abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59076335
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:23 schreef Egamer het volgende:

[..]

Dat wordt Xbox 360 Arcade games halen, ook leuk toch.
dan zit ik voor de rest van mijn leven goed met die punten want ik speel nooit arcade games
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 2 juni 2008 @ 19:40:23 #162
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59076385
Komen wel op aan extra mappacks enzo Er komen nog meer dan genoeg games uit in de toekomst
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_59076640
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:38 schreef DJ_ het volgende:

[..]

dan zit ik voor de rest van mijn leven goed met die punten want ik speel nooit arcade games
Assault Heros 2
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59076727
quote:

[..]

Je kan die punten binnenkort toch donaten aan iemand? Dan vraag je er gewoon geld voor
Ooh, I just felt my dick move!
pi_59076961
ik kan niet wachten op alone in the dark.

vette soundtrack ook
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
  maandag 2 juni 2008 @ 20:09:14 #166
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59077132
Iemand hier heeft een nieuw dieptepunt bereikt

Existenz heeft het spel A-TRAIN HX maar liefst 2 keer gekocht!!

We hebben het hier dus over een soort neppe trein shizzle:')

Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 2 juni 2008 @ 20:10:36 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59077160
quote:

[..]

Nu kan je eindelijk Worms kopen
pi_59077183
Epic.

Gametrailers heeft hun review van Ninja Gaiden II inmiddels ook online staan.

http://www.gametrailers.com/player/34661.html?type=
pi_59077336
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:09 schreef AQuila360 het volgende:
Iemand hier heeft een nieuw dieptepunt bereikt

Existenz heeft het spel A-TRAIN HX maar liefst 2 keer gekocht!!

We hebben het hier dus over een soort neppe trein shizzle:')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Nee, 1 gekocht... 2 opgestuurd gekregen en die wilde ze niet terug

KLOTE DUITSER!
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_59077495
quote:
Op maandag 2 juni 2008 19:53 schreef Digixz het volgende:

[..]

Je kan die punten binnenkort toch donaten aan iemand? Dan vraag je er gewoon geld voor
was dat niet deel van die nep spring update ? , of is dit wel echt aangekondigd ? zoja zou dat wel relaxed zijn . tenzij MS dat ook weer gaat regio binden ofzo
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  maandag 2 juni 2008 @ 21:53:34 #171
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_59077580
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:17 schreef existenz het volgende:

[..]

Nee, 1 gekocht... 2 opgestuurd gekregen en die wilde ze niet terug

KLOTE DUITSER!
Whaha .. stuur em dan tegen de verzendkosten naar iemand op

Maar IK wil em NIET!
------------------
  maandag 2 juni 2008 @ 22:09:13 #172
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59078023
Ik wou hem ruilen voor GRAW 2 maar dat wil die niet!
pi_59078334
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef Sackboy het volgende:
Battlefield: Bad Company maar ff gepreorderd.
Morgen de demo van zowel de SP als MP was het niet?
pi_59078379
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:19 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Morgen de demo van zowel de SP als MP was het niet?
Donderdag
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
pi_59078547
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:21 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Donderdag
Stel stumpers.

FOK loopt trouwens weer zoals gewoon lekker...
pi_59078869
quote:
Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Stel stumpers.

FOK loopt trouwens weer zoals gewoon lekker...
danny is klaar met prono downloaden via de servers =D
pi_59078984
quote:
Op maandag 2 juni 2008 17:41 schreef delano.888 het volgende:
Jammer dat jullie hier niet aan een uitgebreide op doen, ik vond het heerlijk om de eerste 50 topics van de PS3 te lezen met al die speculaties enz.. En dr is vast niet iemand die me al die linkjes wil gaan geven
Was het trouwens niet in eerdere topics zo dat jullie dit wel deden, dus laten we zeggen in topic 100 staan misschien wel de eerste 99 linkjes? Of waren jullie altijd al zo lui
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  maandag 2 juni 2008 @ 23:28:06 #178
178311 Motorhoofd
Do you feel lucky, punk
pi_59080120
Is PES 06 een leuk spel? Ik zag hem op ebay voor 3 euro staan, dus had hem maar gekocht
pi_59080554
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef Motorhoofd het volgende:
Is PES 06 een leuk spel? Ik zag hem op ebay voor 3 euro staan, dus had hem maar gekocht
ach 3 euro voor een spel waar je er nooit meer een van hoeft te kopen in die serie op deze generatie consoles is toch niet veel geld ofwel
pi_59080778
quote:
Op zondag 1 juni 2008 15:07 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hypen die shit!
Hij is verzonden door Play.com

pi_59081158
Crash Time? Dat waren pas tijden.
pi_59083029
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:58 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Hij is verzonden door Play.com

[ afbeelding ]
Je beseft wel dat dat een kutgame is?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 08:41:44 #183
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59083099
quote:
Op maandag 2 juni 2008 23:28 schreef Motorhoofd het volgende:
beter online dan zn opvolger
pi_59083208
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:29 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

Je beseft wel dat dat een kutgame is?
Mag ik dat nog zelf beslissen? Bedankt.

pi_59083247
Ok gister CoD 4 (samen met Halo 3 en Viva Pinata) binnen gekregen (allen voor ¤ 60,- totaal ) en ik moet zeggen: Verslaafd!
Ik had CoD 4 al eens op mijn pc gespeeld, maar telkens liep dat ding vast dus was nooit verder gekomen dan halverwege de tweede missie, maar op de xbox kan ik die verloren tijd nu inhalen.. Heb de moeilijkheidsgraad gewoon op Regular (of heet het General?) laten staan, geen idee wat jullie allemaal hadden, maar heb er soms genoeg moeite mee..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook even snel multiplayer gechecked en dat valt nog niet mee Ben wel gepromote tot rank 3 ofzo.. private first class dacht ik? zat in het begin continue op mijn linkertrigger te rammen voor de auto-aim maar die deed niet veel Ach ja, toch wat kills kunnen krijgen..

Halo 3 heb ik er ook even ingegooid, maar ben ik minder positief over.. heb vroegâh met mijn broertje op de oude xbox Halo 1 (uit)gespeeld en toen beviel de co-op erg goed.. nu heb ik eigenlijk het 'Meer-van-hetzelfde' gevoel en denk ik dat ik mijn broertje er maar bij zet om deze game te co-oppen.. misschien dat ie multiplayer wel tof is, alhoewel ik nog maar een paar minuutjes singleplayer heb gespeeld..

En viva pinata... tsja
het heeft wel wat moet ik zeggen Toen de intro begon moest ik al lachen om die worm.. tis gewoon té droog om niet grappig te vinden..

Vervolgens zat ik een half uur lang met een verrotte spa mijn grond zacht te slaan (ook heel logisch) en ik was blij toen ik mijn eerste 2 wormen (Wilfred en Olga) zag intrekken in hun pasgebouwde huisje, waar ze vervolgens hun eerste kindje (Harreld) op de wereld zette.. :-p

Nu heb ik inmiddels 2 vogeltjes, een slang en een konijn erbij.. leuke afwisseling maar CoD 4 staat tot nu toe toch echt op nr 1
pi_59083256
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 08:59 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Mag ik dat nog zelf beslissen? Bedankt.
Pffffff doe toch niet zo gepikeerd man!! (ja je post komt zo over )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_59083360
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:04 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Pffffff doe toch niet zo gepikeerd man!! (ja je post komt zo over )
SPOILER
Mwah was meer een reactie op RacerDKB, ik hoef niet van iemand die z'n spellen downloadt te horen welke spellen ik wel of niet moet kopen
SPOILER

pi_59083608
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:15 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Mwah was meer een reactie op RacerDKB, ik hoef niet van iemand die z'n spellen downloadt te horen welke spellen ik wel of niet moet kopen
SPOILER
Ik weet ook wel dat je op RacerDKB reageerde, aangezien je hem quotte (like duh ) maar je kan zo'n reactie toch gewoon links laten liggen?

En we weten allemaal dat ie download, so be it! Ook dát feitje kan je links laten liggen? Of denk je dat ie nu ineens denkt van: "oh op fok vinden ze het niks, laat ik maar braaf spelletjes gaan kopen voortaan"..

veeeels te veel moeite voor iets wat toch geen zin heeft..en dan heb ik het niet alleen over het downloaden-issue
pi_59083876
Oke, whatever dude, ik wist niet dat je er zo'n probleem van ging maken

En ja, het is uiteindelijk ook gewoon een pauper budgettitel, maar ik vind hem toch wel tof

En als ik dan A-Train HX zie van Existenz, dan valt Crash Time nog best mee

pi_59084731
quote:
Geen Dead or Alive 5 en Ninja Gaiden 3 meer

Gamesontwikkelaar Tecmo is vooral bekend voor de Dead or Alive serie en Ninja Gaiden, waar overigens binnenkort het tweede deel van uitkomt. De man die achter beide series zit is Tomonobu Itagaki, vooral bekend om zijn rockster-achtige uiterlijk. Vandaag kondigt de beste man zijn vertrek aan bij Tecmo.

Reden voor zijn vertrek zijn een aantal onbetaalde bonussen die een totaal van 900.000 euro's vormen. Om alsnog aanspraak te maken op dit geld is Itagaki een rechtzaak gestart tegen Tecmo. Hij laat weten dat hij het betreurt dat Ninja Gaiden II zijn laatste game uit die serie zal zijn. Hetzelfde geldt voor de ontwikkeling van Dead or Alive 5.

Wat de toekomst voor Tomonobu Itagaki zal brengen is nog onduidelijk. Hij heeft niet gesproken over het voortzetten van zijn activiteiten als game-ontwikkelaar.

dinsdag 3 juni 2008 @ 10:48:37 #191
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_59084842
Ninja gaiden 2 demo vandaag rondstreeks 11:00

Bron Major Nelson.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_59084933
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:

En ja, het is uiteindelijk ook gewoon een pauper budgettitel, maar ik vind hem toch wel tof

Wat boeit die budget / pauper titels nou Ik vermaak me gister een uur lang met viva pinata
pi_59084941
Wat hebben mensen met FarCry 2 ? Voor je het weet sta je weer monsters te schieten en heb je geen idee waar je mee bezig bent..
pi_59085160
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Edwinuss het volgende:
Wat hebben mensen met FarCry 2 ? Voor je het weet sta je weer monsters te schieten en heb je geen idee waar je mee bezig bent..
Er zitten dit keer gelukkig geen monsters in

En het free roaming aspect spreekt mij erg aan, dat vind ik leuker dan lineaire shooters waar je een vast pad volgt door de verschillende levels. Je bent dus zelf meer in controle en bepaald zelf wat je doet, wanneer je dat doet en hoe je dat doet.

dinsdag 3 juni 2008 @ 11:07:33 #195
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59085263
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:55 schreef Sackboy het volgende:

ik vond de demo ook echt tof
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 11:17:30 #196
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59085494
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:53 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Wat boeit die budget / pauper titels nou Ik vermaak me gister een uur lang met viva pinata
Viva Piñata is ook een uitstekend spel.
.....Kennedy
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 11:17:42 #197
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59085499
Ninja Gaiden 2 demo up, even downloaden.
.....Kennedy
pi_59085504
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:02 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Er zitten dit keer gelukkig geen monsters in

En het free roaming aspect spreekt mij erg aan, dat vind ik leuker dan lineaire shooters waar je een vast pad volgt door de verschillende levels. Je bent dus zelf meer in controle en bepaald zelf wat je doet, wanneer je dat doet en hoe je dat doet.
Dat er geen monsters inzitten is voor mij een reden om het in de gaten te houden. Free roaming? Ik denk wel dat je nog steeds aan het verhaal vast zit, dat er voor je bepaald word wat er gebeurd en wat je moet doen. Denk ook niet dat shooters ooit freeroaming worden.
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 11:18:32 #199
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59085523
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dat er geen monsters inzitten is voor mij een reden om het in de gaten te houden. Free roaming? Ik denk wel dat je nog steeds aan het verhaal vast zit, dat er voor je bepaald word wat er gebeurd en wat je moet doen. Denk ook niet dat shooters ooit freeroaming worden.
Net zoals in GTA dus, je hebt opdracht gevers en voordat je een missie aangaat kan jij lekker doen wat je wilt.
.....Kennedy
pi_59085583
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:18 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Net zoals in GTA dus, je hebt opdracht gevers en voordat je een missie aangaat kan jij lekker doen wat je wilt.
klopt, nu erger ik mij daar niet aan omdat GTA de enige in zijn soort is. Maar shooters.. Er komen zoveel shooters uit! En er zijn zoveel shooters, daarom spreekt het mij ook minder aan.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:25:19 #201
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59085655
Far Cry was ook een briljant game, het begin dan totdat de monsters etc verschenen. Toen heb ik de game ook uitgezet en heb hem ook verder nooit meer gespeeld. Het begin van het eiland was wel echt prachtig en ik hoop dat ze met deel 2 datzelfde gevoel weer bij me kunnen losmaken
pi_59086316
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:17 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Zou je niet eens wat previews/"reviews" door gaan lezen? Je hebt dus verschillende 'verhaallijnen' en niks ligt dus van tevoren 100% vast.. je kan de missies op verschillende manieren spelen etc..
pi_59086728
Dan hou ik mijn mond.
SPOILER
pi_59086797
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:25 schreef Rossdale het volgende:
Het begin van het eiland was wel echt prachtig en ik hoop dat ze met deel 2 datzelfde gevoel weer bij me kunnen losmaken

dinsdag 3 juni 2008 @ 12:30:47 #205
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_59087199
Ninja Gaiden demo schijnt verschenen te zijn. Ervaringen please!

En Itagaki heeft ontslag genomen bij Tecmo, en als afscheid een lawsuit ingedient tegen ze.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_59087287
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Strolie75 het volgende:

En Itagaki heeft ontslag genomen bij Tecmo, en als afscheid een lawsuit ingedient tegen ze.
Kijk even een pagina terug staat het nieuwsbericht
quote:
Reden voor zijn vertrek zijn een aantal onbetaalde bonussen die een totaal van 900.000 euro's vormen. Om alsnog aanspraak te maken op dit geld is Itagaki een rechtzaak gestart tegen Tecmo. Hij laat weten dat hij het betreurt dat Ninja Gaiden II zijn laatste game uit die serie zal zijn. Hetzelfde geldt voor de ontwikkeling van Dead or Alive 5.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:36:47 #207
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59087326
zijn er al (video) reviews voor farCry2?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
pi_59087434
Heb Ninja Gaiden II vorige week al even gespeeld. Ziet er wel goed uit op zich, maar ik snap alle lof rondom die game niet hoor, ik vind er echt geen bal aan. Na 10 minuten had ik het helemaal gehad.

Civilization Revolution daarentegen is wel weer een leuk spelletje. Speelt soepeltjes en is goed omgezet naar een console-versie. Grafisch heeft het ook wel wat, het oogt cartoony en deed me een beetje denken aan Catan. Wel is het spel een stuk 'sneller' geworden, waardoor de diepgang uit het origineel wel een beetje verloren gaat. Dat zorgt er wel weer voor dat de game geschikt is voor mainstream gamers al zullen de die-hard fans er misschien iets minder blij mee zijn.
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
Die game komt eind november uit, doe eens een gok?
pi_59087474
de game is nog niet uit, dus échte reviews kan je nog niet echt verwachten denk ik zo Er is een Far Cry 2 topic you know? http://www.gametrailers.com heeft leuk materiaal
  Redactie Games dinsdag 3 juni 2008 @ 12:49:51 #210
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_59087597
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:30 schreef Strolie75 het volgende:

Ik noem het fucking nice, ik heb geen last van de camera en monsters hun benen afhakken is geniaal
.....Kennedy
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:00:42 #211
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59087822
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:43 schreef Thrilled het volgende:
de game is nog niet uit, dus échte reviews kan je nog niet echt verwachten denk ik zo Er is een Far Cry 2 topic you know? http://www.gametrailers.com heeft leuk materiaal
aha. ff koekeloeren dan maar.
pi_59087862
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:49 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik noem het fucking nice, ik heb geen last van de camera en monsters hun benen afhakken is geniaal
inderdaad , ik heb de demo nu al een paar dagen iederedag een keer gespeeld sinds die op de jap market place stond .
en het is gewoon zoo verslavend . heb 1 of 2 keer een framerate hickup gehad maar dat was alleen als er een man of 12 op het scherm stond en ik nipo ging gebruiken
pi_59087883
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:36 schreef _GdR_ het volgende:
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:08:10 #214
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_59087981
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:44:41 #215
139407 jorienvdherik
pi_59088844
Gaat gamehubs GRID nog eens versturen
pi_59089410
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef jorienvdherik het volgende:
Gaat gamehubs GRID nog eens versturen
Verwacht je het antwoord van ons?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:05:49 #217
139407 jorienvdherik
pi_59089453
Ja
pi_59089485
Gamehubs is altijd erg snel met reageren op mails, dus vraag het hun

En wat betreft free roaming shooters...Mercs 2! Die wordt echt vet!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:10:58 #219
139407 jorienvdherik
pi_59089571
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:07 schreef Digixz het volgende:
Gamehubs is altijd erg snel met reageren op mails, dus vraag het hun

En wat betreft free roaming shooters...Mercs 2! Die wordt echt vet!
Ah zie nu bij status

Shipped

Geil Geil Neuken Neuken
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:14:48 #220
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59089661
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ah zie nu bij status

Shipped

Geil Geil Neuken Neuken
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:48:06 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59090541
Demo NGII gespeeld. Kutgame.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:49:57 #222
139407 jorienvdherik
pi_59090590
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
  dinsdag 3 juni 2008 @ 14:55:41 #223
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59090749
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 12:41 schreef devv05 het volgende:

Civilization Revolution daarentegen is wel weer een leuk spelletje. Speelt soepeltjes en is goed omgezet naar een console-versie. Grafisch heeft het ook wel wat, het oogt cartoony en deed me een beetje denken aan Catan. Wel is het spel een stuk 'sneller' geworden, waardoor de diepgang uit het origineel wel een beetje verloren gaat. Dat zorgt er wel weer voor dat de game geschikt is voor mainstream gamers al zullen de die-hard fans er misschien iets minder blij mee zijn.
Kun je er meer over vertellen?
pi_59091033
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
pi_59091390
Anders blijft de demo van NG2 hangen bij now loading terwijl ik al een poos bezig was..
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:22:18 #226
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59091425
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:06 schreef DJ_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry DJ maar je Ninja Gaiden 2 valt nu toch wel door de mand
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:24:00 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59091462
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_59091544
quote:
Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelen

Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:28:30 #229
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_59091601
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef disjfa het volgende:

[..]

Je weet van te voren al dat je hem niet leuk vind en toch ga je hem spelen

[ afbeelding ]
Ik ben gegroeid als gamer, ik speel tegenwoordig ook GTA
pi_59091682
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:22 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Sorry DJ maar je Ninja Gaiden 2 valt nu toch wel door de mand
NG2 speelt gewoon heerlijk en nog net zo verslavend als deel 1 .

en trouwens ik wist niet dat jij zo'n grote afro had
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:34:54 #231
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59091810
Stunt Racer is vet

[ Bericht 69% gewijzigd door AQuila360 op 03-06-2008 15:46:21 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:35:50 #232
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_59091842
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:31 schreef DJ_ het volgende:

[..]

en trouwens ik wist niet dat jij zo'n grote afro had
Je weet toch

pi_59091985
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je weet toch

[ afbeelding ]
wat een oerlelijk kut hoofd zeg
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:46:50 #234
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_59092145
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:35 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je weet toch

[ afbeelding ]
Obamafro
pi_59092565
Hmm, dit topic is ook al ontspoord, laat ik dan nog maar ff Far Cry 2 hypen
quote:
The question now is can Ubisoft Montreal create an FPS revolution with Far Cry 2 like Crytek did with the 2004 original?

The answer to this is yes, and then some. We first saw Far Cry 2 at Leipzig GC last year and have been raring to get our hands on it ever since. Now, having had some hands on with the game at Ubidays this week, we can safely say that it's everything we hoped it would be and more.

Far Cry 2 won't simply provide a sequel that will satisfy hungry fans of the first game, it will blow the lid off what FPS games are supposed to be. Put simply, when Far Cry 2 is released later this year we'll have to make a space on the FPS wall of fame somewhere in-between Doom, Marathon, Wolfenstein 3D, Goldeneye, and the original Half-Life. It's that good!

If what we've seen so far is anything to go by then Far Cry 2 will be the biggest thing to hit first person shooters since Gordon Freeman got off the tram at the Black Mesa Facility. A bold statement indeed, but if Ubisoft Montreal delivers on its promises, then Far Cry 2 will be a watershed in FPS history.
Bron

dinsdag 3 juni 2008 @ 16:45:26 #236
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_59093885
Heb al 104 grenade tag kills et gears of war maar nog steeds geen achievement
pi_59093940
@ sackboy

ik krijg er nogal een ' ' gevoel bij
pi_59094013
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:45 schreef Sala-adin het volgende:
Heb al 104 grenade tag kills et gears of war maar nog steeds geen achievement
CHEATER!

dinsdag 3 juni 2008 @ 16:51:12 #239
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_59094044
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:50 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

CHEATER!

[ afbeelding ]
wollah niet
pi_59094257
NG2 Demo is

Kan niet wachten op de volledige versie

Wat een gruwelijk goede actie verschijnt er in beeld. Het is gewoon heerlijk om het slachtveld te bekijken na een gevecht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')