O nevermind than, ander spel in gedachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.gamehubs.com/X(...)wide-compatible.html
Iemand die dat wel eens besteld heeft en weet of die echt World Compatible is?
Dat is mooi, stuk goedkoper dan hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Wat een onzin verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Ga weg man rond 2010 of 2011 is er weer een nieuwe Xboxquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Dit heb ik ook bij Psychonauts, ook nog geen oplossing voor kunnen vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje! Ik heb net Fable gedownload op me 360, maar het beeldformaat is fuckedHet heeft het formaat van een normale TV, dus hij vult de zijkanten van mijn breedbeeld niet. Die zijn dus zwart. Bij filmpjes zijn zelfs ook de boven en onderkant zwarte randen, waardoor het dus net een schilderij lijkt. Help?
Goede tip Wesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Idd Wes dat is vet goedkoop!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spang die tanga. Aight. [ afbeelding ]
quote:
quote:
voordat ik GTA had speelde ik het heel veel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef Digixz het volgende:
Wordt Team Fortress 2 nog wel eens gespeeld op Live ofniet?
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |