Meh, spraakbesturing lijkt me al helemaal niksquote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet je wat het is Sackboy ik vind tot nu toe geen enkele RTS echt fijn werken op een console. Spellen als Lord of the Rings waren wel aardig maar toch niet helemaal oke kwa besturing.
Maar ik geloof wel dat wat Endwars gaat doen erg gaaf gaat worden en ook de besturing veel beter/handiger maakt op een console.
JJ van de PU zei ''Over 3 jaar heeft elke RTS spraakbesturing'' en ik denk dat die daar wel eens gelijk in kan hebben.
Is dat die gast met die brede armen?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:51 schreef AQuila360 het volgende:
JJ van de PU zei ''Over 3 jaar heeft elke RTS spraakbesturing'' en ik denk dat die daar wel eens gelijk in kan hebben.
die bestaat al, zoiets heet een muis.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maak dan een speciale RTS-controller ofzo.
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:00 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Is dat die gast met die brede armen?
Ik denk dat hij over 3 jaar bij het loket van UWV staat.
Jij hebt zeker zon piepstemmetje dan klinkt dat idd niet tof neequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Meh, spraakbesturing lijkt me al helemaal niks![]()
Maak dan een speciale RTS-controller ofzo.
wtf ben je limburgsquote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Rainbow Six had toentertijd ook al moeite met mijn Limburgs accent.
Wat een pauper gamequote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
De game is al uit trouwens, alleen wat moeilijk te verkrijgen. Ff wat screens opgezocht:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zitten dus ook tanks in en een F1 wagen. En er zit splitscreen in.
Doet het niet op de Xbox 360quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:03 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
die bestaat al, zoiets heet een muis.
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Jij hebt zeker zon piepstemmetje dan klinkt dat idd niet tof nee![]()
Ik weet hetquote:
True.quote:
Nee jij bent bang dat mensen je aanwijzingen horen piepen tegen je xboxquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?
[..]
Ik weet hetIk schaam me er ook eigenlijk voor dat ik hem besteld heb
![]()
M'n rits stond openquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
Sackboy playing Endwars:
[ afbeelding ]
Nog besteld ook?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Doet het niet op de Xbox 360![]()
En dat is bovendien niet echt relaxed als je op de bank zit.
[..]
Ben je bang dat je Xbox het niet tof vindt klinken?
[..]
Ik weet hetIk schaam me er ook eigenlijk voor dat ik hem besteld heb
![]()
quote:
Stiekum wil jij hem ook wel spelen Exiquote:
Ja, maar die leek op de screenshots nog leuk. Deze was op de screenshots al lelijk.quote:Op zondag 1 juni 2008 00:08 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
[..]
Stiekum wil jij hem ook wel spelen ExiJij liep toen ook een hele tijd met Two Worlds te dwepen!
Heb je uberhaupt de demo wel gespeeld?quote:Op zondag 1 juni 2008 00:11 schreef existenz het volgende:
[..]
Ja, maar die leek op de screenshots nog leuk. Deze was op de screenshots al lelijk.
hey leuk, zien we eindelijk is wie AQuila360 isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nee jij bent bang dat mensen je aanwijzingen horen piepen tegen je xbox![]()
Sackboy playing Endwars:
[ afbeelding ]
En ik wil dat spel van je kopen dan ooit!
Ja, kut replaysquote:Op zondag 1 juni 2008 00:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de demo wel gespeeld?
Kun je uitzetten he! Maar als je op je pookje drukt en dan gebeurt nog al eens in een bocht dan krijg je ook die replayquote:
Of die stem van die garage eigenaarquote:Op zondag 1 juni 2008 10:39 schreef AQuila360 het volgende:
Of je blaast met 200 km/u naar zo'n tankstation en dan blijkt dat je dat doet zodat je nog tijd over hebt voor een bakkie koffie
geen idee , maar als ik een ban van live krijg daarvoor dan heb ik het ook gehad en bouw ik hem wel omquote:Op zondag 1 juni 2008 12:20 schreef Reintji het volgende:
Is het aanmaken van een live profiel voor een andere regio geheel zonder risico? (ban technisch dan?)
Die zou ik ook wel op de 360 willen zien inderdaad. De developer heeft in ieder geval wel een licentie om voor de Xbox 360 te ontwikkelen sinds vorig jaar. Hoop dat ie nog komt, en dan inclusief die uitbreiding.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Digixz het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de console versie van STALKER gaat dat nog door ofniet? Vond het best een toffe game alleen mn pc trok het niet echt dus zou em graag op de 360 doen
Hypen die shit!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:33 schreef Yankee_One het volgende:
wtf die Deutsche Autobahn game ziet er cool uit
Wat zeg je nu precies?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga na nederland-wales , nederland met echte namen europees kampioen worden in euro 2008
Je bent tof Jorienquote:Op zondag 1 juni 2008 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je start
[ afbeelding ]
je pakt
[ afbeelding ]
speelt in
[ afbeelding ]
en wint van
[ afbeelding ]
en krijgt dit
[ afbeelding ]
Gamekingsquote:Op zondag 1 juni 2008 15:56 schreef Edwinuss het volgende:
Het is dus niet eens zeker of Beyond Good and Evil een game word![]()
Ja, Gamekings. Maar BOEIE!
BRON
Ik heb em toen de tijd niet gespeeldquote:Op zondag 1 juni 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Gamekings![]()
Toen ik de trailer zag leek het al niet echt op iets wat een game ging worden ofzo![]()
We zien het wel ik vond de 1e tof maar niet super dus!
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallenquote:Nieuws: Gears of War II datum uitgelekt?
De 360 fans kunnen in 2008 weer fijn Locusts door midden zagen met de kettingzaag. Epic belooft ons dat Gears of War 2 dit najaar nog zal uitkomen. Vandaag kunnen we wellicht al de precieze datum vertellen.
De informatie lijkt namelijk van Lester "Mighty Rasta" Speight te komen – voor de GOW fans beter bekend als Augustus ‘Cole Train’ Cole. Speight was te gast bij een conventie in Philidelphia en kreeg daar de vraag wanneer de nieuwe Gears of War zou uitkomen. Het antwoord van de acteur? ,,Vraag me nog eens op 16 November”. Waar of niet waar? Ongetwijfeld kunnen we daar binnenkort het verlossende antwoord geven, maar neem het voorlopig maar met de gebruikelijke korrel zout.
Amerikaanse release misschien?quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallen
Heb je iedereen 1 voor 1 zelf aangepast? Of heb je daar iets van een patch voor?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik ga na nederland-wales , nederland met echte namen europees kampioen worden in euro 2008
Zelf gedaanquote:Op zondag 1 juni 2008 17:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heb je iedereen 1 voor 1 zelf aangepast? Of heb je daar iets van een patch voor?
Die site heet eBay.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wat was die ene site waar je zo pleurisgoedkoop Live kon kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |