Nee eigenlijk nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:37 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Al geruime tijd niks van het spel vernomen zo te horen...
bioshock verkopenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:40 schreef Platina het volgende:
[TK] 8 Xbox360 spellen.
Verkoop me games, bijna allemaal toppers!
Bioshock, CoD 4, Halo 3 Limited, DMC 4 Limited, Burnout, Flatout, GTA IV, Assassins Creed, Rainbow Six,
Moest het fftjes spammen
domquote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij stapt over naar de PS3. Niet zo'n heel gekke keuze. [ afbeelding ]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
Hij stapt over naar de PS3. Niet zo'n heel gekke keuze. [ afbeelding ]
Ik heb hem altijd op de pc gespeeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef -Dries- het volgende:
De camera is gewoon precies tzelfde als in de vorige delen..
Hij komt ook op de PS3 uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghostbusters: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/218841.html
Ziet er helaas maar een beetje saai en eentonig uit. Veel te stil ook, ik wil de acteurs horen praten en de spoken horen gillen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Bioshock is een overhypte game. TeleurstellingVooral tegen het einde aan.
Eindredactie Gamesquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Shame on youquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook niet tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.
Nee dan was het schaap al helemaal over de dam!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?![]()
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?Technisch, grafisch en verhaalswijze gezien is het een topper.
Alleen was het gewoon echt niets voor mij en daarom viel hij naar mijn verwachtingen nogal tegen voor mij.
Eerst begrijpend lezen, dan pas huilen.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.
Het ziet er maar een beetje eentonig uit..quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.
Hoezo slechte engelse vertalingquote:Op woensdag 21 mei 2008 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.
waar??quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:20 schreef Wessiej het volgende:
Lego Indiana Jones ook besteld, 38 euro is er ook geen prijs voor
Jij koopt toch geen spel net of je die instrumenten zou kopen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:06 schreef RacerDKB het volgende:
Rock Band is wel tof, heb het net even een uurtje gespeeld met mijn GH3 gitaar.
De nummers zijn leuk, en de gameplay is wel tof. Qua layout enzo is het beter dan GH3, je kan bijvoorbeeld zien hoe ver je bent tijdens een nummer, en de solo's zijn meer uitgewerkt. Je krijg bijvoorbeeld losse punten voor een solo, en tijdens het solo zie je hoeveel % je gaat krijgen.
Maar, het is véél te makkelijk. Ik speel GH nog niet zo lang, en haal bij GH2 gemiddeld op medium een procentje of 95, en bij GH3 iets van 90%. Maar het eerste nummer dat ik speelde in Rock Band op medium had ik op 99% (Here it Goes Again), en het 2e nummer dat ik speelde (Blitzkrieg Pop) op 100%.
Wel een tof spel hoor, alleen jammer dat de instrumenten en de game nog niet in Nederland uit zijn, en dat als ze komen ze te duur worden.
Als de instrumenten hier in Nederland te koop zijn koop ik ze. Behalve als GH4 eerder uit komt, dan koop ik dat pakket.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Jij koopt toch geen spel net of je die instrumenten zou kopen.
Dat zijn mock-ups meestal..quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:28 schreef Edwinuss het volgende:
het ziet er behoorlijk cheap ass uit. Dus ga er maar niet vanuit.
quote:
Ehh.. mja.. whatever dude..quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:50 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Serieus, het spijt me dat ik dat niet wist.
moet je demo downloaden op de PC en checken of het tof is ja of nee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ehh.. mja.. whatever dude..![]()
Weet iemand of Enemy Territory: Quake Wars wat wordt? Was het tof op de pc?
Heb de game op de pc en vond het een matig spel, zag er tof uit met die objective's, maar dat gebeurde toch nooit omdat het altijd gewoon schieten was, opdrachten kon je daarom nooit behalen en dus was de essentie van het spel eigenlijk weg.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:55 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ehh.. mja.. whatever dude..![]()
Weet iemand of Enemy Territory: Quake Wars wat wordt? Was het tof op de pc?
Thanks, dan wacht ik nog even de reviews af. Wou hem bijna bestellen bij Gamehubs voor 32 eurootjes.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:08 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb de game op de pc en vond het een matig spel, zag er tof uit met die objective's, maar dat gebeurde toch nooit omdat het altijd gewoon schieten was, opdrachten kon je daarom nooit behalen en dus was de essentie van het spel eigenlijk weg.
Dan krijg je gewoon je geld terug. No big deal toch? Ze versturen hem sowieso niet als ie niet regiovrij blijkt te zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:26 schreef Wessiej het volgende:
Waarom zou je hem al bestellen als je nog niet weet of die regio vrij is?
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.quote:Op woensdag 21 mei 2008 17:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Hij is NIET regio vrij dus daar bestellen is alleen zonde van je geld.
Skate 2quote:De eerste teaservideo's van Skate 2 zijn inmiddels uitgebracht, uit deze video's is nu ook bekend geworden wat EA met Skate 2 precies gaat doen.
De sequel speelt zich vijf jaar na het origineel af en San Vanelona is inmiddels een andere plaats geworden. Kort na het winnen van de Skater of the Year prijs is je karakter verdwenen en niemand weet wat er precies aan de hand is. De overige skaters zien je graag terugkeren, in de vijf jaar heeft de politie namelijk hard opgetreden tegen de skaters. Overal zijn "No Skating" borden opgehangen en rails zijn ontoegankelijk gemaakt om nog langer op te grinden.
Skate 2 heeft nog geen datum, maar lijkt in het najaar uit te gaan komen.
O nevermind than, ander spel in gedachten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wat is je bron? Want op Gamehubs staat dat ie regiovrij is, op eBay staat wordt ook een aantal keer gemeldt dat ie regiovrij is, en Lego Star Wars was ook regiovrij.
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:08 schreef ZigoSOS het volgende:
http://www.gamehubs.com/X(...)wide-compatible.html
Iemand die dat wel eens besteld heeft en weet of die echt World Compatible is?
Dat is mooi, stuk goedkoper dan hier.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja besteld en binnen een uur de code binnen, en het werkt.
Wat een onzin verhaalquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
Ga weg man rond 2010 of 2011 is er weer een nieuwe Xboxquote:Op woensdag 21 mei 2008 19:22 schreef Sackboy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
The state of the next-gen video game console
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |