bij 88 vind ik die wedstrijd tegen Engeland toch ook we lucky:Dquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Heerlijkheid het volgende:
[..]
Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?
88 - Kieft met lucky tegen Ierland
92 - oorlog in Joegoslavie, Denemarken mag mee doen en wint
96 - buitenspel golden goal Bierhoff
00 - Italie: 2 penals tegen in de halve finale, toch door
04 - Griekenland met 4 punten door in poule
Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruitquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.
Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruit
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historiequote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.
Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.
Dus ja... gefeliciteerd!
Hij heeft anders wel gelijk. Wij zijn een veel kleiner land, hebben veel minder inwoners, en er is ook minder corruptie. Italië heeft meer prijzen gewonnen, maar wie heeft daar (buiten die pizzavreters zelf en een stel landverraders hier) van genoten?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:
[..]
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historieDat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
Wat weet jij daar nou van flapdrol?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:
[..]
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historieDat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.
Ik blijf iig bij mijn mening, als je het niet erg vindt.
Edit Je avatar mag er zijn.![]()
jaquote:
Ik wist dat die zin van mij dit zou ontlokken, ITA heeft een hele goede staat van dienst. Toch zou ik die WK's van de jaren dertig tussen aanhalingstekens willen zetten. Een toernooi waar maar een handjevol landen aan meedoen en waarbij kwalificatierondes niet van toepassing zijn vind ik nogal onvergelijkbaar met de 'echte' WK's vanaf 66.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'
Ach, we zullen zien.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.
Nederland gaat vast ook kansen krijgen, maar Nederland wil er dan ook nog aardig wat kansen missen. Dat is trouwens altijd al een manko geweest van Nederland.
Maar eigenlijk twijfel ik of Nederland wel genoeg kansen gaat krijgen. Ach, ik wacht maar af.
We gaan het idd zien. Misschien kan je na de wedstrijd maandag beter zeggen wat die bepaalde kwaliteiten van Nederland dan zijn, die we eerder misten, want als dat zo is kan ik me goed voorstellen dat je het pas na de wedstrijd van maandag kan laten 'zien'.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Ach, we zullen zien.
0-3 is zeker niet ondenkbaar. Maar ik vertrouw erop dat NL er staat en die mouwen ook opstroopt. Ik geloof dat dit team bepaalde kwaliteiten heeft die we eerder altijd misten.
Dromen zijn bedrog.quote:Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had gedroomd dat Nederland met 4-0 won
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |