Bedankt, ik heb hem toegevoegdquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:08 schreef existenz het volgende:
www.playusa.com ook goeie ervaringen mee. Bovendien zijn ze bijna sneller in leveren dan play.com zelf
is dat een nieuwe uitdrukking tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:25 schreef Edwinuss het volgende:
Plaats ik toch maar een TVP, ookal is het Sackboy
Alles in de OP is betrouwbaar, ook die drie eBay storesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:28 schreef robbolo het volgende:
Zijn al die shops die in de OP staan betrouwbaar, Of moet je altijd uitkijken? Vertrouw t nooit zo snel als ik moet improteren van Ebay
Een beetje stomme vraag eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:32 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Alles in de OP is betrouwbaar, ook die drie eBay stores
Prima, heb er een zooitje blu-ray films besteld, en die waren allemaal in minder dan een week binnen. En als je in ponden betaald valt de prijs lager uit dan wanneer je in euro's betaald.quote:Op zondag 8 juni 2008 08:25 schreef Strolie75 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met www.blahdvd.com?
Je betaald dat contant aan de deur aan de bezorger en het is (dacht ik) 19% van het totaalbedrag + iets van ¤7 inklaringskosten.quote:Op maandag 9 juni 2008 07:08 schreef Michelinmannetje het volgende:
Vraagje:
Als je een spel besteld uit b.v. canada en je zou heffing moeten betalen... Hoeveel zou dit zijn en hoe betaal je dat?
Is waarschijnlijk van dezelfde eigenaar, maar het zijn toch twee verschillende stores. Ze hebben soms een verschillend aanbod qua games, en ook de prijzen verschillen van elkaar. Zo is bijvoorbeeld Bioshock bij Biz-com2 ¤6 goedkoper dan bij Biz-com, en andere keren is het weer andersom.quote:
Reken op 1 tot 2 weken.quote:En die winkel?hoe lang duurt het bij julie met verzenden?bij mij duurde het 1 week maar die prijzen zijn wel om te
Play-Asia meldt het op de website als ik het goed heb.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Lexie het volgende:
Krijg je wel Engelse handleidingen als je bij Aziatische webshops/ebayverkopers iets bestelt?
Bij Aziatische versies is de handleiding vrijwel altijd in het Engels. Bij Japanse versies niet, maar als het een Japanse versie is staat dat wel aangegeven op de site.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:23 schreef Lexie het volgende:
Krijg je wel Engelse handleidingen als je bij Aziatische webshops/ebayverkopers iets bestelt?
Betrouwbare shop inderdaad, alleen qua games vind ik ze niet bepaald goedkoop.quote:Op woensdag 11 juni 2008 21:44 schreef Webby het volgende:
thehut.com, ook handig voor eu console game imports
Civ Revo besteld. Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 8 juni 2008 10:47 schreef Sackboy het volgende:
Prima, heb er een zooitje blu-ray films besteld, en die waren allemaal in minder dan een week binnen. En als je in ponden betaald valt de prijs lager uit dan wanneer je in euro's betaald.
Zoiets?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:21 schreef Fallen het volgende:
Heb zelf inmiddels ook een Paypal account, nu nog gaan zoeken naar een goedkope DS3 in het zilver...
Heel erg zoiets als dat!quote:
Uitstekende webshop, pas ook weer GRiD ontvangen in precies een week. Ze hebben trouwens wat nieuwe pre-orders op de site gezet:quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:04 schreef Patje1987 het volgende:
Heeft iemand ervaring met gamehubs.com? ik heb namelijk wel intresse om een aantal games daar te kopen.
Oké dan, 2x battlefield en 1x gh aerosmith besteld.quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Uitstekende webshop, pas ook weer GRiD ontvangen in precies een week. Ze hebben trouwens wat nieuwe pre-orders op de site gezet:
PS3
Beijing 2008 voor ¤38
Brothers in Arms: Hell's Highway voor ¤38
Ghostbusters voor ¤38
Guitar Hero: Aerosmith voor ¤38
Initial D: Extreme Stage voor ¤38
Star Wars Force Unleashed voor ¤38
X360
Beijing 2008 voor ¤38
Ghostbusters voor ¤32
Guitar Hero: Aerosmith voor ¤38
Star Wars Force Unleashed voor ¤32
Too Human voor ¤32
Unreal Tournament III voor ¤32
Bij Gamehubs dus
quote:Op donderdag 12 juni 2008 15:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ze hebben een mooi overzicht om te zien welke Xbox 360 games op welke regio te spelen zijn.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |