In de verste verte niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:17 schreef BramKVO het volgende:
[..]
ben je eigenlijk niet beschaamd, idioot !
blinde vink, schijtlul, corrupte hond, schele jood, hee kankerneger!quote:
Van der Vaart kan ook prima daar spelen, maar daarna wordt het wel erg karigquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Blik het volgende:
Als Sneijder idd niet mee kan doen tegen Italië zie ik het somber in, gegarandeerd verlies
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:04 schreef Barca het volgende:
Waarom zou Sneijder niet mee kunnen doen? Is hij op de training geblesseerd geraakt?
Ik las het net.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, na een duel met Robin Van Persie is hij geblesseerd van het veld gegaan. Hij is nu uit voorzorg op weg naar het ziekenhuis. Maar er is (volgens mij) nog niets bekend of hij wel of niet tegen italië kan spelen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef Barca het volgende:
Hij komt in mijn opstelling voor de wedstrijd tegen Italië niet voor in de basis maar het zou wel vervelend zijn als hij helemaal niet kan spelen.
Als dat wel zo is dan hoop ik dat hij wel kan spelen tegen Frankrijk en Roemenië.
Mocht er een vervanger moeten komen dan lijken Landzaat en Maduro me de logische kandidaten. Al zou ik niet vreemd opkijken als fUrby wordt opgeroepen.
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef maxson het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet treurig...ik verheug me al op Maandag met 100% zelfvertrouwen.Die van jullie, daar twijfel ik aan.Dinsdag zullen jullie gaan treuren![]()
![]()
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:58 schreef Barca het volgende:
[..]
Ik hou overal rekening mee. Van 4 - 0 tot 0 - 4.
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Finale Italië - Portugal kan toch?
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:55 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar haal je de arrogantie vandaan? De enigste landen die arrogant mogen zijn en waarin ik meega in die arrogantie is DLD en BRA.
NL kan gewoon winnen van ITA, zelfs al spelen we als een dweil dan zit er nog altijd een vrije trap van Sneijder in of een individuele actie van Robben bijvoorbeeld. Wil niet zeggen dat dat ook gebeurt maar tegen zulke spelers kun je nooit van tevoren garanderen geen doelpunten tegen te krijgen. Zelfde geldt andersom overigens.
De laatste twee duels NL-ITA zijn er twee met kleine verschillen. NL die er maar geen penalty in kan schieten maar (zelfs voor de rode kaarten) het duel domineerde. En het NL met Vlaar in de basis die gewoon voorkomt, goed meevoetbalt en uiteindelijk het wel best vindt na zoveel blunders van de jongeling.
Ikzelf ga ervanuit dat het een 0-0 of 1-1 wordt, voor beiden een prima resultaat in zo'n openingsduel. Ik hoop natuurlijk op een NL die aanvallend meteen op stoom is. We zien wel. Iig geen grote cijfers, I aint buying that. Als Hiddink met een B-elftal en diens tactische spel de Italianen al flink bezig kan houden tot het eind dan moet dat met het Nederlandse spelersarsenaal nog wel beter kunnen.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe NL de vrijgekomen plek van Cannavaro bloot gaat leggen. Italianen krijgen maar geen vat op de ontketende Robben en Sneijder op die plek.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal, de basis is gelegd voor weer een nieuwe veelbelovende generatie. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal Duitsland maakt een goede kans om het EK te winnen.
Zo gigantisch zijn die verschillen niet. Zeker niet als je ook nog eens kijkt naar de grootte van de landen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:05 schreef Intension het volgende:
[..]
Over arrogantie gesproken, laat Nederland maar eerst eens bereiken wat Italie bereikt heeft en dan kan je verder janken.
Ja, die finale heb ik voorspeld.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:02 schreef Hantuchova80 het volgende:
Maandag wordt het echt genieten geblazen. Genieten hoe Italië de vele zwakke punten van Nederland bloot gaat leggen.Na Van Basten kan het voetbal alleen maar beter worden voor het Nederlands elftal. Eerst overmorgen maar eens genieten van de opening ( vooral opletten op de meiden die er altijd aan meedoen.
) om vervolgens een heerlijk EK te gaan beleven. Italië is mijn grote favoriet, maar ook Portugal maakt een goede kans om het EK te winnen.
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:03 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Was het geen openingsduel dan zou het kunnen, maar de geschiedenis leert ons dat bij openingsduellen van grote landen over het algemeen geen grote uitslagen tevoorschijn komen.
Barcelonaquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:08 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, die finale heb ik voorspeld.
[..]
Ik verwacht een leuke 1 - 1. Heb overal ingevuld 0 - 4 vanwege een recalcitrante 120% anti-Bassie stemming.
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:04 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Als nederland wint, hou je dan de rest van het EK je muil?
Lijkt me een mooie deal cq weddenschap.
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Maar ja, jij denkt er anders over. Prima.
Toch kun je die weddenschap wel aan gaanquote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
Grapjas dat je toch bent. Als Nederland wint, waar ik eigenlijk geen rekening mee houd, zal dat gepaard zijn gegaan met donders veel geluk. Op kwaliteit kan het iig al niet gaan.
Ik doe nooit aan weddenschappen met niets en niemand, dus hopelijk ben je nu tevreden.quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:14 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Dit is geen antwoord op m'n vraag. Zo moeilijk was ie niet hoor.
Google het anders maar ff
Wat is er mis met geluk op een EK, en winnen door geluk?quote:Op donderdag 5 juni 2008 15:11 schreef Hantuchova80 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |