abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Games donderdag 5 juni 2008 @ 15:20:00 #151
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_59146453
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Heerlijkheid het volgende:

[..]

Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?

88 - Kieft met lucky tegen Ierland
92 - oorlog in Joegoslavie, Denemarken mag mee doen en wint
96 - buitenspel golden goal Bierhoff
00 - Italie: 2 penals tegen in de halve finale, toch door
04 - Griekenland met 4 punten door in poule
bij 88 vind ik die wedstrijd tegen Engeland toch ook we lucky:D

98 - Brazilie gaat door terwijl Nederland een loep zuivere pingel hoort te krijgen in het einde van de wedstrijd.

06- Italie gaat door nadat de aussies een pingel horen te krijgen
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:21:21 #152
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146512
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:15 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.
Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruit
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_59146594
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:21 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ik ben niet zo snel tevreden, maar ik kan niet tegen huilende mannen, dus vooruit
Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.
Ik blijf iig bij mijn mening, als je het niet erg vindt.

Edit Je avatar mag er zijn.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:26:50 #154
170953 Intension
What's my name?
pi_59146652
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.

Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.

Dus ja... gefeliciteerd!
Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historie Dat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
It ain't over, until it's over.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:30:24 #155
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_59146726
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:

[..]

Precies, want Nederland heeft ook echt veel gepresteerd in de voetbal historie Dat je offtopic gaat met je kinderachtig antwoord, bevestigd alleen maar hoe gefrustreerd je bent met het nederlands voetbal.
Hij heeft anders wel gelijk. Wij zijn een veel kleiner land, hebben veel minder inwoners, en er is ook minder corruptie. Italië heeft meer prijzen gewonnen, maar wie heeft daar (buiten die pizzavreters zelf en een stel landverraders hier) van genoten?
Gourmetten of steengrillen?
pi_59146917
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Blik het volgende:
Sneijder niet geblesseerd
Is het al zeker?
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:38:17 #157
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146931
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:26 schreef Intension het volgende:

[..]

Wat weet jij daar nou van flapdrol?

Maareh, in 98 had NL wereldkampioen kunnen worden. In 74, in 78 ook.

Wij zijn het net-niet land. Daar staat tegenover dat Nederland wereldwijd een grote naam heeft dankzij het voetbal op zich. Dat heeft Italie weer niet.

Dus daarom: alles bij elkaar, hebben we het zo slecht niet gedaan.

Mijn antwoord is niet kinderachtig, maar de keiharde realiteit. Buiten het voetbal neemt niemand Italie of Italianen serieus.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:39:03 #158
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146967
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:24 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Weet je wat ik het 'mooie' vind, aan jouw posts. Ik kan gewoon merken dat je heel veel vertrouwen hebt in het Nederlands elftal. Of dat terecht of onterecht is, zullen we maandag wel zien.
Ik blijf iig bij mijn mening, als je het niet erg vindt.

Edit Je avatar mag er zijn.

Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:39:34 #159
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146990
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is het al zeker?
volgens mij wel
pi_59147037
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:37 schreef Nashje het volgende:

[..]

Is het al zeker?
ja
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59147096
pi_59147212
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:

[..]

Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ik wist dat die zin van mij dit zou ontlokken, ITA heeft een hele goede staat van dienst. Toch zou ik die WK's van de jaren dertig tussen aanhalingstekens willen zetten. Een toernooi waar maar een handjevol landen aan meedoen en waarbij kwalificatierondes niet van toepassing zijn vind ik nogal onvergelijkbaar met de 'echte' WK's vanaf 66.

DLD en BRA daarentegen hebben het meeste gewonnnen in vanaf de jaren 60 en doen elk jaar serieus weer mee. Kan niet anders dan zwaar respect daarvoor hebben. Met name voor BRA die het ook nog eens met mooi voetbal doet.

En wat NL betreft, enige punten:

- NL is veel kleiner dan ITA, kennelijk wordt NL zo gerespecteerd dat we altijd rechtstreeks vergeleken worden met de grote landen
- NL heeft grotere namen voortgebracht dan Italie, je koopt er niets voor maar nietemin geeft het wel aan dat NL een donders goede voetbal-opleiding heeft
- Kijk je naar wat NL bereikt heeft op toernooien dan is dat gewoon erg goed. Hoofdprijzen zijn er niet superveel helaas, maar toch voetballen we over het algemeen wel ver door.
- NL heeft totaal-voetbal in de wereld gebracht, ITA catanazio, nuff said.
- NLse coaches zijn de beste die er te vinden zijn, ITA heeft ook goede maar het kleine NL heeft dat toch beter voor mekaar. Michels was uitgeroepen als beste coach van 20e eeuw.

In mijn ogen hoeft NL maar 1 keer het WK te winnen om de cirkel helemaal rond te krijgen. Voor onze grootte is dat meer dan genoeg, overachieven eigenlijk. En die twee finale-plaatsen tikken toch lekker aan en onderstrepen het nog meer.

Voor de duidelijkheid, ik heb WEL respekt voor ITA als voetbalnatie, maar om NL nou neer te zetten als 2e rangs voetballand vind ikzelf enorm arrogant.

[ Bericht 8% gewijzigd door alex4allofyou op 05-06-2008 15:55:48 ]
pi_59147282
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:39 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Veel vertrouwen? Neuhhhh... Maar ik hou niet zo van dat 'oei, we komen helemaal nergens'
Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.
Nederland gaat vast ook kansen krijgen, maar Nederland wil er dan ook nog aardig wat kansen missen. Dat is trouwens altijd al een manko geweest van Nederland.
Maar eigenlijk twijfel ik of Nederland wel genoeg kansen gaat krijgen. Ach, ik wacht maar af.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:58:32 #164
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59147522
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:49 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Ik dacht het te merken, maar goed. Ik vind Italië, ondanks het wegvallen van Cannavaro, gewoon nog een heel sterk team. Daarbij zijn de individuele kwaliteiten zeer aanwezig. Italianen kunnen net als Duitsers echt de mouwen opstropen en als team gaan voetballen, op de momenten dat het niet lekker draait. En ze verslappen niet vaak. Daarbij denk ik dat onze verdediging er veel door gaat laten. In het doel staat Van der Sar, maar alleen op hem te vertrouwen achterin, vind ik een groot risico. Stel dat de voorhoede-spelers van de Italianen lekker combineren en ze redeljik wat '100% kansen' gaan krijgen, dan kan het zo heel vlug gaan. Als dat 3 keer gebeurd, sta je wel met 0-3 achter.
Nederland gaat vast ook kansen krijgen, maar Nederland wil er dan ook nog aardig wat kansen missen. Dat is trouwens altijd al een manko geweest van Nederland.
Maar eigenlijk twijfel ik of Nederland wel genoeg kansen gaat krijgen. Ach, ik wacht maar af.
Ach, we zullen zien.

0-3 is zeker niet ondenkbaar. Maar ik vertrouw erop dat NL er staat en die mouwen ook opstroopt. Ik geloof dat dit team bepaalde kwaliteiten heeft die we eerder altijd misten.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:59:38 #165
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59147552
Zelfs zonder Marco is Italië nog sterke tegenstander. Hoop dat onze slager speelt.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59147581
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:58 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Ach, we zullen zien.

0-3 is zeker niet ondenkbaar. Maar ik vertrouw erop dat NL er staat en die mouwen ook opstroopt. Ik geloof dat dit team bepaalde kwaliteiten heeft die we eerder altijd misten.
We gaan het idd zien. Misschien kan je na de wedstrijd maandag beter zeggen wat die bepaalde kwaliteiten van Nederland dan zijn, die we eerder misten, want als dat zo is kan ik me goed voorstellen dat je het pas na de wedstrijd van maandag kan laten 'zien'.
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:01:14 #167
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_59147597
De tuin versierd
Het shirt net gekocht

zin in
pi_59147601
Ik ben benieuwd
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:02:24 #169
139407 jorienvdherik
pi_59147629
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:01 schreef Jasza het volgende:
Ik ben benieuwd
Bier en frituur ook
pi_59147703
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:02 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Bier en frituur ook
Frituur

Lekker de BBQ aangooien
pi_59147717
Ik had gedroomd dat Nederland met 4-0 won
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_59147794
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:05 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik had gedroomd dat Nederland met 4-0 won
Dromen zijn bedrog.

Dus Nederland gaat met 5-0 winnen
  donderdag 5 juni 2008 @ 16:09:01 #173
139407 jorienvdherik
pi_59147817
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:04 schreef Jasza het volgende:

[..]

Frituur

Lekker de BBQ aangooien
lekker in de regen
pi_59147826
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 16:09 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

lekker in de regen
Overdekt buitenterras
  Redactie Games donderdag 5 juni 2008 @ 16:09:37 #175
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_59147830
Nederland moet snel scoren!
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')