quote:
Misschien wat aan de late kant, maar ik had exact hetzelfde probleem. Ik woonde ook in florida en zelfs mijn postcode was ingevuld. Ik had destijds mijn hotmail account omgezet naar USA omdat ik dan extra opslagruimte kreeg van hotmail. Was toen alleen voor USA-peoplesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Met een ander e-mail adres zeker? Of kan je er meerdere op 1 adres?
En hoe zit dat dan met mijn live ID?
Klik op dat linkje en je kan daar je land aanpassen. Als dat op Nederland staat zit je goed.. en dan weet ik dus niet of het gelijk wordt gezien door live, maar ik had er noodgedwongen een uur tussen zitten en toen probeerde ik weer een account te maken, en pakte hij hem gewoon.quote:Geregistreerd sinds: 22 september 2003
Land/regio: Nederland
Geboortedatum: 30 februari 1888
Geregistreerde gegevens
Ik ben gisteren naar het persevent geweest van de game. Hij is echt wel heel erg gaaf inderdaad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 wil ik eerst de demo proberen.
Maar voor deze ben ik wel hyped.
[ afbeelding ]
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?quote:
GTA!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?
Ja Gijs ik ook,.... chronisch zelf,.. maar die speelt hij toch op PS3?quote:
Tof Cyb even kijkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 00:39 schreef Cyberia18 het volgende:
Analyse van de nieuwe RE 5 trailer:
http://www.gametrailers.com/player/34711.html?type=flv
Vind je dat eng?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof Cyb even kijken![]()
Wat vind jij van die monster shit dan? Die beesten die uit zo'n mond komen enz? Ik ben daar nooit blij mee eerlijk gezegd
Nee ik vind het stomquote:
Amped op de xbox was ook diep geniaal! kben idd ook erg benieuwd naar deze, als ie maar niet te over the top is.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:08 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik heb echt zin in die game =D , sinds 1080 avalance heb ik geen snowboard game meer gehad
De setting spreekt mij wel aan moet ik zeggen. Toch wel iets wat we amper hebben gezien, zeker in het genre. Normaal gezien zijn negers vrienden van me maar dan zijn de rollen toch wel even omgedraaid.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Tof Cyb even kijken![]()
Wat vind jij van die monster shit dan? Die beesten die uit zo'n mond komen enz? Ik ben daar nooit blij mee eerlijk gezegd
Door een lobby te joinen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:00 schreef Badabingea het volgende:
Hoe de fuck kun je meedoen aan een match in Halo3, snap dr geen snars van. En ja, ik heb xbox live.
Poe dat is lang geleden.... Heb 'm nog alleen maar een paar dagen na de release nog aangeraakt.quote:
NG2 demo.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Gijs er is toch niet wat je momenteel gamed op dat ding?
Dit is toch zelf een room maken, maar ik wil joinen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:21 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij playlist kun je de gamemode veranderen.
zou dat zo snel gaan ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:57 schreef Wessiej het volgende:
Ninja gaiden gisteren verzonden van Gamehubs met UPS, morgen binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |