13 maanden voor ¤33 is goedkoper dan 12 maanden voor ¤37quote:Op zondag 1 juni 2008 17:36 schreef RacerDKB het volgende:
Laat maar jongens, ik heb het al:
[Xbox 360 #334] Castle Crashers is klaar!
Werkt dat ook voor Nederland dan? Mijn frans is niet zo goedquote:Op zondag 1 juni 2008 17:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
13 maanden voor ¤33 is goedkoper dan 12 maanden voor ¤37
Yep, werkt voor alle landen die in de beschrijving staan, dus ook Nederland.quote:Op zondag 1 juni 2008 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Werkt dat ook voor Nederland dan? Mijn frans is niet zo goed
Is daar geen patch voor ofzo? Heb niet echt zin om al die namen in te voeren. Heb wel wat beters te doen.quote:
Dat stukje heb ik gemistquote:Op zondag 1 juni 2008 17:27 schreef RacerDKB het volgende:
Wat was die ene site waar je zo pleurisgoedkoop Live kon kopen?
Stond een paar topics geleden gepost, iemand postte hem, en toen zei Aquila ''Dat is vet goedkoop'' en toen ging iedereen Aquila belachelijk maken omdat hij zo'n wigger is [ afbeelding ]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberenquote:Op zondag 1 juni 2008 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik gemist
Trouwens die maand xbox live die je soms bij games krijgt kun je die alleen gebruiken als je nog geen live hebt? Probeerde er 1 in te voeren maar het werkt niet!
Jammer dat je die xbox live codes niet kunt downloaden en branden hequote:Op zondag 1 juni 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberen
Of zitten ze bij nieuwe Xbox'en ook, dan heb ik er namelijk al een.
Hier heb je een lolly edje ben nu maar weer stil oke?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:09 schreef Edwinuss het volgende:
weet je wat een vet spel is : JUMANJI !
Anders betaal je gewoon even 6 euro voor een maandje, betaal je tenminste nog ergens voor.quote:Op zondag 1 juni 2008 18:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Geef de code maar aan mij ik wil Xbox Live proberen
Of zitten ze bij nieuwe Xbox'en ook, dan heb ik er namelijk al een.
neequote:Op zondag 1 juni 2008 17:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Is daar geen patch voor ofzo? Heb niet echt zin om al die namen in te voeren. Heb wel wat beters te doen.
quote:Op zondag 1 juni 2008 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Laat 16 november nu NET op een Zondag vallen
Van Jeux-france.com.quote:Annoncé pour novembre 2008 par Microsoft Games, nous pouvons vous confirmer aujourd'hui que Gears of War 2, certainement le jeu le plus attendu sur Xbox 360 pour cette fin d'année sortira précisément en Europe le 17 novembre.
Sorry man, just trying to help. Ik hou zelf niet eens van Gears of War.quote:
Mjah, er staat wel "we can confirm that.."quote:Maar het blijven speculaties.
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?quote:Op zondag 1 juni 2008 19:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Anders betaal je gewoon even 6 euro voor een maandje, betaal je tenminste nog ergens voor.
ik versla je tochquote:Op zondag 1 juni 2008 20:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
UEFA Euro 2008 speelt wel lekker op de Xbox. Echt een totaal ander spel als op de PC. Heb net 2 wedstrijden tegen de computer gespeeld. Daarna online een toernooi gespeeld, en meteen in de Finale
Waarom noem je mij geen moraal ridder ik had er ook een opmerking overquote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?
Ik wil heus wel betalen voor Live hoor, tering zeg, moraalridder van de bovenste plank.
Moraalridder.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waarom noem je mij geen moraal ridder ik had er ook een opmerking over
quote:
Klote duitser.quote:
quote:Aquila360 said:
ik ben ook in de EK stemming jong
Aquila360 said:
hoop dat duitsland ver komt
Wat had je voor die spindel betaald met 50 lege dvds?quote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik kreeg de Xbox 360, Play & Charge Kit, Quick Charge Kit, 2e controller, Guitar Hero 3, 2e gitaar natuurlijk gratis?
Ik wil heus wel betalen voor Live hoor, tering zeg, moraalridder van de bovenste plank.
10 voor ¤20 en dan hoesjes voor 5 euro.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:11 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat had je voor die spindel betaald met 50 lege dvds?
20 of 30 euro?
Hopelijk zijn alle 50 xbox games leuk, anders is het weggegooid geld natuurlijk
Alsnog word je dan genaait voor dual-layers maar goedquote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
10 voor ¤20 en dan hoesjes voor 5 euro.
Heb ik toch een betere deal gesloten, ¤2,50 per spel ipv ¤60
zozo cunt, je hebt dus je hardware én 1 heel spel wel betaald? kudo's voor jou.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:56 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Alsnog word je dan genaait voor dual-layers maar goed
Maar dat je er trots op bent verraad al ongeveer je leeftijd ja.
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
zozo cunt, je hebt dus je hardware én 1 heel spel wel betaald? kudo's voor jou.
Je maatk de game-industrie kapot.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.
[..]
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.
En kom nou niet met die loze kutargumenten dat ik de game-industrie kapot maak.
Noem eens een voorbeeld van iets stoers dat ik gezegd hebt?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je maatk de game-industrie kapot.
Nee het is gewoon dat iedereen hier 60 euro betaalt voor een spel en jij stoer doet (want dat is het) als je weer een spel hebt gedownload en wat je er van vind ed, big giant care.
Nee, daar is dit topic speciaal voor geopend:quote:Op zondag 1 juni 2008 21:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van iets stoers dat ik gezegd hebt?
Ik mag toch gewoon zeggen als ik een nieuw spel heb wat ik er van vind? Daar is dit topic toch open?
Ik vroeg om een voorbeeld omdat ik niet meer weet dat ik zoiets gepost hebt.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:32 schreef Wessiej het volgende:
Kom op zeg als je alleen dat deed was er niks aan de hand, maar waarom denk je dat iedereen op jou zit te flamen, omdat je het elke keer weer moet melden ed, en zo van betalen![]()
Je maakt de games industrie kapot, cunt. En ja, daar hebben wij last van.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je moet Verbatim dual layers, anderen werken slecht, en Verbatim is duurder. En ik ben er niet trots op.
[..]
Wat ik dus niet snap, is, waarom jullie er nou allemaal zo moeilijk over doen? Hebben jullie er nou last van ofzo? Doe ik jullie iets aan? Laat mij gewoon mijn gang gaan, ik zwijg er wel over, jullie brengen het steeds weer op.
En kom nou niet met die loze kutargumenten dat ik de game-industrie kapot maak.
Dit moest onder ons blijven jongquote:
Wie ?quote:Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef jorienvdherik het volgende:
vieze duitser
Oh, dit ookquote:Op zondag 1 juni 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dit moest onder ons blijven jong
Oja Racer je maakt de games industrie kapot!![]()
quote:Aquila360 said:
jorien vind ik eigenlijk wel geil, alleen jammer dat ie voor feyenoord is.
quote:
Hoe doorzichtigquote:Op zondag 1 juni 2008 21:33 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nee, daar is dit topic speciaal voor geopend:
[Xbox 360] Warez & Piracy topic #1
Ja echt he. Ongelooflijk.quote:
Of niet dan, die game wordt fucking meesterlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |