Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!quote:
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.comquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:07 schreef ach het volgende:
[..]
Oja die was ik alweer vergetenIk zag hem ook nergens te koop staan
Ik heb m'n hand nu bij de muisquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je je hand in je vest? Anders kom je dit topic niet in!!!
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?quote:
Er lezen hier ook kinderen meequote:
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:24 schreef ach het volgende:
[..]
Ja echt niet, ik schiet op de band van een vrachtwagen en die vrachtwagen schuift heen en weer?Enne bijna alle muren uit een huis schieten en de bovenste verdieping en dak blijven gewoon hangen
oja en de mini maps waar je op loopt natuurlijk
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.quote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt in Nederland te koop volgens mij. Wel bij Play.com
hoe werkt dat?quote:This item can only be delivered to a UK address.
Cobra 11 Crashtime (Xbox 360)
XBOX 360
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Pondenquote:
quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:36 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Rechtsboven Euro's aanklikken in plaats van Ponden
Ben in 1x verslaafd geworden, nog nooit zo'n game aangeraakt, heerlijk spel.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd naar die demo.
haha ja , maar goed nu weten we in iedergeval dat het onder geen bedwing mogelijk is de locked content van de US market place te halen tenzij je een proxy hebt die niet wordt gezien door microsoft.quote:
JE DOET MAARquote:Je IP-adres is 75.125.14.98. Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
WE ARE 3!quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
- Beweren dat Team Ninja de helm uit Halo heeft gekopieerd.
- Kong Fu Pand benoemen tot GOTY.
- Wijsmaken dat de engine uit BC uit het jaar 0 stamt.
Wil je nog serieus worden genomen of hoe zit dat?![]()
En pleur aub eens op met je 2006 avatar
En nu met onderbouwingquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:18 schreef Rossdale het volgende:
NG2... wat een baggerIk vond zelfs de demo van Kung Fu Panda nog interessanter.
Fuuuuuuuuuuuuuuck...ik begin hyped te raken voor deze game.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:25 schreef Wessiej het volgende:
Civilization Revolution besteld[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |