Godsamme, mierenneukerquote:Op woensdag 28 mei 2008 23:40 schreef Barca het volgende:
[..]
Sneijder en Engelaar zou ik van positie wisselen.
hmm weet niet hoor... erg riskant.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:36 schreef m-materazzi het volgende:
----------nistelrooy-----------
robben----vdv-----van persie
-----engelaar-sneijder
gio--bouma--heitinga--ooijer
-------- vd sar------------
quote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor... erg riskant.
Van de Sar is dan mischien wel lang, maar om hem dan in de spits te zetten?
dudequote:Op donderdag 29 mei 2008 09:18 schreef Soolman het volgende:
[..]
hmm weet niet hoor... erg riskant.
Van de Sar is dan mischien wel lang, maar om hem dan in de spits te zetten?
Nu het weer mag even mijn gouden wissel:quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:21 schreef Mwanatabu het volgende:
---------------------Van der Sar---------------------
-Melchiot-------Heitinga---Ooijer------De Cler
----------------De Zeeuw---Sneijder---------------
---Van Persie-------VdVaart---------Robben
-------------------Van Nistelrooij-------------------
Nu Babel geblesseerd is en Boula de Beul dr weerbij is, zou ik Heitinga vervangen door Boulahrouz en meteen maar het breekijzer Vennegoor of Hesselink voor Babel d'rin zetten.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:42 schreef Falco het volgende:
========= SAR ======
====== Heitinga =======
=== Engelaar ===
= Kuyt, Van Persie, Van der Vaart, Sneijder, Huntelaar, Nistelrooy, Babel, Robben =
ALLES OP DE AANVAL!
Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:06 schreef koningdavid het volgende:
Mijn gedachten zijn veranderd:
------------------------------Van der Sar------------------------------
Melchiot--------------Heitinga-----Ooijer-----Van Bronckhorst
----------------------De Jong---------Engelaar---------------------
Van Persie-----------------Sneijder-----------------------Robben
----------------------------Van Nistelrooy-----------------------------
Van der Vaart op de bank moeten zetten.
Ik vind Nigel de Jong verdedigend beter en met Engelaar, Sneijder, Robben en Van Persie hebben we voetballers genoeg denk ik. De Jong is een pitbull, de ideale man om bijvoorbeeld op Pirlo of Ribery te zetten. Dat vertrouw ik De Zeeuw toch minder toe.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:09 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nigel de Jong viel inderdaad uitstekend in, toch krijgt Demy de Zeeuw bij mij de voorkeur.
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot------Bouhlarouz----Ooijer---Van Bronckhorst- -----------------------Heitinga----------------------- --------Kuijt----------Sneijder----------Robben------- ---------------Van Persie----Van Nistelrooij---------- |
quote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:
---------------------------De Goeij---------------------------
Boulahrouz-------Stam---------De Cler-------Ooijer
---------------------Van Bronckhorst----------------------
-------Sneijder---------Van Persie---------Kuyt--------
------------------Robben------------Makaay--------------
Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi
Ed Kroketquote:Op maandag 2 juni 2008 02:02 schreef Solidius het volgende:
Onderbouwing: 2 spitsen, de focus ligt natuurlijk op 'aanvalluh'. 5 redelijke verdedigers zouden voldoende moeten zijn met het balcontrolerende spel van Oranje. Van der Sar heeft in het verleden steken laten vallen voor het Nederlands elftal, daarom staat bij mij zijn eeuwige concurrent en mede-veteraan Ed de Goeij op doel om zichzelf toch nog een keer te mogen bewijzen op een internationaal toernooi
Waarom veronderstel je dat ik niet serieus ben? De genoemde spelers zijn nog láng geen '20 jaar met pensioen'.quote:Op maandag 2 juni 2008 07:52 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je een beetje serieus bent, dus geen spelers opnoemen die al 20 jaar met pensioen zijn.
wheheh vooruit dan maarquote:Op maandag 2 juni 2008 08:39 schreef Solidius het volgende:
[..]
Waarom veronderstel je dat ik niet serieus ben? De genoemde spelers zijn nog láng geen '20 jaar met pensioen'.
Een flink bord havermoutpap en onze jongens zijn weer rijp voor de strijd.
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot---Heitinga-----Bouma-----De Cler- -----------De Zeeuw------Engelaar---------- -Kuyt-------------Sneijder--------vd Vaart- --------------Van Nistelrooij-------------- |
| 1 2 3 4 5 | -Melchiot---Heitinga-----Bouma---------Gio- ------------De Jong------Engelaar---------- -van Persie-------Sneijder----------Robben- --------------Van Nistelrooij-------------- |
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |