wat de toekomst voor Tomonobu Itagaki zal brengen is nog onduidelijk. Hij heeft niet gesproken over het voortzetten van zijn activiteiten als game-ontwikkelaar.
Wat boeit die budget / pauper titels nouquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Oke, whatever dude, ik wist niet dat je er zo'n probleem van ging maken![]()
En ja, het is uiteindelijk ook gewoon een pauper budgettitel, maar ik vind hem toch wel tof![]()
En als ik dan A-Train HX zie van Existenz, dan valt Crash Time nog best mee
Er zitten dit keer gelukkig geen monsters inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Edwinuss het volgende:
Wat hebben mensen met FarCry 2 ? Voor je het weet sta je weer monsters te schieten en heb je geen idee waar je mee bezig bent..
ik vond de demo ook echt tofquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:
Oke, whatever dude, ik wist niet dat je er zo'n probleem van ging maken![]()
En ja, het is uiteindelijk ook gewoon een pauper budgettitel, maar ik vind hem toch wel tof![]()
En als ik dan A-Train HX zie van Existenz, dan valt Crash Time nog best mee
Viva Piñata is ook een uitstekend spel.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Wat boeit die budget / pauper titels nouIk vermaak me gister een uur lang met viva pinata
Dat er geen monsters inzitten is voor mij een reden om het in de gaten te houden. Free roaming? Ik denk wel dat je nog steeds aan het verhaal vast zit, dat er voor je bepaald word wat er gebeurd en wat je moet doen. Denk ook niet dat shooters ooit freeroaming worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:02 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er zitten dit keer gelukkig geen monsters in![]()
En het free roaming aspect spreekt mij erg aan, dat vind ik leuker dan lineaire shooters waar je een vast pad volgt door de verschillende levels. Je bent dus zelf meer in controle en bepaald zelf wat je doet, wanneer je dat doet en hoe je dat doet.
Net zoals in GTA dus, je hebt opdracht gevers en voordat je een missie aangaat kan jij lekker doen wat je wilt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat er geen monsters inzitten is voor mij een reden om het in de gaten te houden. Free roaming? Ik denk wel dat je nog steeds aan het verhaal vast zit, dat er voor je bepaald word wat er gebeurd en wat je moet doen. Denk ook niet dat shooters ooit freeroaming worden.
klopt, nu erger ik mij daar niet aan omdat GTA de enige in zijn soort is. Maar shooters.. Er komen zoveel shooters uit! En er zijn zoveel shooters, daarom spreekt het mij ook minder aan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Net zoals in GTA dus, je hebt opdracht gevers en voordat je een missie aangaat kan jij lekker doen wat je wilt.
Zou je niet eens wat previews/"reviews" door gaan lezen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat er geen monsters inzitten is voor mij een reden om het in de gaten te houden. Free roaming? Ik denk wel dat je nog steeds aan het verhaal vast zit, dat er voor je bepaald word wat er gebeurd en wat je moet doen. Denk ook niet dat shooters ooit freeroaming worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Het begin van het eiland was wel echt prachtig en ik hoop dat ze met deel 2 datzelfde gevoel weer bij me kunnen losmaken
Kijk even een pagina terugquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden demo schijnt verschenen te zijn. Ervaringen please!
En Itagaki heeft ontslag genomen bij Tecmo, en als afscheid een lawsuit ingedient tegen ze.
quote:Reden voor zijn vertrek zijn een aantal onbetaalde bonussen die een totaal van 900.000 euro's vormen. Om alsnog aanspraak te maken op dit geld is Itagaki een rechtzaak gestart tegen Tecmo. Hij laat weten dat hij het betreurt dat Ninja Gaiden II zijn laatste game uit die serie zal zijn. Hetzelfde geldt voor de ontwikkeling van Dead or Alive 5.
Die game komt eind november uit, doe eens een gok?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
zijn er al (video) reviews voor farCry2?
Ik noem het fucking nice, ik heb geen last van de camera en monsters hun benen afhakken is geniaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden demo schijnt verschenen te zijn. Ervaringen please!
En Itagaki heeft ontslag genomen bij Tecmo, en als afscheid een lawsuit ingedient tegen ze.
aha. ff koekeloeren dan maar.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:43 schreef Thrilled het volgende:
de game is nog niet uit, dus échte reviews kan je nog niet echt verwachten denk ik zoEr is een Far Cry 2 topic you know?
http://www.gametrailers.com heeft leuk materiaal
inderdaad , ik heb de demo nu al een paar dagen iederedag een keer gespeeld sinds die op de jap market place stond .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik noem het fucking nice, ik heb geen last van de camera en monsters hun benen afhakken is geniaal
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
zijn er al (video) reviews voor farCry2?
Verwacht je het antwoord van ons?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat gamehubs GRID nog eens versturen
Ah zie nu bij statusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:07 schreef Digixz het volgende:
Gamehubs is altijd erg snel met reageren op mails, dus vraag het hun
En wat betreft free roaming shooters...Mercs 2! Die wordt echt vet!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ah zie nu bij status
Shipped
Geil Geil Neuken Neuken
Kun je er meer over vertellen?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef devv05 het volgende:
Civilization Revolution daarentegen is wel weer een leuk spelletje. Speelt soepeltjes en is goed omgezet naar een console-versie. Grafisch heeft het ook wel wat, het oogt cartoony en deed me een beetje denken aan Catan. Wel is het spel een stuk 'sneller' geworden, waardoor de diepgang uit het origineel wel een beetje verloren gaat. Dat zorgt er wel weer voor dat de game geschikt is voor mainstream gamers al zullen de die-hard fans er misschien iets minder blij mee zijn.
quote:
quote:
Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ik dit schrijf he, zeker omdat ik altijd al zo'n grote fan van Ninja Gaiden ben geweest
Ik ben gegroeid als gamer, ik speel tegenwoordig ook GTAquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelen
[ afbeelding ]
NG2 speelt gewoon heerlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry DJ maar je Ninja Gaiden 2 valt nu toch wel door de mand
Je weet tochquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef DJ_ het volgende:
[..]
en trouwens ik wist niet dat jij zo'n grote afro had
wat een oerlelijk kut hoofd zegquote:
Bronquote:The question now is can Ubisoft Montreal create an FPS revolution with Far Cry 2 like Crytek did with the 2004 original?
The answer to this is yes, and then some. We first saw Far Cry 2 at Leipzig GC last year and have been raring to get our hands on it ever since. Now, having had some hands on with the game at Ubidays this week, we can safely say that it's everything we hoped it would be and more.
Far Cry 2 won't simply provide a sequel that will satisfy hungry fans of the first game, it will blow the lid off what FPS games are supposed to be. Put simply, when Far Cry 2 is released later this year we'll have to make a space on the FPS wall of fame somewhere in-between Doom, Marathon, Wolfenstein 3D, Goldeneye, and the original Half-Life. It's that good!
If what we've seen so far is anything to go by then Far Cry 2 will be the biggest thing to hit first person shooters since Gordon Freeman got off the tram at the Black Mesa Facility. A bold statement indeed, but if Ubisoft Montreal delivers on its promises, then Far Cry 2 will be a watershed in FPS history.
CHEATER!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sala-adin het volgende:
Heb al 104 grenade tag kills et gears of war maar nog steeds geen achievement
I know, ze zijn iets TE enthousiastquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:47 schreef Thrilled het volgende:
@ sackboy
ik krijg er nogal een '' gevoel bij
Nou je kan eindelijk je demootje downloaden van die kutservicequote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Op majornelson.com staat dat wij hem volgende week krijgen, wanneer de game dus in de winkel ligt en wss al in mijn xbox.
Wat een kutservice is dat live toch
Betaal 60 euro per jaar om alsnog mijn eigen games te hosten, waardoor ik alsnog genoeg met lag te maken krijg.
Normaal een demotje downloaden is er ook niet meer bij.. gaat nergens over.
Dit kan toch niet echt zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef jorienvdherik het volgende:
Mars NL, welk spel fifa 08 of euro 08
en kom vanavond win toch
wij zijn jorien, wij zijn de beste![]()
Heeft hij wel dat Wifi ding gekocht a ¤ 70,- ? Niet dat hij denkt dat dat er net als bij de PS3 standaard opzit want dat is niet zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:32 schreef MisterO het volgende:
Mijn broertje vroeg me of ik hier een post wilde plaatsen. Hij heeft net een nieuwe Xbox 360 gekocht, maar het lukt hem niet om draadloos internet te krijgen. We hebben wel een router beneden staan, maar ik heb geen idee hoe ik het voor elkaar moet krijgen om verbinding boven te krijgen bij de 360. Moet ik iets met getallen invoeren?
Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heeft hij wel dat Wifi ding gekocht a ¤ 70,- ? Niet dat hij denkt dat dat er net als bij de PS3 standaard opzit want dat is niet zo
hoelaat spelen ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jorien wat is je Live id? zal je eens een keer uitdagen voor een wedstrijdje.
nou, dat is dus niet zoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...
Volgens mij niet hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:39 schreef MisterO het volgende:
[..]
Volgens hem (hij heeft de winkel gebeld) zit het er standaard op...
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:43 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, dat is dus niet zoDan lukt het dus niet
neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...
Ok, dus hij moet eerst zo'n ding van 70 euro kopen, problem fixed, dank je mensen!quote:
of gewoon een netwerkkabel er in stoppenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:54 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ok, dus hij moet eerst zo'n ding van 70 euro kopen, problem fixed, dank je mensen!
je lijkt wel iemand die muziek van 1 jaar terug niet tof vind omdat het oud is.quote:
Ja, die zijn nog zo nieuw, dat zelfs microsoft ze nog niet kent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het schijnt dat hij de nieuwste xbox 360 heeft, waar het bij ingezet is ofzo...
PM me jouwe maar ff!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Dirkkuyt wat isje gamerstag?
Laat wel ff de uitslag horen okequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:18 schreef jorienvdherik het volgende:
FF gtst kijken man
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Video inteview RE 5:
http://www.gametrailers.com/player/34715.html
Speelduur zal rond de 20 uur komen te liggen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:20 schreef Gamedemon het volgende:
Die ninja gaiden 2 demo is AWESOME!
Die Lunar is AWESOME
Vooral die finishing move
Fantastisch
Instant buy!quote:
Is het echt zo'n spel dat je een beetje relaxe kan spelen of moet je flink aan de bak? En hoe gaat het oorlog voeren precies?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:25 schreef devv05 het volgende:
[..]
Civilitzation Revolution preview
Als je nog vragen hebt hoor ik het wel
Niks mis met die Camera, 1x op RT drukken en hij staat achter je.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Heb de demo van NG II zostraks gespeeld en hij's best lekker. Verwacht in ieder geval niet veel van de graphics want dit is zoals verwacht overduidelijk Ninja Gaiden 1.5. Weet verder niet of ze framerate in de retail versie wat acceptabel hebben weten te maken maar hij kakt regelmatig in. De camera is en blijft voor mij nog steeds een groot disaster. Ik had gewoon veel liever gezien dat ze een vast punt hadden aangehouden zoals in DMC 4. Nu komt het vaak voor dat je een hoek wordt ingedrukt en je de muur je zicht dan even belemmerd. Zwaar irritant. En in de verdere chapters schijnt dit nog erger te zijn...
Waar ik wel erg over ben te spreken is het grote aanbod in wapens. Met name de Lunar Staff is gruwelijk. Ideaal om een zooi enemies in één keer de vloer aan te vegen. I'm lovin itGameplay wise staat het spel gewoon weer als een huis. Übersnelle gameplay gecombineerd met nog betere combo's die grotendeels vlekkeloos van het scherm vloeien. Voor mij de reden waarom ik DMC een paar treedjes lager heb zitten.
Pittig was het in ieder geval niet maar als ik de review van GT mag geloven zullen er veel lastige momenten gaan komen in verloop van het spel. Ben benieuwd. Overall is het meer een update van Ninja Gaiden 1 welke op basis van wat ik tot dusver heb gezien/gespeeld duidelijk de superieure versie blijft. Alleen al de leveldesign van deel 1 vind ik een stuk variërender en indrukwekkender dan de veel donkere/grauwe locaties uit dit spel.
Anyhow ik zie het spel donderdag wel op de deurmat verschijnen.
Instellingen van je hotmail account misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Volgens mijn Live ID woon ik in Florida. Als ik dat wil wijzigen dan kan dat niet, want ik kan nergens mijn land van herkomst selecteren. Waar kun je dat veranderen?
Ow pakt hij daar alles van over?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Instellingen van je hotmail account misschien?
Dat kan volgens mij niet dus dan zal je bijvoorbeeld een andere Live ID aan moeten maken!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
FF een vraagje. Volgens mijn Live ID woon ik in Florida. Als ik dat wil wijzigen dan kan dat niet, want ik kan nergens mijn land van herkomst selecteren. Waar kun je dat veranderen?
Is goed baasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Sackboy het volgende:
Vragen over import kunnen vanaf nu hier gesteld worden:
[Centraal] Games Import topic
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet dus dan zal je bijvoorbeeld een andere Live ID aan moeten maken!
Ik heb verdomme geen zin om de haverklap op de RT te drukken om m'n camera weer goed te positioneren. En het meest frustrerende is dat ik vanmiddag vooral tijdens de gevechten hiermee liep te worstelen. Ik wil me focussen op de vele vijanden en dat het camerawerk gewoon zijn ding doet zoals je dat mag verwachten. Bovendien zijn er verschillende rassen vijanden die van redelijk tot sterk bezet zijn met wapens. Als ik dan een groep vijanden voor me krijg die beschikken over beste klauwen dan bespaar ik me liever die 2/3 beste slagen en ze dan gewoon niet incasseer.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Niks mis met die Camera, 1x op RT drukken en hij staat achter je.
Ga naar je postvak.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?
En hoe zit dat dan met mijn live ID?
Kan je niet vindenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dirk waar ben je dan
Gedaan! Werkt nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ga naar je postvak.
Ga naar instellingen.
Kijk bij ''wijzig gegevens/instellingen'' en pas je woonplaats aan.
Sla de wijzigingen op.
Sign je opnieuw in op Xbox Live en klaar is Kees.
Zucht.
Welk kanaal zit je?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef jorienvdherik het volgende:
dirk waar ben je dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |