Hmmz impressies okay.
Hou ff in de gaten dat ik vannacht niet heb geslapen en dus al sinds gister 1 uur s'middags wakker ben

. Kon niet slapen vanwege de hitte en omdat ik moest werken en anders bang was dat ik niet uit m'n bed kon komen of de wekker niet zou horen, ben ik maar wezen bikkelen

.
Ik ben dus niet meer 100% helder mgoed

ik doe mn best.
Het eerste level is hetzelfde uit de demo, ik moet zeggen ik blaasde hier vrij snel doorheen, vooral omdat ik wist waar de vijanden gingen komen, ookal waren het er een stuk meer dan in de demo ( ik speel niet op easy maar op warrior wat dus normal is ). Waar de demo ophield wordt die echt vet, vooral omdat je dat nog niet gezien hebt natuurlijk. Echt een stuk of 10/12 vijandige ninja's die je bestoken met shurikens en steekwapens, ze maken je echt het leven zuur. Het is zeker ff doorbijten want op een gegeven moment wordt je echt wel gepakt door ze !
Je kunt ook counteren, maar dat heb ik nog niet helemaal onder de knie jammergenoeg, het is wel erg handig als het lukt trouwens ^_^. Ik moet de timing nog ff masteren. Ik zal de omgeving van het 2e level niet spoileren, maar het is iig een bekend plekkie :p. En hij is vet gedaan hoor die 2e stage. Echt fucking veel vijanden continue op je af, je moet verdomme echt hard je best doen om levend te blijven.
Heb nu 2 bossfights gehad en ze waren allebij vrij makkelijk. Ik heb nu 3 wapens, de falcons ( of hoe ze ook heten, die messen aan je handen en voeten iig ), de lunar staff en natuurlijk de dragon sword. Lunar staff heb ik gelijk geupgrade in stage 1, maar dat was niet zo'n slim idee want ik heb er op dit moment weinig aan, de vijanden zijn met teveel en te snel voor dat ding. Had beter kunnen wachten want met die falcons rip ik die gasten helemaal kapot. Je moet vaak van strategie switchen om je vijanden aan te kunnen, het ene moment vecht je tegen normale ninja's, dan ineens tegen 6 sorcerers waar je dus echt wel je zwaard moet gebruiken anders verneuken ze je met hun ninpo.
Muziek is erg goed...tja wat kan ik nog meer zeggen gewoon een fucking topgame nu al. Camera is soms een beetje irri maar niets meer irritant dan wat het in NGB was, ik kan er prima mee leven. Vergeet niet om te blocken bij elke hoek die je omgaat though
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!