O nevermind than, ander spel in gedachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.gamehubs.com/X(...)wide-compatible.html
Iemand die dat wel eens besteld heeft en weet of die echt World Compatible is?
Dat is mooi, stuk goedkoper dan hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Wat een onzin verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Ga weg man rond 2010 of 2011 is er weer een nieuwe Xboxquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Dit heb ik ook bij Psychonauts, ook nog geen oplossing voor kunnen vinden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:16 schreef -Dries- het volgende:
Vraagje! Ik heb net Fable gedownload op me 360, maar het beeldformaat is fuckedHet heeft het formaat van een normale TV, dus hij vult de zijkanten van mijn breedbeeld niet. Die zijn dus zwart. Bij filmpjes zijn zelfs ook de boven en onderkant zwarte randen, waardoor het dus net een schilderij lijkt. Help?
Goede tip Wesquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Idd Wes dat is vet goedkoop!quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Spang die tanga. Aight. [ afbeelding ]
quote:
quote:
voordat ik GTA had speelde ik het heel veel.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:19 schreef Digixz het volgende:
Wordt Team Fortress 2 nog wel eens gespeeld op Live ofniet?
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapquote:Op donderdag 22 mei 2008 09:44 schreef Sackboy het volgende:
Tom Clancy's H.A.W.X.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Cell-shaded FTLquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van nieuwe Prince of Persia:
http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3790.html
(dit zijn die screens uit dat magazine, maar nu op normaal formaat en in goeie kwaliteit).
Ik ben er nog geen fan van iig.
Heb m'n Wii verkocht voor een 360. Mee laten slepen door de hype van de Wii en het was vooral de prijs van de arcade en het uitkomen van GTA dat ik de overstap maakte. Zeker geen spijt van.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
De Wii is over z'n hoogtepunt heen denk ik inderdaad, en de PS3 zie ik nog wel flink groeien maar dat de X360 zo ineens doodslaat als een lauw biertje lijkt me erg sterk.
Vet, ik hou wel van dat Shell Shaded!quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Screens van nieuwe Prince of Persia:
http://www.gfdata.de/archiv05-2008-gamefront/3790.html
(dit zijn die screens uit dat magazine, maar nu op normaal formaat en in goeie kwaliteit).
Ik ben er nog geen fan van iig.
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:13 schreef Thrilled het volgende:
De wii is een heel leuk concept, maar niet geschikt voor de hardcore gamers.. mijn maat heeft een wii en ik heb na 30 minuten spelen écht wel genoeg van dat ding.. ik wil niet moe worden van gamenIk wil uuuuren kunnen zitten/hangen/liggen om te genieten van een game.. en zeker geen spierpijn hebben de volgende dag zodat ik niet net zo goed kan gamen als de dag ervoor
Is dat niet een beeeeeetje ver gezocht? Ik snap dat je als WII-fan ergens over wil praten. Maar snij dan een ander onderwerp aan ofzo.quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Daarnaast is de wii 100x meer hardcore dan de 360Zie ook Nintendo: Wii gamers zijn Hardcore gamers
wii sports, met name boxenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelen
Daarnaast is de wii 100x meer hardcore dan de 360Zie ook Nintendo: Wii gamers zijn Hardcore gamers
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:41 schreef Sackboy het volgende:
Wii vs Xbox 360-discussie..
Had ik dat grafiekje maar nooit gepost
ik had em na 1 week verkochtquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:51 schreef _GdR_ het volgende:
de wii is kut.
ben blij dat ik een 360 hebt. mn wii is inmiddels al 3maanden aan t logeren bij een vriendin.
Wat is jouw probleem zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?
ik verkoop nooit (meer) een console. je krijgt dr altijd spijt van.quote:
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?
Ga eens weg met je Wii jongenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelen
Het was wel leuk stof doen opwaaienquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Wii jongenNiemand wil dat ding
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het was wel leuk stof doen opwaaien
Verder is de toegevoegde waarde van de mote wel dat het echt wel superchil speelt en je niet je handen bijelkaar houd zo met conventionele controllers. Dit verder niet ter discussie hoor, ik hou ook van 360 controllersEn iedereen is aardig hier
Beetje naief. Behalve AQuila. Dat is een fanboy
Ja.. Over zijn hoogtepunt.. Op het punt dat WiiFit uitkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
De Wii is over z'n hoogtepunt heen denk ik inderdaad, en de PS3 zie ik nog wel flink groeien maar dat de X360 zo ineens doodslaat als een lauw biertje lijkt me erg sterk.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:
De xbox360 gaat de wii achterna met hun mooie nieuwe controllert
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Oke, jij je zin, de Wii verkoopt nog 30 miljard units komende maand. Laten we het dan nu alsjeblieft weer over de X360 hebben.
* disjfa heeft al een lightsaber in de kast liggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja Disfja die Wiimote van de xbox wordt veel vetterMisschien wordt het wel zo'n echte lightsaber
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |