quote:Call of Duty 4 haalt tien miljoen
Wie begin 2007 de beste shooter van komend jaar had mogen aanwijzen was waarschijnlijk niet eens in de buurt van Call of Duty IV gekomen. De meeste mensen hadden hun geld op The Orange Box, Halo 3 en wellicht Crysis en Bioshock gezet. Kun je nagaan hoe groot de verrassing was toen eind december COD IV de best verkochte FPS bleek te zijn.
Deze week werd er een nieuwe mijlpaal bereikt. Volgens Infinity Ward zijn er inmiddels tien miljoen spellen verkocht. De studio schepte verder op dat minder dan negen games dat sinds de eeuwwisseling is gelukt. Overigens moeten we ze daar in teleurstellen: als de cijfers kloppen zijn ze nummer elf - nog een prestatie. Een andere kanttekening is dat er van Halo 3 8.1 miljoen titels over de toonbank zijn gegaan – en die is enkel op de Xbox 360 speelbaar.
Wie helpt 'm even jongens.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:27 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Dit is toch zelf een room maken, maar ik wil joinen.
jij ook altijd met je connectiesquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Heb hier Ninja Gaiden 2 in m'n knuistje, die gaat zo m'n 360 in als ik deze 2 crossaintjes op heb![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef MMaRsu het volgende:
Heb hier Ninja Gaiden 2 in m'n knuistje, die gaat zo m'n 360 in als ik deze 2 crossaintjes op heb![]()
![]()
![]()
Och, ik heb ook zo m'n connecties om verse croissaintjes te regelenquote:
Ik heb ranja, maar coolbest is beter iddquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:22 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb er net 2 op. Heerlijk met een glas Coolbest
Scherpquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Och, ik heb ook zo m'n connecties om verse croissaintjes te regelen
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar dan nog, iedere GTA moet je in je collectie houden. Zeker wanneer het een serieuze GOTY kandidaat isquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:35 schreef MMaRsu het volgende:
GTAIV ben ik echt klaar mee hoor..2x uitgespeeld, er is dan geen zak meer te doen in die wereld, echt doodzonde. Het is een prachtige wereld namelijk, maar er is geen fuck te doen.
Ja 300 van die schijtduiven killen, waar je vervolgens dezelfde helikopter mee krijgt die je op het vliegveld kan ophalen, 1 taxiritje verderop.
Of stunt Jumps waar je ook geen zak voor krijgt.echt doodzonde
ik vraag me altijd af wat jij met al die plaatjes van rare mongolen doetquote:
Koop hem wel weer als de DLC uit is, heb niet echt veel geld om uit te geven dus ruil de game lieverquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Maar dan nog, iedere GTA moet je in je collectie houden. Zeker wanneer het een serieuze GOTY kandidaat is![]()
Dat geeft toch wel wat een trots gevoel als het spel tot de GOTY wordt benoemd en je 'm dan in je collectie hebt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:41 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Koop hem wel weer als de DLC uit is, heb niet echt veel geld om uit te geven dus ruil de game liever
Ik heb GTA 4 helaas niet im mijn collectie weten te behouden!quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:40 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De Spaaaaaaaaaartaaaaaaaaaaaaaa versie is cooler.
[ afbeelding ]
sturen ze standaard met ups ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:02 schreef Wessiej het volgende:
Ja, staat erbij, levertijd 5 juni.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ook
Hij ligt bij de FRS al sinds zaterdag in de winkels trouwens
Je overschat mijn collectie Cybquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Welke uit 6/7 spellen bestaat was het niet?![]()
Kopen-uitspelen/kutgame-verkopen principe
Zaterdag zag ik ze zelf liggen bij de FRS in Terneuzen iig. Heb hem alleen niet meegenomen omdat ik deze week toch nog geen tijd heb. Als hij dan in de kast staat dan vreet ik me alleen maar op als ik hem niet kan spelenquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
... watte? Hij ...ligt al in de winkels?![]()
Dan ga ik zo ff langs de FRS![]()
![]()
![]()
![]()
Dat ken ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zaterdag zag ik ze zelf liggen bij de FRS in Terneuzen iig. Heb hem alleen niet meegenomen omdat ik deze week toch nog geen tijd heb. Als hij dan in de kast staat dan vreet ik me alleen maar op als ik hem niet kan spelen
Je hoeft écht niet bij elke post een gifje te zetten, vooral niet als ze helemaal nergens op slaan.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overschat mijn collectie Cyb![]()
Het zijn er maar 3!
[ afbeelding ]
ja dat moet wel want die dingen zijn vet grappig en jij bent een ouwe chagerijn.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:03 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Je hoeft écht niet bij elke post een gifje te zetten, vooral niet als ze helemaal nergens op slaan.
Jean Claude Van Damme In : Kickboxerquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je overschat mijn collectie Cyb![]()
Het zijn er maar 3!
[ afbeelding ]
Trots zijn met de andere paar miljoen bezittersquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat geeft toch wel wat een trots gevoel als het spel tot de GOTY wordt benoemd en je 'm dan in je collectie hebt
quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Jean Claude Van Damme In : Kickboxer
gaat die mui tay leren enzo
Dat is ´m!quote:
met jouw valt er teminste te pratenquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
halo
NINJA GAIDEN IS WHAT ITS ALL ABUUT BABY
volgens mij is de versie het zelfde en heeft alleen duitsland een anderequote:Op woensdag 4 juni 2008 15:48 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Dat is ´m!
owja hebben wij nou wel of niet de gecensureerde versie van NG2?
De gaming community is one big happy family!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Trots zijn met de andere paar miljoen bezitters?
Post eens wat uitgebreidere impressies, jij Ninja Dog!quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:40 schreef MMaRsu het volgende:
halo
NINJA GAIDEN IS WHAT ITS ALL ABUUT BABY
Vanavond download ik de demo nog een keer,.... zal de demo 'proberen' uit te spelen en zal je dan eens een post geven!quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Post eens wat uitgebreidere impressies, jij Ninja Dog! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |