Pas op hoor. Straks schelden ze je uit vooer mierenneuker. Ook al is bestialiteit verboden.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Alleen ik zou Engelaar en De Jong wel van kant switchen
Omdat je dan creativiteit mist op rechts.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wilt niemand v. Persie achter v. Nistelrooij?
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:06 schreef MarkNMGN het volgende:
Overigens vind ik dit ook wel een interessante opstelling, met een meevoetballende spits die vanaf het middenveld kan komen.
Harde werker in de vorm van Kuijt erbij, wat meer uitgebalanceer denk ik. Al zou Bassie hier nooit voor gaan kiezen:
[ afbeelding ]
Van Persie als voorste aanvaller tijdens het EK mag van mijn part zeker gebeuren.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | -------------------------------------------- -----Robben---Sneijdert/VDV------RVP-------- -------------------------------------------- -----------Seedorf-------Van Bommel--------- -------------------------------------------- ------Gio-------------------------Ooijert--- --------------Heitinga----Fredje------------ -------------------------------------------- ----------------Van der Sar----------------- |
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | -----Robben------------------------RVP------ -------------------------------------------- ----------Tuinkabouter-------VDV------------ -------------------------------------------- ------Gio-------------------------Ooijert--- --------------Heitinga----Fredje------------ -------------------------------------------- ----------------Van der Sar----------------- |
Ook als je het EK '88 terugkijkt, een meevoetballende spits is zó handig.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:19 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Van Persie in de spits zetten is best een leuk idee ja. Jammer dat Van Basten dat niet uit heeft kunnen proberen. Tegen Italië en Frankrijk is het toch moeilijk om kansen voor Van Nistelrooy te maken, Van Persie hoeft ze wat minder op een presenteerblaadje te krijgen.
Omdat Robin van Persie het veld beter breed kan houden dan Wesley Sneijder, die altijd naar binnen zal trekken.quote:Op maandag 2 juni 2008 14:55 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom wilt niemand v. Persie achter v. Nistelrooij?
Je kan ook overdrijven natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:42 schreef Misanthroopia het volgende:
Anders krijg je teveel kleuters op het veld, zoals in onderstaande opstelling:
[ code verwijderd ]
Maar wel de beste opstelling met het materiaal dat we nu hebben. Aanval is de beste verdediging!
Post #99quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef ZoneKill het volgende:
Op welke site kun je zo een opstelling maken?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:37 schreef ZoneKill het volgende:
Op welke site kun je zo een opstelling maken?
quote:Op maandag 2 juni 2008 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.sportwereld.nl/voetbal/ek2008/lezersopstelling_invoer/
Ik wil 2 - 5 - 3.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef DrDentz het volgende:
Waarom kunnen ze maar 2 systemen, ik wil met een ruit op het middenveld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |