Ik heb hem altijd op de pc gespeeldquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:02 schreef -Dries- het volgende:
De camera is gewoon precies tzelfde als in de vorige delen..
Hij komt ook op de PS3 uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ghostbusters: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/218841.html
Ziet er helaas maar een beetje saai en eentonig uit. Veel te stil ook, ik wil de acteurs horen praten en de spoken horen gillen.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Onzin, als een FPS game mij weet te boeien tot het einde is het een goede game.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 01:53 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Bioshock is een overhypte game. TeleurstellingVooral tegen het einde aan.
Eindredactie Gamesquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Shame on youquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Bioshock ook niet tegenvallen, maarja dat onderwater gedoe met monstertjes trekt me ook niet echt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:36 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:52 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude heb je de game uberhaupt wel gespeeld? Monstertjes? wtf? Spel is enorm sfeervol, en gewoon vet. Heb zelden meer in een game gezeten dan tijdens de latere Big Daddy-gevechten.
Nee dan was het schaap al helemaal over de dam!quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?![]()
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:18 schreef Rossdale het volgende:
Ik zeg toch ook niet dat de game slecht is?Technisch, grafisch en verhaalswijze gezien is het een topper.
Alleen was het gewoon echt niets voor mij en daarom viel hij naar mijn verwachtingen nogal tegen voor mij.
Eerst begrijpend lezen, dan pas huilen.![]()
quote:Op woensdag 21 mei 2008 16:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Meningen zijn net kontgaten: iedereen heeft er een. Alleen stinkt die van jou.
Het ziet er maar een beetje eentonig uit..quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:04 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel gaaf dat ze die traps e.d. in de game hebben verwerkt, en er geen enorme standaard shooter van hebben gemaakt. En dat slime-spul is helemaal hip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |