En dan? Ik kan het land niet veranderen in mijn Xbox.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kijk eens bij account management in je dashboard.
Je zult echt een nieuw email adres aan moeten makenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dan? Ik kan het land niet veranderen in mijn Xbox.
Jij verdient een nekschot.quote:
Had ik dat echt gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
Nintendo filter weg, Xbox filter terug gezet
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Plaats ik toch maar een Sackboy, ookal is het TVP
Een sackboy plaatsenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Een sackboy plaatsen![]()
Het ging een week goed ofzo maar nu is het weer 100% bagger in het centraal 360 topic
Psssst... de demo staat online hoor, op de EU MPquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 wil ik eerst de demo proberen.
Maar voor deze ben ik wel hyped.
[ afbeelding ]
lol daar had ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef existenz het volgende:
Sinds wanneer is fok duits?
Duitse TT en duitse TS
Weet ik. Maar mijn 360 is onderweg naar Frankfurt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef Gamedemon het volgende:
Psssst... de demo staat online hoor, op de EU MP
Dat is bij aquila in de buurt! om de hoek man...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Weet ik. Maar mijn 360 is onderweg naar Frankfurt.
Ik zal je ff helpen met hypenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
Tjakka!!
Mit Cobra 11
Kan alleen geen screens vinden alleen de boxart![]()
[ afbeelding ]
Ok, dan laat maar. Is het erg als je onder een ander land staat geregistreerd?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je zult echt een nieuw email adres aan moeten makenOf als je al een ander emailadres hebt een nieuwe gamertag
Hoogtepunt uit het spel:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal je ff helpen met hypen![]()
\hier staat een lovende userimpressie van de demo ()
Ja. Anders heb je binnen no-time een permanente ban aan je broek hangen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ok, dan laat maar. Is het erg als je onder een ander land staat geregistreerd?
Thanx Sackboyquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik zal je ff helpen met hypen![]()
Hier staat een gameplayvideo van de demo, hier staat een lovende userimpressie van de demo () en hier staan wat screens.
Eigenlijk had Jorien dit moeten komen meldenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
3-1 verloren tegen Jorientje. Niet slecht na pas een paar wedstrijden te hebben gespeeld
idd, kan niet wachten tot ik eindelijk weer een goede survival horror kan spelen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:42 schreef Strolie75 het volgende:
Ninja Gaiden 2 wil ik eerst de demo proberen.
Maar voor deze ben ik wel hyped.
[ afbeelding ]
haha die kerel spaced hem ballenquote:
het zou mijn eerste worden , maar dit spel weet me toch redelijk te overtuigen dus ik ga hem gewoon kopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:30 schreef Mustard_Man het volgende:
[..]
idd, kan niet wachten tot ik eindelijk weer een goede survival horror kan spelen.
Wie zijn die lui man?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef DJ_ het volgende:
[..]
haha die kerel spaced hem ballen
maar goed ik geef je gelijk hij is altijd stront iritant bezig
geen idee maar hij moet niet zoveel blowenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Wie zijn die lui man?![]()
Trouwens ik kijk echt tering veel uit naar Fall Out 3Die game kan zo vet gaan worden!
Ik ben hyped to the max
Duitsers!quote:
Volgens mij snapt niemand hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef AQuila360 het volgende:
Echt schitterend dit![]()
![]()
Ik sta hier naast Geert Peters die schrijft voor de Okkie![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:46 schreef DJ_ het volgende:
mijn ninja gaiden 2 order wordt op dit moment klaar gemaakt en hopelijk morgen verzonden
werd verwijderd wegens offtopicquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Thanx SackboyDoordat het spel zo slecht is is het ook wel weer tof!
[..]
Eigenlijk had Jorien dit moeten komen melden
ja wist niet of die wel regio vrij was en tja dan maar het zekere voor het onzekere en de amerikaanse bestellen ( en ik wist ook niet of de gore er uitwerd gehaald in de pal versie )quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
werd verwijderd wegens offtopic
is is GODVERDOMME een XBOX spel
dan mag ik dat neerzetten
cod 4 gebagger mag hier wel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, als iedereen hier elke online score gaat posten, dan krijg je een nuttig topic zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van mij mag jequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Ja, als iedereen hier elke online score gaat posten, dan krijg je een nuttig topic zeg.
Zal ik beginnen?
Ik had gister nog 17 kills tijdens een potje warzone op fuel-depot tot 9 rondes.
En Goku had er volgens mij nog iets meer.
Maar eh. Aquila360 is een Duitsland supporter op het EK. Zullen we hem nu als gemeenschappelijk doelwit nemen? Mijn hints waren blijkbaar te moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
van mij mag je
net of de bagger die er nu in staat tof is /
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |