Robin van Persie niet eens op de bank.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom zet je Mathijsen er nu wel ineens in?
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:06 schreef sjimz het volgende:
[..]
Daarbij speelde Mathijsen in de Bundesliga goed tegen Toni. En als de backs DiNatale en Cameronesi aanpakken is er niks aan de hand.quote:Op maandag 2 juni 2008 12:53 schreef Barca het volgende:
Ik zou de opstelling per wedstrijd aanpassen.
Italie: Van der Sar; Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Sneijder, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy.
Frankrijk: Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Bouma, Van Bronckhorst; De Jong, Sneijder; Van Persie, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy.
Roemenië: Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; De Jong, Sneijder; Van Persie, Van der Vaart, Rooben; Vennegoor of Hesselink.
Italië: voetballend vermogen én fysiek nodig op het middenveld, lengte, fysiek en kopkracht nodig in de verdediging.
Frankrijk: voetballend vermogen en snelheid nodig.
Roemenië: fysiek sterke spits met kopkracht nodig.
Je kan maar 3 wissels kiezen. Van Persie is nog herstellende van een blessure.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:08 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Robin van Persie niet eens op de bank.
En toch hoopte je dat hij zijn enkelbanden zou scheuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:10 schreef Barca het volgende:
[..]
[..]
Daarbij speelde Mathijsen in de Bundesliga goed tegen Toni. En als de backs DiNatale en Cameronesi aanpakken is er niks aan de hand.
Enkelbanden? Mijn geloofwaardigheid is hoger dan die van oranje en Bassie!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:12 schreef koningdavid het volgende:
[..]
En toch hoopte je dat hij zijn enkelbanden zou scheuren.![]()
Jouw geloofwaardigheid =
Damn die grap is orgineel, pas 30x gehoord van jequote:Op maandag 2 juni 2008 14:14 schreef Barca het volgende:
[..]
Enkelbanden? Mijn geloofwaardigheid is hoger dan die van oranje en Bassie!
Jij hebt waanideeën. Is nl. pas de 1e keer.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Damn die grap is orgineel, pas 30x gehoord van je
quote:Op maandag 2 juni 2008 14:16 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik zou de opstelling deels aanpassen aan de tegenstander.
Italië speelt waarschijnlijk met 3 aanvallers: Toni centraal, Camoranesi rechts en Di Natale links. Dan heb je backs nodig die in de eerste plaats verdedigend sterk zijn. Verder komt de imposante fysiek van Engelaar wel van pas op het middenveld. Van Persie start de eerste wedstrijd niet. Dan krijg je:
van der Sar
Ooijer, Boulahrouz, Heitinga, Bouma
de Zeeuw, Engelaar
Sneijder, van der Vaart, Robben
van Nistelrooy
Frankrijk speelt waarschijnlijk met twee spitsen en met aanvallende mensen aan de zijkanten. Voor de ene (Ribery) moet je oppassen, de ander (Malouda) daar kun je wel overheen komen. Met twee defensieve middenvelders in het centrum bij de Fransen is er voor ons plaats om Sneijder een linie te laten zakken. Van Persie keert terug en Kuijt komt er bij om Abidal af te stoppen, dus:
van der Sar
Melchiot, Boulahrouz, Heitinga, Bouma
de Zeeuw, Sneijder
Kuijt, van Persie, Robben
van Nistelrooy
Tegen Roemenië moet het aanvallender, we moeten immers winnen.
van der Sar
Melchiot, Boulahrouz, Heitinga, van Bronckhorst
de Zeeuw, Engelaar
Sneijder, van Persie, Robben
van Nistelrooy
quote:Op maandag 2 juni 2008 12:53 schreef Barca het volgende:
Ik zou de opstelling per wedstrijd aanpassen.
Italie: Van der Sar; Melchiot, Boulahrouz, Mathijsen, Van Bronckhorst; De Jong, Engelaar; Sneijder, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy.
Frankrijk: Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Bouma, Van Bronckhorst; De Jong, Sneijder; Van Persie, Van der Vaart, Robben; Van Nistelrooy.
Roemenië: Van der Sar; Melchiot, Heitinga, Boulahrouz, Van Bronckhorst; De Jong, Sneijder; Van Persie, Van der Vaart, Rooben; Vennegoor of Hesselink.
Italië: voetballend vermogen én fysiek nodig op het middenveld, lengte, fysiek en kopkracht nodig in de verdediging.
Frankrijk: voetballend vermogen en snelheid nodig.
Roemenië: fysiek sterke spits met kopkracht nodig.
Onze opstellingen verschillen maar op één positie.quote:
Ik heb tenminste niet het waanidee dat ik geloofwaardiger ben dan Oranje en Van Bastenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Jij hebt waanideeën. Is nl. pas de 1e keer.
In ieder topic waar jij binnen EK te vinden bent verkondig je wel minstens 3 keer dat Bassie een clown is en dat Nederland niets is.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:23 schreef Barca het volgende:
[..]
Jij hebt waanideeën. Is nl. pas de 1e keer.
Haal 'm maar weg. Had in 1 bericht gekund maar voegt niks toe. Zal m'n best doen. hahaha!!quote:Op maandag 2 juni 2008 14:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
In ieder topic waar jij binnen EK te vinden bent verkondig je wel minstens 3 keer dat Bassie een clown is en dat Nederland niets is.
Ik denk dat de meeste mensen die mening nu wel kennen.
Ik heb gezien dat je ook inhoudelijk instaat bent om te posten, laat dat dan ook wat meer zien ipv die nutteloze oneliners.
Het boek "Voetbal voor Dummies" heeft mij aardig opweg geholpenquote:Op maandag 2 juni 2008 14:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Onze opstellingen verschillen maar op één positie.![]()
Misschien dat je dan toch nog eens verstand van voetbal krijgt.
Ik sluit me aan bij dezequote:Op maandag 2 juni 2008 12:58 schreef PPWB84 het volgende:
-----------------------------------Sar--------------------------------------
Heitinga----------------Ooijer----------Bouma-----------------------Gio
----------------Engelaar--------------------------De Jong----------------
---------------------------------Sneijder------------------------------------
---------Van Persie--------------------------------------Robben---------
-----------------------------Van Nistelrooij---------------------------------
Ik zag het ook net toen ik hem had ingevoerd.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:33 schreef _Mike_ het volgende:
Sneijder naast Engelaar
Wehehehe Ludo, dat was de opstelling van alle stemmers
Pas op hoor. Straks schelden ze je uit vooer mierenneuker. Ook al is bestialiteit verboden.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen ik zou Engelaar en De Jong wel van kant switchen
Omdat je dan creativiteit mist op rechts.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wilt niemand v. Persie achter v. Nistelrooij?
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Overigens vind ik dit ook wel een interessante opstelling, met een meevoetballende spits die vanaf het middenveld kan komen.
Harde werker in de vorm van Kuijt erbij, wat meer uitgebalanceer denk ik. Al zou Bassie hier nooit voor gaan kiezen:
[ afbeelding ]
Van Persie als voorste aanvaller tijdens het EK mag van mijn part zeker gebeuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | -------------------------------------------- -----Robben---Sneijdert/VDV------RVP-------- -------------------------------------------- -----------Seedorf-------Van Bommel--------- -------------------------------------------- ------Gio-------------------------Ooijert--- --------------Heitinga----Fredje------------ -------------------------------------------- ----------------Van der Sar----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | -----Robben------------------------RVP------ -------------------------------------------- ----------Tuinkabouter-------VDV------------ -------------------------------------------- ------Gio-------------------------Ooijert--- --------------Heitinga----Fredje------------ -------------------------------------------- ----------------Van der Sar----------------- |
Ook als je het EK '88 terugkijkt, een meevoetballende spits is zó handig.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.
Omdat Robin van Persie het veld beter breed kan houden dan Wesley Sneijder, die altijd naar binnen zal trekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wilt niemand v. Persie achter v. Nistelrooij?
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Misanthroopia het volgende:
Anders krijg je teveel kleuters op het veld, zoals in onderstaande opstelling:
[ code verwijderd ]
Maar wel de beste opstelling met het materiaal dat we nu hebben. Aanval is de beste verdediging!
Post #99quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef ZoneKill het volgende:
Op welke site kun je zo een opstelling maken?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef ZoneKill het volgende:
Op welke site kun je zo een opstelling maken?
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/ek2008/lezersopstelling_invoer/
Ik wil 2 - 5 - 3.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarom kunnen ze maar 2 systemen, ik wil met een ruit op het middenveld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |