quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?
Ga eens weg met je Wii jongenquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:16 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dan moet je echt vertellen welke games dat zijn want van 99% van de wii games kan je gewoon chillend op de bank spelen
Daarnaast is de wii 100x meer hardcore dan de 360Zie ook Nintendo: Wii gamers zijn Hardcore gamers
Het was wel leuk stof doen opwaaienquote:Op donderdag 22 mei 2008 14:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Wii jongenNiemand wil dat ding
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:20 schreef disjfa het volgende:
[..]
Het was wel leuk stof doen opwaaien
Verder is de toegevoegde waarde van de mote wel dat het echt wel superchil speelt en je niet je handen bijelkaar houd zo met conventionele controllers. Dit verder niet ter discussie hoor, ik hou ook van 360 controllersEn iedereen is aardig hier
Beetje naief. Behalve AQuila. Dat is een fanboy
Ja.. Over zijn hoogtepunt.. Op het punt dat WiiFit uitkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:27 schreef Sackboy het volgende:
De Wii is over z'n hoogtepunt heen denk ik inderdaad, en de PS3 zie ik nog wel flink groeien maar dat de X360 zo ineens doodslaat als een lauw biertje lijkt me erg sterk.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:22 schreef disjfa het volgende:
De xbox360 gaat de wii achterna met hun mooie nieuwe controllert
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:20 schreef Sackboy het volgende:
Oke, jij je zin, de Wii verkoopt nog 30 miljard units komende maand. Laten we het dan nu alsjeblieft weer over de X360 hebben.
* disjfa heeft al een lightsaber in de kast liggenquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja Disfja die Wiimote van de xbox wordt veel vetterMisschien wordt het wel zo'n echte lightsaber
![]()
Ja, de zwellingen zijn gelukkig weg, maar de blauwe plekken zitten er nogsteedsquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:49 schreef disjfa het volgende:
[..]
* disjfa heeft al een lightsaber in de kast liggen
Serieus. Laats liep spanky koei ermee te slaan voor, voor als je me niet gelooft.
Ja. Heb ik speciaal gedaan zodat het wat rustiger is.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:24 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, de zwellingen zijn gelukkig weg, maar de blauwe plekken zitten er nogsteeds
Overigens vind ik het wel opvallend dat dit Xbox 360 topic veel langzamer loopt dan de vorige topics... Zal het aan de titel van het topic liggen?
dat is inderdaad een lastige ja , aangezien je vaak door je potions heen bent op dat punt .quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:46 schreef Digixz het volgende:
Ik zit met ninja gaiden 1 vast bij dat kutpaard. De 2e boss
quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
sta je weer in de belangstelling, hoe voelt dat nou ?
Het kwam me al bekend voor toen ik het typtequote:
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het kwam me al bekend voor toen ik het typte
Pff, wat ben jij zielig bezig zegquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Pff, wat ben jij zielig bezig zeg![]()
Kun je me nu met rust laten met je relposts de hele tijd? Ga lekker buiten spelen ofzo..
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wees eerlijk : Die sjaak staat altijd in de belangstelling.
Hij is er weerquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb the Club gekocht, nog meer mensen hier die hem hebben? Wel een vet spel!!
En dat voor maar 30 euro's ^_^
Dat Oranjefan gedoe is dat er ook in een duitse variantquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja.
Ok. Landverrader.quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat Oranjefan gedoe is dat er ook in een duitse variant
Eens een fan altijd een fan he. Meneer de clubhoer is daar niet bekend mee zo te horen?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
oranje fan. Fucking bullshit we komen die eerste ronde niet eens door
maargoed cyb ik zie dat je voor ajax bent dus je bent wel vaker fan van het verliezende team
PES 09 ja. Ik pwn je.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Hou niet zo van dat 'club' gedoe, doe mij maar gewoon een goede wedstrijd kan me weinig schelen wie speelt :p
En Jorien pwnt jou weerquote:
Haha Jorien...quote:
fixedquote:
Ik zou niet meer beginnen aan Fable je kunt het beter even uitzingen met deze spellen en dan tegen die tijd Fable 2 halen. Alhoewel fable wel een vet spel was natuurlijk!quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:41 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Wanneer is Castle Crashers te downloaden? En is Fable nog de moeite waard om te downloaden?
Niet dat ik op dit moment niks te spelen heb ofzo, vandaag Orange Box gekocht, Assasins Creed is nog niet uitgespeeld, GTA IV ook niet, Skate ook nog niet en laat staan Forza 2 (:O) en Viva Piñata...
Hey het werd tijd. Eindelijk geen PS2 engine meerquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
fixed![]()
PES 09 komt er misschien niet eens, omdat Konami zegt twee jaar nodig te hebben om eindelijk een next-gen footie te maken, en deze ook van de grond af op te bouwen.
PES08 is geen PS2 engine en er is in principe vrij weinig mis mee. Het speelt nog steeds een stuk beter dan FIFA. Al is de voorsprong wel gigantisch aan het slinkenquote:Op donderdag 22 mei 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Hey het werd tijd. Eindelijk geen PS2 engine meer
PES 2008 gebruikt nog steeds dezelfde engine die ze al jaren gebruiken hoor.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
PES08 is geen PS2 engine en er is in principe vrij weinig mis mee. Het speelt nog steeds een stuk beter dan FIFA. Al is de voorsprong wel gigantisch aan het slinken
Dat lijkt me sterk als je het everschil ziet tussen de PS2 versie en de Xbox, maar het zal wel kloppen dan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:56 schreef Sackboy het volgende:
[..]
PES 2008 gebruikt nog steeds dezelfde engine die ze al jaren gebruiken hoor.
Ben ik het absoluut niet mee eens, ik heb 08 ook geprobeerd, maar ik miste toch behoorlijk wat (oa scheidsrechters op het veld, schandalig dat die er niet zijn!). Het voelde absoluut niet zo als PES.quote:En ik vind Fifa tegenwoordig toch echt beter spelen. Ik ben lange tijd PES fan geweest maar het leek wel of het met elk spel slechter werd vanaf PES4. Fifa daarentegen is juist steeds beter geworden. Fifa 08 was een prima game, en Euro 2008 is nog een stuk beter. En als we de eerste geruchten mogen geloven gaat Fifa 09 iedereen behoorlijk verrassen. De gamesites die hem reeds hebben mogen spelen zijn er in ieder geval razend enthousiast over
Ze tweaken hem natuurlijk elk jaar, maar het is in essentie nog dezelfde engine die ze ook met de PS2 gebruikten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als je het everschil ziet tussen de PS2 versie en de Xbox, maar het zal wel kloppen dan.
Dat van die scheidsrechters ben ik helemaal met je eens, dat is gewoon lompquote:Ben ik het absoluut niet mee eens, ik heb 08 ook geprobeerd, maar ik miste toch behoorlijk wat (oa scheidsrechters op het veld, schandalig dat die er niet zijn!). Het voelde absoluut niet zo als PES.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:07 schreef Sackboy het volgende:
Resident Evil 5
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Geen twijfel mogelijk.quote:
pwndquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:57 schreef MMaRsu het volgende:
oranje fan. Fucking bullshit we komen die eerste ronde niet eens door
maargoed cyb ik zie dat je voor ajax bent dus je bent wel vaker fan van het verliezende team
Hij is 25 bij de meeste winkelsquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:11 schreef MMaRsu het volgende:
Ik heb the Club gekocht, nog meer mensen hier die hem hebben? Wel een vet spel!!
En dat voor maar 30 euro's ^_^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |