Mwah, Kuyt en De Jong zijn wat minder, maar ook niet niks. Desnoods zet je Huntelaar naast van Nistelrooij, laat je de andere twee middenvelders wat verder afzakken, en speel je 4-4-2.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:14 schreef Saekerhett het volgende:
Maar als één van hun dan uitvalt, dan heb je ook gelijk niks meer.
Dat gaat dus nooit gebeuren hequote:Op donderdag 5 juni 2008 13:19 schreef speknek het volgende:
[..]
Mwah, Kuyt en De Jong zijn wat minder, maar ook niet niks. Desnoods zet je Huntelaar naast van Nistelrooij, laat je de andere twee middenvelders wat verder afzakken, en speel je 4-4-2.
Die zal zijn kans ook wel krijgenquote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef MrSASO het volgende:
Ik zie een kans voor Affelay.
Wat voor een nut heeft aan een systeem vasthouden als de mensen die in het systeem passen uitgevallen zijn? Als straks Mario Melchiot de enige vervanger is en Huntelaar breekt z'n been, dan ga je Melchiot toch ook niet in de aanval zetten maar wat rondschuiven?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Dat gaat dus nooit gebeuren he![]()
Wat voor een nut hebben die oefenwedstrijden dan gehad als je het hele systeem op de kop zet?
Als hij een tackle inzet...quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:19 schreef RayMania het volgende:
Zal wel weer Bert Maalderink geweest zijn. De vlegel.
FuckFuckFuck!quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Net op Radio:
Wesley Sneijder mist EK-wedstrijd tegen Italie.
Jammer, maar we hebben genoeg goede spelers die hem kunnen vervangen.
Hoe kan iemand die nooit scoort een held worden?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Amokzaaier het volgende:
affelay wordt onze held dit EK
Welke zender?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:52 schreef Eppie_NL het volgende:
Net op Radio:
Wesley Sneijder mist EK-wedstrijd tegen Italie.
Jammer, maar we hebben genoeg goede spelers die hem kunnen vervangen.
Van Nos site...quote:Wesley Sneijder heeft donderdag bij de besloten training van het Nederlands elftal een enkelblessure opgelopen. Hij liep die blessure op in een gevecht om de bal met Robin van Persie waarna hij trekkebenend de training verliet.
De middenvelder van Real Madrid is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
???? Wat is dit nu weer voor vergelijking?quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
zolang we de winnaarsmentaliteit missen (lees: geen 6 miljoen mensen in de gaskamer proppen) zullen we nooit de wind mee hebben
ofzo
Gewoon een gebbetje. Waar het op slaat: Die kutmoffen hebben altijd een makkelijke loting, wij slechts zelden. Blijkbaar missen we iets... Wellicht is dat het.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:02 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
[..]
???? Wat is dit nu weer voor vergelijking?
Volgens mij wordt er inderdaad onnodig olie op het vuur gegooid.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:03 schreef Blite het volgende:
Onzin dat hij de wedstrijd mist, ik luister ook radio en hoor er niets over, en geen enkele EK-nieuwssite vermeldt het.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:08 schreef Blight het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er inderdaad onnodig olie op het vuur gegooid.
Beste post ooit.quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
zolang we de winnaarsmentaliteit missen (lees: geen 6 miljoen mensen in de gaskamer proppen) zullen we nooit de wind mee hebben
ofzo
quote:Op donderdag 5 juni 2008 13:55 schreef Amokzaaier het volgende:
affelay wordt onze held dit EK
Ik verwacht Landzaat.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Stel dat hij het EK zou moeten missen he, wie gaat er dan opgeroepen worden?
Landzaat?
Jan Woutersquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Landzaat?
1. Landzaat die speelt dan op een vertrouwde positie. Wesley als controlerende middenvelder is toch een beetje schipperen met de luxe van Van der Vaart en Sneijder in je selectie hebben (en beiden willen opstellen).quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:12 schreef venomsnake het volgende:
Landzaat?
Hoe weet je dat hij vrij normaal liep?quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Saekerhett het volgende:
Jongens, het is niet zo dat hij totaal niet meer kan lopen en per brancard het veld werd afgedragen... Hij liep vrij normaal, heel licht trekkebenend en hij is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Ik gok dat hij voor 80% zeker speelt tegen Italië.
Omdat ik het gezien heb op het sportjournaal. Hij kwam het stadion uit en liep naar een fan toe voor een handtekening.quote:Op donderdag 5 juni 2008 14:19 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Hoe weet je dat hij vrij normaal liep?
Dan heb ik nog liever dat hij Sjaak Polak oproeptquote:Op donderdag 5 juni 2008 14:18 schreef Barca het volgende:
[..]
1. Landzaat die speelt dan op een vertrouwde positie. Wesley als controlerende middenvelder is toch een beetje schipperen met de luxe van Van der Vaart en Sneijder in je selectie hebben (en beiden willen opstellen).
2. Maduro. Zelfde verhaal als Landzaat.
3. Emanuelson. Dat geeft de mogelijkheid om Gio als middenvelder op te stellen.
Andere opties schieten me zo niet te binnen. Ja, Boateng of Braafheid maar dat lijken me geen voor de hand liggende keuzes. Zij speelden immers niet eerder in oranje de afgelopen 4 jaren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |