1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | 1921 Vriendschappelijk 2:2 1928 Vriendschappelijk 3:2 verlies 1930 Vriendschappelijk 1:1 1974 EK-kwalificatie 3:1 winst 1975 Ek-Kwalificatie 1:0 verlies 1978 eindronde WK 2:1 winst 1979 Vriendschappelijk 3:0 verlies 1981 Vriendschappelijk 1:1 1988 Vriendschappelijk 1:0 verlies 1990 Vriendschappelijk 0:0 1990 Vriendschappelijk 1:0 verlies 1992 Vriendschappelijk 2:3 verlies 2000 Eindronde EK 0:0 verlies na strafschoppen 2005 Vriendschappelijk 1:3 verlies |
Behaalde resultaten in het verleden geven geen garanties voor de toekomstquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
De voorgaande resultaten zien er niet best uit, bron: fifa.com
[ code verwijderd ]
15 wedstrijden:
twee maal gewonnen
zeven maal gelijk
zes maal verloren
dit zegt uiteraard niet zoveel. Ik ga ervanuit dat NL tot op het bot gemotiveerd zal zijn. Door een knullige fout van de Joris M. komen we achter en in de 2e helft zullen Boulah en Van Persie gebracht worden, de einduitslag zal 2-1 voor Nederland worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef Heerlijkheid het volgende:
De voorgaande resultaten zien er niet best uit, bron: fifa.com
[ code verwijderd ]
15 wedstrijden:
twee maal gewonnen
zes maal gelijk
acht maal verloren
edit: miscalculatie
Ik denk dat je best eens gelijk kan krijgen, 1-1 of 0-0 gok ik. Niks spectaculairs iig.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef Shreyas het volgende:
Volgens mij wordt dit een teleurstellende saaie 0-0 wedstrijd waarbij zowel Nederland als Italië rustig de kat uit de boom kijken.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:26 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Italië moet altijd groeien in een toernooi, kortom direct drie punten pakken moet mogelijk zijn.
Hij zei wankdorf 111:d;:D:;D:;d;quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:11 schreef thedeedster het volgende:
Ik heb nu pas door dat we in Wankdorf spelen...![]()
Als dat geen divine intervention is!![]()
Neequote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben je een Italiaan?![]()
2-1 voor ons offcourse, Robben en RvN
Nee hij is lid van Barca's fanclubquote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:12 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ben je een Italiaan?![]()
2-1 voor ons offcourse, Robben en RvN
Ik ben een meisje hoorquote:
Dat hebben we 2 jaar terug genoeg gezienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
Een harde wedstrijd met veel gele kaarten
Gelukkig hebben vrouwen geen verstand van voetbal, dus dit moet je met een grote korrel (eigenlijk een vat) zout nemen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:30 schreef gimme.shelter het volgende:
Italie gaat makkelijk winnen!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:41 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dat hebben we 2 jaar terug genoeg gezien
Biertjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Het kan me niet schelen hoe, als we maar winnen van die tyfus Italianen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
oei, pas je op wat je zegt??quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen geen verstand van voetbal, dus dit moet je met een grote korrel (eigenlijk een vat) zout nemen.
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker doorquote:
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
in 1974 in ieder gevalquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:58 schreef maxson het volgende:
[..]
Vertel eens wanneer Nederland ooit van Italie gewonnen heeft?Droom dus maar allemaal lekker door![]()
![]()
![]()
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadionquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef maxson het volgende:
[..]
Tyfus Hollander, schreeuw eens wat minder..kneus
1974quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:00 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
in 1974 in ieder geval
In tegenstelling tot Nederland is Italie wel eerder in de eerste ronde uitgeschakeld
Nou jij weer.
Die grote bek die kwam pas later.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef maxson het volgende:
[..]
1974![]()
![]()
en nou ineens zo een grote bek.Maandag worden dat harde kletsen op de billen
![]()
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergangquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Die grote bek die kwam pas later.
Dit was slechts een opsomming van feitjes
We zien het maandag wel, ik heb geen idee.
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treurenquote:
Hoogmoed komt voor de val!quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
En Hoegaarden voor de kater.quote:
Fijn, ga jij je maar lekker in poepgat vingeren op die mooie Italiaanse haren. Gaan wij wel roemloos ten onder met frisse vingersquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Ik zit maar een beetje te ouwehoeren. Of mag zo'n one-liner ook niet? Anyway ... ik haal oranje ranja in huis! Voor mijn gasten. Voor mezelf goede Italiaanse of Franse wijn. En cola. Geen idee nl. of er ook goede Roemeense wijn verkrijgbaar is bij mijn buurtslijterij.quote:
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:23 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee...Jullie gaan Dinsdag wakker worden met een kater en de krante koppen bevestigen nogmaals jullie ondergang![]()
![]()
![]()
Makkelijker wordt het zeker niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:00 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad, maandag verliezen en je bent al gelijk uitgeschakeld.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadion
quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]!
Prima opstelling van jou op de vorige pagina trouwens. Kan me er wel in vinden. Tenminste iemand die snapt dat Heitinga als verdedigende middenvelder veel beter tot zijn recht komt, dan als verdediger. Zeker tegen de Italianen heb je twee échte brekers op het middenveld nodig, om de counter eruit te halen.
Met mogelijk Heitinga i.p.v. De Jong, die doorschuift naar de positie van Sneijder. Kuyt als vervanger van Van der Vaart (op rechts, De Jong schuift dan naar binnen) of Van Nistelrooy (een spits die meer loopt).quote:
Heitinga..quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:04 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]!
Prima opstelling van jou op de vorige pagina trouwens. Kan me er wel in vinden. Tenminste iemand die snapt dat Heitinga als verdedigende middenvelder veel beter tot zijn recht komt, dan als verdediger. Zeker tegen de Italianen heb je twee échte brekers op het middenveld nodig, om de counter eruit te halen.
Barcaquote:
Als Nederlander mag je tegenwoordig niet meer kritisch kijken. Kom op zeg. Iedereen mag vanzelfsprekend kritiek geven. Als Nederland tegen italië echt zo fantastisch speelt, dan zal dit echt wel worden toegegeven door iedereen. Gewoon realistisch zijn kan soms geen kwaad hoor. Mensen kunnen nu wel gaan zeggen dat Nederland dit gaat winnen, maar van Italië winnen zal gewoon verdomd moeilijk ( zoniet onmogelijk met dit elftal ) gaan. Zonder een portie geluk, maakt Nederland geen schijn van kans.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:42 schreef RedGuy het volgende:
Kunnen alle tegenstanders van Nederland tijdens het EK niet gewoon uitgezet worden?
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef superworm het volgende:
Ik zeg, beide doelmannen krijgen een rode kaart en het wordt 261-114 voor Nederland.
Kun jij, als jomanda-zijnde, dan ook even zeggen wie er geel krijgt en in welke minuut dat gebeurd.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:47 schreef superworm het volgende:
Ik zeg, beide doelmannen krijgen een rode kaart en het wordt 261-114 voor Nederland.
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:52 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Kun jij, als jomanda-zijnde, dan ook even zeggen wie er geel krijgt en in welke minuut dat gebeurd.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.
En wie gaan allemaal scorenquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:55 schreef superworm het volgende:
[..]
Van der Sar geeft de scheids een kopstoot in de 1e minuut omdat hij het andere doel mooier vond, dan gaan beide doelmannen vechten, twintig minuten blessuretijd, waarin Nederland haar 113-1 achterstand weet terug te werken met een stok die ze op de middenstip hebben geplaatst en een elastiek aan de bal.
Droom lekker verderquote:Op woensdag 4 juni 2008 14:16 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
2-1 voor Nederland, dankzij heel veel mazzel.
Dat heeft u goed geconstateerd. In de eerste helft scoren de Italianen al 2x. Waarvan de 0 - 2 uit een penalty. Een van de verdedigers krijgt rood. Van Nisterlooy wordt gewisseld voor een andere verdediger waardoor we helemaal niemand meer hebben in de 16 meter van de Azzuri. De Italianen brengen een extra aanvaller / aanvallende middenvelder en scoren zo in de tweede helft nog 2x.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Barca![]()
0-4 volgens jou gaat oranje niet scoren
Rijke fantasie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:36 schreef Barca het volgende:
[..]
Dat heeft u goed geconstateerd. In de eerste helft scoren de Italianen al 2x. Waarvan de 0 - 2 uit een penalty. Een van de verdedigers krijgt rood. Van Nisterlooy wordt gewisseld voor een andere verdediger waardoor we helemaal niemand meer hebben in de 16 meter van de Azzuri. De Italianen brengen een extra aanvaller / aanvallende middenvelder en scoren zo in de tweede helft nog 2x.
Omg jij bent echt hopeloos lachen. Niet dat ik Nederland zo hoog inschat, maar jouw aandachttrekkerij over je landje (hoe oud ben je, 12 ,en je zit 20u/dag achter je PC?) laat mij gewoon spontaan een kopje koffie drinken.quote:
Maxson is een echtequote:
Duidelijk verschil aan kwaliteitquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maxson is een echte![]()
ItaliaOf je nou met engelaar en de zeeuw speelt of met Pirlo en Gattuso
Idd iedereen heeft het telkens over het verschil in de verdediging, maar ik denk dat het verschil vooral op het middenveld gemaakt wordquote:
Met sneijder en vd vaart kom je idd wel wat verder, maar toch is het qualiteit verschil veel te groot denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 15:28 schreef Barca het volgende:
Ligt eraan welke middenvelders Bassie opstelt.
Hij moet ook met Heitinga en De Jong als verdedigende middenvelders spelen. In ieder geval tegen Italie.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:16 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Maxson is een echte![]()
ItaliaOf je nou met engelaar en de zeeuw speelt of met Pirlo en Gattuso
Inderdaad. Zie tekst voor uitleg.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:19 schreef Vidacz het volgende:
Geen RVP, RVN en Sneijder. Wel Mathijsen en De Jong. Zo komen we er wel.
Of voor jouquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:02 schreef maxson het volgende:
[..]
1974![]()
![]()
en nou ineens zo een grote bek.Maandag worden dat harde kletsen op de billen
![]()
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:30 schreef Barca het volgende:
Van Persie, Huntelaar (of Van Nistelrooy) en Sneijder zijn de wissels.
Bij mijn weten wel meer. Maar, je mag toch maar 3 spelers wisselen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.
Er mogen 12 wissels op de bank plaatsnemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:23 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Er mogen tijdens dit EK maar 3 spelers op de bank zitten.
Die site waar je zo'n plaatje kunt maken biedt slechts de mogelijkheid om 3 wisselspelers te kiezen. Is dat niet overeenkomstig de spelregels?quote:Op woensdag 4 juni 2008 17:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er mogen 12 wissels op de bank plaatsnemen.
ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:01 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Onder de groene zoden, onder een blok beton liggen 40 Italianen in het heyzelstadion
neequote:Op woensdag 4 juni 2008 17:39 schreef Barca het volgende:
[..]
Die site waar je zo'n plaatje kunt maken biedt slechts de mogelijkheid om 3 wisselspelers te kiezen. Is dat niet overeenkomstig de spelregels?
Zie mijn opstelling (met tekst en uitleg). Ik zou juist kiezen om behoudend van start te gaan. Je kunt in de 2e helft altijd nog aanvallender gaan spelen. Liever 1 winstpunt (door gelijkspel) dan 3 verliespunten (door een nederlaag).quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:42 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Met sneijder en vd vaart kom je idd wel wat verder, maar toch is het qualiteit verschil veel te groot denk ik
Hoeveel spelers mag je dan vervangen?quote:
ow sorry, las verkeerd. Je mag 3 x wisselen ja. Dacht dat werd bedoeld hoeveel spelers je op de bank mocht hebbenquote:
Er mogen 12 spelers op de bank zitten. Werd gezegd. Iedereen maakt wel eens een foutje.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:45 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ow sorry, las verkeerd. Je mag 3 x wisselen ja. Dacht dat werd bedoeld hoeveel spelers je op de bank mocht hebben
Dat is, met het oog op de overige wedstrijden, niet eens zo'n slechte uitslag. Al is het wel frustrerend als dat de uitslag is terwijl je het beste van het spel liet zien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 20:21 schreef UtrechtSlim het volgende:
Dit wordt natuurlijk een 0-0. Twee Italiaanse bondscoaches ontmoeten elkaar en dat wordt een behoudende remise. Beide landen gaan tevreden en met opgeheven hoofd van het veld.
In de verste verte niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !
blinde vink, schijtlul, corrupte hond, schele jood, hee kankerneger!quote:
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Blik het volgende:
Als Sneijder idd niet mee kan doen tegen Italië zie ik het somber in, gegarandeerd verlies
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Barca het volgende:
Waarom zou Sneijder niet mee kunnen doen? Is hij op de training geblesseerd geraakt?
Ik las het net.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Barca het volgende:
Hij komt in mijn opstelling voor de wedstrijd tegen Italië niet voor in de basis maar het zou wel vervelend zijn als hij helemaal niet kan spelen.
Als dat wel zo is dan hoop ik dat hij wel kan spelen tegen Frankrijk en Roemenië.
Mocht er een vervanger moeten komen dan lijken Landzaat en Maduro me de logische kandidaten. Al zou ik niet vreemd opkijken als fUrby wordt opgeroepen.
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Finale Italië - Portugal kan toch?
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe NL de vrijgekomen plek van Cannavaro bloot gaat leggen. Italianen krijgen maar geen vat op de ontketende Robben en Sneijder op die plek.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal, de basis is gelegd voor weer een nieuwe veelbelovende generatie. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal Duitsland maakt een goede kans om het EK te winnen.
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ja, die finale heb ik voorspeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:03 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.
Barcelonaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, die finale heb ik voorspeld.
[..]
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?
Lijkt me een mooie deal cq weddenschap.
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Maar ja, jij denkt er anders over. Prima.
Toch kun je die weddenschap wel aan gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.
Google het anders maar ff
Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |