abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 juni 2008 @ 12:26:05 #126
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59141199
mij ook wel..
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:05:16 #127
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59142208
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef BramKVO het volgende:

[..]

ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !
In de verste verte niet.

Schaam jij je niet voor je Belgische tongval?
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:06:30 #128
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59142237
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 12:03 schreef pekel het volgende:
Peter Fröjdfeldt fluit.

[ afbeelding ]
blinde vink, schijtlul, corrupte hond, schele jood, hee kankerneger!

Lijkt mij ook wel een goeie!
  donderdag 5 juni 2008 @ 13:58:06 #129
62913 Blik
The one and Only!
pi_59143700
Als Sneijder idd niet mee kan doen tegen Italië zie ik het somber in, gegarandeerd verlies
pi_59143775
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Blik het volgende:
Als Sneijder idd niet mee kan doen tegen Italië zie ik het somber in, gegarandeerd verlies
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karig .
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:04:27 #131
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_59143870
Waarom zou Sneijder niet mee kunnen doen? Is hij op de training geblesseerd geraakt?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_59143918
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Barca het volgende:
Waarom zou Sneijder niet mee kunnen doen? Is hij op de training geblesseerd geraakt?
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:06:52 #133
217108 Saeramir
SYTYCD-maniak
pi_59143932
ja
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:14:12 #134
30220 Barca
pi_59144155
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.
Ik las het net.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Barca het volgende:
Hij komt in mijn opstelling voor de wedstrijd tegen Italië niet voor in de basis maar het zou wel vervelend zijn als hij helemaal niet kan spelen.

Als dat wel zo is dan hoop ik dat hij wel kan spelen tegen Frankrijk en Roemenië.

Mocht er een vervanger moeten komen dan lijken Landzaat en Maduro me de logische kandidaten. Al zou ik niet vreemd opkijken als fUrby wordt opgeroepen.
pi_59145681
quote:
Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.

NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.

De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.

Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:58:43 #136
30220 Barca
pi_59145789
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.

NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.

De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.

Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.
  donderdag 5 juni 2008 @ 14:58:56 #137
62913 Blik
The one and Only!
pi_59145799
Sneijder niet geblesseerd
pi_59145929
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen. Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen. ) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Finale Italië - Portugal kan toch?
pi_59145950
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Barca het volgende:

[..]

Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:04:30 #140
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59145988
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen. Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen. ) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?

Lijkt me een mooie deal cq weddenschap.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:05:24 #141
170953 Intension
What's my name?
pi_59146013
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
It ain't over, until it's over.
pi_59146032
quote:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe NL de vrijgekomen plek van Cannavaro bloot gaat leggen. Italianen krijgen maar geen vat op de ontketende Robben en Sneijder op die plek. Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal, de basis is gelegd voor weer een nieuwe veelbelovende generatie. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen. ) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal Duitsland maakt een goede kans om het EK te winnen.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:08:02 #143
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146094
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:

[..]

Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.

Bovendien wonen in Italie allemaal Italianen. Je weet wel, die nazi's die overal en altijd slaag kregen, tot aan Ethiopie toe en sindsdien tot hun 40e thuis wonen om met hun machismo indruk te maken op hun moeder, naar wie ze heimelijk lusten in hun strakke speedo broekjes.

Dus ja... gefeliciteerd!
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:08:52 #144
30220 Barca
pi_59146114
quote:
Ja, die finale heb ik voorspeld.
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:03 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:11:14 #145
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146188
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Barca het volgende:

[..]

Ja, die finale heb ik voorspeld.
[..]

Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.
Barcelona

Werkelijke iedere niks voorstellende slijmjurk loopt achter die club aan als Fons Spooren achter een Marokkaans straatjoch.
pi_59146208
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?

Lijkt me een mooie deal cq weddenschap.
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Maar ja, jij denkt er anders over. Prima.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:14:15 #147
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_59146277
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.

Google het anders maar ff
  Redactie Games donderdag 5 juni 2008 @ 15:14:37 #148
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_59146290
quote:

[..]

Toch kun je die weddenschap wel aan gaan
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_59146302
quote:
Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.

Google het anders maar ff
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.
  donderdag 5 juni 2008 @ 15:15:30 #150
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_59146306
quote:

[..]

Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?

88 - Kieft met lucky tegen Ierland
92 - oorlog in Joegoslavie, Denemarken mag mee doen en wint
96 - buitenspel golden goal Bierhoff
00 - Italie: 2 penals tegen in de halve finale, toch door
04 - Griekenland met 4 punten door in poule
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')