1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 1921 Vriendschappelijk 2:2 1928 Vriendschappelijk 3:2 verlies 1930 Vriendschappelijk 1:1 1974 EK-kwalificatie 3:1 winst 1975 Ek-Kwalificatie 1:0 verlies 1978 eindronde WK 2:1 winst 1979 Vriendschappelijk 3:0 verlies 1981 Vriendschappelijk 1:1 1988 Vriendschappelijk 1:0 verlies 1990 Vriendschappelijk 0:0 1990 Vriendschappelijk 1:0 verlies 1992 Vriendschappelijk 2:3 verlies 2000 Eindronde EK 0:0 verlies na strafschoppen 2005 Vriendschappelijk 1:3 verlies |
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garanties voor de toekomstquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
De voorgaande resultaten zien er niet best uit, bron: fifa.com
[ code verwijderd ]
15 wedstrijden:
twee maal gewonnen
zeven maal gelijk
zes maal verloren
dit zegt uiteraard niet zoveel. Ik ga ervanuit dat NL tot op het bot gemotiveerd zal zijn. Door een knullige fout van de Joris M. komen we achter en in de 2e helft zullen Boulah en Van Persie gebracht worden, de einduitslag zal 2-1 voor Nederland worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
De voorgaande resultaten zien er niet best uit, bron: fifa.com
[ code verwijderd ]
15 wedstrijden:
twee maal gewonnen
zes maal gelijk
acht maal verloren
edit: miscalculatie
Ik denk dat je best eens gelijk kan krijgen, 1-1 of 0-0 gok ik. Niks spectaculairs iig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij wordt dit een teleurstellende saaie 0-0 wedstrijd waarbij zowel Nederland als Italië rustig de kat uit de boom kijken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Italië moet altijd groeien in een toernooi, kortom direct drie punten pakken moet mogelijk zijn.
Hij zei wankdorf 111:d;:D:;D:;d;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb nu pas door dat we in Wankdorf spelen...![]()
Als dat geen divine intervention is!![]()
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben je een Italiaan?![]()
2-1 voor ons offcourse, Robben en RvN
Nee hij is lid van Barca's fanclubquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben je een Italiaan?![]()
2-1 voor ons offcourse, Robben en RvN
Ik ben een meisje hoorquote:
Dat hebben we 2 jaar terug genoeg gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
Een harde wedstrijd met veel gele kaarten
Gelukkig hebben vrouwen geen verstand van voetbal, dus dit moet je met een grote korrel (eigenlijk een vat) zout nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:30 schreef gimme.shelter het volgende:
Italie gaat makkelijk winnen!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat hebben we 2 jaar terug genoeg gezien
Biertjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het kan me niet schelen hoe, als we maar winnen van die tyfus Italianen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
oei, pas je op wat je zegt??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen verstand van voetbal, dus dit moet je met een grote korrel (eigenlijk een vat) zout nemen.
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker doorquote:
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
in 1974 in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef maxson het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker door![]()
![]()
![]()
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadionquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef maxson het volgende:
[..]
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneus
1974quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
in 1974 in ieder geval
In tegenstelling tot Nederland is Italie wel eerder in de eerste ronde uitgeschakeld
Nou jij weer.
Die grote bek die kwam pas later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef maxson het volgende:
[..]
1974![]()
![]()
en nou ineens zo een grote bek.Maandag worden dat harde kletsen op de billen
![]()
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergangquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die grote bek die kwam pas later.
Dit was slechts een opsomming van feitjes
We zien het maandag wel, ik heb geen idee.
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treurenquote:
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
En Hoegaarden voor de kater.quote:
Fijn, ga jij je maar lekker in poepgat vingeren op die mooie Italiaanse haren. Gaan wij wel roemloos ten onder met frisse vingersquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Ik zit maar een beetje te ouwehoeren. Of mag zo'n one-liner ook niet? Anyway ... ik haal oranje ranja in huis! Voor mijn gasten. Voor mezelf goede Italiaanse of Franse wijn. En cola. Geen idee nl. of er ook goede Roemeense wijn verkrijgbaar is bij mijn buurtslijterij.quote:
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Makkelijker wordt het zeker niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadion
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]!
Prima opstelling van jou op de vorige pagina trouwens. Kan me er wel in vinden. Tenminste iemand die snapt dat Heitinga als verdedigende middenvelder veel beter tot zijn recht komt, dan als verdediger. Zeker tegen de Italianen heb je twee échte brekers op het middenveld nodig, om de counter eruit te halen.
Met mogelijk Heitinga i.p.v. De Jong, die doorschuift naar de positie van Sneijder. Kuyt als vervanger van Van der Vaart (op rechts, De Jong schuift dan naar binnen) of Van Nistelrooy (een spits die meer loopt).quote:
Heitinga..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]!
Prima opstelling van jou op de vorige pagina trouwens. Kan me er wel in vinden. Tenminste iemand die snapt dat Heitinga als verdedigende middenvelder veel beter tot zijn recht komt, dan als verdediger. Zeker tegen de Italianen heb je twee échte brekers op het middenveld nodig, om de counter eruit te halen.
Barcaquote:
Als Nederlander mag je tegenwoordig niet meer kritisch kijken. Kom op zeg. Iedereen mag vanzelfsprekend kritiek geven. Als Nederland tegen italië echt zo fantastisch speelt, dan zal dit echt wel worden toegegeven door iedereen. Gewoon realistisch zijn kan soms geen kwaad hoor. Mensen kunnen nu wel gaan zeggen dat Nederland dit gaat winnen, maar van Italië winnen zal gewoon verdomd moeilijk ( zoniet onmogelijk met dit elftal ) gaan. Zonder een portie geluk, maakt Nederland geen schijn van kans.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef RedGuy het volgende:
Kunnen alle tegenstanders van Nederland tijdens het EK niet gewoon uitgezet worden?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef superworm het volgende:
Ik zeg, beide doelmannen krijgen een rode kaart en het wordt 261-114 voor Nederland.
Kun jij, als jomanda-zijnde, dan ook even zeggen wie er geel krijgt en in welke minuut dat gebeurd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef superworm het volgende:
Ik zeg, beide doelmannen krijgen een rode kaart en het wordt 261-114 voor Nederland.
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Kun jij, als jomanda-zijnde, dan ook even zeggen wie er geel krijgt en in welke minuut dat gebeurd.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.
En wie gaan allemaal scorenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.
Droom lekker verderquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-1 voor Nederland, dankzij heel veel mazzel.
Dat heeft u goed geconstateerd. In de eerste helft scoren de Italianen al 2x. Waarvan de 0 - 2 uit een penalty. Een van de verdedigers krijgt rood. Van Nisterlooy wordt gewisseld voor een andere verdediger waardoor we helemaal niemand meer hebben in de 16 meter van de Azzuri. De Italianen brengen een extra aanvaller / aanvallende middenvelder en scoren zo in de tweede helft nog 2x.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Barca![]()
0-4 volgens jou gaat oranje niet scoren
Rijke fantasie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat heeft u goed geconstateerd. In de eerste helft scoren de Italianen al 2x. Waarvan de 0 - 2 uit een penalty. Een van de verdedigers krijgt rood. Van Nisterlooy wordt gewisseld voor een andere verdediger waardoor we helemaal niemand meer hebben in de 16 meter van de Azzuri. De Italianen brengen een extra aanvaller / aanvallende middenvelder en scoren zo in de tweede helft nog 2x.
Omg jij bent echt hopeloos lachen. Niet dat ik Nederland zo hoog inschat, maar jouw aandachttrekkerij over je landje (hoe oud ben je, 12 ,en je zit 20u/dag achter je PC?) laat mij gewoon spontaan een kopje koffie drinken.quote:
Maxson is een echtequote:
Duidelijk verschil aan kwaliteitquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maxson is een echte![]()
ItaliaOf je nou met engelaar en de zeeuw speelt of met Pirlo en Gattuso
Idd iedereen heeft het telkens over het verschil in de verdediging, maar ik denk dat het verschil vooral op het middenveld gemaakt wordquote:
Met sneijder en vd vaart kom je idd wel wat verder, maar toch is het qualiteit verschil veel te groot denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Barca het volgende:
Ligt eraan welke middenvelders Bassie opstelt.
Hij moet ook met Heitinga en De Jong als verdedigende middenvelders spelen. In ieder geval tegen Italie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maxson is een echte![]()
ItaliaOf je nou met engelaar en de zeeuw speelt of met Pirlo en Gattuso
Inderdaad. Zie tekst voor uitleg.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Vidacz het volgende:
Geen RVP, RVN en Sneijder. Wel Mathijsen en De Jong. Zo komen we er wel.
Of voor jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef maxson het volgende:
[..]
1974![]()
![]()
en nou ineens zo een grote bek.Maandag worden dat harde kletsen op de billen
![]()
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:30 schreef Barca het volgende:
Van Persie, Huntelaar (of Van Nistelrooy) en Sneijder zijn de wissels.
Bij mijn weten wel meer. Maar, je mag toch maar 3 spelers wisselen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.
Er mogen 12 wissels op de bank plaatsnemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.
Die site waar je zo'n plaatje kunt maken biedt slechts de mogelijkheid om 3 wisselspelers te kiezen. Is dat niet overeenkomstig de spelregels?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er mogen 12 wissels op de bank plaatsnemen.
ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadion
neequote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Die site waar je zo'n plaatje kunt maken biedt slechts de mogelijkheid om 3 wisselspelers te kiezen. Is dat niet overeenkomstig de spelregels?
Zie mijn opstelling (met tekst en uitleg). Ik zou juist kiezen om behoudend van start te gaan. Je kunt in de 2e helft altijd nog aanvallender gaan spelen. Liever 1 winstpunt (door gelijkspel) dan 3 verliespunten (door een nederlaag).quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Met sneijder en vd vaart kom je idd wel wat verder, maar toch is het qualiteit verschil veel te groot denk ik
Hoeveel spelers mag je dan vervangen?quote:
ow sorry, las verkeerd. Je mag 3 x wisselen ja. Dacht dat werd bedoeld hoeveel spelers je op de bank mocht hebbenquote:
Er mogen 12 spelers op de bank zitten. Werd gezegd. Iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ow sorry, las verkeerd. Je mag 3 x wisselen ja. Dacht dat werd bedoeld hoeveel spelers je op de bank mocht hebben
Dat is, met het oog op de overige wedstrijden, niet eens zo'n slechte uitslag. Al is het wel frustrerend als dat de uitslag is terwijl je het beste van het spel liet zien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:21 schreef UtrechtSlim het volgende:
Dit wordt natuurlijk een 0-0. Twee Italiaanse bondscoaches ontmoeten elkaar en dat wordt een behoudende remise. Beide landen gaan tevreden en met opgeheven hoofd van het veld.
In de verste verte niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !
blinde vink, schijtlul, corrupte hond, schele jood, hee kankerneger!quote:
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Blik het volgende:
Als Sneijder idd niet mee kan doen tegen Italië zie ik het somber in, gegarandeerd verlies
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Barca het volgende:
Waarom zou Sneijder niet mee kunnen doen? Is hij op de training geblesseerd geraakt?
Ik las het net.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Barca het volgende:
Hij komt in mijn opstelling voor de wedstrijd tegen Italië niet voor in de basis maar het zou wel vervelend zijn als hij helemaal niet kan spelen.
Als dat wel zo is dan hoop ik dat hij wel kan spelen tegen Frankrijk en Roemenië.
Mocht er een vervanger moeten komen dan lijken Landzaat en Maduro me de logische kandidaten. Al zou ik niet vreemd opkijken als fUrby wordt opgeroepen.
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Finale Italië - Portugal kan toch?
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe NL de vrijgekomen plek van Cannavaro bloot gaat leggen. Italianen krijgen maar geen vat op de ontketende Robben en Sneijder op die plek.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal, de basis is gelegd voor weer een nieuwe veelbelovende generatie. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal Duitsland maakt een goede kans om het EK te winnen.
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ja, die finale heb ik voorspeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:03 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.
Barcelonaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, die finale heb ik voorspeld.
[..]
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?
Lijkt me een mooie deal cq weddenschap.
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Maar ja, jij denkt er anders over. Prima.
Toch kun je die weddenschap wel aan gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.
Google het anders maar ff
Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
bij 88 vind ik die wedstrijd tegen Engeland toch ook we lucky:Dquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?
88 - Kieft met lucky tegen Ierland
92 - oorlog in Joegoslavie, Denemarken mag mee doen en wint
96 - buitenspel golden goal Bierhoff
00 - Italie: 2 penals tegen in de halve finale, toch door
04 - Griekenland met 4 punten door in poule
Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruitquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.
Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruit
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historiequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.
Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.
Dus ja... gefeliciteerd!
Hij heeft anders wel gelijk. Wij zijn een veel kleiner land, hebben veel minder inwoners, en er is ook minder corruptie. Italië heeft meer prijzen gewonnen, maar wie heeft daar (buiten die pizzavreters zelf en een stel landverraders hier) van genoten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:
[..]
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historieDat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
Wat weet jij daar nou van flapdrol?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:
[..]
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historieDat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.
Ik blijf iig bij mijn mening, als je het niet erg vindt.
Edit Je avatar mag er zijn.![]()
jaquote:
Ik wist dat die zin van mij dit zou ontlokken, ITA heeft een hele goede staat van dienst. Toch zou ik die WK's van de jaren dertig tussen aanhalingstekens willen zetten. Een toernooi waar maar een handjevol landen aan meedoen en waarbij kwalificatierondes niet van toepassing zijn vind ik nogal onvergelijkbaar met de 'echte' WK's vanaf 66.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'
Ach, we zullen zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.
Nederland gaat vast ook kansen krijgen, maar Nederland wil er dan ook nog aardig wat kansen missen. Dat is trouwens altijd al een manko geweest van Nederland.
Maar eigenlijk twijfel ik of Nederland wel genoeg kansen gaat krijgen. Ach, ik wacht maar af.
We gaan het idd zien. Misschien kan je na de wedstrijd maandag beter zeggen wat die bepaalde kwaliteiten van Nederland dan zijn, die we eerder misten, want als dat zo is kan ik me goed voorstellen dat je het pas na de wedstrijd van maandag kan laten 'zien'.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, we zullen zien.
0-3 is zeker niet ondenkbaar. Maar ik vertrouw erop dat NL er staat en die mouwen ook opstroopt. Ik geloof dat dit team bepaalde kwaliteiten heeft die we eerder altijd misten.
Dromen zijn bedrog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had gedroomd dat Nederland met 4-0 won
Gewoon een stuk zijl er boven hangen!quote:
Maandag is er maar 20% kans op regenquote:
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karig.
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef maxson het volgende:
[..]
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....![]()
![]()
![]()
Vind je het raar. Elk schot op goal gaat dan over Sneijder heen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:50 schreef maxson het volgende:
[..]
Zelfs met 11 sneijders gaan jullie voor de bijl....![]()
![]()
![]()
Wees een vent zeg. Kijken zal je!quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:52 schreef Anonymousz het volgende:
Ik durf niet naar de wedstrijd te kijken![]()
als alle Nederlanders zoals jou zijn (wat gelukkig niet het geval is, mag ik hopen), ben ik helemaal niet beschaamd nee. Maar ja, als jij het leukt vindt om te lachen met het Heyzel-drama, zegt dat meer over jou natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
In de verste verte niet.
Schaam jij je niet voor je Belgische tongval?
margi ...quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.
Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.
Dus ja... gefeliciteerd!
huh ? Dat je de penalty van Italie onterecht vond, ok, maar de Aussies die een pen moesten krijgen ??quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:20 schreef Fathom het volgende:
[..]
06- Italie gaat door nadat de aussies een pingel horen te krijgen
dat kloptquote:
zit jij aan de pillen ofzo ? Waarom gaan dan zoveel mensen op reis naar Italie ? En vinden zoveel mensen Italie een fantastisch land voor z'n cultuur, vrouwen, gastronomie, design, klimaat, natuur, taal, .....quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:38 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Buiten het voetbal neemt niemand Italie of Italianen serieus.
Ik heb het verkeerd opgeschrven jaquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:01 schreef BramKVO het volgende:
[..]
huh ? Dat je de penalty van Italie onterecht vond, ok, maar de Aussies die een pen moesten krijgen ??![]()
Trouwens :
02: Brazilie gaat door nadat de 1-0 van Marc Wilmots onterecht wordt afgekeurd.
Ik wil niet veel zeggen, maar de Italianen hadden net zo'n fascistische leider als de Duitsers. maargoed, dat heeft met deze lachwekkende "discussie" niks te maken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 17:03 schreef maxson het volgende:
-doe ff normaal svp-
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:07 schreef Pappie_Culo het volgende:
Melchiot - Boula - Bouma - Gio
------Heitinga - De Jong------
---Kuijt - Sneijder - Robben---
---------Nistelkutje----------
Hoop ik
VDV mag effe wedstrijdje bank zitten. Al die schoten hoog over en ver naast bewaren we wel voor later.
Aahh, sorryquote:
Geeft niks hoorquote:Op donderdag 5 juni 2008 17:53 schreef Hankster het volgende:
[..]
Aahh, sorry
Och, dan hoef je inderdaad niet overdreven stoer te doen en kosten wat het kost toch te kijken
En maandag lachen we om Bassie?quote:
Uiteraardquote:
Buurvrouwtjuh!!quote:
Ja, laten we onder het genot van een virtueel bakkie pleuah en een kaneau de opstellingen bespreken. Wie zou jij opstellen en waarom?quote:
Ik ben daar niet zo goed erin opstellingen makenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:19 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, laten we onder het genot van een virtueel bakkie pleuah en een kaneau de opstellingen bespreken. Wie zou jij opstellen en waarom?
Oh, ik ben wel benieuwd naar jouw favoriete 12.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo goed erin opstellingen maken![]()
quote:ITALIANEN RUZIËN IN TRAININGSKAMP
Wederom tumult in het trainingskamp van de Italianen. Na de zware enkelblessure van aanvoerder Fabio Cannavaro (34) volgde gisteren tot twee keer toe een opstootje tijdens de ochtendtraining.
Hoofdrolspeler bij de akkefietjes was Antonio Cassano, die het afgelopen seizoen op huurbasis speelde voor Sampdoria. Die club nam hem vorige maand definitief over van Real Madrid.
Cassano reageerde gisteren furieus op een - overigens correcte - tackle van verdediger Giorgio Chiellini, de speler die eerder deze week verantwoordelijk was voor de onfortuinlijke actie die Cannavaro het EK kostte. Bondscoach Roberto Donadoni had vervolgens alle moeite om Cassano tot bedaren te brengen.
Niet veel later was er opnieuw ophef rond Cassano. Ditmaal maakte hij een grove tackle op verdediger Andrea Barzagli, waarna weer een opstootje volgde.
Cassano bevestigde met zijn actie zijn imago. Hij staat bekend als een enfant terrible, een verwend jochie dat zich geen raad weet met zijn status als beroemd en gefortuneerd voetballer. Hij raakte veelvuldig in conflict met trainers, kampte vaak met overgewicht en werd veelvuldig gesignaleerd in het nachtleven.
De rumoerige geschiedenis van Cassano zorgde ervoor dat zijn selectie voor het EK niet onbesproken was. Donadoni moest zijn keuze verantwoorden tegenover de Italiaanse media. „Antonio is geen alien. Hij is één van de jongens,” liet de bondscoach weten. „Hij heeft geleerd van zijn schorsing en weet wat het is om deel uit te maken van een groep.”
Cassano werd dit seizoen voor vijf duels geschorst na zijn wangedrag in de wedstrijd tegen Torino. De spits gooide destijds zijn shirt in het gezicht van de scheidsrechter, die hem een rode kaart had gegeven.
Cassano behoorde samen met Alessandro del Piero tot de verrassingen in de selectie van La Squadra Azzurra. De aanvaller, geboren en getogen in Bari, maakt voor het eerst sinds september 2006 weer deel uit van het nationale voetbalteam. Donadoni wilde de 25-jarige aanvaller belonen voor zijn goede optreden bij Sampdoria, dat zich afgelopen seizoen verzekerde van Europees voetbal.
Het tumult komt op een ongelegen moment voor Donadoni. De coach raakte eerder deze week zijn aanvoerder kwijt, Fabio Cannavaro. De verdediger werd gisteren succesvol geopereerd aan zijn enkel. In een persverklaring liet de Italiaanse voetbalbond weten dat de operatie naar tevredenheid is verlopen. Cannavaro, die ongeveer twee maanden uitgeschakeld is, blijft aanwezig op het EK. Hij wil zijn teamgenoten moreel ondersteunen.
Donadoni dubt nog over de vrijgekomen positie in het hart van de verdediging. Voornaamste gegadigde lijkt Giorgio Chiellini, die - wrang genoeg - direct betrokken was bij de blessure van Cannavaro.
Chiellini (23) lijkt de voorkeur te krijgen boven Marco Materazzi, die nog herstellende is van een blessure. Donadoni wil geen risico lopen met de verdediger van Internazionale. Chiellini, in dienst bij Juventus, moet samen met Andrea Barzagli (Wolfsburg) het hart van defensie gaan vormen tegen Nederland. De twee landen spelen maandag (20.45 uur) tegen elkaar in Bern.
De bezetting in de centrale defensie lijkt het enige discussiepunt binnen het elftal van Italië. De posities op het middenveld (Gattuso, De Rossi, Pirlo) en in de aanval (Camoranesi, Toni, Di Natale) zijn zo goed als zeker ingevuld. De vraag is alleen in welk systeem ze zullen opereren. 4-3-3, zoals Donadoni het graag ziet, of 4-5-1, waarbij de buitenspelers ietwat teruggetrokken spelen.
Van der sarquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel benieuwd naar jouw favoriete 12.
hehequote:
Ah ... een offensief ingestelde ploeg.quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Van der sar
Heitinga de cler ooijer bouma
van der vaart sneijder van persie kuyt
Huntelaar
Die clown gaat zeker Mathijssen erin zetten ipv van Bouma![]()
En Huntelaar mag zeker de laatste 10 min spelen
en kuyt ook![]()
quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:31 schreef Barca het volgende:
[..]
Ah ... een offensief ingestelde ploeg.
Maar geen schoppers.quote:
Ik ben robben vergeten zo dom ben ikquote:
Ik verwacht:quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:36 schreef Anonymousz het volgende:
het wordt zeker
van der sar
de cler mathijssen heitinga ooijer
sneijder van der vaart de zeeuw engelaar robben
van nistelrooy
Wou je met 13 spelers spelen?quote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik ben robben vergeten zo dom ben ik![]()
De kans is wel heel erg groot dat Mathijssen tegen Italie gaat spelenquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik verwacht:
Van der Sar
Melchiot, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst
De Zeeuw, Engelaar
Sneijder, Van der Vaart, Robben
Van Nistelrooy
Dan zeg ik:
Heitinga op de positie van De Zeeuw
Boulahrouz op de positie van Heitinga
Van Bronckhorst op de positie van Engelaar
Bouma op de positie van Van Bronckhorst
De Jong op de positie van Sneijder
Kuyt op de positie van Van Nistelrooy
Nee Robben ipv Affely bedoel ikquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik verwacht:
Van der Sar
Melchiot, Heitinga, Mathijsen, Van Bronckhorst
De Zeeuw, Engelaar
Sneijder, Van der Vaart, Robben
Van Nistelrooy
Dan zeg ik:
Heitinga op de positie van De Zeeuw
Boulahrouz op de positie van Heitinga
Van Bronckhorst op de positie van Engelaar
Bouma op de positie van Van Bronckhorst
De Jong op de positie van Sneijder
Kuyt op de positie van Van Nistelrooy
[..]
Wou je met 13 spelers spelen?
Je hebt Afellay niet in je opstelling staan.quote:
Het is niet mijn opstelling. (Nee, die van jouquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:53 schreef Anonymousz het volgende:
of deze opstelling Barca
----------- Van der Sar ---------------
-- Melchiot -- Ooijer -- Bouma -- Gio --
------- De Zeeuw ( of Kuyt) ---- Heitinga -----
--- Van Persie ----- Sneijder ----- Robben--
------------- Van Gol -------------
Ja, Dat is zijn Bijnaamquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:59 schreef Barca het volgende:
[..]
Het is niet mijn opstelling. (Nee, die van jou)
Ik vind Ooijer een slechte speler. Bouma te klein voor in het centrum. De Zeeuw is niet in vorm. Kuyt zou ik gewoon in de voorhoede opstellen. Heitinga zou ik niet op links zetten. Wie is Van Gol? Ik neem aan dat dat Ruud is. Hem zou ik niet opstellen in de basis tegen Italië. Zou VdV gebruiken i.p.v. Wesley.
Maar leuk om jouw opstelling eens te zien. Lijkt wel een beetje op die van Bassie. Want hij zal Ooijer wel rechtsback zetten i.p.v. Melchiot.
Oh. Ik zag de bijnaam al vaker maar begreep niet van wie. Al las ik dat nauwelijks. Te weinig interesse.quote:
Ja, nemen we een voorschot op de ellende (voor hem) die dan nog volgt.quote:Op donderdag 5 juni 2008 19:04 schreef Anonymousz het volgende:
Barca, Stel het wordt een gelijkspel gaan we Bassie alsnog uitlachten?
Hey superworm je zei gisteren: het wordt 261-114 voor Nederlandquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:12 schreef superworm het volgende:
Na-ah, Frankrijk en Roemenië can be real bitches. Als je tegen Denemarken gelijkspeelt...
Dat denk ik ook.quote:
Nee, serieus: ik denk NL-Italië 2-3, NL-Frankrijk 2-1 en NL-Roemenië 1-0.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:17 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Hey superworm je zei gisteren: het wordt 261-114 voor Nederland
maar hoeveel wordt het tegen Frankrijk en Roemenie?
Oh, en bij Italië en Roemenië HEEL veel kaarten. Dat wordt vuig, ik zweerquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:23 schreef superworm het volgende:
[..]
Nee, serieus: ik denk NL-Italië 2-3, NL-Frankrijk 2-1 en NL-Roemenië 1-0.
Tsja, een half fascistenelftal tegen een team zigeuners.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:24 schreef superworm het volgende:
[..]
Oh, en bij Italië en Roemenië HEEL veel kaarten. Dat wordt vuig, ik zweer
niet normaal hierquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:46 schreef DANILXL het volgende:
WAT EEN SPANNING NOG EEN PAAR DAGENNN!!!!!!!!!!!!!!!!
HOLLAND!!!
Hey was jij dat?quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet normaal hier
heb vandaag een droeftoeter gekocht, en al uitgeprobeerd in de tuin
[ afbeelding ]
Zaten hier ook te toeteren, de schavuitenquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, 2.50 bij intertoys
zo buurjongetje jankte er na 10 min![]()
Klopt. En dan ben ik het met de keuze voor Ooijer niet eens met de coach. Ooijer zou ik ook tegen Frankrijk en Roemenië niet opstellen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
Volgens de NOS gaat dit de opstelling worden (als ik me het tenminste goed herriner, de voorhoede weet ik niet zeker).
Van der Sar;Melchiot, Ooijer, Mathijsen, Van Bronckhorst; de Jong, Engelaar; Sneijder, v/d Vaart, Robben; Van Nistelrooy
haha vetquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
niet normaal hier
heb vandaag een droeftoeter gekocht, en al uitgeprobeerd in de tuin
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:39 schreef WEST het volgende:
Ik ben 2000 nog niet vergeten. Uitgeschakeld worden in de halve finale en ik was die dag in nijmegen en moest terug richting zwolle en daar zaten toen ook een paar italianen in de trein en de hele reis maar feestvieren.![]()
![]()
Revance is het code woord
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een petquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:40 schreef DANILXL het volgende:
[..]
haha vet
ik ga morgen 8 kratten bier halen en een trom-pet
hehe ja feestje enzoquote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een pet
AD Sportwereldquote:Nederland geheel in oranje tegen Italië
LAUSANNE - De spelers van het Nederlands elftal zijn maandagavond tijdens de eerste wedstrijd op het EK tegen Italië geheel in het oranje gestoken. De UEFA heeft de KNVB laten weten dat de ploeg in het thuistenue mag voetballen.
Dat is dus voor deze wedstrijd een oranje shirt, een oranje broek en oranje kousen. Italië draagt de traditionele blauwe shirts.
Normaliter speelt Oranje met witte broek en lichtblauwe sokken, maar dat lijkt te veel op die van de Italianen. De wedstrijd tussen Nederland en Italië begint om 20.45 uur in Bern.
Ik niet, helemaal Oranje is juist mooiquote:Op vrijdag 6 juni 2008 11:33 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
AD Sportwereld
Ik vond de outfit met witte broeken juist mooi![]()
Huidige shirt natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oranje Wit Oranje is nog mooier ja
Maar is het nou met het huidige shirt (nederlandse vlag in de kraag) of die van het WK?
[ afbeelding ]
1920 Vriendschappelijk 1:1quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef maxson het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker door![]()
![]()
![]()
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:25 schreef Art_Core het volgende:
Wat een flauwekul weer, als wij "thuis"spelen moeten die italianen zich aanpassen; dus wit shirt met blauwe broek en witte kousen. Denk je dat de Duitsers helemaal in het wit gaan spelen als ze "thuis" spelen?
Ik heb ooit ergens gehoord dat ze dat moeten doen voor die paar bosjesmannen in de binnenlanden van Lesotho die het EK nog via een zwart-wit-televisie bekijken. Die kunnen het anders niet onderscheiden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.
Waarom kan dat niet en moeten wij allerlei variaties toepassen? Net zoals tegen Wales afgelopen week. Speel je verdomme thuis in een volle Kuip, speel je in het UITtenue. Laat dat klote Wales zich maar aanpassen.
Dan nog, dan kan Nederland toch wel in oranje-wit-blauw en Italië in wit-blauw-wit?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb ooit ergens gehoord dat ze dat moeten doen voor die paar bosjesmannen in de binnenlanden van Lesotho die het EK nog via een zwart-wit-televisie bekijken. Die kunnen het anders niet onderscheiden.
Ik heb drie woorden voor je: Mer Chan Dising.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso snap ik dat nooit, vooral de laatste jaren niet. Op het WK 2006 hebben we volgens mij nul keer in ons echte thuistenue gespeeld. 3x in compleet oranje en 1x in het uitshirt.
Waarom kan dat niet en moeten wij allerlei variaties toepassen? Net zoals tegen Wales afgelopen week. Speel je verdomme thuis in een volle Kuip, speel je in het UITtenue. Laat dat klote Wales zich maar aanpassen.
JORIEN LEKKER MET JE DRONKE KOP IN DE BOSJES LIGGEN EN DAT ER DAN EEN FOTO VAN GEMAAKT WORDT!! WHOOHOO!!!1quote:Op donderdag 5 juni 2008 23:44 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
8 blikjes zijn al voldoende hoor voor een pet
Als een maatje van me zoiets zou zeggen en het meende dan zou ik em gewoon een schop verkopen. Je bent toch geen mongool of watquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:42 schreef Anonymousz het volgende:
Volgens ben ik de enige die niet naar de wedstrijd gaat kijken
Ff seriues ik durf echt niet te kijken ik weet niet waarom
Ik ben gewoon een mietje
Misschin komt het door de spanningquote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:44 schreef papalaatmetietenlos het volgende:
[..]
Als een maatje van me zoiets zou zeggen en het meende dan zou ik em gewoon een schop verkopen. Je bent toch geen mongool of wat
quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:06 schreef Barca het volgende:
Ga al mijn buren gek maken met mijn trom-pet.
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.quote:
Das stoer hoorquote:
Jij alleen natuurlijk, opgesloten in je eenzame kraakpand.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.
Ja tuurlijk. Als Zuid-Korea de groepsronde niet doorkomt dan maar elke tegenstander van Oranje he.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Mijn buren hebben onze flat helemaal oranje gemaakt. Ik ga bij ieder doelpunt van de tegenstander heel hard trommelen.
"helden"...dat klinkt goed in ieder gevalquote:'We kunnen helden worden. Dat gevoel heb ik echt. Ik denk dat er iets heel moois gaat gebeuren.
leipe shit ouwequote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:10 schreef Barca het volgende:
[..]
Gelukkig ik ben niet de enigequote:
ikke wel, maar ik vrees dat bekende gevoel van 'au'quote:
Wehe we hebben zeker een team dat kampioen kan wordenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 22:42 schreef Hankster het volgende:
Van Persie:
[..]
"helden"...dat klinkt goed in ieder geval
Naah, we hebben een team dat kampioen wil worden , kunnen moeten we nog even afwachtenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 01:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wehe we hebben zeker een team dat kampioen kan worden
Alle vriensdschappeijke wedstrijden buiten beschouwing gelaten:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 13:17 schreef pulletje het volgende:
[..]
1974 EK-kwalificatie 3:1 winst
1975 Ek-Kwalificatie 1:0 verlies
1978 eindronde WK 2:1 winst
2000 Eindronde EK 0:0 verlies na strafschoppen
Ja, KJH als buitenspelerquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Arjen Robben GeblesseerdDirk Kuyt of KJH voor hem in de plek
Loser, KJH rechtsmidquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:27 schreef Anonymousz het volgende:
Arjen Robben GeblesseerdDirk Kuyt of KJH voor hem in de plek
Ow Serieus dan wordt het Kuytquote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, KJH als buitenspeler.
Van der Vaart - Sneijder -Kuijt zal het dan wel worden achter Ruud. Misschien van Persie wel.
Hehequote:
nosteletekst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |