quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Zou het over xbox 360 kunnen gaan ?
Inplaats van over tv's ?
even speciaal voor Jorien:quote:Op woensdag 4 juni 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Wat ben jij vreselijk naïef Jorien.
quote:na·ïef (bijvoeglijk naamwoord; naïever, naïefst; naïviteit)
1 onbedorven, zonder onoprechte bijbedoeling
2 onervaren terwijl dat niet zo zou moeten zijn
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
even speciaal voor Jorien:
[..]
haha , niet zulke moeilijke woorden gebruiken voor die jongenquote:Op donderdag 5 juni 2008 00:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
even speciaal voor Jorien:
[..]
Ben ik het echt niet mee eens, en ik hield van NG1quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ninja Gaiden 1/Sigma is en blijft gewoon de superieure versie. Daar hoef ik Ninja Gaiden 2 niet eens voor uit te spelen.
Hoop dat jij nominatie krijgt voor beste user!quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:43 schreef Sackboy het volgende:
Top Spin 3 videopreview
Hoop dat we nog een demo krijgen van deze game. De graphics zijn in ieder geval dik in orde
Ziet er redelijk uit,.... haalt het in mijn ogen niet met GTA,... op elk gebied ben ik bang. Zal geen moeite hebben dit spel te laten liggen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:23 schreef Sackboy het volgende:
Saints Row 2
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
De graphics vallen mij toch nog erg mee op deze screens
Zodra die game weer last krijgt van die framerate drops kap ik er meteen mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ziet er redelijk uit,.... haalt het in mijn ogen niet met GTA,... op elk gebied ben ik bang. Zal geen moeite hebben dit spel te laten liggen.
Zelfs GTA heeft die momenten,... dat krijg je met die gigantische sandbox games. Los daarvan zou het de gameplay niet moeten beinvloeden inderdaad.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zodra die game weer last krijgt van die framerate drops kap ik er meteen mee.
Bij GTA bijna niet mee gemaakt eigenlijk. En zodra het kwam was het niet echt storend.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zelfs GTA heeft die momenten,... dat krijg je met die gigantische sandbox games. Los daarvan zou het de gameplay niet moeten beinvloeden inderdaad.
Klopt dat vond ik ook,... vreselijk knap dat die stad als een huis stond!quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Bij GTA bijna niet mee gemaakt eigenlijk. En zodra het kwam was het niet echt storend.
Dus snap je als ik zeg dat ik geen games meer speel waar een ontzettende framerate drop inzit ? Want GTA bewijst dat het niet hoeftquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Klopt dat vond ik ook,... vreselijk knap dat die stad als een huis stond!
Lekkerquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:52 schreef Rossdale het volgende:
Dan geef ik je af en toe wel een corrigerende tik
Basejumpen had ook gewoon in GTA IV moeten zitten imho.quote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
http://media.xbox360.ign.com/media/882/882586/vids_1.html
Saints Row 2 vs GTA4 activities.
Geweldigquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Ziet er wel tof uit eigenlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
Vertel vertel, is dat Civ wat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:33 schreef Sackboy het volgende:
De demo's van Battlefield: Bad Company en Civilization Revolution staan op Live
Ik zou het niet weten, ik hou zelf totaal niet van turn-based.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:39 schreef Kremers het volgende:
[..]
Vertel vertel, is dat Civ wat?Weet ik of ik hem vanavond voor de PS3 moet downloaden
Je moet saints row ook niet TE serieus nemen, dan is het een vette game! GTA was juist behoorlijk serieus, maar daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:35 schreef jorienvdherik het volgende:
demo van battlefield is bijna binnen ben benieuwd.
en saints row 2 trailer pwnt gta
Waar heb je nou Blue Dragon voor 15 euro gevonden??quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:48 schreef Dylanesque het volgende:
DBZ:BL is best gaafGisteravond de hele eerste saga gespeeld, en de eerste indruk is dat 't toch een leuk vechtspel is met voldoende controle; tegenstanders wegbeuken als je aangevallen wordt, goed dodge/kaatssysteem, mooie aanvallen zo nu en dan.. alleen ik denk dat al die dramastukjes unlocken nog lastig kan worden, maar heb nog niet zo lang gespeeld dus hoe het verhaal zich ontwikkeld merk ik nog wel
65 euro was een beetje prijzig, maar ben er wel blij mee
Oh sorry, had je dat eerder gevraagd? Gemist denk ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Waar heb je nou Blue Dragon voor 15 euro gevonden??
Ah ik dacht nieuwquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Oh sorry, had je dat eerder gevraagd? Gemist denk ikTweedehands, van iemand op m'n werk die een stapel spellen wegdeed. Ik kon 't niet laten om 'm dan maar over te nemen, geen geld leek me
Zijn de Gfx bij jou ook zo korrelig? Ik heb wel de PS3 versie, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt mij?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Edwinuss het volgende:
Bad Company demo bevalt mij wel! Zeeeeeer tof!
En wat Sackboy zei klopt wel, ben het voor het eerst met em eens
Dingen opblazen is altijd leukquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:33 schreef Cid het volgende:
Zal ze zo allebei eens even bekijkenIs dat dingen opblazen leuk??
moslimquote:
Las ergens laatst dat iemand hem kon halen uit de winkel voor 10,-quote:Op donderdag 5 juni 2008 11:24 schreef kepler het volgende:
[..]
Ziet er wel tof uit eigenlijkDeeltje 1 nooit gespeeld
Valt eigenlijk reuze mee!quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:28 schreef Kremers het volgende:
[..]
Zijn de Gfx bij jou ook zo korrelig? Ik heb wel de PS3 versie, maar dat zou niet uit moeten maken lijkt mij?
kheb hem een hele tijd geleend van Roy, maar ben er nooit aan toe gekomenquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:37 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Las ergens laatst dat iemand hem kon halen uit de winkel voor 10,-
Geen geld.
Volgend jaar.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer komt er dan een Formule 1 spel op de box?
Proxy gebruiken?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef DJ_ het volgende:
mm ik zit nu dus met 5000 MS points op mijn account waar ik niks mee kan omdat ik een nederlands IP heb
microsoft kon het ook niet terug boeken of overzetten
is de enige oplossing ja , maar dat gaat ZOOO tergend sloomquote:
Over een half uurtje krijg je zequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees goede dingen over de Civ demo. Hier al ervaringen?
Bevalt t ?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef jorienvdherik het volgende:
zo eindeljk battlefield demo spellen
Heb je een gold account of een Silver?quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:37 schreef Nellian het volgende:
Kan een van jullie mij helpen?
Ik kom met mijn account niet op de multiplayer van BF: Bad Company, iemand enig idee wat ik kan doen om dit wel te laten lukken?
Bij voorbaat dank
Ik heb goldquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:42 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb je een gold account of een Silver?
Eens!quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
Moet zeggen dat het totaal geen indruk op me heeft gemaakt. Wat is er zo speciaal aan deze game ? Waarom loopt iedereen warm voor deze game?
Grafisch gebied is het totaal niet indrukwekkend, en de gameplay lijkt me totaal niet afwisselend.
60 euro voor betalen?
Niet doen, haal gewoon Ninja Gaiden 1.
als je NG1 al hebt gespeeld dat is deel 2 meer dan welkom natuurlijkquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
Moet zeggen dat het totaal geen indruk op me heeft gemaakt. Wat is er zo speciaal aan deze game ? Waarom loopt iedereen warm voor deze game?
Grafisch gebied is het totaal niet indrukwekkend, en de gameplay lijkt me totaal niet afwisselend.
60 euro voor betalen?
Wheh mooiquote:Op donderdag 5 juni 2008 16:46 schreef Wessiej het volgende:
MMaRsu basterd je hebt mij op de leaderboards met 6 seconden verslagen in chapter 1
Ja lekker man ik ga nog es NG1 uitspelen, die andere 3/4x was niet genoeg zekerquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:36 schreef Edwinuss het volgende:
Ninja Gaiden..
60 euro voor betalen?
Wat kun je met die punten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Lees net dat ik gratis 500 MS points heb gekregen bij mijn Ninja Gaiden II bestelling bij Xboxhome.
Na eerder GTA IV kan ik er nu nog 500 bijschrijven. Nice.
Die titel is al toebedeeld aan Alarm für Cobra 11: Crash Timequote:
Kerel haal Worms dan! Of doneer ze aan mijquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:07 schreef DJ_ het volgende:
mm ik zit nu dus met 5000 MS points op mijn account waar ik niks mee kan omdat ik een nederlands IP heb
microsoft kon het ook niet terug boeken of overzetten
Fallout 3quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Fallout
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom koop je zo veel spellen jong? Ik snap niet waarom je er niet 1 koopt en de rest later voor minder geldquote:Later zag ik ook nog Athene en kon ik daarmee vrienden of vijanden zijn, helaas was de demo tijd toen voorbij, erg leuk spel en zag hem staan voor 50,- bij zuiderpark-games, maar ik heb al 9 spellen deze maand, kan toch niet nog 1tje bij komen
Ik heb een apart iets in mijn hoofd volgens mij waardoor ik elk spel bij de releasedag moet halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kerel haal Worms dan! Of doneer ze aan mij
[..]
Fallout 3Tering wat wil ik deze game graag spelen misschien nog wel meer als toen Mass Effect
![]()
[..]
Waarom koop je zo veel spellen jong? Ik snap niet waarom je er niet 1 koopt en de rest later voor minder geld![]()
Laat dat ''apart iets'' er uit halenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb een apart iets in mijn hoofd volgens mij waardoor ik elk spel bij de releasedag moet halen
O rly?quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat dat ''apart iets'' er uit halenScheelt je veel geld!
Ooit deed ik het ook zoquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:53 schreef Wessiej het volgende:
[..]
O rly?
Ik vind dat gewoon leuk, en als je bankrekening het toelaat, tja
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:26 schreef Sackboy het volgende:
Fifa 09
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het is meer zo iets als Civilizationquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:32 schreef Digixz het volgende:
Is Civ net zoiets als Settlers? Of zit ik nu heel verkeerd te denken?
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?
Sorry die was flauw!quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer zo iets als CivilizationMaar dan light!
quote:Op donderdag 5 juni 2008 20:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het is meer zo iets als CivilizationMaar dan light!
Het is nog niet officiëel hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 20:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ronaldinho volgend seizoen bij Barca?
Oja die was ik alweer vergetenquote:Op donderdag 5 juni 2008 19:41 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Die titel is al toebedeeld aan Alarm für Cobra 11: Crash Time
grafisch jaar 0 !quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:05 schreef ach het volgende:
Bad Company is echt strontEngine uit het jaar 0 ofzo? Online kan wel leuk zijn maar de lag maakt het onspeelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |